Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af thomasjn » 10. jun 2015, 15:49

Gaarde6 skrev:
jonas386 skrev:
thomasjn skrev:
jonas386 skrev:http://www.bold.dk/snak/index.php?actio ... 34942&vis=

Kunne Jacob Dehn være et bud?
En Randers-reserve der ikke kan slå den middelmådige tikkende bombe Mads Agesen af - nej tak og stil så højere tak.
Manden er 19, og har spillet for samtlige ungdomslandshold. Det skulle ikke nødvendigvis være som fast mand nu og her, men som talent.
Han kan iøvrigt også spille højre back.
Jeg kan sagtens følge din tanke.
MEN.. Vores andet hold er det bedste i Danmark.
Ergo skal vi ikke hente talenter eller spillere til de yderste pladser udefra (Med mindre talentet er kæmpe stort selvfølgelig)
Som JEG ser det, skal der købes ind på de øverste hylder. Ellers kan vi lige så godt spare de indkøb!
Der bliver i øvrigt også sagt goddag til 3 nye unge spillere i truppen til næste sæson (Sagt af Gaarde før FCN kampen)
Det vil være helt gak at hente flere back up spillere nu!
Hvem er de tre der kommer op? VIlle gætte på Rokkedal og Pohl, men er det dem og hvem er den tredje?

Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Sanchez94 » 10. jun 2015, 16:03

thomasjn skrev:
Gaarde6 skrev:
jonas386 skrev:
thomasjn skrev:
jonas386 skrev:http://www.bold.dk/snak/index.php?actio ... 34942&vis=

Kunne Jacob Dehn være et bud?
En Randers-reserve der ikke kan slå den middelmådige tikkende bombe Mads Agesen af - nej tak og stil så højere tak.
Manden er 19, og har spillet for samtlige ungdomslandshold. Det skulle ikke nødvendigvis være som fast mand nu og her, men som talent.
Han kan iøvrigt også spille højre back.
Jeg kan sagtens følge din tanke.
MEN.. Vores andet hold er det bedste i Danmark.
Ergo skal vi ikke hente talenter eller spillere til de yderste pladser udefra (Med mindre talentet er kæmpe stort selvfølgelig)
Som JEG ser det, skal der købes ind på de øverste hylder. Ellers kan vi lige så godt spare de indkøb!
Der bliver i øvrigt også sagt goddag til 3 nye unge spillere i truppen til næste sæson (Sagt af Gaarde før FCN kampen)
Det vil være helt gak at hente flere back up spillere nu!
Hvem er de tre der kommer op? VIlle gætte på Rokkedal og Pohl, men er det dem og hvem er den tredje?
Moses Opondo, eller måske Rasmus Thellufsen

Arendt
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 23. maj 2014, 00:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Arendt » 10. jun 2015, 16:15

Nu leger vi ren gætteleg, men jeg tror, at det er Asger Bust, Jannik Pohl og Oliver Abildgaard.

Hvis jeg har ret, så har i hørt det her først :thumbsup:
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Ham der Emil » 10. jun 2015, 16:23

Arendt skrev:Nu leger vi ren gætteleg, men jeg tror, at det er Asger Bust, Jannik Pohl og Oliver Abildgaard.

Hvis jeg har ret, så har i hørt det her først :thumbsup:
Hvordan er det nu med Asger Bust, hvad position spiller han, og kender nogle til hans talent?
Men ellers kunne Opondo også være et godt bud. Han har været med omkring førsteholdet nogle gange bl.a. på en (to?) træningslejr.
Et Hjerte - En Klub

Arendt
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 23. maj 2014, 00:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Arendt » 10. jun 2015, 16:40

Ham der Emil skrev:
Arendt skrev:Nu leger vi ren gætteleg, men jeg tror, at det er Asger Bust, Jannik Pohl og Oliver Abildgaard.

