Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6403
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af FlæskeFrank » 23. jul 2015, 09:08

Så blev V. Ahlmann udlejet til Vendsyssel. Afgørende ½-år for Ahlmann, viser han ikke gode takter deroppe, tror ingen i AaB på ham.

Men han havde ikke fået meget spilletid hos os i efteråret.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6376
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Gaarde6 » 23. jul 2015, 09:26

FlæskeFrank skrev:Så blev V. Ahlmann udlejet til Vendsyssel. Afgørende ½-år for Ahlmann, viser han ikke gode takter deroppe, tror ingen i AaB på ham.

Men han havde ikke fået meget spilletid hos os i efteråret.
Jeg tror nu ikke AaB giver ham en kontraktforlængelse, hvis ikke de tror på ham.
Men super udlejning i mine øjne. Måske et halvt år på et lavere niveau kan give ham det sidste skub i hans udvikling.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af AllanPedersen » 23. jul 2015, 09:42

Gaarde6 skrev:
FlæskeFrank skrev:Så blev V. Ahlmann udlejet til Vendsyssel. Afgørende ½-år for Ahlmann, viser han ikke gode takter deroppe, tror ingen i AaB på ham.

Men han havde ikke fået meget spilletid hos os i efteråret.
Jeg tror nu ikke AaB giver ham en kontraktforlængelse, hvis ikke de tror på ham.
Men super udlejning i mine øjne. Måske et halvt år på et lavere niveau kan give ham det sidste skub i hans udvikling.
Vi Forlængede med Rolf toft.. og så udlejede ham og da han kom tilbage sad han på bænken et år før vi smed ham ud ;)
Siger bare det er ikke nogen garanti for han nogensinde slår igennem at vi forlænger ham på det her tidspunkt.

Men til gengæld er jeg lidt overrasket over det ikke er sket. han er 20 nu.. så helt purung er han jo ikke.
Husker han blev udråbt til at være et meget større talent end selv storebror.. og storebror var en af dem selv der støttede den påstand.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9615
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Buzz Killington » 23. jul 2015, 09:46

Gaarde6 skrev:
FlæskeFrank skrev:Så blev V. Ahlmann udlejet til Vendsyssel. Afgørende ½-år for Ahlmann, viser han ikke gode takter deroppe, tror ingen i AaB på ham.

Men han havde ikke fået meget spilletid hos os i efteråret.
Jeg tror nu ikke AaB giver ham en kontraktforlængelse, hvis ikke de tror på ham.
Men super udlejning i mine øjne. Måske et halvt år på et lavere niveau kan give ham det sidste skub i hans udvikling.
Ellers nogen/nogle der kender Vensyssels angribersituation der kan sige noget om sandsynligheden for Ahlmann kommer til at få spilletid?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af thomasjn » 23. jul 2015, 09:55

Fornuftig udlejning til Vendsyssel. Ahlmann kom næppe til at spille meget og har nok brug for nogle seniorkampe vi ikke kan give ham lige nu. Det er derfor meget fornuftigt at udleje ham og, at det er Vendsyssel er helt perfekt. Det bør give mulighed for, at han kan blive ved at have en forbindelse til AaBs træningsmiljø i dagligdagen. Vendsyssel træner vel ikke fuld tid og derfor kan man vel arrangere han har resten af træningerne i AaB. Derudover har Vendsyssel ikke mange gode angribere så hvis Ahlmanns talent rækker er der gode chancer for spilletid. Angrebsmæssigt har de den hvide Ronaldinho Fagerberg, Bøgild som var periferispiller i Randers og all-rounderen Rune Frantsen der også spiller back samt det tidligere AaB-talent Nicklas Sørensen der dog lyder mere som en offensiv mit end boksangriber. Chancerne for spilletid er altså alt i alt gode i Vendsyssel.

Brugeravatar
iloveaab4ever
2. div
2. div
Indlæg: 191
Tilmeldt: 2. jun 2009, 17:19

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af iloveaab4ever » 23. jul 2015, 10:37

I går bragte Bold.dk en artikel om at Vendsyssel skulle have to forstærkninger. Her nævner Krüger at de i første omgang kigger efter en til start 11. Så mon ikke de ser Ahlmann som en fast starter.

http://www.bold.dk/nyt/vendsyssel-haabe ... ig-tilgang
På forhånd undskyld for det pinlige brugernavn, der blev oprettet i en alder af 11.

