Transferønsker vol. 16 (vintervinduet 2014)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 622
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Transferønsker vol. 16 (vintervinduet 2014)

Indlæg af 9000AaB » 15. jan 2014, 10:24

Har lige læst på Tipsbladet.dk at Malmø har et talent de lige har sendt til DK for at forhandle med en eller muligvis flere danske klubber (Alexander Nilsson).
Han er PT udlejet fra Malmø til en anden klub (eller lejeopholdet er lige slut) og han scorede vist 8 mål i 22 kampe.
Er der nogen der ved hvem han er og hvem han evt. skulle forhandle med? (Håber bar ikke det er AaB)....

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Transferønsker vol. 16 (vintervinduet 2014)

Indlæg af thomasjn » 15. jan 2014, 11:17

Han lyder da umiddelbart spændende. Kan jo sagtens være et talent der måske kan blomstre op i nye omgivelser. Jeg ville synes det var helt fint med en tredje angriber med talent, da Jeppe Curth er over the hill og jeg efterhånden ikke rigtigt tror på Søren Frederiksen. Og at hente en ung angrebsreserve nu vlle give mening, da vi frem til sommer vil kunne udvikle ham og se om det eventuelt kan være Jønssons afløser. Så jeg ville ikke være negativ, hvis det var AaB og vi ikke skal give alverden.

Brugeravatar
Jacob
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 26. okt 2005, 20:34
Geografisk sted: Belgien

Re: Transferønsker vol. 16 (vintervinduet 2014)

Indlæg af Jacob » 15. jan 2014, 12:03

thomasjn skrev:Han lyder da umiddelbart spændende. Kan jo sagtens være et talent der måske kan blomstre op i nye omgivelser. Jeg ville synes det var helt fint med en tredje angriber med talent, da Jeppe Curth er over the hill og jeg efterhånden ikke rigtigt tror på Søren Frederiksen. Og at hente en ung angrebsreserve nu vlle give mening, da vi frem til sommer vil kunne udvikle ham og se om det eventuelt kan være Jønssons afløser. Så jeg ville ikke være negativ, hvis det var AaB og vi ikke skal give alverden.
Er det ikke det vi prøver med Lukas Spalvis pt? Man kan selvfølgelig altid satse på flere på en gang, men givet vores pressede økonomi, håber jeg ikke at vi henter flere offensive spillere ind før vi har afklaret Curth og/eller Frederiksen.
Life is good..... AaB is better!

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3644
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 16 (vintervinduet 2014)

Indlæg af gravballe » 15. jan 2014, 12:35

vi har da også et sammenarbejde med en eller anden norsk/svensk klub, angående talenter, sidste år sendet da en eller 2 stk her over, til test?

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Transferønsker vol. 16 (vintervinduet 2014)

Indlæg af A_Strandfelt » 15. jan 2014, 13:12

gravballe skrev:vi har da også et sammenarbejde med en eller anden norsk/svensk klub, angående talenter, sidste år sendet da en eller 2 stk her over, til test?
Erlend Segberg fra FK Vigør er her permanent hos U17.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Transferønsker vol. 16 (vintervinduet 2014)

Indlæg af thomasjn » 15. jan 2014, 13:45

Jacob skrev:
thomasjn skrev:Han lyder da umiddelbart spændende. Kan jo sagtens være et talent der måske kan blomstre op i nye omgivelser. Jeg ville synes det var helt fint med en tredje angriber med talent, da Jeppe Curth er over the hill og jeg efterhånden ikke rigtigt tror på Søren Frederiksen. Og at hente en ung angrebsreserve nu vlle give mening, da vi frem til sommer vil kunne udvikle ham og se om det eventuelt kan være Jønssons afløser. Så jeg ville ikke være negativ, hvis det var AaB og vi ikke skal give alverden.
Er det ikke det vi prøver med Lukas Spalvis pt? Man kan selvfølgelig altid satse på flere på en gang, men givet vores pressede økonomi, håber jeg ikke at vi henter flere offensive spillere ind før vi har afklaret Curth og/eller Frederiksen.
Omvendt vil både Curth og Jønsson nok være fortid til sommer og så hænger meget pludselig på AK, hvis bredden hedder Spalvis og Frederiksen alene. Kan ikke huske om Rolf Toft har udløb, men det ser heller ikke lovende ud på den front + Frederiksen har udløb til vinter og nok ikke får forlænget medmindre han begynder at leve op til navnet. Så at få kørt endnu en spiller i position allerede nu ville vel ikke være tosset forudsat vi har pengene. Curth fungerer jo ikke i systemet og Kent er ikke tosset med ham + Frederiksen sjældent gør væsen af sig og Spalvis virker langt fra at være klar. Ville i det hele taget være fedt med noget at skyde med offensivt fra bænken.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6393
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 16 (vintervinduet 2014)

Indlæg af FlæskeFrank » 15. jan 2014, 22:17

Jeg er ikke uenig i, at Søren Frederiksen ikke har leveret i efteråret. Men han har altså kun været et år i klubben og i foråret var hans indsats minimum godkendt. Så han kan sagtens blomstrer op endnu. Hans bundniveau har måske været skræmmende, men jeg mener ikke, at man kan måle ham før foråret går i gang.

Udfordringen ligger selvfølgelig i, at nu har han fået banket rusten af efter FCKs bænk og vi derfor forventer han leverer varen hver gang.

