DEN ER HJEMME!!!!!!-tråden

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Brugeravatar
Worminator
Landshold
Landshold
Indlæg: 944
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:18
Geografisk sted: Ho Chi Minh City

Re: DEN ER HJEMME!!!!!!-tråden

Indlæg af Worminator » 13. maj 2014, 07:25

Kozmo skrev:http://i.imgur.com/ptAZIl0.jpg
idé til cover! :D
Haps!
Worminator

Billede
Mattæus 27.46.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: DEN ER HJEMME!!!!!!-tråden

Indlæg af Erasmus Montanus » 13. maj 2014, 08:33

Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: DEN ER HJEMME!!!!!!-tråden

Indlæg af Flower » 13. maj 2014, 08:57

- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: DEN ER HJEMME!!!!!!-tråden

Indlæg af Erasmus Montanus » 13. maj 2014, 09:37

Flower skrev:

Billede

Ville så gerne se Ris løbe væk som på filmen. Man drømmer.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Carlos
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 89
Tilmeldt: 28. okt 2005, 16:51

Re: DEN ER HJEMME!!!!!!-tråden

Indlæg af Carlos » 13. maj 2014, 09:38

Kozmo skrev:http://i.imgur.com/ptAZIl0.jpg
idé til cover! :D
:thumbsup:

Carlos
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 89
Tilmeldt: 28. okt 2005, 16:51

Re: DEN ER HJEMME!!!!!!-tråden

Indlæg af Carlos » 13. maj 2014, 09:41

budo skrev:Superfedt med alle de klip, men der må da være flere privatoptagelser fra Heidis i nat? Help at brother out, who couldn't be there :thumbsup:
Ikke den bedste kvalitet. Ikke let at stå stille deroppe. :aabfan:

https://www.youtube.com/watch?v=wQXraVO ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: DEN ER HJEMME!!!!!!-tråden

Indlæg af Flower » 13. maj 2014, 09:43

Oldager skrev:
Flower skrev:

Billede

Ville så gerne se Ris løbe væk som på filmen. Man drømmer.
Hvad mener du?
- Winning doesn't really matter as long as you win.

jspr
2. div
2. div
Indlæg: 157
Tilmeldt: 28. aug 2006, 00:19
Geografisk sted: 9000

Re: DEN ER HJEMME!!!!!!-tråden

Indlæg af jspr » 13. maj 2014, 10:19

Kozmo skrev:http://i.imgur.com/ptAZIl0.jpg
idé til cover! :D
haps haps

Bozak
2. div
2. div
Indlæg: 221
Tilmeldt: 13. jul 2009, 14:52

Re: DEN ER HJEMME!!!!!!-tråden

Indlæg af Bozak » 13. maj 2014, 11:07

Kent er bare så cool og fokuseret.

Kristian1977
2. div
2. div
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. okt 2007, 12:38
Geografisk sted: Vadum
Kontakt:

Re: DEN ER HJEMME!!!!!!-tråden

Indlæg af Kristian1977 » 13. maj 2014, 12:53

https://www.youtube.com/watch?v=mITbtEEM_sk" onclick="window.open(this.href);return false;

Rasmus går bananas!!
May AaB be with you

Kristian1977
2. div
2. div
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. okt 2007, 12:38
Geografisk sted: Vadum
Kontakt:

Re: DEN ER HJEMME!!!!!!-tråden

Indlæg af Kristian1977 » 13. maj 2014, 12:56

http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superl ... 185825.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superl ... 191234.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
May AaB be with you

Kristian1977
2. div
2. div
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. okt 2007, 12:38
Geografisk sted: Vadum
Kontakt:

Re: DEN ER HJEMME!!!!!!-tråden

Indlæg af Kristian1977 » 13. maj 2014, 12:57

Superliga-afgørelsen endte med gyldent radio-øjeblik

http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superl ... 120001.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
May AaB be with you

Kristian1977
2. div
2. div
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. okt 2007, 12:38
Geografisk sted: Vadum
Kontakt:

Re: DEN ER HJEMME!!!!!!-tråden

Indlæg af Kristian1977 » 13. maj 2014, 12:58

Se AaB'erne gå guld-amok over FCK-scoring

http://sporten.tv2.dk/2014-05-11-se-AaB ... ck-scoring" onclick="window.open(this.href);return false;
May AaB be with you

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: DEN ER HJEMME!!!!!!-tråden

Indlæg af jonas386 » 13. maj 2014, 15:22

Det her mesterskab er det det største jeg har oplevet som AaB fan. 2008 var helt sikkert også flot, men det lå lidt mere i kortene, vi havde en stærk trup, et godt koncept og vi var uhyre farlige på dødbolde, hvilket der også gav os mange point. Plus vi havde leveret stærke resultater i Europa, samtidig med gode resultater i ligaen. Den her gang er det for de fleste totalt uventet, og efter vi røg ud til Gori var jeg sikker på vi ville danse en farlig dans med stregen sæsonen igennem. Det der er sket med holdet fra Gori kampen og frem til BIF kampen (2-0 på hjemmebane) er nærmest uhyggeligt. Vi har rykket os enormt over 9 måneder og står nu, ganske fortjent, med pokalen.

