Synes Ementa er ringe så hvis vi kan få lidt mønt for ham nu vil det være perfekt, på den anden side har jeg en tanke om at Ementa godt kan slå igennem hos viborgenserne der har meget af det vi mangler i form af et spilkoncept.Kokkefar skrev: ↑5. jul 2023, 15:58Det er noget pis vi aldrig fik forløst ham.Aalborg frederikshavner skrev: ↑5. jul 2023, 15:56Iflg. BT vil Viborg FF gafle Ementa fra årsskiftet
Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)
-
- Allstar
- Favoritspiller: Johansson
Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)
Jeg kan simpelthen ikke blive med mig selv om hvad jeg egentlig synes om ham. Jeg synes han på nogle punkter ser super spændende ud, men på den anden side er jeg ikke overbevist om han er manden der bomber os tilbage i indeværende sæson.Aalborg frederikshavner skrev:Synes Ementa er ringe så hvis vi kan få lidt mønt for ham nu vil det være perfekt, på den anden side har jeg en tanke om at Ementa godt kan slå igennem hos viborgenserne der har meget af det vi mangler i form af et spilkoncept.Kokkefar skrev: ↑5. jul 2023, 15:58Det er noget pis vi aldrig fik forløst ham.Aalborg frederikshavner skrev: ↑5. jul 2023, 15:56Iflg. BT vil Viborg FF gafle Ementa fra årsskiftet
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Men så er det jo ikke ementa den er gal med som sådan? Hvis han er ringe så slår han ikke igennem uanset spilkoncept, men kan han slå igennem i Viborg, så er det jo os der er ringe..Aalborg frederikshavner skrev: ↑5. jul 2023, 16:01Synes Ementa er ringe så hvis vi kan få lidt mønt for ham nu vil det være perfekt, på den anden side har jeg en tanke om at Ementa godt kan slå igennem hos viborgenserne der har meget af det vi mangler i form af et spilkoncept.Kokkefar skrev: ↑5. jul 2023, 15:58Det er noget pis vi aldrig fik forløst ham.Aalborg frederikshavner skrev: ↑5. jul 2023, 15:56Iflg. BT vil Viborg FF gafle Ementa fra årsskiftet
Jeg har aldrig lagt skjul på at jeg har en fidus til ementa, og Viborg hiver ham ikke ind medmindre de ser noget i ham. Tror han kan blive rigtig farlig..
- Brodernumsi
- Allstar
- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Jeg tænker også, det i høj grad, vil gavne en ung spillers udvikling, at komme det et mere roligt miljø, i stedet for den galeanstalt AaB har været i en årrække nu.RicoBR02 skrev: ↑5. jul 2023, 16:07Men så er det jo ikke ementa den er gal med som sådan? Hvis han er ringe så slår han ikke igennem uanset spilkoncept, men kan han slå igennem i Viborg, så er det jo os der er ringe..Aalborg frederikshavner skrev: ↑5. jul 2023, 16:01Synes Ementa er ringe så hvis vi kan få lidt mønt for ham nu vil det være perfekt, på den anden side har jeg en tanke om at Ementa godt kan slå igennem hos viborgenserne der har meget af det vi mangler i form af et spilkoncept.Kokkefar skrev: ↑5. jul 2023, 15:58Det er noget pis vi aldrig fik forløst ham.Aalborg frederikshavner skrev: ↑5. jul 2023, 15:56Iflg. BT vil Viborg FF gafle Ementa fra årsskiftet
Jeg har aldrig lagt skjul på at jeg har en fidus til ementa, og Viborg hiver ham ikke ind medmindre de ser noget i ham. Tror han kan blive rigtig farlig..
