Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10749
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af jonas386 » 17. apr 2013, 04:26

Såfremt Horsens rykker ned, så så jeg gerne Alexander Juel Andersen i den stribede. Han kan, såvidt jeg husker, tage samtlige pladser i defensiven. Både i forsvaret, og som defensiv midtbane. ikke ligefrem der vi har flest folk. Altså på vores backs. Det er lidt noget skidt vi har samme mand til at dække begge backs såfremt det går galt.

Jeg kan forstå Jacob Blåjerg også kan spille på venstreback, men han er trodsalt kun 17, og er vidst bedst centralt.

I øvrigt er det næsten skidt med alle de unge talenter vi har, jeg tager mig selv indimellem at håbe Lasse bliver solgt så Thelander osv. kan få mere spilletid :D

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af thomasjn » 17. apr 2013, 07:12

jonas386 skrev:Såfremt Horsens rykker ned, så så jeg gerne Alexander Juel Andersen i den stribede. Han kan, såvidt jeg husker, tage samtlige pladser i defensiven. Både i forsvaret, og som defensiv midtbane. ikke ligefrem der vi har flest folk. Altså på vores backs. Det er lidt noget skidt vi har samme mand til at dække begge backs såfremt det går galt.

Jeg kan forstå Jacob Blåjerg også kan spille på venstreback, men han er trodsalt kun 17, og er vidst bedst centralt.

I øvrigt er det næsten skidt med alle de unge talenter vi har, jeg tager mig selv indimellem at håbe Lasse bliver solgt så Thelander osv. kan få mere spilletid :D
Alexander Juel er en skide god ide faktisk. Dog tror jeg næppe han gider til AaB medmindre vi sælger en spiller og han kan komme i startopstillingen. Dalsgaards rolle på backen er vigtig i vores offensiv og KEP/Lasse sidder tungt på midterforsvaret og mon ikke planen for en afløser til en af dem er Thelander.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9618
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Buzz Killington » 18. apr 2013, 10:21

Hvis vi skal kapre nogen fra Horsens, vil jeg foretrække Spelmann. Om hans personlighed så passer til AaB skal jeg ikke kunne sige, men han kan spille på alle pladser på midtbanen, og han kæmper røven ud af bukserne i hver kamp. Desuden er han lidt af en bisse på midtbanen, dog med bedre teknik end Augo og Wurtz, så han ville være et flinkt alternativ når/hvis de er ude med kort eller skader. Han kan også spille på wingen og er ok hurtig.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4472
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af le Cid » 18. apr 2013, 10:33

Hva' med ham dér Christoffer Poulsen fra Silkeborg? Han der da vist billig! ;-)

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af astonvilla » 19. apr 2013, 09:48

le Cid skrev:Hva' med ham dér Christoffer Poulsen fra Silkeborg? Han der da vist billig! ;-)
Jeg synes nu der er lidt for megen "blæst" omkring hans personlighed...høhøhø...

seamann

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af seamann » 19. apr 2013, 10:48

astonvilla skrev:
le Cid skrev:Hva' med ham dér Christoffer Poulsen fra Silkeborg? Han der da vist billig! ;-)
Jeg synes nu der er lidt for megen "blæst" omkring hans personlighed...høhøhø...

Når forandringens vinde blæser, så bygger nogle vindmøller, mens andre bygger læhegn - eller noget.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af frederikshavneren » 19. apr 2013, 11:42

Louise er ikke aktuel som erstatning hvis Helenius bliver solgt, da Louise tilsyneladende skifter til AGF http://www.bold.dk/nyt/Avis-AGF-henter-Esbjerg-angriber" onclick="window.open(this.href);return false;

Lange er heller ikke god nok som Helenius erstatning. Han er knap nok god nok til Esbjerg.

Brugeravatar
BBS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:50
Favoritspiller: Dennis Marshall
Geografisk sted: Midtbyen

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af BBS » 19. apr 2013, 11:58

Hvis bare man havde lidt penge, så var det her ikke urealistisk: http://en.wikipedia.org/wiki/Ra%C3%BAl_Bravo. Han er ved at rykke ned med et belgisk hold, hvis de har råd til ham i Belgien, så har man vel også i Danmark.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af astonvilla » 19. apr 2013, 14:13

BBS skrev:Hvis bare man havde lidt penge, så var det her ikke urealistisk: http://en.wikipedia.org/wiki/Ra%C3%BAl_Bravo. Han er ved at rykke ned med et belgisk hold, hvis de har råd til ham i Belgien, så har man vel også i Danmark.
En joke, eller?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Pastorius » 19. apr 2013, 18:27

frederikshavneren skrev:Louise er ikke aktuel som erstatning hvis Helenius bliver solgt, da Louise tilsyneladende skifter til AGF http://www.bold.dk/nyt/Avis-AGF-henter-Esbjerg-angriber" onclick="window.open(this.href);return false;

Lange er heller ikke god nok som Helenius erstatning. Han er knap nok god nok til Esbjerg.
Altså nu kan man da for alvor se humoren i det, hvis AGF skulle rykke med BIF ned:

http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superl ... 165039.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

...det grin ville være ok kompensation for mig for at undvære arvefjendeopgørerene i rigtig mange år.

