Nedrykningstråden

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Mwape
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 12
Tilmeldt: 28. maj 2011, 00:29
Favoritspiller: Miti

Nyd det nu

Indlæg af Mwape » 28. maj 2011, 23:24

Det kan vise sig at være det sidste døgn hvor I er en del af den bedste danske division. Jeg forstår til fulde de AaB-fans der i nat sover med deres spilletrøjer. Som OB-fan er det meget spændende - på den fede måde - at følge nedrykningen. For selv om i kun kan takke jeres egen utilstrækkelighed, som hold, og jeres passive tilgang til jeres katastrofale ledelse, som fans, kan det jo ikke udelukkes at vi plukker et par "profiler" fra jer, hvis nu....

Min mavefornemmelse siger, at AaB rykker ned. :o
- Håber dog i klarer den :thumbsup:

Hilsen
En OB-fan

Brugeravatar
AaB4ever
1. div
1. div
Indlæg: 495
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:24
Geografisk sted: 9210

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af AaB4ever » 28. maj 2011, 23:56

PrimusMotor skrev:
AaB4ever skrev:
PrimusMotor skrev:Når nu AaB har sikret sig overlevelse på søndag - er jeg så den eneste der stiller i Aalborg Lufthavn til kongemodtagelse med romerlys og hele svineriet? :aabfan:

hej hvis nu det hele skulle flaske sig, og jeg er frisk imorgen efter en tur til karneval, er jeg også meget frisk på at møde op imorgen, for at fejre AaB.


men nogle der ved hvornår vi skal kune forvente dem hjemme søndag.
Det kunne sgu da være meget fedt at fejre drengene når vi har sikret os. Mon ikke SAS flyveren med ankomst kl. 19:40 (SK1219) er et godt bud. Men vi kan da finde ud af det med sikkerhed, hvis folk er med på den?

http://www.aal.dk/?PageID=%2F&type=0&Se ... eFlightNr=" onclick="window.open(this.href);return false;
mon ikke den der hedder 20.30 lyder mere realistisk, den der hedder 19.40 så skal de vel flyve fra kbh omkring 18.30 og så møde op i lufthavnen noget tid før det bliver vel lidt svært at nå, eftersom kampen først er færdig kl 18
AaB glæder mig til vi mødes igen på stadion

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3845
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Nyd det nu

Indlæg af Gentleman Finn » 29. maj 2011, 00:05

Mwape skrev:Det kan vise sig at være det sidste døgn hvor I er en del af den bedste danske division. Jeg forstår til fulde de AaB-fans der i nat sover med deres spilletrøjer. Som OB-fan er det meget spændende - på den fede måde - at følge nedrykningen. For selv om i kun kan takke jeres egen utilstrækkelighed, som hold, og jeres passive tilgang til jeres katastrofale ledelse, som fans, kan det jo ikke udelukkes at vi plukker et par "profiler" fra jer, hvis nu....

Min mavefornemmelse siger, at AaB rykker ned. :o
- Håber dog i klarer den :thumbsup:

Hilsen
En OB-fan
Mwape, dit indlæg kommer til at stå lettere klodset. Du skyder på noget så mærkværdigt og søgt, som fansnes passivitet til vores ledelse. Du skal dog være velkommen til at finde en gammel tråd om vores ledelse, (der er nok at tage af!), og uddybe den sætning hvis du mener du har belæg og argumenter for at komme med det statement. Det vil sikkert hurtigt kunne blive til en masse kasten med lort, når de fleste af os sidder med nerverne uden på tøjet og man kommer til at læse dit indlæg forkert.

Bare lige for at komme sure indlæg i forkøbet. Så tråden ikke går offtopic. :)

Men tak! og sørg så lige for at banke forårets formodentlig ringeste hold. Det kunne jo være i fik brug for sportslig fairplay en gang.