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Helt sikkert, og det samme med ramkilde..Brodernumsi skrev: ↑5. jul 2023, 16:13Jeg tænker også, det i høj grad, vil gavne en ung spillers udvikling, at komme det et mere roligt miljø, i stedet for den galeanstalt AaB har været i en årrække nu.RicoBR02 skrev: ↑5. jul 2023, 16:07Men så er det jo ikke ementa den er gal med som sådan? Hvis han er ringe så slår han ikke igennem uanset spilkoncept, men kan han slå igennem i Viborg, så er det jo os der er ringe..Aalborg frederikshavner skrev: ↑5. jul 2023, 16:01Synes Ementa er ringe så hvis vi kan få lidt mønt for ham nu vil det være perfekt, på den anden side har jeg en tanke om at Ementa godt kan slå igennem hos viborgenserne der har meget af det vi mangler i form af et spilkoncept.Kokkefar skrev: ↑5. jul 2023, 15:58Det er noget pis vi aldrig fik forløst ham.Aalborg frederikshavner skrev: ↑5. jul 2023, 15:56Iflg. BT vil Viborg FF gafle Ementa fra årsskiftet
-
- Allstar
Manglende spilkoncept er blevet diskuteret mange gange men det undskylder ikke det væld af store chancer som Ementa, Helenius og Ramkilde brændte i sidste sæson, manglende skarphed i front er en af hovedårsagerne til at vi er endt i 1. division.RicoBR02 skrev: ↑5. jul 2023, 16:07Men så er det jo ikke ementa den er gal med som sådan? Hvis han er ringe så slår han ikke igennem uanset spilkoncept, men kan han slå igennem i Viborg, så er det jo os der er ringe..Aalborg frederikshavner skrev: ↑5. jul 2023, 16:01Synes Ementa er ringe så hvis vi kan få lidt mønt for ham nu vil det være perfekt, på den anden side har jeg en tanke om at Ementa godt kan slå igennem hos viborgenserne der har meget af det vi mangler i form af et spilkoncept.Kokkefar skrev: ↑5. jul 2023, 15:58Det er noget pis vi aldrig fik forløst ham.Aalborg frederikshavner skrev: ↑5. jul 2023, 15:56Iflg. BT vil Viborg FF gafle Ementa fra årsskiftet
Synes det vil være fint at sende Ementa til viborgenserne
-
- Allstar
Hvis jeg var træner, havde jeg krævet en 5-årig forlængelse til Ementa og så satset 100% på ham som førsteangriber. 1. Han er billig i løn. 2. Det er et "gratis" forsøg, eftersom vi ikke har nogen gode/velfungerende angribere alligevel.Jakobsen skrev: ↑5. jul 2023, 16:05Jeg kan simpelthen ikke blive med mig selv om hvad jeg egentlig synes om ham. Jeg synes han på nogle punkter ser super spændende ud, men på den anden side er jeg ikke overbevist om han er manden der bomber os tilbage i indeværende sæson.Aalborg frederikshavner skrev:Synes Ementa er ringe så hvis vi kan få lidt mønt for ham nu vil det være perfekt, på den anden side har jeg en tanke om at Ementa godt kan slå igennem hos viborgenserne der har meget af det vi mangler i form af et spilkoncept.Kokkefar skrev: ↑5. jul 2023, 15:58Det er noget pis vi aldrig fik forløst ham.Aalborg frederikshavner skrev: ↑5. jul 2023, 15:56Iflg. BT vil Viborg FF gafle Ementa fra årsskiftet
Scorer Ementa 5 mål, kan vi sælge ham til Championsship for 30. mio. kr. Nu ender det sikkert med at blive Viborg, som scorer kassen på ham.