Lynge har lavet mange gode handler gennem tiden, men Kent Nielsen på trænerposten er i min bog blandt de bedste. På 3½ år er vi gået fra at ligge nummer 12, til nu at være mestre, det er altså noget af en forvandling vi har været igennem. Stor ros til alle i og omkring AaB. Gaarde, Lynge, spillerne, trænerne (både for 1. holdet, men også U-holdene) kan alle være meget stolte af det her mesterskab.
Jeg har stadig ikke helt fattet det, men jeg er stolt af det her hold, stolt af at have været med til det her, og stolt over de spillere der repræsenterer klubben. Af hjertet tak, jeg er evigt taknemlig over jeg får lov til at opleve det her en gang til.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: DEN ER HJEMME!!!!!!-tråden

Indlæg af sulakvelidze » 13. maj 2014, 15:45

jonas386 skrev:Det her mesterskab er det det største jeg har oplevet som AaB fan. 2008 var helt sikkert også flot, men det lå lidt mere i kortene, vi havde en stærk trup, et godt koncept og vi var uhyre farlige på dødbolde, hvilket der også gav os mange point. Plus vi havde leveret stærke resultater i Europa, samtidig med gode resultater i ligaen. Den her gang er det for de fleste totalt uventet, og efter vi røg ud til Gori var jeg sikker på vi ville danse en farlig dans med stregen sæsonen igennem. Det der er sket med holdet fra Gori kampen og frem til BIF kampen (2-0 på hjemmebane) er nærmest uhyggeligt. Vi har rykket os enormt over 9 måneder og står nu, ganske fortjent, med pokalen.

Lynge har lavet mange gode handler gennem tiden, men Kent Nielsen på trænerposten er i min bog blandt de bedste. På 3½ år er vi gået fra at ligge nummer 12, til nu at være mestre, det er altså noget af en forvandling vi har været igennem. Stor ros til alle i og omkring AaB. Gaarde, Lynge, spillerne, trænerne (både for 1. holdet, men også U-holdene) kan alle være meget stolte af det her mesterskab.
Jeg har stadig ikke helt fattet det, men jeg er stolt af det her hold, stolt af at have været med til det her, og stolt over de spillere der repræsenterer klubben. Af hjertet tak, jeg er evigt taknemlig over jeg får lov til at opleve det her en gang til.
Jeg er meget, meget enig i alt, hvad du skriver. Jeg havde aldrig troet, at jeg skulle få den opfattelse, men dette mesterskab overgår i min bog det første i 1995. Alle fire mesterskaber er store, fantastiske og dejlige oplevelser, som alle sammen har gjort mit liv bedre. Men første gang er noget særligt, og jeg havde aldrig troet, at guldet i 1995 skulle overgås.

Men det blev det i år. Det er simpelthen sensationelt imponerende, hvad spillere, trænere og klubben som helhed har præsteret. Alt fremkalder bare den største respekt: spillestilen og de ekstremt mange rosende ord fra omgivelserne, sejrene over de direkte konkurrenter, budgettet for spillertruppen, køligheden i den langvarige og nervepirrende titelkamp, den åbenlyse harmoni i spillertruppen og de mange pæne ord om klubbens måde at behandle sine spillere på....og så videre.

Dette mesterskab er noget særligt. 1995 var næsten lige så stort som 2014. Men også kun næsten.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: DEN ER HJEMME!!!!!!-tråden

Indlæg af Buzz Killington » 13. maj 2014, 15:58

Jeg har Sakset et par indlaeg fra "Dansk Mester 2014" traaden fra omkring aarsskiftet. Og forresten stor tak til Frederikshavneren for hans enorme engagement i projekt anti-jinx. Jeg tror ikke vi havde haft en chance uden dig :)

Det skal overhovedet ikke forstaa's som en haan til alle dem der ikke troede paa guld. Og hvis jeg kunnet have faaet mig selv til at skrive hvad jeg aerligt mente, havde jeg nok ogsaa skudt paa FCM som favorit.

De positive:

Om hvem der vinder ligaen
Provst i Brovst skrev:Ålleborg 4 realz!
9520AaB skrev:Mit postulat, og kald mig bare en evig jubeloptimist.
Hvis vinduet lukkede nu, kan jeg ikke se at de andre hold har forstærket sig så meget, at vi ikke er favorit til top to.
Lindmark skrev:er også notorisk kendt som en evig jubeloptimist. Mesterligakval, here we come :danmarkfan: :aabfan:
634 skrev:AaB vinder guld i år, det er ganske sikkert. Det eneste som truer er at Allan Kuhn er FCM fan, og det er så til gengæld også en temmelig reel trussel. Der er mange point som skal vindes i foråret, men det ligger lige foran.
De negative
gravballe skrev:jeg tror vi skal være ualmindelige heldige for at bare at ende på en 3 plads.. Brøndby kommer susende, hvis de får lidt mere medvind, så jeg vil blive ualmindelig overrasket hvis vi ender på noget højere end 4 plads, hvis jeg skal være ærlig.
Om FCK’s signing af Cornerlius
birk skrev:Fantastisk god handel for Fck og giver dem vel mesterskabet ?
Til om Cornelius nu ogsaa var 27 mio vaerd
Halil skrev: Ja. Det er han værd. Det er kup som Fck har lavet.