K-Lyng
1. div
1. div
Indlæg: 437
Tilmeldt: 18. okt 2005, 15:49
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af K-Lyng » 29. maj 2011, 00:08

PrimusMotor skrev:
AaB4ever skrev:
PrimusMotor skrev:Når nu AaB har sikret sig overlevelse på søndag - er jeg så den eneste der stiller i Aalborg Lufthavn til kongemodtagelse med romerlys og hele svineriet? :aabfan:

hej hvis nu det hele skulle flaske sig, og jeg er frisk imorgen efter en tur til karneval, er jeg også meget frisk på at møde op imorgen, for at fejre AaB.


men nogle der ved hvornår vi skal kune forvente dem hjemme søndag.
Det kunne sgu da være meget fedt at fejre drengene når vi har sikret os. Mon ikke SAS flyveren med ankomst kl. 19:40 (SK1219) er et godt bud. Men vi kan da finde ud af det med sikkerhed, hvis folk er med på den?

http://www.aal.dk/?PageID=%2F&type=0&Se ... eFlightNr=" onclick="window.open(this.href);return false;

Det kunne sguda være endnu federe hvis folk gad tage med til København og støtte spillerene når de har bruge for det i stedet for kun at støtte dem efter kampen..

Casiorama
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 23
Tilmeldt: 31. jan 2011, 22:44
Favoritspiller: Augu (Thomas Enevoldsen)

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Casiorama » 29. maj 2011, 00:26

I en perfekt verden mødte der lige så mange op som til pokalfinalen. Tak!! Lortekarneval!

Brugeravatar
Mwape
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 12
Tilmeldt: 28. maj 2011, 00:29
Favoritspiller: Miti

Re: Nyd det nu

Indlæg af Mwape » 29. maj 2011, 00:40

Gentleman Finn skrev:
Mwape skrev:Det kan vise sig at være det sidste døgn hvor I er en del af den bedste danske division. Jeg forstår til fulde de AaB-fans der i nat sover med deres spilletrøjer. Som OB-fan er det meget spændende - på den fede måde - at følge nedrykningen. For selv om i kun kan takke jeres egen utilstrækkelighed, som hold, og jeres passive tilgang til jeres katastrofale ledelse, som fans, kan det jo ikke udelukkes at vi plukker et par "profiler" fra jer, hvis nu....

Min mavefornemmelse siger, at AaB rykker ned. :o
- Håber dog i klarer den :thumbsup:

Hilsen
En OB-fan
Mwape, dit indlæg kommer til at stå lettere klodset. Du skyder på noget så mærkværdigt og søgt, som fansnes passivitet til vores ledelse. Du skal dog være velkommen til at finde en gammel tråd om vores ledelse, (der er nok at tage af!), og uddybe den sætning hvis du mener du har belæg og argumenter for at komme med det statement. Det vil sikkert hurtigt kunne blive til en masse kasten med lort, når de fleste af os sidder med nerverne uden på tøjet og man kommer til at læse dit indlæg forkert.

Bare lige for at komme sure indlæg i forkøbet. Så tråden ikke går offtopic. :)

Men tak! og sørg så lige for at banke forårets formodentlig ringeste hold. Det kunne jo være i fik brug for sportslig fairplay en gang.
Jamen det var bestemt ikke min hensigt at provokere. Jeg forstår ganske enkelt bare ikke, at en forbryder som Per Søndergaard kan få lov til at køre jeres klub i sænk - uden nævneværdige aktioner/konsekvenser. Men lad nu det ligge. Nordjyder er jo også kendt for at være et meget tilgivende folk.

Held og lykke med i morgen.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3845
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Gentleman Finn » 29. maj 2011, 00:44

Taxa. Vi tager alt det held vi kan!

Uden at det skal gå videre, så krævede det dog en enig bestyrelse at investere 80% af vores likvide midler i et byggeprojekt. Omend Søndergaard klart var katalysatoren bag projektet. Han er heller i bestyrelsen mere. Men som sagt, det kan tages i en anden tråd.
Mwape skrev:
Gentleman Finn skrev:
Mwape skrev:Det kan vise sig at være det sidste døgn hvor I er en del af den bedste danske division. Jeg forstår til fulde de AaB-fans der i nat sover med deres spilletrøjer. Som OB-fan er det meget spændende - på den fede måde - at følge nedrykningen. For selv om i kun kan takke jeres egen utilstrækkelighed, som hold, og jeres passive tilgang til jeres katastrofale ledelse, som fans, kan det jo ikke udelukkes at vi plukker et par "profiler" fra jer, hvis nu....