Hvis jeg har ret, så har i hørt det her først :thumbsup:
Hvordan er det nu med Asger Bust, hvad position spiller han, og kender nogle til hans talent?
Men ellers kunne Opondo også være et godt bud. Han har været med omkring førsteholdet nogle gange bl.a. på en (to?) træningslejr.
Anfører på U19-holdet og spiller central midtbane. Han har dog aldrig spillet hverken en officiel eller uofficiel landskamp, hvilket de fleste af vores ungdomsspillere plejer at have haft. Okay, Nikolaj Thomsen kom først på U18, mens Frederik Børsting først kom på landsholdet i U19, mens Kasper P. aldrig har spillet en landskamp, så det kan godt lade sig gøre.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

san
2. div
2. div
Indlæg: 247
Tilmeldt: 1. dec 2008, 16:42
Favoritspiller: Matovac

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af san » 10. jun 2015, 22:38

Jeg tror en af dem der kommer op er Oliver Knudsen . Han var med på træningslejr i Holland før denne sæson , spillet reserveliga. Han har dog haft en brækket tå i opstarten til foråret, men er kommet stærk igen :cool:
Er man gammel hvis ens far, så sin første AaB kamp i 1933 som 14 årig :cool:

Lunding
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 96
Tilmeldt: 13. jun 2008, 01:13

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Lunding » 11. jun 2015, 16:19

Måske er det ikke super relevant for denne tråd, og så alligevel.

Én af mine kammerater har lige skrevet, hvorledes han har set den tidligere AaB-angriber, Ronnie Schwartz på vej ud af Århus i hans store franske Audi. Ét eller andet sted ville det jo være oplagt at skifte til AGF i og med, at vi ikke mangler anbribere pt., men fy for pokker, hvor gør det stadig ondt at se "klubbens egne" i klæde sig de forkerte farver.. Host Host Ka$per Ku$k!

Gamen

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Gamen » 11. jun 2015, 18:47

Lunding skrev:Måske er det ikke super relevant for denne tråd, og så alligevel.

Én af mine kammerater har lige skrevet, hvorledes han har set den tidligere AaB-angriber, Ronnie Schwartz på vej ud af Århus i hans store franske Audi. Ét eller andet sted ville det jo være oplagt at skifte til AGF i og med, at vi ikke mangler anbribere pt., men fy for pokker, hvor gør det stadig ondt at se "klubbens egne" i klæde sig de forkerte farver.. Host Host Ka$per Ku$k!
Han var i Aalborg i weekenden, så det har nok bare været ferie. Hans kæreste er fra Randers/Århus.
Nu er manden der ikke mente han var god nok til at slå Curth af væk, så måske vi har en chance :)

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Glenn Francisco » 11. jun 2015, 19:14

http://www.bold.dk/nyt/konkret-superlig ... or-pereira

Nogen som kender noget til ham? måske nyt bredde til forsvaret? kan spille centralt og på venstre back?
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9615
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Buzz Killington » 11. jun 2015, 19:45

Glenn Francisco skrev:http://www.bold.dk/nyt/konkret-superlig ... or-pereira

Nogen som kender noget til ham? måske nyt bredde til forsvaret? kan spille centralt og på venstre back?
Lyder som et typisk AaB 2.0 køb, a la da vi købte AK. En spiller med et tidligere stort talent, der først er slået igennem sent, efter han fandt en klub der turde satse på ham. Kender ellers intet til ham.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Martino » 11. jun 2015, 23:29

Glenn Francisco skrev:http://www.bold.dk/nyt/konkret-superlig ... or-pereira

Nogen som kender noget til ham? måske nyt bredde til forsvaret? kan spille centralt og på venstre back?
Ikke utænkeligt. Der er rygter om at AaB har et par spillere fra 1.div i kikkerten. Måske Pereira er en af dem. Hørte om Bruninho for et par uger siden men har ikke hørt yderligere så måske den er helt død.
Jeg savner Winsnes

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Martino » 12. jun 2015, 22:43

http://www.bold.dk/nyt/hb-koege-vil-hol ... g-bruninho

Stoler på min kontakt som nævnte Bruninho. Tror bestemt at AaB er en af klubberne.
Jeg savner Winsnes

nj27
1. div
1. div
Indlæg: 385
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:49

