Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Silvermoon
1. div
1. div
Indlæg: 426
Tilmeldt: 6. jul 2005, 21:59
Geografisk sted: Terndrup

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af Silvermoon » 3. jan 2013, 22:23

hvad med at hente lumb ind igen ??

http://www.bold.dk/nyt/Lumb-overvejer-danske-muligheder" onclick="window.open(this.href);return false;

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af A_Strandfelt » 3. jan 2013, 23:03

Silvermoon skrev:hvad med at hente lumb ind igen ??

http://www.bold.dk/nyt/Lumb-overvejer-danske-muligheder" onclick="window.open(this.href);return false;
Det er forhåbentligt en joke.

1. Ahlmann er god for os. Billig og i udvikling.
2. Lumb er jo alt, alt for dyr. Det kan man sige sig selv.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af MrBangDK » 4. jan 2013, 10:19

frederikshavneren skrev: Magnus Eriksson kunne være en fantastisk tilgang, men endnu engang kan den skrantende økonomi komme til at være en stor hindring
frederikshavneren skrev: Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke kender det store til ham, bortset fra et par youtube klip. Det er selvfølgelig ikke en særlig optimal måde at vurdere en spiller på.
Hvordan kan du bedømme en tilgang af Magnus Eriksson som værende fantastisk , når du efterfølgende siger, at du kun har set ham på et par YouTube klip, og du så lister lidt meritter om hvor han har spillet?
Ska' vi hak'?

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af frederikshavneren » 4. jan 2013, 11:27

[quote="MrBangDK"][quote="frederikshavneren"]
Magnus Eriksson kunne være en [u][i][b]fantastisk [/b][/i][/u]tilgang, men endnu engang kan den skrantende økonomi komme til at være en stor hindring[/quote]

[quote="frederikshavneren"]
Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke kender det store til ham, bortset fra et par youtube klip. Det er selvfølgelig ikke en særlig optimal måde at vurdere en spiller på.[/quote]

Hvordan kan du bedømme en tilgang af Magnus Eriksson som værende [u][i][b]fantastisk[/b][/i][/u] , når du efterfølgende siger, at du kun har set ham på et par YouTube klip, og du så lister lidt meritter om hvor han har spillet?[/quote]

Må indrømme at du har en pointe. Det var bestemt ikke ligefrem det bedste ord jeg anvendte. Temmelig misvisende at tale om en fantastisk spiller når jeg aldrig har set ham spille.

Når det er sagt så håber jeg stadigvæk på en angrebsforstærkning. Er godt klar over at det blir svært økonomisk, men hvis det lykkes at ophæve Kaykes kontrakt som jeg har foreslået, så må der være lidt luft i budgettet (Bøgelunds stop må også betyde noget).
Her kan Magnus Eriksson være en mulighed. Vi trænger altså alvorligt til et alternativ til Helenius i front. Tænk hvis Helenius bliver skadet (antijinx) så er vi færdige.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3176
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af Gnu » 4. jan 2013, 11:36

frederikshavneren skrev:
MrBangDK skrev:
frederikshavneren skrev: Magnus Eriksson kunne være en fantastisk tilgang, men endnu engang kan den skrantende økonomi komme til at være en stor hindring
frederikshavneren skrev: Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke kender det store til ham, bortset fra et par youtube klip. Det er selvfølgelig ikke en særlig optimal måde at vurdere en spiller på.
Hvordan kan du bedømme en tilgang af Magnus Eriksson som værende fantastisk , når du efterfølgende siger, at du kun har set ham på et par YouTube klip, og du så lister lidt meritter om hvor han har spillet?
Må indrømme at du har en pointe. Det var bestemt ikke ligefrem det bedste ord jeg anvendte. Temmelig misvisende at tale om en fantastisk spiller når jeg aldrig har set ham spille.