-
- Allstar
Det er selvfølgelig et scenarie, et andet scenarie er at Ementa bliver ved med at brænde chance efter chance.Stegosaurus skrev: ↑5. jul 2023, 16:23Hvis jeg var træner, havde jeg krævet en 5-årig forlængelse til Ementa og så satset 100% på ham som førsteangriber. 1. Han er billig i løn. 2. Det er et "gratis" forsøg, eftersom vi ikke har nogen gode/velfungerende angribere alligevel.Jakobsen skrev: ↑5. jul 2023, 16:05Jeg kan simpelthen ikke blive med mig selv om hvad jeg egentlig synes om ham. Jeg synes han på nogle punkter ser super spændende ud, men på den anden side er jeg ikke overbevist om han er manden der bomber os tilbage i indeværende sæson.Aalborg frederikshavner skrev:Synes Ementa er ringe så hvis vi kan få lidt mønt for ham nu vil det være perfekt, på den anden side har jeg en tanke om at Ementa godt kan slå igennem hos viborgenserne der har meget af det vi mangler i form af et spilkoncept.Kokkefar skrev: ↑5. jul 2023, 15:58Det er noget pis vi aldrig fik forløst ham.Aalborg frederikshavner skrev: ↑5. jul 2023, 15:56Iflg. BT vil Viborg FF gafle Ementa fra årsskiftet
Scorer Ementa 5 mål, kan vi sælge ham til Championsship for 30. mio. kr. Nu ender det sikkert med at blive Viborg, som scorer kassen på ham.
Er der nogen der ved om AaB vil beholde Ementa og om han har fået udkast til en kontrakt forlængelse?
Uanset er det op til Ementa da det er helt op til ham hvad han vil
Virker desværre som en komplet nobrainer for ham at rykke til Viborg, de er jo på mange parametre overlegne. Åh how the tables have turned mellem AaB og kaffeklubben…Aalborg frederikshavner skrev: ↑5. jul 2023, 16:29Det er selvfølgelig et scenarie, et andet scenarie er at Ementa bliver ved med at brænde chance efter chance.Stegosaurus skrev: ↑5. jul 2023, 16:23Hvis jeg var træner, havde jeg krævet en 5-årig forlængelse til Ementa og så satset 100% på ham som førsteangriber. 1. Han er billig i løn. 2. Det er et "gratis" forsøg, eftersom vi ikke har nogen gode/velfungerende angribere alligevel.Jakobsen skrev: ↑5. jul 2023, 16:05Jeg kan simpelthen ikke blive med mig selv om hvad jeg egentlig synes om ham. Jeg synes han på nogle punkter ser super spændende ud, men på den anden side er jeg ikke overbevist om han er manden der bomber os tilbage i indeværende sæson.Aalborg frederikshavner skrev:Synes Ementa er ringe så hvis vi kan få lidt mønt for ham nu vil det være perfekt, på den anden side har jeg en tanke om at Ementa godt kan slå igennem hos viborgenserne der har meget af det vi mangler i form af et spilkoncept.Kokkefar skrev: ↑5. jul 2023, 15:58Det er noget pis vi aldrig fik forløst ham.Aalborg frederikshavner skrev: ↑5. jul 2023, 15:56Iflg. BT vil Viborg FF gafle Ementa fra årsskiftet
Er der nogen der ved om AaB vil beholde Ementa og om han har fået udkast til en kontrakt forlængelse?