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af nj27 » 13. jun 2015, 11:16

hvornår begynder AaB at agere i det her transfervindue(jeg ved godt det ikke er åben endnu)
men alle , stort set alle de andre i rækken har forstærket sig eller er tæt på
AaB leger stadig stilleleg

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1633
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Erasmus Montanus » 13. jun 2015, 11:54

nj27 skrev:hvornår begynder AaB at agere i det her transfervindue(jeg ved godt det ikke er åben endnu)
men alle , stort set alle de andre i rækken har forstærket sig eller er tæt på
AaB leger stadig stilleleg
"Stort set alle de andre i rækken"? FCK har forstærket sig, ja. Midtjylland har forstærket sig, ja. Med hensyn til de resterende 10 hold i ligaen, så synes ingen af holdene videre forstærkede. Flere hold synes endda svækkede, når man lige tager sig tid til at tjekke opgørelserne: http://www.bold.dk/transfers/superligaen/. Det virker dog foruroligende at vi ikke er blevet kædet direkte sammen med nogen spillere, men AaB plejer jo generelt at kunne holde munden lukket med syv sejl, og ikke lade bladsmørerne vide af hvorvidt Gaarde har set en youtube-video af en eller anden afdanket spiller fra den lettiske 2. division, som vi alligevel ikke er interesseret i. Utroligt kedeligt, ja, men også beundringsværdigt.


- I øvrigt: Hvad er der sket med Tamboura? Jeg har ikke fulgt med i hans situation, men han har da været en glimrende venstre-back for Randers de sidste par år? Eller hvad? Han kunne da vel være et fint alternativ til venstre back.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Arendt
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 23. maj 2014, 00:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Arendt » 13. jun 2015, 11:58

Arendt skrev:Nu leger vi ren gætteleg, men jeg tror, at det er Asger Bust, Jannik Pohl og Oliver Abildgaard.

Hvis jeg har ret, så har i hørt det her først :thumbsup:
http://www.bold.dk/nyt/AaB-rykker-tre-t ... rsteholdet

Det var de tre spillere, som får chancen. Jannik Pohl bliver rykket direkte op, mens Asger Bust og Oliver Abildgaard skal veksle mellem U19- og superligaholdet :thumbsup:
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Gamen » 13. jun 2015, 12:21

Oldager skrev: - I øvrigt: Hvad er der sket med Tamboura? Jeg har ikke fulgt med i hans situation, men han har da været en glimrende venstre-back for Randers de sidste par år? Eller hvad? Han kunne da vel være et fint alternativ til venstre back.
Skal vi partout kun vælge under-middel spillere fra den danske liga? Tamboura er ude i kulden, fordi han har været pisse ringe det sidste år. Inden da var han også udmærket offensivt, men elendig defensivt. Han er slet ikke som type hvad vi søger. Hans største problem er at han taktisk er komplet håbløs, som mange andre afrikanske spillere.

En del af AaB's strategiplan er forhåbentlig at man opprioriterer scouting, så vi også for fremtiden begynder at kigge på lidt andre markeder end de traditionelle.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6403
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af FlæskeFrank » 13. jun 2015, 13:30

Arendt skrev:
Arendt skrev:Nu leger vi ren gætteleg, men jeg tror, at det er Asger Bust, Jannik Pohl og Oliver Abildgaard.

Hvis jeg har ret, så har i hørt det her først :thumbsup:
http://www.bold.dk/nyt/AaB-rykker-tre-t ... rsteholdet

Det var de tre spillere, som får chancen. Jannik Pohl bliver rykket direkte op, mens Asger Bust og Oliver Abildgaard skal veksle mellem U19- og superligaholdet :thumbsup:
Som jeg læser det, så er det vel meget sandsynligt at Asger Bust erstatter Augu, når han stopper til vinter(såfremt Bust har kvaliteten).

