Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af jonas386 » 28. feb 2013, 18:55

Hvordan ser mord-i-øjnene-smileyen egentlig ud?

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af Halil » 28. feb 2013, 19:54

Jesper:

Jeg har det lidt svært med smileyer. Lidt er måske en større underdrivelse. Men fint. Jeg forstår din fine hensigt nu.

Lad os vende tilbage til det tråden handler om: Ned med broby!

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af Halil » 28. feb 2013, 20:21

Kæmpe overraskelse!

http://www.bold.dk/nyt/Medie-Broendby-i ... igt-afvist" onclick="window.open(this.href);return false;

Benny Winther sagde tidligere, at "snak er billigt. Det er først når der kommer penge på bordet, at jeg bliver overbevist"(mindre omskrivning).

Cirkus broby forsætter.

Peder V Mikkelsen
Junior
Junior
Indlæg: 70
Tilmeldt: 21. jul 2011, 11:33

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af Peder V Mikkelsen » 1. mar 2013, 07:23

Halil skrev:Fint redegørende indlæg, Peder. Dine indlæg om økonomi osv. har ofte en stor detaljegrad. Det skal du have tak for.

PerPer har ikke, på noget tidspunkt, været inde som investor. Derfor er det naturligvis forkert det jeg skrev.
Mit indlæg skal ikke ses som opposition til dit, det skulle ses som en viderebygning på dit.
Det med offentlig myndighed og skylde penge - Jeg kan regne ud, at det ikke gælder for kommunen. Korrekt?
Tjoh, jeg trækker lidt på det da det nogle gange virker som om DBUs regler ikke skal forstås bogstaveligt men mere som åndelig vejledning hvor der godt kan være plads til udsving.

Det kan også godt virke lidt underligt på os som holder med de forsmåede jyske klubber, hvor det altid virker som om reglerne og lovene forstås meget bogstaveligt når nogen kommer for skade at udtale at en dommer er ret robust bygget eller at en dommer godt kunne bruge lidt voksenhjælp på første skoledag.

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af Halil » 4. mar 2013, 10:16

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 930558.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Det kører for Jeppe Stokholm...

Endnu mere løgn og latin angående emissionen.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af Pastorius » 4. mar 2013, 12:49

Halil skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 930558.ece

Det kører for Jeppe Stokholm...

Endnu mere løgn og latin angående emissionen.
På Twitter mener Morten Crone at det er Per Steffensen der er fuld af løgn:

"Per Steffensen når et nyt lavpunkt i dag. Han er en usympatisk løgner, der åbenbart ikke ved, hvad hans egne klienter laver."

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af Halil » 4. mar 2013, 12:59

På Twitter mener Morten Crone at det er Per Steffensen der er fuld af løgn:

"Per Steffensen når et nyt lavpunkt i dag. Han er en usympatisk løgner, der åbenbart ikke ved, hvad hans egne klienter laver."
Haha, det er smukt, at en sportsjournalist skal komme med DEN påstand.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af Pastorius » 4. mar 2013, 13:31

Halil skrev:
På Twitter mener Morten Crone at det er Per Steffensen der er fuld af løgn:

"Per Steffensen når et nyt lavpunkt i dag. Han er en usympatisk løgner, der åbenbart ikke ved, hvad hans egne klienter laver."
Haha, det er smukt, at en sportsjournalist skal komme med DEN påstand.
At det kommer i den tone og så konkret er ret uhørt. Det er så grov en påstand at jeg vil tro han har sin dokumentation på plads. I modsat fald er jeg lige ved at tro det kan koste ham jobbet.

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af Halil » 4. mar 2013, 13:55

http://www.sporten.dk/fodbold/nu-staar- ... ys-redning" onclick="window.open(this.href);return false;

Haha, Morten Crone skal vist passe noget på med "usympatisk løgner" udtrykket.

Der er jo intet konkret i den historie, andet end den selvfølgelighed, at Danny støtter op om broby!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af Pastorius » 4. mar 2013, 14:00

Halil skrev:http://www.sporten.dk/fodbold/nu-staar- ... ys-redning

Haha, Morten Crone skal vist passe noget på med "usympatisk løgner" udtrykket.

Der er jo intet konkret i den historie, andet end den selvfølgelighed, at Danny støtter op om broby!
Man skal vel ikke være blind for at Agger også kan have en interesse i at få noget han har sagt eller deltaget i tidligere til at fremstå anderledes nu.

Mao. der er ingen af parterne der kan bruges som sandhedsvidner til hvad der rent faktisk har været på tale tidligere.

Mht. konflikten mellem Per Steffensen og Crone, må der ligge noget tidliger bag.

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af Halil » 4. mar 2013, 14:06

Pastorius skrev:
Man skal vel ikke være blind for at Agger også kan have en interesse i at få noget han har sagt eller deltaget i tidligere til at fremstå anderledes nu.

Mao. der er ingen af parterne der kan bruges som sandhedsvidner til hvad der rent faktisk har været på tale tidligere.

Mht. konflikten mellem Per Steffensen og Crone, må der ligge noget tidliger bag.
Jeg vil gerne se noget konkret, før jeg tror på noget som helst af det der kommer fra broby og/eller brobys "redningsmænd".