Når det er sagt så håber jeg stadigvæk på en angrebsforstærkning. Er godt klar over at det blir svært økonomisk, men hvis det lykkes at ophæve Kaykes kontrakt som jeg har foreslået, så må der være lidt luft i budgettet (Bøgelunds stop må også betyde noget).
Her kan Magnus Eriksson være en mulighed. Vi trænger altså alvorligt til et alternativ til Helenius i front. Tænk hvis Helenius bliver skadet (antijinx) så er vi færdige.
Magnus Eriksson har scoret 15 mål for Åtvidaberg i Superettan og 11 mål i Allsvenskan. Til sammenligning scorede tidligere Superliga-nulbonner som Gunnar Heidar Thorvaldsson og Erton Fejzullahu hhv. 17 og 13 mål i samme sæson. Nu kan Eriksson så ikke komme på holdet i en middelmådig belgisk klub, der er så vilde for at komme af med ham, at de vil slippe ham gratis. Hvorfor skulle han være bedre end det, vi har?
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af Yankee » 4. jan 2013, 11:40

Gnu har fat i den lange ende. Allsvenskan er markant dårligere end Superligaen, og vi skal aldrig hente spillere, som kun har bevist sig her - medmindre det er billige udviklingsspillere.

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 969
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af Rams » 4. jan 2013, 13:23

Overraskende positive nyheder fra Lynge: http://www.sporten.dk/superligaen/AaB-v ... holde-kent" onclick="window.open(this.href);return false;

Det ser ud til at vi nu rykker væk fra BIF og FCM i kampen om at være økonomiske bundskrabere i ligaen. Ihvertfald positivt at man regner med at have barberet gælden på 6 mio. til AaB af 1885 væk frem mod sommer.

Desuden spændende at der åbnes op for økonomisk råderum til at hente 1-2 spillere ind. Mine gætterier skulle gå på:
1) Jradri fra AB til kanten
2) Noget erfarent til angrebet
In verbis simus faciles

slammer
2. div
2. div
Indlæg: 139
Tilmeldt: 24. nov 2005, 11:21
Geografisk sted: Malmø

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af slammer » 4. jan 2013, 13:51

Det grænser jo til det absurde.

Jeg kan slet ikke huske hvornår Lynge på noget tidspunkt nærmest har garanteret tilgang af spillere.

Det er jo fantastiske nyheder. Nu tæller den gode færing vel ikke med i de 1-2 nye :S

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af FlæskeFrank » 4. jan 2013, 13:53

Jeg er i chok. Hvornår Lynge meldt så markant ud ?
- FlæskeFrank

slammer
2. div
2. div
Indlæg: 139
Tilmeldt: 24. nov 2005, 11:21
Geografisk sted: Malmø

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af slammer » 4. jan 2013, 13:58

Rams skrev:Overraskende positive nyheder fra Lynge: http://www.sporten.dk/superligaen/AaB-v ... holde-kent" onclick="window.open(this.href);return false;

Det ser ud til at vi nu rykker væk fra BIF og FCM i kampen om at være økonomiske bundskrabere i ligaen. Ihvertfald positivt at man regner med at have barberet gælden på 6 mio. til AaB af 1885 væk frem mod sommer.

Desuden spændende at der åbnes op for økonomisk råderum til at hente 1-2 spillere ind. Mine gætterier skulle gå på:
1) Jradri fra AB til kanten
2) Noget erfarent til angrebet
Det er jo også muligt at Kusk er tabt og at man derfor nu er tvunget til at agere på markedet. En anden mulighed er, at Kent stiller krav om en bredere trup i forhold til forlængelse af kontrakt. Spændende bliver det...

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Sv: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af A_Strandfelt » 4. jan 2013, 14:11

Hold da op, det er godt nok en helt anden tone, end den, vi hørte i december.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10756
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af jonas386 » 4. jan 2013, 14:12

Mon ikke der er tale om en forsvarsspiller og en ung kant spiller. Jeg håber det lidt. Navne ved jeg så ingenting om. Håber dog man har lært af sine fejl og henter unge og billige spillere.
Ham der Jradi fra AB virker spændende. Hvem der så skal hentes til forsvaret aner jeg intet om, men mon ikke der ledes efter en højre back der kan være back-up for Dalsgaard. Det gør jo også at Dalsgaard kan rykkes op på kanten i de kampe der skulle være behov for dette.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af frederikshavneren » 4. jan 2013, 14:19

slammer skrev:
Rams skrev:Overraskende positive nyheder fra Lynge: http://www.sporten.dk/superligaen/AaB-v ... holde-kent" onclick="window.open(this.href);return false;

Det ser ud til at vi nu rykker væk fra BIF og FCM i kampen om at være økonomiske bundskrabere i ligaen. Ihvertfald positivt at man regner med at have barberet gælden på 6 mio. til AaB af 1885 væk frem mod sommer.

