Lynge stopper til sommer 2013

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Lynge stopper til sommer 2013

Indlæg af Buzz Killington » 12. mar 2013, 13:00

Brent skrev:
MHJ skrev:
Brent skrev:De er sgu bedre de forfremmer Kent Nielsen til manager med ansvar for spillersalg og køb og de så får noget administrativ power ind.
Lad os et øjeblik lege at du ikke bare troll'er. Problemet med det scenarie ville være at manager's har en tendens til at tænke meget kortsigtet, da han bliver vurderet på øjeblikkelig succes. Og hvis han har en langsigtet plan, bliver denne skudt i smadder det øjeblik bestyrelsen på vores anmodning kyler ham på porten.
det er skam et seriøst forslag. Hvorfor skulle man ikke kunne organisere sig anderledes end den traditionelle træner/sportsdirektør arbejdsfordeling

Det fungerer i andre ligaer, så selvfølgelig kan det også fungere i DK. Du kan vil næppe beskylde Ferguson og Wenger for at tænke kortsigtet, så har de ihvertfald gjort det i mange år.
Fair nok. Lige præcis Ferguson og Wenger er ret atypiske, da de netop har formået at kombinere kortsigtet succes med langsigtet succes. Spørgsmålet er dog om de kunne have overlevet et par år med midterplaceringer samt hvilken indflydelse dette ville have haft på kontinuiteten i truppenerne og hele setup'et omkring klubberne. På plussiden er netop at man ville have en 100% fodboldkyndig person der netop kunne sætte sit præg på sin trup, hvilket måske har sine fordele når taktik og spillertrup går op i en højere enhed. Næste spørgsmål er så om Kent overhovedet ville kunne varetage sådan en stilling, som et langt fra hvad han tidligere har arbejdet med. Han virker heller ikke som typen der har en helt overordnet strategi mht. den type fodbold han vil praktisere, samt hvilke spillertyper han foretrækker. Han er meget mere pragmatisk i sin tilgang, hvilket jeg syntes har virket glimrende for en fattig klub som vores.

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Lynge stopper til sommer 2013

Indlæg af Brent » 12. mar 2013, 13:51

MHJ skrev:
Brent skrev:
MHJ skrev:
Brent skrev:De er sgu bedre de forfremmer Kent Nielsen til manager med ansvar for spillersalg og køb og de så får noget administrativ power ind.
Lad os et øjeblik lege at du ikke bare troll'er. Problemet med det scenarie ville være at manager's har en tendens til at tænke meget kortsigtet, da han bliver vurderet på øjeblikkelig succes. Og hvis han har en langsigtet plan, bliver denne skudt i smadder det øjeblik bestyrelsen på vores anmodning kyler ham på porten.
det er skam et seriøst forslag. Hvorfor skulle man ikke kunne organisere sig anderledes end den traditionelle træner/sportsdirektør arbejdsfordeling

Det fungerer i andre ligaer, så selvfølgelig kan det også fungere i DK. Du kan vil næppe beskylde Ferguson og Wenger for at tænke kortsigtet, så har de ihvertfald gjort det i mange år.
Fair nok. Lige præcis Ferguson og Wenger er ret atypiske, da de netop har formået at kombinere kortsigtet succes med langsigtet succes. Spørgsmålet er dog om de kunne have overlevet et par år med midterplaceringer samt hvilken indflydelse dette ville have haft på kontinuiteten i truppenerne og hele setup'et omkring klubberne. På plussiden er netop at man ville have en 100% fodboldkyndig person der netop kunne sætte sit præg på sin trup, hvilket måske har sine fordele når taktik og spillertrup går op i en højere enhed. Næste spørgsmål er så om Kent overhovedet ville kunne varetage sådan en stilling, som et langt fra hvad han tidligere har arbejdet med. Han virker heller ikke som typen der har en helt overordnet strategi mht. den type fodbold han vil praktisere, samt hvilke spillertyper han foretrækker. Han er meget mere pragmatisk i sin tilgang, hvilket jeg syntes har virket glimrende for en fattig klub som vores.
Han har været sportschef på Hessel Gods fodboldskole i en periode, så han har sikkert arbejdet med ledelsesstrategier. Jeg siger ikke det er en optimal løsning, men hvis det er Gaarde man kan få lige nu, med absolut ingen ledererfaring endsige erhvervserserfaring, så vil jeg da mene at det er en løsning der kunne prøves.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Lynge stopper til sommer 2013

Indlæg af Yankee » 12. mar 2013, 14:37

Jeg synes på ingen måde Allan Gaardes uddannelse kvalificerer ham. Det er jo meldt ud at vi skal have en sportschef og en administrerende direktør. Sportschefen skal være ansvarlig for det sportslige - ikke økonomi.

