Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Provst i Brovst » 26. maj 2015, 21:27

- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Buzz Killington » 26. maj 2015, 21:29

Provst i Brovst skrev:
Vi koeber sku Glen Lidersholm, I can feel it.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

killerbob
Drenge
Drenge
Indlæg: 38
Tilmeldt: 1. jan 2008, 12:46

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af killerbob » 26. maj 2015, 21:49

Har hørt et rygte der hedder helenius i den hvide klamme AGF trøje
:@ :@

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Eksil » 26. maj 2015, 21:53

killerbob skrev:Har hørt et rygte der hedder helenius i den hvide klamme AGF trøje
:@ :@
Han kommer til at bombe i 1.div i 16/17

Ud over det giver det god mening. De kunne godt bruge hans type og han kan blive boende i Aalborg.

killerbob
Drenge
Drenge
Indlæg: 38
Tilmeldt: 1. jan 2008, 12:46

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af killerbob » 26. maj 2015, 21:55

Ved ikke om det passer, men .. Hørt det af en der kender ,der ke
nder en

Gamen

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Gamen » 26. maj 2015, 22:03

Buzz Killington skrev:
Vi koeber sku Glen Lidersholm, I can feel it.
Ikke endnu en AaB-spiller til FCM, FCK eller Brøndby, tak. Jeg orker det ikke.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Martino » 26. maj 2015, 22:19

Jeg savner Winsnes

fish
Superliga
Superliga
Indlæg: 525
Tilmeldt: 7. aug 2008, 12:19

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af fish » 26. maj 2015, 22:20

Gamen skrev:
Buzz Killington skrev:
Vi koeber sku Glen Lidersholm, I can feel it.
Ikke endnu en AaB-spiller til FCM, FCK eller Brøndby, tak. Jeg orker det ikke.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... ig/5581557

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Provst i Brovst » 26. maj 2015, 22:25

OK. Godt nok. Det er ligefrem godt nyt. Især hvis prisen holder på Thomsen. Jeg forventer efterhånden salgspriser på max 4-5 millioner for AaB spillere.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Gamen » 26. maj 2015, 22:30

Ikke dårligt. Ja, han er en rigtig god tekniker og var fremragende sidste sæson, men denne sæson har han mildest talt været ordinært spillende. 15-17 mio. er mere end fint for ham - mere kan vi ikke forvente at få for en spiller der stadig ikke helt har overbevist på U-landsholds niveau.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Hanga » 26. maj 2015, 22:31

Stærk pris hvis det er tilfældet, som vi naturligvis er nød til at sælge til. Selvfølgelig ærgerligt at miste endnu en af vores egne guldprofiler, men Thomsen virker klar på det, selvom jeg nu mener han kunne drage nytte af en sæson mere i Superligaen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Søgaard » 26. maj 2015, 22:34

Provst i Brovst skrev:OK. Godt nok. Det er ligefrem godt nyt. Især hvis prisen holder på Thomsen. Jeg forventer efterhånden salgspriser på max 4-5 millioner for AaB spillere.
15 mill., plus måske lidt procenter ved videresalg, det ville være helt fint efter denne sæson. Sidste sæson ville jeg sige 20 havde været godt, men nu har han kun 1½ år til udløb og trænger måske til at få noget nyt græs under støvlerne. Nantes lyder som et fint match, uden jeg kender det store til dem. Danske spillere har fået chancen i Frankrig og Nantes ligger lidt under midten i ligaen. De spiller noget 4-1-3-2 eller 4-3-1-2 ser det ud til, så lidt systemskifte, men tror på Thomsen kan klare det. Altid ærgerligt at miste en klassespiller, men der er ingen tvivl om, at Thomsen skal prøves af på højere niveau.

/Søgaard
Aalborg BK 1885!

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Patmand » 26. maj 2015, 22:37

Vi er nogle stykker der i et stykke tid har sagt at Thomsen ganske naturligt ville skifte væk fra AaB her til sommer.

Overraskelsen består i prisen såfremt den lander oppe omkring 15 mio. Havde kun forestillet mig 8-10 mio. oven på en knap så god sæson. Men heldigvis har han vist noget her til sidst.

