Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af Mr. Larsen » 1. maj 2013, 10:52

Det er egentlig super at Brøndby undgår konkursen, så risikerer vi ikke konkurrenterne får fordel af at BIF skulle blive taber dømt 0-3 i alle kampe.

Nå de så rykker ned (hvilket jeg tror de gør), så æder det så meget af deres nyfundne kapital at det vil kræve en ny kapitaltilførsels på mange millioner for at realiserer deres målsætning.

Men det er da morsomt at høre at deres arrogance stadig er indtakt, og man tror det hele bare kommer til at køre på skinner og tilbage i top 6 så let som ingen ting, jeg håber inderligt de ligger i den tunge ende sportsligt de næste mange år :)
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af Pastorius » 1. maj 2013, 11:09

jernskjorten skrev:Nu er man jo nok lidt mavesur oven på BIF's feberredning i går, men jeg tager mig alligevel til hovedet, når jeg så læser i dag, at direktøren ser BIF i top 6 inden for et år. Det udstråler al den mangel på forsigtighed og ydmyghed, som jeg mener, at en klub i den forfatning bør udvise. Det nærer blot til mit kæmpe håb om, at røvhullerne får en tur i 1. division.
http://www.bold.dk/nyt/Direktoer-Broend ... -om-et-aar

Nuvel, det er da 100 gange sjovere at møde BIF end Vestsjælland, og jeg vil da også hellere have BIF i Superligaen end nogen af de hold, der huserer i 1. division, men puha, hvor ville jeg bare gerne opleve, at de lige skal ned og vende en tur.
Jeg spår at der aldrig kommer stabilt gode resultater ud af Brøndby medmindre de fundamentalt ændrer organisationen og kulturen i klubben. Så meget kan man heller ikke købe for 100 mill. Det ser ud til at der ikke kommer en stærk magtfaktor ind i klubben der for alvor kan ændre kursen og sætte nogle kompetente folk ind, og det ville overraske mig, hvis det kommer fra Benny Winther. Jeg har svært ved at se den største aktionær trække sig fra indflydelsen.

Jeg ser fortrøstningsfuldt på fremtiden for Vestegnen og vurderer stadig at en nedrykning er tættere på end et mesterskab (eller blot medalje) indenfor de næste 5 år.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af limey » 1. maj 2013, 11:17

Jeg tror sgu ikke de rykker ned - desværre. De synes lige at have lidt mere at byde på end Horsens og Silkeborg.

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af jernskjorten » 1. maj 2013, 11:30

limey skrev:Jeg tror sgu ikke de rykker ned - desværre. De synes lige at have lidt mere at byde på end Horsens og Silkeborg.
Silkeborg har jeg heller ikke meget fidus til længere - desværre, for jeg kan godt lide dem og deres totalt firser-stadion (som jo så også forsvinder).
Men kan Horsens blot holde sig inden for 3 point af BIF indtil sidste runde, vil det forhåbentlig betyde matchbold til Horsens, der har hjemmebane. Men ja - det ser desværre ud til, at Brøndby pt. har fået en vis tro på tingene. Det må FCK, os og Nordsjælland så pille af dem inden sidste runde.
Pastorius skrev:Jeg spår at der aldrig kommer stabilt gode resultater ud af Brøndby medmindre de fundamentalt ændrer organisationen og kulturen i klubben. Så meget kan man heller ikke købe for 100 mill. Det ser ud til at der ikke kommer en stærk magtfaktor ind i klubben der for alvor kan ændre kursen og sætte nogle kompetente folk ind, og det ville overraske mig, hvis det kommer fra Benny Winther. Jeg har svært ved at se den største aktionær trække sig fra indflydelsen.