Brugeravatar
iloveaab4ever
2. div
2. div
Indlæg: 191
Tilmeldt: 2. jun 2009, 17:19

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af iloveaab4ever » 23. jul 2015, 10:37

I går bragte Bold.dk en artikel om at Vendsyssel skulle have to forstærkninger. Her nævner Krüger at de i første omgang kigger efter en til start 11. Så mon ikke de ser Ahlmann som en fast starter.

http://www.bold.dk/nyt/vendsyssel-haabe ... ig-tilgang
På forhånd undskyld for det pinlige brugernavn, der blev oprettet i en alder af 11.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6403
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af FlæskeFrank » 23. jul 2015, 10:55

Ifølge Superstats.dk var truppen i går på 27 mand, nu er V. Ahlmann så udlejet og må være på 26 mand. Numerisk er det vel tilstrækkeligt. Selvom jeg rigtig gerne ser en central forsvarsspiller, så taler tallene ikke for det.

Men Anders K og Nicolaj Thomsen bliver erstattet, hvis de flyver fra redet. Det kan godt være, at spilleren der kommer ind, ikke spiller samme plads, men tror der kommer spiller til start11 ind.

Bonusinfo: Vi brugte 27 spillere i superligaen sidste år, i mesterskabssæsonen brugte vi 23 spillere
- FlæskeFrank

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af AllanPedersen » 23. jul 2015, 13:46

FlæskeFrank skrev:Ifølge Superstats.dk var truppen i går på 27 mand, nu er V. Ahlmann så udlejet og må være på 26 mand. Numerisk er det vel tilstrækkeligt. Selvom jeg rigtig gerne ser en central forsvarsspiller, så taler tallene ikke for det.

Men Anders K og Nicolaj Thomsen bliver erstattet, hvis de flyver fra redet. Det kan godt være, at spilleren der kommer ind, ikke spiller samme plads, men tror der kommer spiller til start11 ind.

Bonusinfo: Vi brugte 27 spillere i superligaen sidste år, i mesterskabssæsonen brugte vi 23 spillere
Tilgengæld har vi da også flere 'på sigt gode' spillere, end nogensinde før

Jeg vil mene, Blåbjerg, Thrane, Victor, Pohl, Børsting, Blomquist, Asger Bust, Oliver Abildgaard, Gilli, Ando <- Alle mangler noget før de burde være faste 11'ere, dermed ikke sagt nogle ikke er tæt på, og nogle andre allerede starter inde.

Selvom der er nogle talenter i den flok, som Abildgaard og Ando... så tror jeg faktisk Gilli Sørensen, er en af dem der virkelig kan slå igennem i nærmeste fremtid.
Jeg tror han bliver vores nye højre back inden denne sæson er slut.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 24. jul 2015, 13:17

Puha. Nu tager vi hul på kamp nr. 2 ud af 33 uden at være på plads med transfers hverken offensivt eller defensivt. Det er altså bare ikke den rigtige strategi.
Fodbold skal ses med hjertet!

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Jesper Schmidt » 24. jul 2015, 13:45

AaB 85 95 99 08 skrev:Puha. Nu tager vi hul på kamp nr. 2 ud af 33 uden at være på plads med transfers hverken offensivt eller defensivt. Det er altså bare ikke den rigtige strategi.
AaB (Gaarde) har udtalt at truppen er på plads, og at der kun kommer til at ske noget hvis Thomsen bliver solgt, hvor man i så fald vil hente en afløser.

Det er muligvis ikke den rigtige strategi at undlade at hente flere nye ind i dette vindue, men "på plads" det er man vel.

Iøvrigt synes jeg rent overordnet set, at det er fornuftigt ikke at foretage de store transfers i et vindue hvor man også har skiftet træner. Man ser også meget ofte helt generelt, at det først er i det næste vindue, eller vinduet efter det, at der sker de store udskiftninger, når træneren har lært sin nye trup indgående at kende, og måske ser andre svagheder end den tidligere træner. Så er det lidt sur røv hvis man allerede har foretaget de store investeringer, og måske på positioner hvor den nye træner et halvt år senere finder ud af at en ung mand, som allerede er i truppen, er fremtidens mand.