Omkring beskrivelsen så troede jeg Jannik Pohl var tankcenterforward, men i beskrivelsen tænker jeg mere Nicki Bille - aggressiv og irriterende(for forsvaret).
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9615
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Buzz Killington » 13. jun 2015, 14:34

FlæskeFrank skrev:
Arendt skrev:
Arendt skrev:Nu leger vi ren gætteleg, men jeg tror, at det er Asger Bust, Jannik Pohl og Oliver Abildgaard.

Hvis jeg har ret, så har i hørt det her først :thumbsup:
http://www.bold.dk/nyt/AaB-rykker-tre-t ... rsteholdet

Det var de tre spillere, som får chancen. Jannik Pohl bliver rykket direkte op, mens Asger Bust og Oliver Abildgaard skal veksle mellem U19- og superligaholdet :thumbsup:
Som jeg læser det, så er det vel meget sandsynligt at Asger Bust erstatter Augu, når han stopper til vinter(såfremt Bust har kvaliteten).

Omkring beskrivelsen så troede jeg Jannik Pohl var tankcenterforward, men i beskrivelsen tænker jeg mere Nicki Bille - aggressiv og irriterende(for forsvaret).

Denne vurdering fra Figo er forresten interessant (for mig der intet kender til spilleren):
Jannik Pohl er vel nok den hurtigste spiller, som har været i AaB’s talentudvikling i flere år. Derudover arbejder han benhårdt til både træning og kamp, og hans aggressive og fysiske spil gør, at de fleste bagkæder finder ham meget besværlig at spille overfor,
Det lyder som en dejlig type angriber, hvis han dog er maalfarlig. Ellers er jeg sikker paa han har en fremtid som back i AaB, hvor man naermeste partout skal have spillet angriber for at kvalificere til den plads!
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Gamen

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Gamen » 13. jun 2015, 15:00

Jeg vil indrømme, at jeg ikke har særligt meget at have det i, men jeg tror meget vel vi kan se Andreas Blomqvist blive udlånt i dette vindue. Jeg har set et par svenske sportsjournalister nævne, at han meget vel kunne være et emne til klubskifte i dette vindue, enten udlejning eller salg. EB havde ham også på deres liste over mulige transfers.

I dag er der et større interview i Kristianstadsbladet, hvor han giver udtryk for at han håber at få en ny chance under Lars Søndergaard.
Flere ting synes jeg tyder på, at han ikke er faldet særligt godt til her, og at den manglende spilletid har slidt på ham.
Ingen tvivl om at han stadig vil være i høj kurs i Allsvenskan, hvis vi vælger at gøre ham tilgængelig for et lejemål og ikke tror på at han kan komme blandt de 11 startende nu og her.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9615
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Buzz Killington » 13. jun 2015, 15:10

Gamen skrev:Jeg vil indrømme, at jeg ikke har særligt meget at have det i, men jeg tror meget vel vi kan se Andreas Blomqvist blive udlånt i dette vindue. Jeg har set et par svenske sportsjournalister nævne, at han meget vel kunne være et emne til klubskifte i dette vindue, enten udlejning eller salg. EB havde ham også på deres liste over mulige transfers.

I dag er der et større interview i Kristianstadsbladet, hvor han giver udtryk for at han håber at få en ny chance under Lars Søndergaard.
Flere ting synes jeg tyder på, at han ikke er faldet særligt godt til her, og at den manglende spilletid har slidt på ham.
Ingen tvivl om at han stadig vil være i høj kurs i Allsvenskan, hvis vi vælger at gøre ham tilgængelig for et lejemål og ikke tror på at han kan komme blandt de 11 startende nu og her.
Det lyder da ikke for godt. Et problem med at leje ham ud er dog, at saafremt udfordringen er at han ikke helt har faaet vores system ind under huden endnu, saa hjaelper det ikke i den henseende at sende ham videre. Saa hvis man lejer ham ud, boer det naesten vaere med henblik paa at saelge ham senere.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Låst