Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4329
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Sv: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Kristian » 13. jul 2014, 23:16

Provst i Brovst skrev:
Frygah skrev:Der er i min verden ingen tvivl om at Absalonsen potentielt kunne blive en rigtig stærk spiller for os. Og som type er han vel også en som Kent Nielsen elsker, nemlig en spiller der arbejder benhårdt, og fighter for tingene. Så en Absalonsen i AaB, hvor Kent Nielsen får ham op på det niveau han havde da han var bedst i OB, så ville det være godt.

Desværre har han en skadeshistorik der ikke er opløftende. Og desværre er han nok ikke kæmpe fan af en billig løn og en plads som reserve/rotationsspiller, og det er vel hvor han starter.
Jeg synes kun han er relevant HVIS Thomsen smutter og AaB vælger der skal hentes en erstatning. Jeg er klar på at AaB ikke henter en anden spiller hvis Thomsen bliver solgt. Hvis Sønderjyske kan aflønne ham, så kan vi også.
Kristian skrev: Det er god historik bestemt, men det er 5 år siden han var en rigtig god fodboldspiller. Har ikke kvalitet nok mere til absolut top.
Han er 28!
Ja ? Gør ham da ikke til en god nok spiller mere. Han er et kæmpe sats med skadesfrekvens en mente. Synes det er for mange år siden han var farlig hver gang han fik bolden og garant for farlighed.



Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Sv: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Provst i Brovst » 13. jul 2014, 23:20

Kristian skrev:
Provst i Brovst skrev:
Han er 28!
Ja ?
Han er jo ikke udbrændt som 28 årig. Det er Würtz om igen. Han skal bare til en fodbold spillede klub igen, SønderjyskE kan ikke være bedste match for ham.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

johnfrank
2. div
2. div
Indlæg: 155
Tilmeldt: 9. mar 2010, 08:31

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af johnfrank » 14. jul 2014, 09:08

Prøv lige at hør her. I snakker løs om indløb af alle mulige typer. Fremtiden bliver som jeg ser det truppen primært suppleret af egne talenter. Sikkert også enkelte udviklindspillere hent et udefra.

Der vil sikkert også være spillere der har været ude og som vil hjem af den ene eller anden grund. Og der vil måske være sager som Jonsson som vi kan være heldige at få billigt.

Vi vil efter min mening sjældent købe en moden middelmådig spiller som Absalonsen, og heller ikke en fin, men dyr spiller som Danny o.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4440
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af le Cid » 14. jul 2014, 09:11

johnfrank skrev:Prøv lige at hør her. I snakker løs om indløb af alle mulige typer. Fremtiden bliver som jeg ser det truppen primært suppleret af egne talenter. Sikkert også enkelte udviklindspillere hent et udefra.

Der vil sikkert også være spillere der har været ude og som vil hjem af den ene eller anden grund. Og der vil måske være sager som Jonsson som vi kan være heldige at få billigt.

Vi vil efter min mening sjældent købe en moden middelmådig spiller som Absalonsen, og heller ikke en fin, men dyr spiller som Danny o.
Jeg mener bestemt, at hvis vi skulle få 15+ mill for Thomsen, så ville det være dumt ikke at prøve at fylde hullet på bedst mulig vis. Vi har ikke pt. en spiller, som kan erstatte Thomsen 1:1 - men det kan jo komme i løbet af en sæson eller to. Indtil da er det imho. dumt ikke at erstatte med kvalitet!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

johnfrank
2. div
2. div
Indlæg: 155
Tilmeldt: 9. mar 2010, 08:31

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af johnfrank » 14. jul 2014, 09:22

Thomsen smutter vel tidligst til vinter.
Jeg har stor tiltro til at de unge spillere der kommer op bliver mindst topklasse sl spillere. Det gælder også Bruhn og børstning. Til vinter kan Thomsens afløsere være Lucas el Jonsson. Bruhn, børsting, Thrane, Wichmann. Det er som det skal være.

McQwai
1. div
1. div
Indlæg: 425
Tilmeldt: 12. sep 2005, 09:11

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af McQwai » 14. jul 2014, 11:04

BTs Michael Qureshi skriver, at der kommer en dobbelttransfer i dansk fodbold, som "I ikke havde set komme - med garanti!!!"... BT breaker den åbenbart i morgen. (Fra Qureshi's twitter)

Det er vel ikke noget vi er involveret i ?
AaB - ingen lige - ingen over !