AalborgTrendies

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af AalborgTrendies » 20. apr 2013, 10:09

Ene vil væk, og gerne hurtigt. Åbner for Superligaen jf. artikel på sporten.dk.

Kan sagtens se sig selv i andre danske klubber end AaB... Hvilket ikke harmonerer med hvad han sagde i sin tid. Men han er vel efterhånden også små-desperat for at få karrieren på ret spor.

Sæt igang, Lynge. Det lejemål skal vi simpelthen have gang i!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14804
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Hanga » 20. apr 2013, 10:34

Her er artiklen:
http://www.sporten.dk/fodbold/enevoldse ... -og-ta-mig

Selvom jeg egentlig er positivt stemt overfor en forlængelse med Due, så ville det optimale være at få Ene tilbage i stedet. Det vil være fantastisk at få ham hjem igen.

Liiiidt skuffende at høre ham SÅ åben overforo andre danske klubber, men jeg vælger stadig at tro, at han ikke kan få sig til at vælge andet end AaB, hvis vi har givet ham et fornuftigt tilbud.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af jernskjorten » 20. apr 2013, 10:47

Jeg har ligesom Hanga håbet, at Due og AaB kunne finde hinanden, men hvis valget skulle stå mellem Enevoldsen og Due, vil jeg klart vælge Enevoldsen.

Men puha, hvor lyder det også til, at vi vil få det svært, hvis OB, FCN eller FCK melder sig på banen. (Journalisten i artiklen fisker lidt i retning af, om FCM skulle være en mulighed pga. Enes forhold med Lærke Møller, men den tanke vil jeg slet ikke tænke - føj!).

Ariel Jakobs kender selvfølgelig til de fleste spillere i Belgien, så hvis han tænker, at Ene kan bruges i FCK, tror jeg, at han havner dér. Enes udtalelser viser en spiller, der også har meget store intentioner om at vise sig frem for større europæiske klubber, og det gør man nu engang bedre i FCK end i AaB.

Det taler til AaB's fordel, at han kender klubben som sin egen baglomme, og han ved (stort set), at han vil få masser af spilletid, hvor der i FCK vil være langt mere konkurrence om start-11'eren.

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af jensemand57 » 20. apr 2013, 11:02

Jeg tør slet ikke tro på, at Ene kommer tilbage til AaB. Kun drømme om det. :(

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af astonvilla » 20. apr 2013, 11:07

Der skal bare signes med ene med det samme!
Bienvenu Bassogog!

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af PeterS » 20. apr 2013, 11:39

Endnu en grund til vi forhåbentligt får den Europa plads, det ville om noget kunne åbne interessen for de spillere vi er interesseret i.

Kunne sgu være fedt at se ham i Aalborg igen.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7869
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Forza » 20. apr 2013, 11:55

Jeg må indrømme at jeg finder det skuffende med Enes udtalelse når man tænker tilbage på hvad han sagde da han forlod AaB.

Ærlig talt kan jeg godt forstå ham, karrieren er gået helt ned og AaB kan sandsynligvis hverken være med økonomisk hvis han får tilbud fra en af de store danske klubber.

Så skulle han bare ha holdt sin kæft dengang han forlod AaB.....
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14804
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af Hanga » 20. apr 2013, 12:13

Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10749
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af jonas386 » 20. apr 2013, 14:01

Ene vil være fantastisk. Mon ikke han også gerne vil være med til at udvikle det projekt vi har gang i heroppe? Han vil hvertfald blive en vigtig mand for de unge at kunne læne sig op ad.
Med ham ved roret har vi også en spiller der har prøvet det med europæisk bold før. Så nu håber jeg da endnu mere vi kan beholde den 4. plads, evt hente 3. pladsen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af hje1980 » 20. apr 2013, 14:08

Hanga skrev:Sådan lød det for 3 år siden:
http://www.tipsbladet.dk/content/enevol ... un-til-AaB
Jeg vil kun blive skuffet over Ene hvis han som Grønkjær har tilbud fra AaB og en anden dansk klub og derfra fravælger AaB.
Hvis FCK er den eneste klub der byder på ham kan jeg godt forstå han tager dertil fremfor at sidde på bænken uden udsigt til at komme på holdet igen...

Låst