Min mavefornemmelse siger, at AaB rykker ned. :o
- Håber dog i klarer den :thumbsup:

Hilsen
En OB-fan
Mwape, dit indlæg kommer til at stå lettere klodset. Du skyder på noget så mærkværdigt og søgt, som fansnes passivitet til vores ledelse. Du skal dog være velkommen til at finde en gammel tråd om vores ledelse, (der er nok at tage af!), og uddybe den sætning hvis du mener du har belæg og argumenter for at komme med det statement. Det vil sikkert hurtigt kunne blive til en masse kasten med lort, når de fleste af os sidder med nerverne uden på tøjet og man kommer til at læse dit indlæg forkert.

Bare lige for at komme sure indlæg i forkøbet. Så tråden ikke går offtopic. :)

Men tak! og sørg så lige for at banke forårets formodentlig ringeste hold. Det kunne jo være i fik brug for sportslig fairplay en gang.
Jamen det var bestemt ikke min hensigt at provokere. Jeg forstår ganske enkelt bare ikke, at en forbryder som Per Søndergaard kan få lov til at køre jeres klub i sænk - uden nævneværdige aktioner/konsekvenser. Men lad nu det ligge. Nordjyder er jo også kendt for at være et meget tilgivende folk.

Held og lykke med i morgen.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Pastorius » 29. maj 2011, 01:00

Tja, hvis man er typen der tager varsler af vejret ser det ikke for godt ud. Det ser ud til at der bliver fældet en tåre i København omkring kl 18.
Billede
Med venlig Hilsen
--
Robert

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10662
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af jonas386 » 29. maj 2011, 02:54

Jeg tager det som et godt tegn, vi kan ex håbe de græder for Lyngby.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 29. maj 2011, 08:35

Mwape skrev: [...] jeres passive tilgang til jeres katastrofale ledelse, som fans, kan det jo ikke udelukkes at vi plukker et par "profiler" fra jer, hvis nu....
Hvad er det du tror vi har kunnet gøre ved en uduelig ledelse?!?!

Og hvilke profiler er det du mener vi har? Hvis det er i Caca-klassen så tag I bare alle dem I vil have. For sikke da en profil han var...
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
nulle666
1. div
1. div
Indlæg: 459
Tilmeldt: 3. apr 2006, 12:41
Geografisk sted: Støvring

Re: Nyd det nu

Indlæg af nulle666 » 29. maj 2011, 10:07

Mwape skrev:Det kan vise sig at være det sidste døgn hvor I er en del af den bedste danske division. Jeg forstår til fulde de AaB-fans der i nat sover med deres spilletrøjer. Som OB-fan er det meget spændende - på den fede måde - at følge nedrykningen. For selv om i kun kan takke jeres egen utilstrækkelighed, som hold, og jeres passive tilgang til jeres katastrofale ledelse, som fans, kan det jo ikke udelukkes at vi plukker et par "profiler" fra jer, hvis nu....

Min mavefornemmelse siger, at AaB rykker ned. :o
- Håber dog i klarer den :thumbsup:

Hilsen
En OB-fan
Vi har en kæmpe profil ved navn Chanko...En af ligaens dyreste spillere...Ham må i gerne købe uanset om vi rykker ned eller ej. Der ud over har vi en meget erfaren og dygtig målmand....En fantastisk dribler, som også kan kaste rigtig langt.....Han er endda vist transferfri......Held og lykke med dem begge... :cheers:
DET HANDLER IKKE OM AT VÆRE MED, MEN OM AT VINDE.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14707
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Nyd det nu

Indlæg af Hanga » 29. maj 2011, 10:17

Mwape skrev:
Jamen det var bestemt ikke min hensigt at provokere. Jeg forstår ganske enkelt bare ikke, at en forbryder som Per Søndergaard kan få lov til at køre jeres klub i sænk - uden nævneværdige aktioner/konsekvenser. Men lad nu det ligge. Nordjyder er jo også kendt for at være et meget tilgivende folk.