Desuden spændende at der åbnes op for økonomisk råderum til at hente 1-2 spillere ind. Mine gætterier skulle gå på:
1) Jradri fra AB til kanten
2) Noget erfarent til angrebet
Det er jo også muligt at Kusk er tabt og at man derfor nu er tvunget til at agere på markedet. En anden mulighed er, at Kent stiller krav om en bredere trup i forhold til forlængelse af kontrakt. Spændende bliver det...
Mener at huske at Lynge tidligere har udtalt at de ville kigge efter en højreback nu hvor Bøgelund er stoppet. I så fald må der være tale om en udviklingsspiller, som kan supplere Dalsgaard. Ser virkelig også gerne at der findes et supplement til offensiven, her kan Jradi/Eriksson være muligheder.

Hvis det skulle ende med et salg af Kusk/Helenius i dette transfervindue så skal der hentes en kvalitets erstatning udefra, så kan vi ikke nøjes med en udviklingsspiller, der skal bruge lang tid til at vænne sig til niveauet.

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 969
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af Rams » 4. jan 2013, 14:22

Jradi og Kusk er spiller begge venstre kant, men vil også kunne bruges andre steder.

Læste andetsteds at Kent havde sagt nej til kampe under træningslejren i Portugal pga belastningen af den tynde trup, så det bliver nok til bredden. Her passer Hallur vel fint på profilen, og jeg tror ikke han skal regnes med i en evt tilgang på 1-2 spillere.

Jeg tror man vil vente til de døende timer af transfervinduet og så gamble på, at hive en panikslagen og jobsøgende rutineret angriber eller alternativt en back ind til en fornuftig penge.

I mine øjne er det i øvrigt ligeså så spændende og se hvilke ungspillere, der bliver hevet op (Rye, Bruhn, Spalvis, Ahlmann og Blåbjerg) fra en rigtig spændende årgang
In verbis simus faciles

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af Yankee » 4. jan 2013, 14:59

Bassel Jradi er stadig urealistisk. Han vil sandsynligvis koste mindst 3-4 millioner i transfer, og har først kontraktudløb i 2014.

Vi skal snarere se på spillere, der ikke koster nogen transfersum og er meget billige i løn. Det kunne for eksempel være amatørspillere som Skanderborg-angriberen Daniel Flyger, der har terroriseret 2. division vest med 17 kasser i efteråret. Hvis vi er ude efter en højre back kunne det være Jesper Bøge, der var inde over U/20-landsholdet sidste år og har været en af FC Fyns bedste spillere. Hvis de går konkurs kunne han være en spændende udviklings- og backup-spiller.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af Elscorpio » 4. jan 2013, 15:04

frederikshavneren skrev:Her kan Magnus Eriksson være en mulighed. Vi trænger altså alvorligt til et alternativ til Helenius i front. Tænk hvis Helenius bliver skadet (antijinx) så er vi færdige.
Vi har stadig Curth og Toft.

Så hellere vi beholder pengene i lommen og får forlænget med Kusk og PK, samt Kent og Kuhn.

Hvis vi stadig skal købe ny spiller udefra, vil det være godt med en type mere som PK der kan dække mange pladser. Gerne en rutineret type.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af frederikshavneren » 4. jan 2013, 15:13

Yankee skrev:Bassel Jradi er stadig urealistisk. Han vil sandsynligvis koste mindst 3-4 millioner i transfer, og har først kontraktudløb i 2014.

Vi skal snarere se på spillere, der ikke koster nogen transfersum og er meget billige i løn. Det kunne for eksempel være amatørspillere som Skanderborg-angriberen Daniel Flyger, der har terroriseret 2. division vest med 17 kasser i efteråret. Hvis vi er ude efter en højre back kunne det være Jesper Bøge, der var inde over U/20-landsholdet sidste år og har været en af FC Fyns bedste spillere. Hvis de går konkurs kunne han være en spændende udviklings- og backup-spiller.
Bassel Jradi er en interessant spiller, men som du så rigtigt skriver så er det temmelig problematisk at han først har kontraktudløb i 2014. Derfor skal der betales en transfer for Jradi, som det måske er tvivlsomt om vi har råd til.
Beløbet du nævner på mindst 3-4 mio. kr. i transfer for Jradi er helt urealistisk, så meget er han under ingen omstændigheder værd. Til sammenligning betalte OB vist i størrelsesordenen 2-4 mio. kr. for den etablerede profil
Emil Larsen sidste sommer (Lyngby har generelt solgt spillere billigt, mod tilgengæld at sikre sig en stor videresalgsklausul).

