Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af FlæskeFrank » 4. jul 2013, 22:42

frederikshavneren skrev:Der er stadigvæk lang tid tilbage til transfervinduet lukker, men jeg er godt nok ved at blive utålmodig. Med 2 uger til kampen i Tbilisi er det ved at haste, hvis en ny angriber udefra skal være i betragtning til sæsonpremieren.
AaB kan og skal med den nuværende besætning klare Dila Gori. Derfor ville det være dejligt med erstatningen nu, men jeg har svært ved at se, at vi skulle tabe til Dila Gori på grund af det hold vi kan stille. Selvfølgelig kan vi tabe, men det er dagens indsats og ikke om Søren Frederiksen spiller på toppen sammen med Curth/Toft/Spalvis eller Børge Bach. Vi taber ikke til bedre spillere, måske et bedre hold. Basta.
Hovedet skrev:Jeg vil ligeledes vove den påstand, at det vil være meget højt spil ikke at erstatte Helenius med en fornuftig angriber. Selv med ham vandt AaB altså kun 7 af de sidste 24 kampe i sidste sæson, og de point, han stod bag, kan meget vel være forskellen på Superligaen og 1. division.
Vi må stadig stille med 11 mand. Og beviset på nedrykning uden en angriber er Horsens, men beviset på nedrykning med en goalgetter - jeg har og kan selv - er Silkeborg.

Men jeg er selv ærgerlig over, at der ikke er noget angriberafklaring endnu, men det er ikke på grund af Dila Gori.
- FlæskeFrank

ContractManager
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 80
Tilmeldt: 4. jul 2013, 22:26
Favoritspiller: ...ingen over klubben
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af ContractManager » 4. jul 2013, 22:57

Var det ikke en idé at kigge mod heden, hvor Frank Kristensen vist nok render rundt uden kontrakt? Javist.. Manden er oppe i årene, og har haft sin del af skader. Men kunne han ikke bruges som en nødløsning, hvis ikke det lykkes os at lande en stor signing? Manden har trods alt en del erfaring.

Jeg håber på en løsning med en ny bomber. :thumbsup:
Det bedste vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 4. jul 2013, 23:23

ContractManager skrev:Var det ikke en idé at kigge mod heden, hvor Frank Kristensen vist nok render rundt uden kontrakt? Javist.. Manden er oppe i årene, og har haft sin del af skader. Men kunne han ikke bruges som en nødløsning, hvis ikke det lykkes os at lande en stor signing? Manden har trods alt en del erfaring.

Jeg håber på en løsning med en ny bomber. :thumbsup:
Velkommen til debatsiden, Frank, held og lykke med at finde en klub!

ContractManager
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 80
Tilmeldt: 4. jul 2013, 22:26
Favoritspiller: ...ingen over klubben
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af ContractManager » 5. jul 2013, 00:37

Poker-One-Kenobi skrev:
ContractManager skrev:Var det ikke en idé at kigge mod heden, hvor Frank Kristensen vist nok render rundt uden kontrakt? Javist.. Manden er oppe i årene, og har haft sin del af skader. Men kunne han ikke bruges som en nødløsning, hvis ikke det lykkes os at lande en stor signing? Manden har trods alt en del erfaring.

Jeg håber på en løsning med en ny bomber. :thumbsup:
Velkommen til debatsiden, Frank, held og lykke med at finde en klub!
Hehe, jeg kan forstå du ikke er helt enig :-) Det var såmænd et forslag til en sidste udvej.
Det bedste vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Eksil » 5. jul 2013, 10:25

Marvin Pourié vil åbenbart ikke til Belgien alligevel, men SIF kan ikke være tilfredse med at se deres guldfulg smutte for gratis næste år.

Gaarde bør byde 5 mio på ham - take it or leave it. Er sikker på, at han kan lave 15 mål for AaB og så vil pengene være fordoblet, mindst.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Mr. Larsen » 5. jul 2013, 10:32

Hanga skrev:@Mr. Larsen

Men man er da nød til at anerkende, at de netop ud fra dårlige forudsætninger såsom medieinteresse og tilskueropbakning, har formået at forvandle sig fra et middelmådig hold til et hold der nu har taget mesterskabet og en sikker 2. plads. De har fået økonomien i orden og har vel stadig en stor portion af CL pengene tilbage. Ligeledes må man forvente, at de også vil ligge i toppen i den næste sæson.