Men en Søren Frederiksen skal man aldrig afskrive, lige pludselig ligger den i kassen:-)
- FlæskeFrank

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2862
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Transferønsker vol. 16 (vintervinduet 2014)

Indlæg af Eksil » 16. jan 2014, 10:09

AaB er ifølge HB Køges sportsdirektør en af de klubber der er ude efter deres klods af en forsvarsspiller Eddie Gomes. De andre klubber er FCN, OB og Esbjerg. FCN er "længest fremme", men det betyder ikke at Kagemanden render med ham. Muligvis kan vi tilbyde at de kan beholde ham til sommer og på den måde underløbe FCN der desperat mangler en forsvarspiller der ikke er omskolet kant eller 16 år gammel.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-divisi ... er-med-fcn" onclick="window.open(this.href);return false;

nikolaikoch
Drenge
Drenge
Indlæg: 31
Tilmeldt: 7. jan 2011, 18:35

Re: Transferønsker vol. 16 (vintervinduet 2014)

Indlæg af nikolaikoch » 16. jan 2014, 11:56

http://sporten.tv2.dk/2014-01-15-er-nic ... em-til-AaB" onclick="window.open(this.href);return false;

Jönsson og Helenius på toppen! Sku' nok!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7816
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 16 (vintervinduet 2014)

Indlæg af Forza » 16. jan 2014, 11:59

nikolaikoch skrev:http://sporten.tv2.dk/2014-01-15-er-nic ... em-til-AaB

Jönsson og Helenius på toppen! Sku' nok!
Håber han bliver lejet ud til en klub i en anden liga end den danske. Ville gøre ondt at se ham i en anden dansk klub!

Håber så at AaB kan hente ham hjem om et år eller to hvis han fortsat ikke har fået succes i det engelske.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7816
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 16 (vintervinduet 2014)

Indlæg af Forza » 16. jan 2014, 15:59

Afløser for Due?

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... e-kontrakt" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 16 (vintervinduet 2014)

Indlæg af Pastorius » 16. jan 2014, 16:03

Forza skrev:Afløser for Due?

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... e-kontrakt" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg tror ikke vi kommer til at købe etablerede superligaspillere til bredden indenfor en overskulig fremtid. Det bliver enten helt uprøvede talenter elller egne spillere. Når vi køber ind af spillere der er etablerede, skal det være for at forstærke startopstillingen. Det er selvfølgelig anderledes hvis det er spillere der er så billige at det kan være det samme, men det tror jeg ikke er tilfældet her.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 16 (vintervinduet 2014)

Indlæg af Jesper Schmidt » 16. jan 2014, 16:24

Enig med Pastorius.

Men iøvrigt synes jeg slet ikke DC har kvalitet nok til at kunne gøre sig gældende på det nuværende AaB hold. Langt fra endda.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10662
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 16 (vintervinduet 2014)

Indlæg af jonas386 » 17. jan 2014, 11:09

http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... d-AaB.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Ham her træner åbenbart med, interessant at se hvad han kan.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Transferønsker vol. 16 (vintervinduet 2014)

Indlæg af A_Strandfelt » 17. jan 2014, 11:15

Yes! Intet transfervindue uden eksotisk prøvetræning! Og selvfølgelig er der YouTube-video med mærkelig baggrundsmusik og intetsigende aktioner!


Brugeravatar
BBS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:50
Favoritspiller: Dennis Marshall
Geografisk sted: Midtbyen

Re: Transferønsker vol. 16 (vintervinduet 2014)

Indlæg af BBS » 17. jan 2014, 11:22

A_Strandfelt skrev:Yes! Intet transfervindue uden eksotisk prøvetræning! Og selvfølgelig er der YouTube-video med mærkelig baggrundsmusik og intetsigende aktioner!

USA! USA! USA! USA!

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 16 (vintervinduet 2014)

Indlæg af Gamling » 17. jan 2014, 11:28

Rart at se af vi kigger på øverste hylde efter afløserne:

Kusk -> Gilli
Lasse -> Ibeagha

Det giver virkelig en forventninger om topfodbold på Communale i de kommende år :|
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2174
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 16 (vintervinduet 2014)

Indlæg af Sauer » 17. jan 2014, 11:32

Gamling skrev:Rart at se af vi kigger på øverste hylde efter afløserne:

Kusk -> Gilli
Lasse -> Ibeagha

Det giver virkelig en forventninger om topfodbold på Communale i de kommende år :|
Hvad havde du forventet?

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Transferønsker vol. 16 (vintervinduet 2014)

Indlæg af Køllen I Møllen » 17. jan 2014, 11:37

Gamling skrev:Rart at se af vi kigger på øverste hylde efter afløserne:

Kusk -> Gilli
Lasse -> Ibeagha

Det giver virkelig en forventninger om topfodbold på Communale i de kommende år :|
Mig bekendt er både Kusk og Lasse stadig i AaB så din kritik er i første omgang skudt helt ud af stadio Communale...
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Transferønsker vol. 16 (vintervinduet 2014)

Indlæg af Søgaard » 17. jan 2014, 12:00

Lucas Jensen afviser at forlænge i Viborg. Regner med der er konkurrence om knægten, men tror det kunne være en spændende tilføjelse til vores kant som jeg synes Gaarde burde have kontakt til. Vi mister Due og Kusk senest til sommer, så det ville ikke være helt af vejen med en ekstra kant - også selvom vi har hentet Gilli.
Aalborg BK 1885!

Låst