Emil Larsen er et noget større talent der i et stykke tid før skiftet til OB havde vist sig frem i superligaen og på
u21 landsholdet og andre ungdomslandshold. Her har Jradi til sammenligning kun spillet en halvsæson i 1. division. At de skulle koste det samme anser jeg som ganske utopisk!

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af thomasjn » 4. jan 2013, 16:23

frederikshavneren skrev:
thomasjn skrev:
frederikshavneren skrev:
ebbejeppe skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ves-gratis

Magnus Eriksson kan tilsyneladende erhverves kvit og frit. Det kan tænkes, at det er AaB, som er den interesserede klub - Kayke og Rolf Toft har endnu ikke fået deres kontrakter forlænget og Helenius bliver formentlig kun til sommer...
Magnus Eriksson kunne være en fantastisk tilgang, men endnu engang kan den skrantende økonomi komme til at være en stor hindring. Lynge har desværre flere gange mere end antydet at der skal spillere ud før der kan hentes spillere ind, men nu hvor Bøgelund er stoppet er der måske luft i budgettet til en erstatning...

Hvis det overhovedet er muligt kunne det være fantastisk med en angrebsforstærkning, det trænger vi virkelig til. For at skabe luft i budgettet til Magnus Eriksson er det måske også en mulighed at ophæve Kaykes kontrakt nu, selvfølgelig forudsat at Kayke er med på det.
Kender i ham overhovedet og ved om han ville passe ind?
Magnus Eriksson er en 22 årig svensk angriber der er på kontrakt i den belgiske klub KAA Gent (holdet vi slog i sommeren 2007 og som var startskuddet til det fantastiske Europa Cup eventyr i efteråret 2007). M. Eriksson har i denne sæson stort set ikke spillet for Gent, hvorfor han har ytret ønske om et skifte. Ifølge TipsBladet skulle Eriksson være i kontakt med en superligaklub, men om det er AaB er svært at vurdere. Økonomien taler desværre nok imod det, med mindre Kaykes kontrakt bliver ophævet eller f.eks. Helenius eller Kusk bliver solgt i dette transfervindue.

Magnus Eriksson brød for alvor igennem i den svenske klub Åtvidaberg hvor han fik sit store gennembrud i Allsvenskan, hvorefter han skiftede til Gent. Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke kender det store til ham, bortset fra et par youtube klip. Det er selvfølgelig ikke en særlig optimal måde at vurdere en spiller på.
Signingen af en skandinav der er gået i stå i sin udenlandske klub er en typisk Lynge specialitet, men denne tendens ligger efterhånden nogle år tilbage grundet økonomien.
Det der er dælme tyndt - du giver ikke ét argument for hvordan du mener han kan forstærke AaB ud fra om han er god nok eller kan tilføre holdet nogle kvaliteter vi mangler.

Spændende udtalelser fra Lynge om, at man vil hente 1-2 spillere. Tør ikke sætte mine forventninger for højt, men jeg kunne godt tænke mig, at man signede en spiller til en af de tre offensive pladser på midtbanen. I mine øjne gør holdet sig bedst i det 4-2-3-1 system som man spillede før Lucas smuttede. Så hvis man kunne få en spiller med nogle af de samme kvaliteter som Lucas ville det være fedt. Undersøgt evt. om man kan skibbe Kayke ud for at få flere penge til at hente noget kvalitet til pladsen. Ved der er en transferfri derude, som har evnerne, Tobias Grahn, men ham vil jeg omvendt aldrig nogensinde se i AaB. Derudover vil jeg håbe, at man henter en backup til Dalsgaard. Vi har pt. Dalsgaard og Ahlmann som egentlige backs samt Patrick, der kan aflaste på backerne. Patrick er dog i spil til mange pladser og selvom han er kvalitet at have som breddespiller så er det lige tyndt nok at han skal være reserve på så mange pladser.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af Yankee » 4. jan 2013, 18:11

frederikshavneren skrev:Beløbet du nævner på mindst 3-4 mio. kr. i transfer for Jradi er helt urealistisk, så meget er han under ingen omstændigheder værd. Til sammenligning betalte OB vist i størrelsesordenen 2-4 mio. kr. for den etablerede profil
Emil Larsen sidste sommer (Lyngby har generelt solgt spillere billigt, mod tilgengæld at sikre sig en stor videresalgsklausul).