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3252
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Brodernumsi » 14. jul 2014, 11:15

McQwai skrev:BTs Michael Qureshi skriver, at der kommer en dobbelttransfer i dansk fodbold, som "I ikke havde set komme - med garanti!!!"... BT breaker den åbenbart i morgen. (Fra Qureshi's twitter)

Det er vel ikke noget vi er involveret i ?
Cornelius er blevet solgt til Cardiff for 80mil, og FCK har købt Bendter?
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2235
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af alithebeast » 14. jul 2014, 11:18

Brodernumsi skrev:
McQwai skrev:BTs Michael Qureshi skriver, at der kommer en dobbelttransfer i dansk fodbold, som "I ikke havde set komme - med garanti!!!"... BT breaker den åbenbart i morgen. (Fra Qureshi's twitter)

Det er vel ikke noget vi er involveret i ?
Cornelius er blevet solgt til Cardiff for 80mil, og FCK har købt Bendter?
Mon ikke det er Brøndby, der har købt både Cornelius og Bendtner?
Hader København!

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1211
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Spanky » 14. jul 2014, 11:19

McQwai skrev:BTs Michael Qureshi skriver, at der kommer en dobbelttransfer i dansk fodbold, som "I ikke havde set komme - med garanti!!!"... BT breaker den åbenbart i morgen. (Fra Qureshi's twitter)

Det er vel ikke noget vi er involveret i ?

Håber jeg sgu ikke. Ham Qureshi plejer desværre tit at have en ide om hvad der sker hos os.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af limey » 14. jul 2014, 11:22

Behøver det nødvendigvis at være superligaen der henvises til? Dansk fodbold kunne evt henvise til danskere i større udlandske klubber. Bare et gæt. :-)

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2235
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af alithebeast » 14. jul 2014, 11:24

Mon ikke vi finder ud af det i løbet af dagen? Alle landets sportsjournalister prøver vel at snuse efter historien.
Hader København!

McQwai
1. div
1. div
Indlæg: 425
Tilmeldt: 12. sep 2005, 09:11

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af McQwai » 14. jul 2014, 11:29

limey skrev:Behøver det nødvendigvis at være superligaen der henvises til? Dansk fodbold kunne evt henvise til danskere i større udlandske klubber. Bare et gæt. :-)
Helt sikkert. Det kan være noget så kedeligt som Bendtner og Kvist endelig har fundet deres klubber. Men det er bare ikke "det havde i ikke set komme"-breaking news... (med mindre de skifter hjem, selvfølgelig)
AaB - ingen lige - ingen over !

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af frederikshavneren » 14. jul 2014, 11:41

Nye klubber til Agger og Bendtner samt Kvist el. C. Poulsen retur til FCK?

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6393
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af FlæskeFrank » 14. jul 2014, 11:48

OB fans snakker om bytte mellem Kadrii og Pourie. Det er vel sandsynligt.

Men Christian Poulsen til BIF er vel også realistisk
- FlæskeFrank

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af frederikshavneren » 14. jul 2014, 12:01

FlæskeFrank skrev:OB fans snakker om bytte mellem Kadrii og Pourie. Det er vel sandsynligt.

Men Christian Poulsen til BIF er vel også realistisk
Den indbyrdes byttehandel ml. Carlsberg og Carlsberg Light havde jeg ikke set komme, men nu jeg tænker over det giver det god mening. Kadrii vil gerne til FCK, mens Pourie sikkert gerne vil genstarte karrieren hos
T. Bech, hos hvem tyskeren havde stor succes i Silkeborg.

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af 9800 » 14. jul 2014, 12:06

Nicolai Thomsen til FCK?

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10662
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af jonas386 » 14. jul 2014, 12:09

9800 skrev:Nicolai Thomsen til FCK?
Nej
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2174
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Sauer » 14. jul 2014, 12:52

Qureshi skriver, der er tale om et ret vildt eksotisk skifte. Det rimer ikke umiddelbart på handel mellem to Superligaklubber.

Hér er hans seneste tweet.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Provst i Brovst » 14. jul 2014, 12:54

Han skriver det er UD af superligaen så chillax.

To profiler fra superligaen til en eksotisk klub. Det kunne være Rusland, USA eller Kina. Det har intet med BIF at gøre så de sælger ikke Ibi. Men mon det er Viborgs Dalgaard og en fra AGF eks. Danny O. til Kina?

Eller Thomsen og Ahlmann til Rusland :P :P :P

EDIT: FCM har jo også et læs nigerianere der sikkert er ligeglade med hvor i verden de spiller.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Brent » 14. jul 2014, 12:59

Ifølge mine kilder omfatter det omtalte eksotiske klubskifte ikke spillere fra AaB.
AaB - the Nordic gateway to Europe

Låst