Personligt synes jeg stadig det bedste bud på sportschefen er Jacob F. Larsen. Han kender klubben, har været med inde over rigtig mange projekter de sidste par år og har leveret et helt unikt flot stykke arbejde på talentfronten.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Lynge stopper til sommer 2013

Indlæg af Erasmus Montanus » 12. mar 2013, 14:42

Yankee skrev:Jeg synes på ingen måde Allan Gaardes uddannelse kvalificerer ham. Det er jo meldt ud at vi skal have en sportschef og en administrerende direktør. Sportschefen skal være ansvarlig for det sportslige - ikke økonomi.

Personligt synes jeg stadig det bedste bud på sportschefen er Jacob F. Larsen. Han kender klubben, har været med inde over rigtig mange projekter de sidste par år og har leveret et helt unikt flot stykke arbejde på talentfronten.
Han har nemlig leveret et helt unikt flot stykke arbejde på talentfronten. Derfor ser jeg ham stadig i den afdeling, hvor han kan havde fuld fokus på talenterne og deres udvikling. Talentudvikling er fremtiden. AaB's lyse fremtid.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Lynge stopper til sommer 2013

Indlæg af Yankee » 12. mar 2013, 14:45

Oldager skrev: Han har nemlig leveret et helt unikt flot stykke arbejde på talentfronten. Derfor ser jeg ham stadig i den afdeling, hvor han kan havde fuld fokus på talenterne og deres udvikling. Talentudvikling er fremtiden. AaB's lyse fremtid.
Præcis derfor skal Jacob F. Larsen gives en større stilling, hvor han jo stadig vil have føling med samtlige ungdomshold fra U13 og op. Det er netop, hvad der ligger i en stilling som sportschef snarere end sportsdirektør, som Lynge reelt har været.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Lynge stopper til sommer 2013

Indlæg af Erasmus Montanus » 12. mar 2013, 14:50

Yankee skrev:
Oldager skrev: Han har nemlig leveret et helt unikt flot stykke arbejde på talentfronten. Derfor ser jeg ham stadig i den afdeling, hvor han kan havde fuld fokus på talenterne og deres udvikling. Talentudvikling er fremtiden. AaB's lyse fremtid.
Præcis derfor skal Jacob F. Larsen gives en større stilling, hvor han jo stadig vil have føling med samtlige ungdomshold fra U13 og op. Det er netop, hvad der ligger i en stilling som sportschef snarere end sportsdirektør, som Lynge reelt har været.
Det lyder også meget fornuftigt, men jeg frygter bare, at det, på en eller anden måde, vil forrringe vores glimrende talentudvikling. :-)

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1958
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Lynge stopper til sommer 2013

Indlæg af Tyskeren » 13. mar 2013, 07:43

Nu nævner Nordjyske også Jacob Krüger som mulig kandidat..

Jeg er sikker på at det blir ham ;)

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Lynge stopper til sommer 2013

Indlæg af Rams » 13. mar 2013, 12:06

Og Krüger køber jo på anbefaling af Jimmæææ, så før vi ved det er den Hvide Puma tilbage som Don AaB, David Nielsen er ny træner og Gaarde tør ikke vise sig i nærheden af Hornevej. :P

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: Lynge stopper til sommer 2013

Indlæg af birk » 13. mar 2013, 12:34

Og du har en spillebod på Hornevej :cool:

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Lynge stopper til sommer 2013

Indlæg af frederikshavneren » 13. mar 2013, 12:36

Ikke ligefrem et overraskende kandidat felt, som er i spil til at afløse Lynge. Må indrømme at jeg stadigvæk har svært ved at forstå hvorfor den nye sportsdirektør skal have en fortid i klubben... Det gælder om at finde den bedst mulige kandidat og så er det altså ligemeget om vedkommende kommer fra Brønshøj, Hvidovre, FCN mv. Er godt klar over at vi med meget stor sandsynlighed ikke har økonomien til at hente topkandidater som Jacob Nielsen (Randers) eller Jan Laursen (FCN), men husk på at ledelsen mange gange før er blevet anklaget for indavl her på sitet.