Jeg ser fortrøstningsfuldt på fremtiden for Vestegnen og vurderer stadig at en nedrykning er tættere på end et mesterskab (eller blot medalje) indenfor de næste 5 år.
Fernando Olsen (som jeg generelt synes er ulækker og medie-skabt "ekspert") var faktisk også meget påpasselig med at vifte med flaget i går. Han var inde på, at medierne ikke skulle kalde den vellykkede aktieemmission for en redning, da der stadig er tale om en klub, hvor der er massive ledelsesmæssige problemer, og at det kræver en kæmpe oprydning at få BIF på ret kurs.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af Mr. Larsen » 1. maj 2013, 11:32

limey skrev:Jeg tror sgu ikke de rykker ned - desværre. De synes lige at have lidt mere at byde på end Horsens og Silkeborg.
Hehe, prøv nu at se deres slutprogram

de (BIF) møder

FCK
AaB
FCN
AC Horsens

AC Horsens har :

Esbjerg
Silkeborg
Sønderjyske
BIF

Og ACH er begyndt at komme lidt igang igen, en flot kamp i sidste uge mod RFC giver håb om mere, BIF var latterlige heldige imod et ultra ineffektivt OB hold som burde havde scoret 5-6 mål i den kamp.

Jeg tror mere på Horsens end BIF !
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af NIN » 1. maj 2013, 12:54

Mr. Larsen skrev:
limey skrev:Jeg tror sgu ikke de rykker ned - desværre. De synes lige at have lidt mere at byde på end Horsens og Silkeborg.
Hehe, prøv nu at se deres slutprogram

de (BIF) møder

FCK
AaB
FCN
AC Horsens

AC Horsens har :

Esbjerg
Silkeborg
Sønderjyske
BIF

Og ACH er begyndt at komme lidt igang igen, en flot kamp i sidste uge mod RFC giver håb om mere, BIF var latterlige heldige imod et ultra ineffektivt OB hold som burde havde scoret 5-6 mål i den kamp.

Jeg tror mere på Horsens end BIF !
Objektivt set langt vanskeligere slutprogram for Brøndby. Men sådan er virkeligheden jo langt fra altid sidst på sæsonen. Horsens møder fire hold som alle har noget at spille for, tre kæmper sågar for overlevelse i den bedste række. Her kan Horsens og Silkeborg blive hinandens bøddel. Brøndby har på papiret ligaens to bedste mandskaber tilbage, men spørgsmålet er, om de spiller sig helt ud? Jeg har en grim fornemmelse af, at FCK godt kan gå hen og "lægge" sig i Brøndby og gemme festen til Parken. En pointdeling her vil ikke være en overraskelse i min bog. FCN kan hverken smide sølvet eller nå FCK. De kan til gengæld så småt begynde at skimte enden på en lang sæson med liga, CL og pokal. Blev den sidste energi brugt i "guldkampen"? Omvendt kan man argumentere for, at netop en FCN sejr mod BIF kan være med til at sikre Farum klubben pladsen som 1. udforderer til FCK. Ikke bare pointmæssigt, men også geografisk og i pressen. Spørgsmålet er så blot om spillerne tænker det samme og om de har motiavationen?
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af Mr. Larsen » 1. maj 2013, 13:07

NIN den fromme skrev: Objektivt set langt vanskeligere slutprogram for Brøndby. Men sådan er virkeligheden jo langt fra altid sidst på sæsonen. Horsens møder fire hold som alle har noget at spille for, tre kæmper sågar for overlevelse i den bedste række. Her kan Horsens og Silkeborg blive hinandens bøddel. Brøndby har på papiret ligaens to bedste mandskaber tilbage, men spørgsmålet er, om de spiller sig helt ud? Jeg har en grim fornemmelse af, at FCK godt kan gå hen og "lægge" sig i Brøndby og gemme festen til Parken. En pointdeling her vil ikke være en overraskelse i min bog. FCN kan hverken smide sølvet eller nå FCK. De kan til gengæld så småt begynde at skimte enden på en lang sæson med liga, CL og pokal. Blev den sidste energi brugt i "guldkampen"? Omvendt kan man argumentere for, at netop en FCN sejr mod BIF kan være med til at sikre Farum klubben pladsen som 1. udforderer til FCK. Ikke bare pointmæssigt, men også geografisk og i pressen. Spørgsmålet er så blot om spillerne tænker det samme og om de har motiavationen?
Jeg nægter simpelthen at tro FCK skulle lægge sig i kampen mod Brøndby, og af flere grunde. hadet til hinanden er stadig stort, så der vil ikke været noget federe for FCK at kunne lad sig hylde som mester imod lige præcis Brøndby, og samtidig "hjælpe" dem med at rykke ned.