Uanset er det op til Ementa da det er helt op til ham hvad han vil
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
- Allstar
Åh, det ville være skønt.Aalborg frederikshavner skrev: ↑5. jul 2023, 15:56Iflg. BT vil Viborg FF gafle Ementa fra årsskiftet
Ædruelighedens stemme
-
- Allstar
Tag ud og se AaB træne, og du vil blive chokeret over manglen på kvalitet blandt angriberne. Hvem skal vi spille med i front? Pest, HIV, eller kolera?R Rosenberg skrev: ↑5. jul 2023, 16:40Åh, det ville være skønt.Aalborg frederikshavner skrev: ↑5. jul 2023, 15:56Iflg. BT vil Viborg FF gafle Ementa fra årsskiftet
Vi kommer ikke til "at sende ham" nogen steder hen. Der er tale om, at Viborg pønser på at tegne kontrakt med ham, når hans tid i AaB udløber om et halvt år. Så nul kroner til AaB.Aalborg frederikshavner skrev: ↑5. jul 2023, 16:16Manglende spilkoncept er blevet diskuteret mange gange men det undskylder ikke det væld af store chancer som Ementa, Helenius og Ramkilde brændte i sidste sæson, manglende skarphed i front er en af hovedårsagerne til at vi er endt i 1. division.RicoBR02 skrev: ↑5. jul 2023, 16:07Men så er det jo ikke ementa den er gal med som sådan? Hvis han er ringe så slår han ikke igennem uanset spilkoncept, men kan han slå igennem i Viborg, så er det jo os der er ringe..Aalborg frederikshavner skrev: ↑5. jul 2023, 16:01Synes Ementa er ringe så hvis vi kan få lidt mønt for ham nu vil det være perfekt, på den anden side har jeg en tanke om at Ementa godt kan slå igennem hos viborgenserne der har meget af det vi mangler i form af et spilkoncept.Kokkefar skrev: ↑5. jul 2023, 15:58Det er noget pis vi aldrig fik forløst ham.Aalborg frederikshavner skrev: ↑5. jul 2023, 15:56Iflg. BT vil Viborg FF gafle Ementa fra årsskiftet
Synes det vil være fint at sende Ementa til viborgenserne
Jeg stemmer for en blanding af svinepest og fugleinfluenza.Stegosaurus skrev: ↑5. jul 2023, 16:45Tag ud og se AaB træne, og du vil blive chokeret over manglen på kvalitet blandt angriberne. Hvem skal vi spille med i front? Pest, HIV, eller kolera?R Rosenberg skrev: ↑5. jul 2023, 16:40Åh, det ville være skønt.Aalborg frederikshavner skrev: ↑5. jul 2023, 15:56Iflg. BT vil Viborg FF gafle Ementa fra årsskiftet
HVA?! Skal vi ikke bare sluge ALT hvad medierne skriver råt?!!
-
- 1. div
- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Hvis man vil noget med Ementa og Ramkilde, så starter man dem nu i 1.div. Eller lejer dem ud. F.eks. Ementa med 6 måneder tilbage, så skal der forlænges og sælges ud før han får det spilletid det kræver at forløse ham. Makaric, Prica og Helenius. Altså fint for mig hvis det er dem vi ender med, men det går jo ikke at have 6 mand i truppen hvis vi absolut vil spille med 1 angriber. Sælg Ementa til VFF og så sørg for der ikke er en mur af andre spillere i vejen næste gang det investeres i en udviklingsspiller.
Jeg forstår hvorfor vi køber en venstre back, det har været et uoverskueligt skadeshelvede for os, og hvis Granli skal dække en back skal det satme ikke være venstre..
Ham fra den 3. Bedste hollandske, som 4. Venstreback så synes jeg det lyder voldsomt hvis man ikke sælger så. 3 mand burde være nok, lad os nu få valuta for pengene. Det nytter jo ikke at have de evige skader som Poulsen på kontrakt. Så hellere en lotto kupon det er tilgængelig i kampene…
Jeg forstår hvorfor vi køber en venstre back, det har været et uoverskueligt skadeshelvede for os, og hvis Granli skal dække en back skal det satme ikke være venstre..
Ham fra den 3. Bedste hollandske, som 4. Venstreback så synes jeg det lyder voldsomt hvis man ikke sælger så. 3 mand burde være nok, lad os nu få valuta for pengene. Det nytter jo ikke at have de evige skader som Poulsen på kontrakt. Så hellere en lotto kupon det er tilgængelig i kampene…
-
- Allstar
Præcis. Derfor er vi så to færre med mangel på kvalitet.Stegosaurus skrev: ↑5. jul 2023, 16:45Tag ud og se AaB træne, og du vil blive chokeret over manglen på kvalitet blandt angriberne. Hvem skal vi spille med i front? Pest, HIV, eller kolera?R Rosenberg skrev: ↑5. jul 2023, 16:40Åh, det ville være skønt.Aalborg frederikshavner skrev: ↑5. jul 2023, 15:56Iflg. BT vil Viborg FF gafle Ementa fra årsskiftet
Så kunne man håbe, at man også - en våd drøm, I know - kunne komme af med Helenius. Og så måske finde en angriber med kvalitet, som end og har lyst til at spille 1. division også.