Hvorimod vi selv, trods et fremragende udgangspunkt med CL millioner og europæisk succes, har været igennem en lang nedtur. Vi kunne ikke holde fast i modsætning til FCN, og er blot faldet i niveau.
De har formået at udnytte det hul overnævnte klubner har efterladt pga krisen, og det er selvfølgelig fordi de altid har haft en forsigtig tilgang til deres økonomi og det profiterer de af pt, og formentlig også i den kommende sæson (næsten ingen af FCN´s konkurrenter har forstærket sig, vi er vel næsten alle blevet svagere).

Men på længere sigt når økonomien kommer i bedring, så tror jeg lige netop at rammerne for klubberne i de større byer vil gøre at FCN ryger ned hvor de plejer at ligge et sted i midten af rækken.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Yankee » 5. jul 2013, 10:42

Eksil skrev:Marvin Pourié vil åbenbart ikke til Belgien alligevel, men SIF kan ikke være tilfredse med at se deres guldfulg smutte for gratis næste år.

Gaarde bør byde 5 mio på ham - take it or leave it. Er sikker på, at han kan lave 15 mål for AaB og så vil pengene være fordoblet, mindst.
Helt enig. Jeg håbede på Pourié tidligere på året, men den virkede til at være uden for vores rækkevidde. Nu kan der MÅSKE være en åbning, selvom det stadig virker mere realistisk at han har større ambitioner.

Han ville dog være en fuldstændig fremragende erstatning for Nicklas, og kunne også gøre en forskel i forhold til EL-kampene.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Mr. Larsen » 5. jul 2013, 11:01

Eksil skrev:Marvin Pourié vil åbenbart ikke til Belgien alligevel, men SIF kan ikke være tilfredse med at se deres guldfulg smutte for gratis næste år.

Gaarde bør byde 5 mio på ham - take it or leave it. Er sikker på, at han kan lave 15 mål for AaB og så vil pengene være fordoblet, mindst.
Men seriøst passer han ind i en klub som AaB? Jeg synes bestemt ikke han lyder som en decideret holdspiller, han er egoist med stort E, jeg er bange for det kan gi nogen problemer i truppen.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Olly
2. div
2. div
Indlæg: 152
Tilmeldt: 20. sep 2011, 12:40
Favoritspiller: Kjetil Wæhler

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Olly » 5. jul 2013, 11:07

Yankee skrev:
Eksil skrev:Marvin Pourié vil åbenbart ikke til Belgien alligevel, men SIF kan ikke være tilfredse med at se deres guldfulg smutte for gratis næste år.

Gaarde bør byde 5 mio på ham - take it or leave it. Er sikker på, at han kan lave 15 mål for AaB og så vil pengene være fordoblet, mindst.
Helt enig. Jeg håbede på Pourié tidligere på året, men den virkede til at være uden for vores rækkevidde. Nu kan der MÅSKE være en åbning, selvom det stadig virker mere realistisk at han har større ambitioner.

Han ville dog være en fuldstændig fremragende erstatning for Nicklas, og kunne også gøre en forskel i forhold til EL-kampene.
Han udtaler jo også det er fordi familien er faldet godt til i Silkeborg. Der er jo ikke længere til Aalborg end han kan kører frem og tilbage. Så det vil da være et atraktiv mulighed for både ham og AaB. Spørgsmålet er om hans ego passer ind i AaB's spillertrup. Det lød ikke til at hans holdkammerater i Silkeborg var synderlig imponeret af hans personlighed.
Men han er helt sikker en dygtig angriber og jeg er sikker på han vil lave mange mål i AaB. Men hvis han vil ødelægge "harmonien" i truppen, så skal han blive væk.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af frederikshavneren » 5. jul 2013, 11:10

Det er urealistisk at hente Pourie. Han er alt for dyr. Pourie koster nok mellem 5-10 mio. kr. , i det prisniveau kan AaB slet ikke være med. Derudover tvivler jeg stærkt på om Pourie overhovedet vil være interesseret i et skifte til os.