Enig i det med Crone vs. Steffensen. Det er en meget hård udmelding på et meget spinkelt grundlag.

edit: Crone trækker nu i land på twitter.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af NIN » 4. mar 2013, 22:38

Havde direktionsgangen på Vestegnen eksisteret i 30'erne, havde Goebbels karriere været i alvorlig fare.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 931221.ece

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af Pastorius » 4. mar 2013, 22:39

NIN den fromme skrev:Havde direktionsgangen på Vestegnen eksisteret i 30'erne, havde Goebbels karriere været i alvorlig fare.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 931221.ece
Jeg synes nu ellers det er et ganske konservativt mål med en top seks næste år. Jeg ville tro at de fleste superliganedrykkere ville sætte en målsætning om direkte oprykning.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af jonas386 » 4. mar 2013, 22:41

Pastorius skrev:
NIN den fromme skrev:Havde direktionsgangen på Vestegnen eksisteret i 30'erne, havde Goebbels karriere været i alvorlig fare.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 931221.ece
Jeg synes nu ellers det er et ganske konservativt mål med en top seks næste år. Jeg ville tro at de fleste superliganedrykkere ville sætte en målsætning om direkte oprykning.
Ja, jeg synes da også det er ganske ydmygt. Jeg mener, der er gode hold i 1.division og sådan, men som nedrykker, og især som BIF går man vel efter at rykke op med det samme.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af NIN » 4. mar 2013, 22:45

Hmm I går ud fra at elevatoren ikke sender dem længere ned i dybet end 1. divison? Krone en, krone to...

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af Pastorius » 4. mar 2013, 22:45

jonas386 skrev: Ja, jeg synes da også det er ganske ydmygt. Jeg mener, der er gode hold i 1.division og sådan, men som nedrykker, og især som BIF går man vel efter at rykke op med det samme.
Det bliver så mere bare sørgeligt når man læser artiklen i stedet for blot overskriften. Komiske Ali har virkelig startet en trend.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af Pastorius » 4. mar 2013, 22:46

NIN den fromme skrev:Hmm I går ud fra at elevatoren ikke sender dem længere ned i dybet end 1. divison? Krone en, krone to...
Ah, good point!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af jonas386 » 4. mar 2013, 22:52

Pastorius skrev:
jonas386 skrev: Ja, jeg synes da også det er ganske ydmygt. Jeg mener, der er gode hold i 1.division og sådan, men som nedrykker, og især som BIF går man vel efter at rykke op med det samme.
Det bliver så mere bare sørgeligt når man læser artiklen i stedet for blot overskriften. Komiske Ali har virkelig startet en trend.
Læste den efterfølgende: Med Brøndby IF’s talentmasse anser vi det som muligt at opnå de sportslige resultater, der hedder overlevelse i Superligaen i 2013, blandt de seks bedste i 2014 og blandt de tre bedste i 2015 og fremefter. Og skulle målsætningen glippe et enkelt år, er vi fortrøstningsfulde med den base af spillere, som vi og amatørklubben råder over.

Det er jo makabert. Ser man på den trup der er til rådighed? Ser man på den træner der står i spidsen? Ser man på hvordan de folk der skulle gå forrest spiller?
At man inden for 2 år skulle kunne blive nummer 3 er i mine øjne utopi. Man har ingen penge, og hvis der nu endelig skulle komme en rigmand og smide de nødvendige penge i skidtet, så er det jo stadig sådan at man skal få en sund forretning op at køre, og det bliver mere eller mindre umuligt sålænge de største talenter smutter til det store udland inden de overhovedet er i nærheden af 1.holds truppen. De talenter der bliver tilbage er således 2.rangs talenter der ikke ligefrem kan forventes at skulle overtage lederrollerne fra dag 1.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af NIN » 4. mar 2013, 23:02

jonas386 skrev:
Pastorius skrev:
jonas386 skrev: Ja, jeg synes da også det er ganske ydmygt. Jeg mener, der er gode hold i 1.division og sådan, men som nedrykker, og især som BIF går man vel efter at rykke op med det samme.
Det bliver så mere bare sørgeligt når man læser artiklen i stedet for blot overskriften. Komiske Ali har virkelig startet en trend.
Læste den efterfølgende: Med Brøndby IF’s talentmasse anser vi det som muligt at opnå de sportslige resultater, der hedder overlevelse i Superligaen i 2013, blandt de seks bedste i 2014 og blandt de tre bedste i 2015 og fremefter. Og skulle målsætningen glippe et enkelt år, er vi fortrøstningsfulde med den base af spillere, som vi og amatørklubben råder over.

Det er jo makabert. Ser man på den trup der er til rådighed? Ser man på den træner der står i spidsen? Ser man på hvordan de folk der skulle gå forrest spiller?
At man inden for 2 år skulle kunne blive nummer 3 er i mine øjne utopi. Man har ingen penge, og hvis der nu endelig skulle komme en rigmand og smide de nødvendige penge i skidtet, så er det jo stadig sådan at man skal få en sund forretning op at køre, og det bliver mere eller mindre umuligt sålænge de største talenter smutter til det store udland inden de overhovedet er i nærheden af 1.holds truppen. De talenter der bliver tilbage er således 2.rangs talenter der ikke ligefrem kan forventes at skulle overtage lederrollerne fra dag 1.
Kattelemmen må være, at det ene år målsætningen smutter er her, i 2013 og der med er det ikke bestyrelsen skyld, at de to næste ambitioner om først en top seks og der efter top tre glipper, da det ikke er muligt i 1. division. Ergo, ligger ansvaret ved DBU der ikke (på trods af hele fodbold Danmarks protester) udvidede superligaen med et ekstra hold, så Brøndby kunne blive oppe og opfylde deres målsætninger.

salling23
Superliga
Superliga
Indlæg: 514
Tilmeldt: 22. jan 2010, 17:58

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af salling23 » 5. mar 2013, 07:16

De skal oveni købet opnå disse resultater samtidigt med følgende:
- transferindtægter på 12 mio
- ingen spillere ind med sign on fee eller transfer
- lønnedgang i de nye kontrakter

Og så kalder man os i GF for fantaster :cool:

Låst