Ædruelighedens stemme
En Tonny Adamsen type, tak.R Rosenberg skrev: ↑5. jul 2023, 18:24Præcis. Derfor er vi så to færre med mangel på kvalitet.Stegosaurus skrev: ↑5. jul 2023, 16:45Tag ud og se AaB træne, og du vil blive chokeret over manglen på kvalitet blandt angriberne. Hvem skal vi spille med i front? Pest, HIV, eller kolera?R Rosenberg skrev: ↑5. jul 2023, 16:40Åh, det ville være skønt.Aalborg frederikshavner skrev: ↑5. jul 2023, 15:56Iflg. BT vil Viborg FF gafle Ementa fra årsskiftet
Så kunne man håbe, at man også - en våd drøm, I know - kunne komme af med Helenius. Og så måske finde en angriber med kvalitet, som end og har lyst til at spille 1. division også.
Nej det skal vi selvfølgelig ikke, men Kappmeier lægger da I hvert fald ikke låg på historien når han udtaler sig som han gør.Ala skrev:HVA?! Skal vi ikke bare sluge ALT hvad medierne skriver råt?!!
Og så tænker jeg at en sammenligning med to spillere fundet indenfor cykelafstand af Aalborg er pænt søgt. Dem havde vi stor mulighed for at scoute ordentligt. Ingen skal bilde mig ind at denne spiller er en af vi har set mange gange.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
- Allstar
Ja, jeg tænkte også på ham. Det ville være fint.Kokkefar skrev: ↑5. jul 2023, 18:25En Tonny Adamsen type, tak.R Rosenberg skrev: ↑5. jul 2023, 18:24Præcis. Derfor er vi så to færre med mangel på kvalitet.Stegosaurus skrev: ↑5. jul 2023, 16:45Tag ud og se AaB træne, og du vil blive chokeret over manglen på kvalitet blandt angriberne. Hvem skal vi spille med i front? Pest, HIV, eller kolera?R Rosenberg skrev: ↑5. jul 2023, 16:40Åh, det ville være skønt.Aalborg frederikshavner skrev: ↑5. jul 2023, 15:56Iflg. BT vil Viborg FF gafle Ementa fra årsskiftet
Eller kunne man finde en eller anden Lundberg-type i udlandet, som er røget på bænken, ville det også være fint til en 2-årig fx.
Ædruelighedens stemme
Iflg flightradar lander der privatfly fra Mallorca i Aalborg. Er det måske en forstærkning til midtbanen. Kang in Lee. Koreansk landsholdsspiller og la liga. ??? Stop dig selv, Krede! De tider er ovre og det bør du og Debatsiden også indse, når folk hagler det ned hvis vi henter en mand i den hollandske 3. division. Folk må moderere forventningerne og se i øjnene at vi ikke signer store ting længere. Når det er sagt er det fornuftigt i tråd med strategi at købe billigt ind og finde folk i sekundarækker samt avle talent. Folk der er skuffede over hvilken hylde vi handler på bør tværtimod være lettede, for alt for længe har løntunge spillere været en klods om benet og leveret alt for lidt uforholdsmæssigt til at indfri forventninger. Helenius blev hente ved sidste års bronzevindere men bænket fra start i sidste kamp mod selvsamme klub. Så kommer det noget ind fra hollandsk semi-amatør hilser jeg det velkommen med spænding og positiv forventning.