Emil Larsen er et noget større talent der i et stykke tid før skiftet til OB havde vist sig frem i superligaen og på
u21 landsholdet og andre ungdomslandshold. Her har Jradi til sammenligning kun spillet en halvsæson i 1. division. At de skulle koste det samme anser jeg som ganske utopisk!
Emil Larsen fik såvidt jeg ved indført en maks-pris i den kontrakt, han tegnede i februar 2012. Jradi er immervæk lige blevet udtaget til liga/U-21-landsholdets tur til USA og er således et af de varmeste navne i dansk fodbold lige nu. AB solgte også Nicolai Jørgensen for over 5 millioner til Leverkusen i en situation, der ikke er stort forskellig fra Jradis. Derfor gætter jeg på en transferpris på mindst 3 millioner.

Uanset hvad er han næppe realistisk medmindre vi sælger Kasper Kusk i denne måned.

Plum
Drenge
Drenge
Indlæg: 34
Tilmeldt: 19. aug 2008, 13:44

Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)

Indlæg af Plum » 4. jan 2013, 22:28

frederikshavneren skrev:
Hinrup85 skrev:
frederikshavneren skrev:
ebbejeppe skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ves-gratis

Magnus Eriksson kan tilsyneladende erhverves kvit og frit. Det kan tænkes, at det er AaB, som er den interesserede klub - Kayke og Rolf Toft har endnu ikke fået deres kontrakter forlænget og Helenius bliver formentlig kun til sommer...
Magnus Eriksson kunne være en fantastisk tilgang, men endnu engang kan den skrantende økonomi komme til at være en stor hindring. Lynge har desværre flere gange mere end antydet at der skal spillere ud før der kan hentes spillere ind, men nu hvor Bøgelund er stoppet er der måske luft i budgettet til en erstatning...

Hvis det overhovedet er muligt kunne det være fantastisk med en angrebsforstærkning, det trænger vi virkelig til. For at skabe luft i budgettet til Magnus Eriksson er det måske også en mulighed at ophæve Kaykes kontrakt nu, selvfølgelig forudsat at Kayke er med på det.
Da det er længe siden de vidste at Bøgelund ville stoppe, så er jeg ikke et sekund i tvivl om at de har medtaget hans fjernede løn som en besparrelse på spiller budgettet og ikke luft i budgettet.
Bøgelunds stop må betyde en stor besparelse i spillerbudgettet da han absolut må ha´ været en af truppens dyreste drenge. Hvis det tilmed kan lykkes for Lynge at ophæve Kaykes kontrakt (vil være godt da Kayke er en marginalspiller, der ligner fortid senest til sommer), så må det altså give plads i budgettet til en erstatning, som f.eks. Magnus Eriksson. Vi trænger virkelig til en angrebsforstærkning da holdet er totalt afhængig af Helenius i front. Curth er helt væk, mens R. Toft endnu er for ung og urutineret.

1. holdstruppen består altså pt. af 20 spillere, hvormed vi suverænt har ligaens smalleste trup. De seneste år er der virkelig skåret ind til benet. Alle er klar over at økonomien er anstrengt, men hvis der skal foretages yderligere besparelser så tegner det altså dystre fremtidsperspektiver.
De fleste klubber kører med ret små hold som det er nu. OB har f.eks. kun 21 spillere i 1. holdstruppen hvoraf 3 er målmand.

Af de 18 markspillere har henholdsvis Anier, Christian, Diarra og Timmi begrænset erfaring på dette niveau hvilket giver 14 markspillere. Herudover er Kasper, Schoop og N´Koum ikke specielt rutinerede hvilket så giver 11 markspillere i OB til en start11

For ikke at tale om vores evigt skadede målmand - Christiansen.
OB fan men med respekt for andre klubber og deres fans.

Låst