FCN kan stadig nåes af både Randers og Os, såvel som vi kan nåes af klubber som OB og Esbjerg, det er svært med ikke umuligt, jeg er sikker på FCN går benhårdt efter lukke den matematiske mulighed for RFC og AaB kan nå dem og derved sikre sølvet.

Og vi har ligesom FCN stadig noget at spille om, det gælder om at holde trit med RFC og holde holdene under os væk, jeg tror på et toptændt AaB hold som vil fuldende hattricket imod BIF, så vi derved får vundet alle 3 kampe imod dem denne sæson.

Den sidste kamp kan muligvis blive afgørende, jeg hælder mest til AC Horsens, de har erfaringen med at kæmpe dernede, det har Brøndby ikke, og det tror jeg gir dem en fordel i nedrykningsspillet :)

Med lad os nu se :P
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af Køllen I Møllen » 1. maj 2013, 13:12

Der eksisterer ikke noget had mellem FCK og Brøndby. Det er noget medierne har fundet på i deres evige kamp for at skrige opgøret op til noget det ikke er, aldrig har været og aldrig bliver. De to klubber har brug for hinanden så jeg frygter at Brøndby faktisk går hen og vinder kampen da FCK jo egentlig ikke har noget at spille for og gerne ser Brøndby klare sig.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af NIN » 1. maj 2013, 13:26

Teoretisk set kan det mest lade sig gøre. TV2 dropper vejrudsigterne og Vild med dans i 2014, kunne være et bud. Der er 12 point og spille om, og vi skal hente 9 point på FCN. Det sker ikke. De lukker den allerede i weekenden mod Silkeborg og sender samtidig midtjyderne så godt som i 1. division og overlader der med kampen om den sidste plads til Horsens og Brøndby. Der ud over er jeg helt på linje med Køllen. Var det op til FCK, blev Brøndby i superligaen.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af Jesper Schmidt » 1. maj 2013, 13:40

Jeg er nu ret sikker på historien er en helt anden for FCK's fans, som næppe ville acceptere hvis FCK ikke stiller i stærkeste formation og gør ALT for at vinde i Brøndby, og tænker man så tilbage på den dementi-lignende pressemeddelelse FCK sendte ud efter Jakobs havde udtalt noget med at han ikke håbede Brøndby rykkede ud, må man vel konkludere at det er noget de tager alvorligt.

Jeg tror nu bestemt også at FCK under alle omstændigheder vil ELSKE at blive mestre på Brøndby Stadion, for derefter at kunne fejre det i Parken runden efter, og blive hyldet som nykårede mestre. Så kan det godt være FCK inderst inde håber Brøndby klarer sig, men det tror jeg absolut intet har at sige til selve kampen. De kommer til at gå 100% efter sejren.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af NIN » 1. maj 2013, 13:53

Selvfølgelig stiller FCK ikke op med et b-hold. Det gjorde de heller ikke mod Silkeborg eller GF'. Og sandsynligheden for de vinder, er til stede, det kan slet ikke anfægtes. De er landets bedste fodboldhold. Når det er sagt, er Bøndby's dødskamp, som nu tilsyneladende primært skal kæmpes på grønsværen og at det netop er FCK og deres mesterskab de ikke blot kan udskyde, men forhindre bliver vundet i egen baghave, en absolut ligeså stor motivationsfaktor, hvis ikke større. Jeg håber inderligt at løverne viser lidt gebis og vinder, men bliver ikke overrasket ved pointdeling.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af Pastorius » 1. maj 2013, 14:06

jernskjorten skrev:
Pastorius skrev:Jeg spår at der aldrig kommer stabilt gode resultater ud af Brøndby medmindre de fundamentalt ændrer organisationen og kulturen i klubben. Så meget kan man heller ikke købe for 100 mill. Det ser ud til at der ikke kommer en stærk magtfaktor ind i klubben der for alvor kan ændre kursen og sætte nogle kompetente folk ind, og det ville overraske mig, hvis det kommer fra Benny Winther. Jeg har svært ved at se den største aktionær trække sig fra indflydelsen.