Held og lykke med i morgen.
Det var jo netop vores skyld, at Søndergaard til sidst valgte at fratræde formandsposten. Det er da meget muligt at nationale medier ikke har gidet beskæftige sig med vores kamp mod ledelsen, men der var nu længe flere aktioner og offentlig kritik af ledelse og bestyrelse, primært rettet mod Søndergaard, da han var manden bag mange fejlslagne projekter.

Så din påstand er ganske enkelt ikke rigtig.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

FCM
Landshold
Landshold
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. feb 2007, 09:45

Re: Nyd det nu

Indlæg af FCM » 29. maj 2011, 11:26

Hanga skrev:Det var jo netop vores skyld, at Søndergaard til sidst valgte at fratræde formandsposten. Det er da meget muligt at nationale medier ikke har gidet beskæftige sig med vores kamp mod ledelsen, men der var nu længe flere aktioner og offentlig kritik af ledelse og bestyrelse, primært rettet mod Søndergaard, da han var manden bag mange fejlslagne projekter.

Så din påstand er ganske enkelt ikke rigtig.
Man kunne jo så spørge, om kritikken har været rettet det rette sted hen. Lynge er vel gået relativ fri, selvom han må tage sin store del af skylden for at klubbens største spillerbudget nogensinde har ført klubben fra Chl til randen af 1. div på 2½ år. På trænersiden har han vel heller ikke ligefrem lavet geniale beslutninger siden afskeden med Hamren.

Men held og lykke i dag - jeg er fanme glad for, at det ikke er min klub, der er blandet ind i nedrykningsdramaet.

Brugeravatar
Mwape
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 12
Tilmeldt: 28. maj 2011, 00:29
Favoritspiller: Miti

Re: Nyd det nu

Indlæg af Mwape » 29. maj 2011, 12:32

nulle666 skrev:
Mwape skrev:Det kan vise sig at være det sidste døgn hvor I er en del af den bedste danske division. Jeg forstår til fulde de AaB-fans der i nat sover med deres spilletrøjer. Som OB-fan er det meget spændende - på den fede måde - at følge nedrykningen. For selv om i kun kan takke jeres egen utilstrækkelighed, som hold, og jeres passive tilgang til jeres katastrofale ledelse, som fans, kan det jo ikke udelukkes at vi plukker et par "profiler" fra jer, hvis nu....

Min mavefornemmelse siger, at AaB rykker ned. :o
- Håber dog i klarer den :thumbsup:

Hilsen
En OB-fan
Vi har en kæmpe profil ved navn Chanko...En af ligaens dyreste spillere...Ham må i gerne købe uanset om vi rykker ned eller ej. Der ud over har vi en meget erfaren og dygtig målmand....En fantastisk dribler, som også kan kaste rigtig langt.....Han er endda vist transferfri......Held og lykke med dem begge... :cheers:
Er udmærket klar over at næsten hele jeres hold har underpræsteret i lang tid. Netop derfor skrev jeg "profiler". Kunne nu forestille mig, at en Curth kunne være spændende. Han har vist også brug for luftforandring. Mht Søndergaard må jeg erkende, at jeg ikke ved hvad i fans har gjort for at lægge tryk på ledelsen. Ved kun hvad jeg har kunnet læse mig til. Men når jeg tænker på at ledelsen i OB er flove over vores underskud på ca. 8mio. ja, så synes jeg det sætter AaB's ledelses ageren i et underligt lys. Som "objektiv" synes jeg de agerer ganske hånende over for jer. Men ja, det er vel off-topic. Ikke mere om det.