En udefrakommende person kan hurtigt lære klubben og dens værdier at kende, men sådan forholder det sig jo ikke med kompetencer/kvalifikationer. Enten har man det eller ej, det er ikke noget man sådan lige kan lære over night. Der er ikke tid til at en ny sportsdirektør skal læres op i faget. Til sommer står vi måske overfor et helt afgørende transfervindue, hvis vi forestiller os at Helenius og Kusk bliver solgt. Det er holdets to største profiler der i så fald skal erstattes!

Jeg får kuldegysninger når mange fremhæver Gaarde som den foretrukne kandidat. For mig at se vil det være den værst tænkelige løsning, Gaarde har i min optik intet at bidrage med. Bevares Gaarde er sikkert en flink fyr og ganske intelligent (alt for akademisk), men jeg vil til enhver tid langt hellere foretrække Ole Nielsen eller endnu bedre, Jacob Krüger.
For mig at se er der alt for meget teori og intet praksis ved Gaarde. Han har ingen som helst erfaring som sportsdirektør, den "største" kompetence han har er måske som kommentator ved viashit! Når jeg ser en fodboldkamp hvor Gaarde er medkommentator så skruer jeg helt ned for lyden, der er et eller andet vildt irriterende ved Gaarde, men måske er det bare mig der har det sådan.

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Lynge stopper til sommer 2013

Indlæg af Brent » 13. mar 2013, 14:18

frederikshavneren skrev:Ikke ligefrem et overraskende kandidat felt, som er i spil til at afløse Lynge. Må indrømme at jeg stadigvæk har svært ved at forstå hvorfor den nye sportsdirektør skal have en fortid i klubben... Det gælder om at finde den bedst mulige kandidat og så er det altså ligemeget om vedkommende kommer fra Brønshøj, Hvidovre, FCN mv. Er godt klar over at vi med meget stor sandsynlighed ikke har økonomien til at hente topkandidater som Jacob Nielsen (Randers) eller Jan Laursen (FCN), men husk på at ledelsen mange gange før er blevet anklaget for indavl her på sitet.

En udefrakommende person kan hurtigt lære klubben og dens værdier at kende, men sådan forholder det sig jo ikke med kompetencer/kvalifikationer. Enten har man det eller ej, det er ikke noget man sådan lige kan lære over night. Der er ikke tid til at en ny sportsdirektør skal læres op i faget. Til sommer står vi måske overfor et helt afgørende transfervindue, hvis vi forestiller os at Helenius og Kusk bliver solgt. Det er holdets to største profiler der i så fald skal erstattes!

Jeg får kuldegysninger når mange fremhæver Gaarde som den foretrukne kandidat. For mig at se vil det være den værst tænkelige løsning, Gaarde har i min optik intet at bidrage med. Bevares Gaarde er sikkert en flink fyr og ganske intelligent (alt for akademisk), men jeg vil til enhver tid langt hellere foretrække Ole Nielsen eller endnu bedre, Jacob Krüger.
For mig at se er der alt for meget teori og intet praksis ved Gaarde. Han har ingen som helst erfaring som sportsdirektør, den "største" kompetence han har er måske som kommentator ved viashit! Når jeg ser en fodboldkamp hvor Gaarde er medkommentator så skruer jeg helt ned for lyden, der er et eller andet vildt irriterende ved Gaarde, men måske er det bare mig der har det sådan.
Helt enig, Gaarde drengen vil simpelhen være et totalt sats og et wildcard ud over alle grænser, at han overhovedet nævnes som kandidat skræmmer mig i den grad.

Udover at han har nul erfaring med medarbejderledelse, har han en utrolig teoretisk og akademisk tilgang der er typisk for personer der lige er sluppet ud af univesitets tykke døre og ikke har været i kontakt med virkelighedens verden gennem længere tid, manden er simpelthen udlidelig at høre på med sit vævende uld i mund og pseudo AUC/embedsmands sprog.

Vi har behov for en kandidat der har noget ledelsesmæssig erfaring og ikke mindst ledelsesmæssig pondus, - en mand der tør kalde ne spade for en spade. Ikke en fesen akademiker type med fodboldbaggrund. Send grønskollingen til Blokhus og se hvad han kan udrette deroppe, så kan han måske være kandidat til posten om 4-5 år.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Lynge stopper til sommer 2013

Indlæg af Buzz Killington » 13. mar 2013, 14:37

Brent skrev:
frederikshavneren skrev:Ikke ligefrem et overraskende kandidat felt, som er i spil til at afløse Lynge. Må indrømme at jeg stadigvæk har svært ved at forstå hvorfor den nye sportsdirektør skal have en fortid i klubben... Det gælder om at finde den bedst mulige kandidat og så er det altså ligemeget om vedkommende kommer fra Brønshøj, Hvidovre, FCN mv. Er godt klar over at vi med meget stor sandsynlighed ikke har økonomien til at hente topkandidater som Jacob Nielsen (Randers) eller Jan Laursen (FCN), men husk på at ledelsen mange gange før er blevet anklaget for indavl her på sitet.

