Nedrykningstråden

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Gentleman Finn » 25. apr 2011, 17:55

Overraskende meget er gået med os, i en runde hvor man ellers var indstillet på at top 4 holdende ville smide point igen.

Det kan altid diskuteres om det var bedre med x i Horsens, da horsens har et par svære kampe forude. Men reelt set skal Lyngby blot ikke vinde den kamp, så må vi være tilfreds. Vi har jo selv en kamp imod Lyngby, hvor vi har muligheden for at hente 3 point på dem, den chance har vi ikke imod Horsens.

For lige at toppe det hele, må brøndby gerne tage alle 3 i Randers

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Søgaard » 25. apr 2011, 17:57

Kom så BØF! I må fanme kunne slå hestene. Så er vi lige pludselig i direkte kamp mod 4 hold, som mildest talt ikke har imponeret på det seneste. Kombineret med at vi har 3 af dem, 2 hjemme, så begynder det altså at se ud som om, at vi med godt spil kan redde endnu en sæson i ligaen.
Aalborg BK 1885!

Lindvang

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Lindvang » 25. apr 2011, 18:06

Pludselig har vi fået voldsomme konkurrenter til den fine titel som nedrykker. Således er Randers, EfB, SønderjyskE, Farum og Lyngby i mine øjne lige så store kandidater til titlen, som vi er. Især hvis BIF gerne vil kæmpe lidt for den 3.plads, de har i syne. Det gør de missede to point i går lidt mere bitre at sluge, når nu resultaterne har flasket sig. På den anden side kan vi stadig selv afgøre det, og vi har både Lyngby, SønderjyskE og EfB tilbage og to af dem på hjemmebane.

Jeg vil ikke afskrive EfB helt endnu, og da slet ikke når vi skal møde dem i Esbjerg. Havde vi vundet i går, turde jeg godt satse på, at vi havde lagt dem mere eller mindre bag os.

Med de optimistiske briller på tror jeg dog, at de to vindere bliver Esbjerg og Lyngby, alternativt Randers og Lyngby. Men det kræver, at vi ordner de tre bundhold og også gør en god figur mod FCM og Silkeborg.

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Meelsen » 25. apr 2011, 18:13

Turen til Esbjerg bliver som en hjemmekamp for vores spillere. Er sikker på at vi kommer til at fylde det afsnit godt op dernede!
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af 634 » 25. apr 2011, 18:25

Lindvang skrev:Pludselig har vi fået voldsomme konkurrenter til den fine titel som nedrykker. Således er Randers, EfB, SønderjyskE, Farum og Lyngby i mine øjne lige så store kandidater til titlen, som vi er. Især hvis BIF gerne vil kæmpe lidt for den 3.plads, de har i syne. Det gør de missede to point i går lidt mere bitre at sluge, når nu resultaterne har flasket sig. På den anden side kan vi stadig selv afgøre det, og vi har både Lyngby, SønderjyskE og EfB tilbage og to af dem på hjemmebane.

Jeg vil ikke afskrive EfB helt endnu, og da slet ikke når vi skal møde dem i Esbjerg. Havde vi vundet i går, turde jeg godt satse på, at vi havde lagt dem mere eller mindre bag os.

Med de optimistiske briller på tror jeg dog, at de to vindere bliver Esbjerg og Lyngby, alternativt Randers og Lyngby. Men det kræver, at vi ordner de tre bundhold og også gør en god figur mod FCM og Silkeborg.
Nedrykkere
Hr. Skolelærer.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af doukas » 25. apr 2011, 18:34

634 skrev:
Lindvang skrev:Pludselig har vi fået voldsomme konkurrenter til den fine titel som nedrykker. Således er Randers, EfB, SønderjyskE, Farum og Lyngby i mine øjne lige så store kandidater til titlen, som vi er. Især hvis BIF gerne vil kæmpe lidt for den 3.plads, de har i syne. Det gør de missede to point i går lidt mere bitre at sluge, når nu resultaterne har flasket sig. På den anden side kan vi stadig selv afgøre det, og vi har både Lyngby, SønderjyskE og EfB tilbage og to af dem på hjemmebane.

Jeg vil ikke afskrive EfB helt endnu, og da slet ikke når vi skal møde dem i Esbjerg. Havde vi vundet i går, turde jeg godt satse på, at vi havde lagt dem mere eller mindre bag os.