Held og lykke om snart.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Nyd det nu

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 29. maj 2011, 12:46

Mwape skrev:
nulle666 skrev:
Mwape skrev:Det kan vise sig at være det sidste døgn hvor I er en del af den bedste danske division. Jeg forstår til fulde de AaB-fans der i nat sover med deres spilletrøjer. Som OB-fan er det meget spændende - på den fede måde - at følge nedrykningen. For selv om i kun kan takke jeres egen utilstrækkelighed, som hold, og jeres passive tilgang til jeres katastrofale ledelse, som fans, kan det jo ikke udelukkes at vi plukker et par "profiler" fra jer, hvis nu....

Min mavefornemmelse siger, at AaB rykker ned. :o
- Håber dog i klarer den :thumbsup:

Hilsen
En OB-fan
Vi har en kæmpe profil ved navn Chanko...En af ligaens dyreste spillere...Ham må i gerne købe uanset om vi rykker ned eller ej. Der ud over har vi en meget erfaren og dygtig målmand....En fantastisk dribler, som også kan kaste rigtig langt.....Han er endda vist transferfri......Held og lykke med dem begge... :cheers:
Er udmærket klar over at næsten hele jeres hold har underpræsteret i lang tid. Netop derfor skrev jeg "profiler". Kunne nu forestille mig, at en Curth kunne være spændende. Han har vist også brug for luftforandring. Mht Søndergaard må jeg erkende, at jeg ikke ved hvad i fans har gjort for at lægge tryk på ledelsen. Ved kun hvad jeg har kunnet læse mig til. Men når jeg tænker på at ledelsen i OB er flove over vores underskud på ca. 8mio. ja, så synes jeg det sætter AaB's ledelses ageren i et underligt lys. Som "objektiv" synes jeg de agerer ganske hånende over for jer. Men ja, det er vel off-topic. Ikke mere om det.

Held og lykke om snart.

Billede

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: Nyd det nu

Indlæg af Fabbe » 29. maj 2011, 14:01

Mwape skrev:Mht Søndergaard må jeg erkende, at jeg ikke ved hvad i fans har gjort for at lægge tryk på ledelsen. Ved kun hvad jeg har kunnet læse mig til.
Vi ved godt, at OB's fans er benhårde og gør kort proces med fusentasters som Per Søndergaard, hvis det skete i Odense. Han havde dinglet i en lygtepæl på Rugaardsvej, og hans hjem var blevet plyndret for værdier og brændt ned. Ikke?

Men her i Aalborg tilgiver vi meget nemt. Så sent som i denne forårssæson lavede vi en kæmpe tifo, som fyldte hele langsiden, som bestod af et stort hjerte og teksten, "Vi elsker og tilgiver Per Søndergaard". Vi glemte bare at fotografere det.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Brugeravatar
Mwape
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 12
Tilmeldt: 28. maj 2011, 00:29
Favoritspiller: Miti

Re: Nyd det nu

Indlæg af Mwape » 29. maj 2011, 14:14

Fabbe skrev:
Mwape skrev:Mht Søndergaard må jeg erkende, at jeg ikke ved hvad i fans har gjort for at lægge tryk på ledelsen. Ved kun hvad jeg har kunnet læse mig til.
Vi ved godt, at OB's fans er benhårde og gør kort proces med fusentasters som Per Søndergaard, hvis det skete i Odense. Han havde dinglet i en lygtepæl på Rugaardsvej, og hans hjem var blevet plyndret for værdier og brændt ned. Ikke?

Men her i Aalborg tilgiver vi meget nemt. Så sent som i denne forårssæson lavede vi en kæmpe tifo, som fyldte hele langsiden, som bestod af et stort hjerte og teksten, "Vi elsker og tilgiver Per Søndergaard". Vi glemte bare at fotografere det.
He he... God humor. Vi kan tage debatten efter kampen.. Lige nu sidder følelserne vist ude på trøjen. Men at negligere OB's fans evne til at udtrykke sig, vil være forkert. Spørg Ulrik L. Zaza, Lars J - og hele den sportslige ledelse - som blev sparket ud.