En udefrakommende person kan hurtigt lære klubben og dens værdier at kende, men sådan forholder det sig jo ikke med kompetencer/kvalifikationer. Enten har man det eller ej, det er ikke noget man sådan lige kan lære over night. Der er ikke tid til at en ny sportsdirektør skal læres op i faget. Til sommer står vi måske overfor et helt afgørende transfervindue, hvis vi forestiller os at Helenius og Kusk bliver solgt. Det er holdets to største profiler der i så fald skal erstattes!

Jeg får kuldegysninger når mange fremhæver Gaarde som den foretrukne kandidat. For mig at se vil det være den værst tænkelige løsning, Gaarde har i min optik intet at bidrage med. Bevares Gaarde er sikkert en flink fyr og ganske intelligent (alt for akademisk), men jeg vil til enhver tid langt hellere foretrække Ole Nielsen eller endnu bedre, Jacob Krüger.
For mig at se er der alt for meget teori og intet praksis ved Gaarde. Han har ingen som helst erfaring som sportsdirektør, den "største" kompetence han har er måske som kommentator ved viashit! Når jeg ser en fodboldkamp hvor Gaarde er medkommentator så skruer jeg helt ned for lyden, der er et eller andet vildt irriterende ved Gaarde, men måske er det bare mig der har det sådan.
Helt enig, Gaarde drengen vil simpelhen være et totalt sats og et wildcard ud over alle grænser, at han overhovedet nævnes som kandidat skræmmer mig i den grad.

Udover at han har nul erfaring med medarbejderledelse, har han en utrolig teoretisk og akademisk tilgang der er typisk for personer der lige er sluppet ud af univesitets tykke døre og ikke har været i kontakt med virkelighedens verden gennem længere tid, manden er simpelthen udlidelig at høre på med sit vævende uld i mund og pseudo AUC/embedsmands sprog.

Vi har behov for en kandidat der har noget ledelsesmæssig erfaring og ikke mindst ledelsesmæssig pondus, - en mand der tør kalde ne spade for en spade. Ikke en fesen akademiker type med fodboldbaggrund. Send grønskollingen til Blokhus og se hvad han kan udrette deroppe, så kan han måske være kandidat til posten om 4-5 år.
Syntes egentlig blot han lyder velovervejet og argumenterende, en evne der er vanvittigt underprioriteret i medierne i dag, hvor det at have en klar simpel holdning af en eller anden grund er det ypperste man kan stræbe efter. Rykker Brøndby ned, ja/nej - røv.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Lynge stopper til sommer 2013

Indlæg af Erasmus Montanus » 14. mar 2013, 08:12

Godmorgen!

Rudbæk er i spil som driftsansvarlig.

http://www.bold.dk/nyt/Avis-Peter-Rudba ... il-AaB-job" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Lynge stopper til sommer 2013

Indlæg af Køllen I Møllen » 14. mar 2013, 08:36

Jeg tror ikke Peter Rudbæk er interesseret. Han har for år tilbage besluttet at træde tilbage fra rampelyset.
Han kan helt sikkert en masse gode ting der passer fint ind på den post men jeg håber nu at de går efter en der er yngre.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Lynge stopper til sommer 2013

Indlæg af hje1980 » 14. mar 2013, 09:35

Er der nogle der har kendskab til hvilke kvalifikation Rudbæk måtte have som Direktør...

Har han en uddannelse indenfor økonomi (tænker ikke på om han var regnelærer i folkeskolen ;))?
Erfaring administrativ leder?

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Lynge stopper til sommer 2013

Indlæg af astonvilla » 14. mar 2013, 09:49

hje1980 skrev:Er der nogle der har kendskab til hvilke kvalifikation Rudbæk måtte have som Direktør...

Har han en uddannelse indenfor økonomi (tænker ikke på om han var regnelærer i folkeskolen ;))?
Erfaring administrativ leder?
Jeg sad og tænkte nøjagtigt det samme. Jeg kan virkelig godt lide Rudbæk - yderst sympatisk - men jeg tror ikke på at han besidder det faglige fundament til at optræde som administrerende direktør i en børsnoteret virksomhed.