Med de optimistiske briller på tror jeg dog, at de to vindere bliver Esbjerg og Lyngby, alternativt Randers og Lyngby. Men det kræver, at vi ordner de tre bundhold og også gør en god figur mod FCM og Silkeborg.
Nedrykkere
Hr. Skolelærer.
den fine titel som nedrykker

Superbøv.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Yankee » 25. apr 2011, 18:35

Vi kan i hvert fald selv afgøre det, og har tilmed et par skud i bøssen. Hvis vi slår Lyngby og Esbjerg er vi meget tæt på overlevelse, da vi også har en bedre målscore. Omvendt kan vi stå i en rigtig skidt situation hvis vi taber til Lyngby.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Klaus » 25. apr 2011, 18:58

Hvis vi stadigvæk tror 35 point vil være nok, ja så mangler vi "blot" 7 i de sidste 6 kampe... Sejre over Lyngby og SønderjyskE vil pynte, og så mangler vi et enkelt point (eller 3)... De (t) må gerne komme på lørdag, men ellers har vi både Esbjerg og Silkeborg ude....

FC Midtjylland H
Lyngby Boldklub H
Esbjerg fB U
Silkeborg I.F. U
SønderjyskE H
FC København U

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af limey » 25. apr 2011, 19:03

Jeg forstår ikke helt det med de 35 point. Skulle det være nok ud fra en statistisk beregning eller hvordan skal det ellers forstås?

Brugeravatar
AaBlover4ever
Allstar
Allstar
Indlæg: 2368
Tilmeldt: 18. aug 2005, 19:49
Favoritspiller: Thomas Augustinussen, Søren Frederiksen
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af AaBlover4ever » 25. apr 2011, 19:08

limey skrev:Jeg forstår ikke helt det med de 35 point. Skulle det være nok ud fra en statistisk beregning eller hvordan skal det ellers forstås?
De sidste syv år (hvis vi ser bort fra sidste år) ville vi med vores nuværende point, have været sikret overlevelse! Så tror ikke der kan laves nogen statistisk beregnelse, udover at man kan se hvor mange point det er realistisk at de andre hold får. Jeg tror at vi skal vinde 3 af kampene - især dem mod vores konkurrenter!

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af limey » 25. apr 2011, 19:19

AaBlover4ever skrev:
limey skrev:Jeg forstår ikke helt det med de 35 point. Skulle det være nok ud fra en statistisk beregning eller hvordan skal det ellers forstås?
De sidste syv år (hvis vi ser bort fra sidste år) ville vi med vores nuværende point, have været sikret overlevelse! Så tror ikke der kan laves nogen statistisk beregnelse, udover at man kan se hvor mange point det er realistisk at de andre hold får. Jeg tror at vi skal vinde 3 af kampene - især dem mod vores konkurrenter!
Det var også det, jeg ræsonnerede frem til. De hold der ser ud til at være på vej mod afgrunden får pludselig momentum og vica versa. Den fede dame synger meget sent i år og jeg er bange for, at vi er med i de sidste vers. Lad os nu bare have afgjort det til vores fordel inden kampen imod FuCKerne - jeg magter simpelthen ikke, at det er der vi rykker definitivt ned.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Brodernumsi » 25. apr 2011, 19:36

2-0 til pestegnen, Randers har dælme heller ikke været heldige, men tak for det.

Edit 3-0, hvis BØF vinder 7-0 er vi over stregen! :P
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Brodernumsi » 25. apr 2011, 19:45

Kom så BØF, 3 mere!
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

MadWeasel
Drenge
Drenge
Indlæg: 42
Tilmeldt: 21. nov 2010, 19:10

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af MadWeasel » 25. apr 2011, 19:51

Der er fandme godt nok krise i Randers. Skidt tidspunkt at få formdyk, for dem. Godt for os. :aabfan:

thequest
2. div
2. div
Indlæg: 147
Tilmeldt: 8. feb 2009, 17:20
Favoritspiller: min søn
Geografisk sted: Aarhus

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af thequest » 25. apr 2011, 19:55

Hvem skal Hestene have i næste runde ?

Brugeravatar
AaBlover4ever
Allstar
Allstar
Indlæg: 2368
Tilmeldt: 18. aug 2005, 19:49
Favoritspiller: Thomas Augustinussen, Søren Frederiksen
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af AaBlover4ever » 25. apr 2011, 19:58

thequest skrev:Hvem skal Hestene have i næste runde ?
Silkelort! Forhåbentlig en sejr til Silke

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Gentleman Finn » 25. apr 2011, 20:03

De knækkede da fuldstændigt :o

Brugeravatar
Holm-o1
Allstar
Allstar
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 9. apr 2007, 21:43

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Holm-o1 » 25. apr 2011, 20:21

Hvilket Ove også gjorde! Men satme også en ringe journalist!
..

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2161
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Sauer » 25. apr 2011, 20:23

Holm-o1 skrev:Hvilket Ove også gjorde! Men satme også en ringe journalist!
Er vel ikke første gang at Ove lader sine frustrationer gå ud over de irriterende journalister. Jens Jørgen Brink har i hvert fald også fået nogle hårde ord med på vejen engang.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Buzz Killington » 25. apr 2011, 20:25

Holm-o1 skrev:Hvilket Ove også gjorde! Men satme også en ringe journalist!
Hva' skete der?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Låst