Jeg ser fortrøstningsfuldt på fremtiden for Vestegnen og vurderer stadig at en nedrykning er tættere på end et mesterskab (eller blot medalje) indenfor de næste 5 år.
Fernando Olsen (som jeg generelt synes er ulækker og medie-skabt "ekspert") var faktisk også meget påpasselig med at vifte med flaget i går. Han var inde på, at medierne ikke skulle kalde den vellykkede aktieemmission for en redning, da der stadig er tale om en klub, hvor der er massive ledelsesmæssige problemer, og at det kræver en kæmpe oprydning at få BIF på ret kurs.
Det tegner ikke godt, hvis Fernando Olsen er enig med mig. Så er jeg næsten sikker på at min optimisme er ubegrundet.
Med venlig Hilsen
--
Robert

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af sulakvelidze » 1. maj 2013, 17:07

Køllen I Møllen skrev:Der eksisterer ikke noget had mellem FCK og Brøndby. Det er noget medierne har fundet på i deres evige kamp for at skrige opgøret op til noget det ikke er, aldrig har været og aldrig bliver. De to klubber har brug for hinanden så jeg frygter at Brøndby faktisk går hen og vinder kampen da FCK jo egentlig ikke har noget at spille for og gerne ser Brøndby klare sig.
Fuldstændig enig, og det kan ikke siges tit nok: Brøndby og FCK elsker hinanden! Man kan høre det, når ledere, trænere og spillere fra FCK udtaler sig med ærlige ønsker om det bedste for Brøndby. Og det er jo ikke engang høflige fraser, når de bliver adspurgt direkte. Nej, det er uforbeholdne og kærlige tanker med ønsker om alt godt for Brøndby. Alt godt. For tænk engang: FCK-folkene ønsker ikke bare overlevelse for Brøndby. De ønsker dem rent faktisk tilbage i top to på bekostning af FCK's øvrige rivaler - den ene af dem endda regerende dansk mester. Det er da en kærlighedserklæring, der vil noget!

Der er ikke to klubber i Danmark, der behøver hinanden så meget som Brøndby og FCK. Hvis en af dem forsvandt, ville det gå ud over den anden og give spillerum til rivaler fra Provinsen. Det ved de to købernhavnerklubbers ledelse, trænere, spillere og sponsorer selvfølgelig alt om. Derfor er det kun i de to klubbers fanskarer, at man hører ønsker om det modsatte. Og selv de savner jo at mærke hinandens storhed.

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af Halil » 2. maj 2013, 17:37

Jeg er overbevist om, at Ariel Jacobs bliver fuldstændig rasende, hvis han ikke ser en god præstation af spillerne.

Mange mennesker, godt vejr, et mesterskab kan vindes mod arverivalen - Der burde være rigeligt med motivation(Kris Stadsgård er også ude at sige noget om det)

Spiller bif som de gjorde mod ob, så får bif en lussing. Dertil har Corner og N.Jørgensens m.fl. alt for meget kvalitet til at undgå at udnytte.
Uden Synd Ingen Frelse

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af Søgaard » 5. maj 2013, 19:17

Skal vi gætte på størrelsen af bøderne for romerlys til dagens kamp. Jeg siger 0 kr..

/Søgaard
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af Mr. Larsen » 5. maj 2013, 19:21

Søgaard skrev:Skal vi gætte på størrelsen af bøderne for romerlys til dagens kamp. Jeg siger 0 kr..

/Søgaard
De er vist ikke helt forskånet på det område, ifølge BIF Support så koster det klubben dyrt i bøder og i sidste ende kan det koste point i tabellen, hvis DBU mener det er påkrævet.

http://brondbysupport.dk/index.php?opti ... cle&id=775" onclick="window.open(this.href);return false;
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af Søgaard » 5. maj 2013, 19:39

Mr. Larsen skrev:
Søgaard skrev:Skal vi gætte på størrelsen af bøderne for romerlys til dagens kamp. Jeg siger 0 kr..