Han er læreruddannet og han har ikke nogen relevant erfaring fra det private erhvervsliv (ikke på adm. dir. niveau i hvert fald).

Jeg ville sku hellere ha ham ind som sportsdirektør. Det tror jeg til gengæld han kunne være rigtig god til. Han er enormt snu. Har et kanon netværk indenfor fodboldverdenen. Har evner til at spotte talenter osv osv. Så Rudbæk som sportsdirektør. Klart ja tak.

Som Administrerende Direktør - synes jeg ikke han har en stærk nok profil til. ISÆR når der tænkes på de svære år vi går i møde, hvor slaget i høj grad skal slås på de bonede gulve (økonomisk turn-around, feriepengesag som truer vores eksistens, osv).

Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Lynge stopper til sommer 2013

Indlæg af Danni » 14. mar 2013, 09:57

Jeg synes også Peter Rudbæk klinger godt som sportsdirektør. Virkelig godt endda. Eneste minus er, man nok skal håbe på, han ikke vil på pension som 60-årig. Så er det ikke længe, vi evt har glæde af ham. Han er trods alt kun 5 år yngere end Lynge.

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1205
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Lynge stopper til sommer 2013

Indlæg af Spanky » 14. mar 2013, 10:10

Med al respekt for Rudbæk, så er det vel ret begrænset hvad han har af erfaringer med ledelse og drift af en fodboldklub. Eller er det bare mig som han den opfattelse?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Lynge stopper til sommer 2013

Indlæg af Pastorius » 14. mar 2013, 10:22

Jeg tror folk skal læne sig lidt tilbage og overveje hvilke muligheder AaB har - også når det gælder ledelsesposterne.

Vi får ikke den rette profil, men en hel masse erfaring og en forkromet uddannelse til den løn vi kan give. Jeg er ret sikker på at ligesom med spillerbudgetterne så er lønbudgettet til ledelsen også under pres. Det er tros alt ikke en lige så stor virksomhed som det var da vi fx. hentede Hinrup ind.

Desuden har en evt. ny direktør en rigtig stærk bestyrelse til at rådgive og udstikke retningslinjer.

Vi får ganske sikkert folk ind på posten som har potentialet til at gøre det rigtig godt, uden de dog har haft mulighed for at bevise det i en tilsvarende stilling. Rygter som at vi ikke kunne imødekomme lønkrav fra Randers' sportsdirektør, bekræfter den antagelse.

Rudbæk har forøvrigt, svhj. været ledelseskonsulent og afholdt ledelseskurser lige efter han stoppede som træner i AaB.

Jeg synes Rudbæk lyder som et godt bud.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Lynge stopper til sommer 2013

Indlæg af Jesper Schmidt » 14. mar 2013, 10:53

Pastorius skrev:Jeg tror folk skal læne sig lidt tilbage og overveje hvilke muligheder AaB har - også når det gælder ledelsesposterne.

Vi får ikke den rette profil, men en hel masse erfaring og en forkromet uddannelse til den løn vi kan give. Jeg er ret sikker på at ligesom med spillerbudgetterne så er lønbudgettet til ledelsen også under pres. Det er tros alt ikke en lige så stor virksomhed som det var da vi fx. hentede Hinrup ind.

Desuden har en evt. ny direktør en rigtig stærk bestyrelse til at rådgive og udstikke retningslinjer.

Vi får ganske sikkert folk ind på posten som har potentialet til at gøre det rigtig godt, uden de dog har haft mulighed for at bevise det i en tilsvarende stilling. Rygter som at vi ikke kunne imødekomme lønkrav fra Randers' sportsdirektør, bekræfter den antagelse.

Rudbæk har forøvrigt, svhj. været ledelseskonsulent og afholdt ledelseskurser lige efter han stoppede som træner i AaB.

Jeg synes Rudbæk lyder som et godt bud.
Jeg er meget enig, og synes også Rudbæk lyder som en god kandidat.

Jeg synes nu også at hovedparten af de navne som dukker op, tyder på at man har stor fokus på også at få de rigtige personer ind, og at man måske vægter personlighed og potentiale meget højt, i forhold til måske blot at kigge efter folk som bevisligt er dygtige til jobbet. Det tror jeg der er mange grunde til, og fortidens synder er sikkert en af dem, men jeg tror heller ikke vi skal være blinde for at vi ser et AaB som er på vej "tilbage til rødderne", væk fra det meget forretningsbaserede, og hen mod at det er fodboldklubben som er i centrum.

Låst