Kan i seriøst ikke huske, hvordan han dominerede i suppen?

Gutten er 20 år gammel og det er blot et spørgsmål om tid, før han igen dominerer af helvedes til i suppen.

Med tanke på, at Fck var lige ved at smide ca. 25 mio efter Allah fra Norge, så er det endnu mere vanvittigt, at de hiver Cornelius hjem.

Sådan noget forbandet pis!
frederikshavneren skrev: Jeg bliver nok ret upopulær, men jeg tror at Steinlein og co. henter guldet.

FC København tipper jeg til at nappe 2. pladsen.

Hvor ender vi selv? Det synes jeg godt nok er svært at forudse. Tror at vi kommer til at kæmpe hårdt mod Brøndby og FC Rødvin om bronzemedaljerne. Hvis jeg skal gætte mere specifikt så tror jeg at vi ender som nr. 4.
frederikshavneren skrev:Cornelius er desværre ik helt rusten. Han har scoret hattrick i FCKs træningskamp mod Slovan Liberec. Kampen er endnu ikke slut, FCK fører 3-0.

Cornelius Blisand bliver en stor gevinst for FCK. Da de næsten altid er spildominerende kan de til fulde udnytte Cornelius' styrke i luften.
frederikshavneren skrev: Jeg ser Ikast som den helt store guldfavorit. De har bibeholdt truppen og har endda hentet Jakob Poulsen. FCK har godt nok hentet Cornelius Blisand, men defensivt er de klart svækket med salget af Ragnar Sigurdsson.
12mand skrev:jeg er ikke et sekund i tvivl om at københavn vinder guldet. om afrika så kommer på en 2, 3 eller 4 plads. er lidt mere usikkert.
frederikshavneren skrev: Uagtet hvor kikset Disco Glen virker, så er det flot det projekt han har gang i. Bevares Football Club Herning-Ikast spiller bestemt ikke prangende, men de har en stærk organisation, god fysik og meget løbestærke spillere. Det er en base som nok skal bære dem langt. Selv om de tabte i Odense så tror jeg stadigvæk, at Ikast napper guldet.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: DEN ER HJEMME!!!!!!-tråden

Indlæg af Buzz Killington » 13. maj 2014, 19:41

Slaa mig lige hvis Kent's flyvetur er blevet postet foer

For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: DEN ER HJEMME!!!!!!-tråden

Indlæg af 12mand » 13. maj 2014, 20:49

jeg ved godt det ikke er populært at sige her inde.
og disco glenn er selvfølgelig stadig pisse kau, burde blive slået ihjel, og alt det der...
men fuck hvor er jeg imponeret over at han tager det så cool, at vi har snuppet mesterskabet, og faktisk anerkender det. selvm man kan synes han er pisse usympatisk, og mega kau, så siger det altså alligevel lidt om ham.
lynge er gud!

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: DEN ER HJEMME!!!!!!-tråden

Indlæg af 12mand » 13. maj 2014, 20:57

MHJ skrev:
12mand skrev:jeg er ikke et sekund i tvivl om at københavn vinder guldet. om afrika så kommer på en 2, 3 eller 4 plads. er lidt mere usikkert.[/quote
jeg elsker at tage fejl i det her tilfælde.
jeg havde aldrig i min vildeste fantasi troet at vi skulle ende med mesterskabet i år.
ja jeg havde faktisk været villig til at sætte alt jeg nogensinde kommer til at eje, min højre testikel, samt min førstefødte på at det ikke ville ske. men hvor er det fedt at tage fejl.

min kammerat siger at han har hørt gaarde udtale at han vil prøve at hente ene, lucas, og helenius hjem. samt tilknytte jönsson fast, men har ikke kunne se ham udtale det nogle steder. nogen der kan be/afkræfte det??

P.S: vi kvalificerer os ikke til CL, og vi bliver ikke mestre igen næste år. :)
lynge er gud!

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: DEN ER HJEMME!!!!!!-tråden

Indlæg af alithebeast » 13. maj 2014, 20:58

12mand skrev:jeg ved godt det ikke er populært at sige her inde.
og disco glenn er selvfølgelig stadig pisse kau, burde blive slået ihjel, og alt det der...
men fuck hvor er jeg imponeret over at han tager det så cool, at vi har snuppet mesterskabet, og faktisk anerkender det. selvm man kan synes han er pisse usympatisk, og mega kau, så siger det altså alligevel lidt om ham.
Bare fordi man er en idiot, så behøver man vel ikke være en dårlig taber?

Jeg er sikker på, at Kent også ville have taget det helt cool, hvis Glenn havde taget skabet.
Hader København!

Låst