RufusTheDog

Re: Nyd det nu

Indlæg af RufusTheDog » 29. maj 2011, 14:14

Fabbe skrev:
Mwape skrev:Mht Søndergaard må jeg erkende, at jeg ikke ved hvad i fans har gjort for at lægge tryk på ledelsen. Ved kun hvad jeg har kunnet læse mig til.
Vi ved godt, at OB's fans er benhårde og gør kort proces med fusentasters som Per Søndergaard, hvis det skete i Odense. Han havde dinglet i en lygtepæl på Rugaardsvej, og hans hjem var blevet plyndret for værdier og brændt ned. Ikke?

Men her i Aalborg tilgiver vi meget nemt. Så sent som i denne forårssæson lavede vi en kæmpe tifo, som fyldte hele langsiden, som bestod af et stort hjerte og teksten, "Vi elsker og tilgiver Per Søndergaard". Vi glemte bare at fotografere det.
Sådan var det også sidst OB rykkede ned. Der var der undtagelsestilstand i Odense - ja faktisk på hele Fyn - i flere år efter.
Dumt vi ikke lærte noget af skandinaviens bedste fans dengang.

RufusTheDog

Re: Nyd det nu

Indlæg af RufusTheDog » 29. maj 2011, 14:19

Mwape skrev:
Fabbe skrev:
Mwape skrev:Mht Søndergaard må jeg erkende, at jeg ikke ved hvad i fans har gjort for at lægge tryk på ledelsen. Ved kun hvad jeg har kunnet læse mig til.
Vi ved godt, at OB's fans er benhårde og gør kort proces med fusentasters som Per Søndergaard, hvis det skete i Odense. Han havde dinglet i en lygtepæl på Rugaardsvej, og hans hjem var blevet plyndret for værdier og brændt ned. Ikke?

Men her i Aalborg tilgiver vi meget nemt. Så sent som i denne forårssæson lavede vi en kæmpe tifo, som fyldte hele langsiden, som bestod af et stort hjerte og teksten, "Vi elsker og tilgiver Per Søndergaard". Vi glemte bare at fotografere det.
He he... God humor. Vi kan tage debatten efter kampen.. Lige nu sidder følelserne vist ude på trøjen. Men at negligere OB's fans evne til at udtrykke sig, vil være forkert. Spørg Ulrik L. Zaza, Lars J - og hele den sportslige ledelse - som blev sparket ud.
Du spørger bare Peter Møller, Ståle, Brian Laudrup osv osv. om hvad de synes om AaB fans´evne til at udtrykke sig.

Brugeravatar
Mwape
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 12
Tilmeldt: 28. maj 2011, 00:29
Favoritspiller: Miti

Re: Nyd det nu

Indlæg af Mwape » 29. maj 2011, 14:43

RufusTheDog skrev:
Mwape skrev:
Fabbe skrev:
Mwape skrev:Mht Søndergaard må jeg erkende, at jeg ikke ved hvad i fans har gjort for at lægge tryk på ledelsen. Ved kun hvad jeg har kunnet læse mig til.
Vi ved godt, at OB's fans er benhårde og gør kort proces med fusentasters som Per Søndergaard, hvis det skete i Odense. Han havde dinglet i en lygtepæl på Rugaardsvej, og hans hjem var blevet plyndret for værdier og brændt ned. Ikke?

Men her i Aalborg tilgiver vi meget nemt. Så sent som i denne forårssæson lavede vi en kæmpe tifo, som fyldte hele langsiden, som bestod af et stort hjerte og teksten, "Vi elsker og tilgiver Per Søndergaard". Vi glemte bare at fotografere det.
He he... God humor. Vi kan tage debatten efter kampen.. Lige nu sidder følelserne vist ude på trøjen. Men at negligere OB's fans evne til at udtrykke sig, vil være forkert. Spørg Ulrik L. Zaza, Lars J - og hele den sportslige ledelse - som blev sparket ud.
Du spørger bare Peter Møller, Ståle, Brian Laudrup osv osv. om hvad de synes om AaB fans´evne til at udtrykke sig.
Laudrup?

Låst