Klubber som belgiske Zulte Waregem (skal deltage i CL kval.) samt FCK meldes i medierne, som seriøse bejlere til Pourie.
Kan godt glemme alt om Pourie.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 5. jul 2013, 11:16

frederikshavneren skrev:Det er urealistisk at hente Pourie. Han er alt for dyr. Pourie koster nok mellem 5-10 mio. kr. , i det prisniveau kan AaB slet ikke være med. Derudover tvivler jeg stærkt på om Pourie overhovedet vil være interesseret i et skifte til os.

Klubber som belgiske Zulte Waregem (skal deltage i CL kval.) samt FCK meldes i medierne, som seriøse bejlere til Pourie.
Kan godt glemme alt om Pourie.

Mr Alex
2. div
2. div
Indlæg: 188
Tilmeldt: 28. jan 2011, 20:03

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Mr Alex » 5. jul 2013, 11:28

http://www.bold.dk/nyt/Viborg-afviser-A ... r-Dalgaard" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Mr. Larsen » 5. jul 2013, 11:35

Så må vi klare os til Vinter uden Dalgaard
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af frederikshavneren » 5. jul 2013, 11:43

Mr. Larsen skrev:
Så må vi klare os til Vinter uden Dalgaard
Med risiko for at gentage mig selv. Nej tak til Dalgaard. Han er piv elendig.

Jeg håber godt nok at Dalgaard forlænger med Viborg.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5024
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Kunji » 5. jul 2013, 11:53

frederikshavneren skrev:
Mr. Larsen skrev:
Så må vi klare os til Vinter uden Dalgaard
Med risiko for at gentage mig selv. Nej tak til Dalgaard. Han er piv elendig.

Jeg håber godt nok at Dalgaard forlænger med Viborg.
Med risiko for at gentage dig selv? Med fuldstændig garanti for at gentage dig selv. Selv folk, der ikke læser med herinde, ved vel efterhånden, at du ikke bryder dig om Dalgaard.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Glenn Francisco » 5. jul 2013, 13:57

Dalgaard kan også score mod et superliga hold, endda 2 mål :)

http://www.bold.dk/nyt/Dalgaard-skarp-i-AGF-remis" onclick="window.open(this.href);return false;
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 5. jul 2013, 14:34

Glenn Francisco skrev:Dalgaard kan også score mod et superliga hold, endda 2 mål :)

http://www.bold.dk/nyt/Dalgaard-skarp-i-AGF-remis" onclick="window.open(this.href);return false;
Jaja, men det var sikkert 2 piv-elendige mål...

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af frederikshavneren » 5. jul 2013, 14:43

Poker-One-Kenobi skrev:
Glenn Francisco skrev:Dalgaard kan også score mod et superliga hold, endda 2 mål :)

http://www.bold.dk/nyt/Dalgaard-skarp-i-AGF-remis" onclick="window.open(this.href);return false;
Jaja, men det var sikkert 2 piv-elendige mål...
Ha ha. Den kommentar var sikkert møntet på mig... Come on. 2 mål i en træningskamp mod gymnasterne, der stillede med en del reserver. Det er ikke noget at falde i svime over. Selv Curth scorer i ny og næ i træningskampe ;)

Brugeravatar
Njak
Landshold
Landshold
Indlæg: 766
Tilmeldt: 9. jul 2005, 15:38
Geografisk sted: Voldum

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Njak » 5. jul 2013, 15:47

jeg var inde og se Viborg-kampen mod AGF idag hvor Dalgaard som bekendt scorede to mål, og jeg kan afkræfte at det var elendige mål ;-) det første 0-1 mål var et frispark rettet mod ham, som han knaldede ind, hvor 1-2 målet var et helt vanvittigt lob fra en vild vinkel. Det hører med han havde 2 andre KÆMPE chancer han misbrugte, men giftig er han altså bare.

Jeg stiller mig i køen af folk der håber at se ham i AaB.

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af jensemand57 » 5. jul 2013, 16:07

Jeg vil da også gerne se Dalgaard i AaB. Men jeg vil dog hellere se Ene tilbage. Hvis det sker er jeg ikke sikker på, at vi behøver en ny angriber, jeg tror heller ikke, at vi har råd til begge to. Dog vil jeg allerførst gerne begynde, at se nogle tegn på transferaktivitet hos AaB. der er sgu lidt stille pt.

Låst