Kamper eller Gislason som erstatning, hvorfor ikke.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af frederikshavneren » 26. maj 2015, 22:38

Hanga skrev:Stærk pris hvis det er tilfældet, som vi naturligvis er nød til at sælge til. Selvfølgelig ærgerligt at miste endnu en af vores egne guldprofiler, men Thomsen virker klar på det, selvom jeg nu mener han kunne drage nytte af en sæson mere i Superligaen.
Kan godt forstå hvis Thomsen vil væk. Han har opnået meget i AaB, men har ikke spillet specielt godt i denne sæson, men det er også svært når holdet i mange kampe har spillet dårligt.
Tror det er det rette tidspunkt at sælge Thomsen. Han skal nok blive udtaget til U21 EM truppen, men han er langtfra garanteret spilletid på et meget stærkt U21 hold. Derudover tror jeg også at Thomsens udvikling vil gå i stå hvis han bliver i AaB.

jayC
Superliga
Superliga
Indlæg: 667
Tilmeldt: 23. jun 2009, 22:39

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af jayC » 26. maj 2015, 22:44

Held og lykke til Thomsen i Frankrig - virker til at være et helt rigtig valg af klub, med tanke på hvordan Kian Hansen fik spilletid - de tror på de unge spillere :)

Et skrækscenarie som slog mig her til aften er: Hvis BIF sælger Hradecky, kunne Nicolai Larsen så være manden der skal afløse ham i brøndby målet? Nicolai kommer tilbage til sjælland hvor han og kæresten kommer fra, og Brøndby får en god erstatning for Hradecky? Er det et scenarie som I kan se for jer? :s
AaB - nu, i morgen & altid! :)

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Frygah » 26. maj 2015, 22:47

jayC skrev:Held og lykke til Thomsen i Frankrig - virker til at være et helt rigtig valg af klub, med tanke på hvordan Kian Hansen fik spilletid - de tror på de unge spillere :)

Et skrækscenarie som slog mig her til aften er: Hvis BIF sælger Hradecky, kunne Nicolai Larsen så være manden der skal afløse ham i brøndby målet? Nicolai kommer tilbage til sjælland hvor han og kæresten kommer fra, og Brøndby får en god erstatning for Hradecky? Er det et scenarie som I kan se for jer? :s
Det bliver en dyr fornøjelse for BIF i så fald. De har masser af penge, Larsen har en lang kontrakt, og de får sikkert gode penge for Hradecky.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Patmand » 26. maj 2015, 22:49

jayC skrev:Et skrækscenarie som slog mig her til aften er: Hvis BIF sælger Hradecky, kunne Nicolai Larsen så være manden der skal afløse ham i brøndby målet? Nicolai kommer tilbage til sjælland hvor han og kæresten kommer fra, og Brøndby får en god erstatning for Hradecky? Er det et scenarie som I kan se for jer? :s
Altså der er jo en del hvis'ser involveret i sådanne spekulationer. Men et bud på 10 mio. kunne nok interessere AaB.

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Brent » 26. maj 2015, 22:51

Hvis vi får 15 mio for ham med halvandet år tilbage af kontrakten, er det vil en af de største tranfers siden Grønkjær. Det vil være et ganske fint salg og det vil give os noget at skyde med i transfervinduet. Men vi kommer også til akut at mangle en kreativ spiller.
AaB - the Nordic gateway to Europe

jayC
Superliga
Superliga
Indlæg: 667
Tilmeldt: 23. jun 2009, 22:39

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af jayC » 26. maj 2015, 22:51

Frygah skrev:
jayC skrev:Held og lykke til Thomsen i Frankrig - virker til at være et helt rigtig valg af klub, med tanke på hvordan Kian Hansen fik spilletid - de tror på de unge spillere :)

Et skrækscenarie som slog mig her til aften er: Hvis BIF sælger Hradecky, kunne Nicolai Larsen så være manden der skal afløse ham i brøndby målet? Nicolai kommer tilbage til sjælland hvor han og kæresten kommer fra, og Brøndby får en god erstatning for Hradecky? Er det et scenarie som I kan se for jer? :s
Det bliver en dyr fornøjelse for BIF i så fald. De har masser af penge, Larsen har en lang kontrakt, og de får sikkert gode penge for Hradecky.
okay, tak fordi du beroligede mig med denne info.. :) Så er jeg rolig igen..
AaB - nu, i morgen & altid! :)

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af frederikshavneren » 26. maj 2015, 22:51

Frygah skrev:
jayC skrev:Held og lykke til Thomsen i Frankrig - virker til at være et helt rigtig valg af klub, med tanke på hvordan Kian Hansen fik spilletid - de tror på de unge spillere :)

Et skrækscenarie som slog mig her til aften er: Hvis BIF sælger Hradecky, kunne Nicolai Larsen så være manden der skal afløse ham i brøndby målet? Nicolai kommer tilbage til sjælland hvor han og kæresten kommer fra, og Brøndby får en god erstatning for Hradecky? Er det et scenarie som I kan se for jer? :s
Det bliver en dyr fornøjelse for BIF i så fald. De har masser af penge, Larsen har en lang kontrakt, og de får sikkert gode penge for Hradecky.
Jeg tror at et mere realistisk scenarie er at Kent får held med at få Dalsgaard med til Ondense.

Låst