/Søgaard
De er vist ikke helt forskånet på det område, ifølge BIF Support så koster det klubben dyrt i bøder og i sidste ende kan det koste point i tabellen, hvis DBU mener det er påkrævet.

http://brondbysupport.dk/index.php?opti ... cle&id=775" onclick="window.open(this.href);return false;
Venter bare på at de fyrer næste læs af så, det skulle være lig med at kampen bliver fløjtet af og BIF rykker ned. Tvivler sku stærkt på at det får konsekvenser.
Aalborg BK 1885!

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af FlæskeFrank » 21. maj 2013, 00:39

Så hænger vi på dem en sæson endnu. Heldigt for pressen så kan de bare genbruge deres materiale fra de sidste 10 sæsoner...

Nu bliver de førstevalg hos 3+ fordi vi seere skal se genopstandne BIF.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af NIN » 21. maj 2013, 19:47

FlæskeFrank skrev:Så hænger vi på dem en sæson endnu. Heldigt for pressen så kan de bare genbruge deres materiale fra de sidste 10 sæsoner...

Nu bliver de førstevalg hos 3+ fordi vi seere skal se genopstandne BIF.
Tror du en tur ned i de lavere rækker, ville have ændret på det mediebillede? Tvært i mod, var de gule rykket ned, så skulle vi alle have muligheden for at følge hele Danmarks holds heroiske kamp tilbage i Superligaen. TV3+ ville sende alle BIF's kampe direkte i den bedste sendetid. Aviserne ville rydde forsiderne, når vestegnens helte udraderer Hobro med 2-1. Og Onside ville bekende kulør og ændre layout og hylde Påskens farver så det matcher indholdet. DR og TV2 vil bestille hvert deres dokumentarprogram med den populære klubs dødskamp nu vendt til håb om overlevelse og genrejsning. Viagra bliver ny hovedsponsor og millionerne strømmer atter ind mens DBU beslutter sig for det er bedst for alle, får Brøndby lov at repræsentere Danmark i Europa, nu klubben har 16 spillere på Ligalandsholdet, efter et suveræn efterår i Nordicbetligen.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Myten om, at dansk fodbold har brug for Brøndby

Indlæg af Lindmark » 22. maj 2013, 08:11

NIN den fromme skrev:
FlæskeFrank skrev:Så hænger vi på dem en sæson endnu. Heldigt for pressen så kan de bare genbruge deres materiale fra de sidste 10 sæsoner...

Nu bliver de førstevalg hos 3+ fordi vi seere skal se genopstandne BIF.
Tror du en tur ned i de lavere rækker, ville have ændret på det mediebillede? Tvært i mod, var de gule rykket ned, så skulle vi alle have muligheden for at følge hele Danmarks holds heroiske kamp tilbage i Superligaen. TV3+ ville sende alle BIF's kampe direkte i den bedste sendetid. Aviserne ville rydde forsiderne, når vestegnens helte udraderer Hobro med 2-1. Og Onside ville bekende kulør og ændre layout og hylde Påskens farver så det matcher indholdet. DR og TV2 vil bestille hvert deres dokumentarprogram med den populære klubs dødskamp nu vendt til håb om overlevelse og genrejsning. Viagra bliver ny hovedsponsor og millionerne strømmer atter ind mens DBU beslutter sig for det er bedst for alle, får Brøndby lov at repræsentere Danmark i Europa, nu klubben har 16 spillere på Ligalandsholdet, efter et suveræn efterår i Nordicbetligen.
Jeg tror desværre ikke at du skyder helt ved siden af i dine spådomme. Brømbøfikseringen er grotesk og har været det så længe jeg kan huske. Det er dog kun blevet værre efter at klubben rent sportsligt har været i problemer i nu adskillige sæsoner... Spørgsmålet er om selv en konkurs (som vel stadig ikke kan udelukkes helt) vil kunne få denne opblæste medieinteresse til at dø.
Lindmark / Vendelbokartellet

Låst