Jeg er med på at det er vigtigt vi kommer godt fra land, og at transfers kunne være et middel til at hjælpe os til det (det mener jeg så Raitala-handlen har gjort), men det allerstørste potentiale for forbedring ser jeg i at få hver enkelt spiller til at præstere tættere på sit topniveau - fra start, og uden andre spillere så falder ned i et dybt hul på samme tid, så gevinsten udebliver. Efter min mening var det vores største problem i sidste sæson - alt for mange præstationer nær bundniveau, og kun en lille håndfuld kampe hvor hovedparten af holdet samtidig ramte noget der ligner deres topniveau.
Det er ikke sikkert det er muligt at rette op på det, men hvis det kan lykkes for den nye træner, vil det efter min mening give et langt større kvalitets løft end en ny spiller. Og chancerne for at det kan bringe os helt op i toppen mener jeg også er noget større, end hvis vi forsøger at købe os til succes her og nu.

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 24. jul 2015, 14:00

Jesper Schmidt skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:Puha. Nu tager vi hul på kamp nr. 2 ud af 33 uden at være på plads med transfers hverken offensivt eller defensivt. Det er altså bare ikke den rigtige strategi.
AaB (Gaarde) har udtalt at truppen er på plads, og at der kun kommer til at ske noget hvis Thomsen bliver solgt, hvor man i så fald vil hente en afløser.

Det er muligvis ikke den rigtige strategi at undlade at hente flere nye ind i dette vindue, men "på plads" det er man vel.

Iøvrigt synes jeg rent overordnet set, at det er fornuftigt ikke at foretage de store transfers i et vindue hvor man også har skiftet træner. Man ser også meget ofte helt generelt, at det først er i det næste vindue, eller vinduet efter det, at der sker de store udskiftninger, når træneren har lært sin nye trup indgående at kende, og måske ser andre svagheder end den tidligere træner. Så er det lidt sur røv hvis man allerede har foretaget de store investeringer, og måske på positioner hvor den nye træner et halvt år senere finder ud af at en ung mand, som allerede er i truppen, er fremtidens mand.

Jeg er med på at det er vigtigt vi kommer godt fra land, og at transfers kunne være et middel til at hjælpe os til det (det mener jeg så Raitala-handlen har gjort), men det allerstørste potentiale for forbedring ser jeg i at få hver enkelt spiller til at præstere tættere på sit topniveau - fra start, og uden andre spillere så falder ned i et dybt hul på samme tid, så gevinsten udebliver. Efter min mening var det vores største problem i sidste sæson - alt for mange præstationer nær bundniveau, og kun en lille håndfuld kampe hvor hovedparten af holdet samtidig ramte noget der ligner deres topniveau.
Det er ikke sikkert det er muligt at rette op på det, men hvis det kan lykkes for den nye træner, vil det efter min mening give et langt større kvalitets løft end en ny spiller. Og chancerne for at det kan bringe os helt op i toppen mener jeg også er noget større, end hvis vi forsøger at købe os til succes her og nu.
Jeg er enig i, at det er mere hensigtsmæssigt at lade træneren lære sit hold bedre at kende før de store transfers. Den luxus har Lars S bare desværre ikke efter sidste års mellemsæson, hvor man sov i timen, da Kent skulle have været sparket ud i vinters (så havde man måske også undgået historien med AK). Det SKAL bare ikke leveres endnu en sæson uden for toppen, og derfor er det den sportslige ledelses ansvar, at truppen er gearet til en topplacering nu (og det er den ikke).
Fodbold skal ses med hjertet!

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af AllanPedersen » 24. jul 2015, 14:06

Jesper Schmidt skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:Puha. Nu tager vi hul på kamp nr. 2 ud af 33 uden at være på plads med transfers hverken offensivt eller defensivt. Det er altså bare ikke den rigtige strategi.
AaB (Gaarde) har udtalt at truppen er på plads, og at der kun kommer til at ske noget hvis Thomsen bliver solgt, hvor man i så fald vil hente en afløser.

Det er muligvis ikke den rigtige strategi at undlade at hente flere nye ind i dette vindue, men "på plads" det er man vel.

Iøvrigt synes jeg rent overordnet set, at det er fornuftigt ikke at foretage de store transfers i et vindue hvor man også har skiftet træner. Man ser også meget ofte helt generelt, at det først er i det næste vindue, eller vinduet efter det, at der sker de store udskiftninger, når træneren har lært sin nye trup indgående at kende, og måske ser andre svagheder end den tidligere træner. Så er det lidt sur røv hvis man allerede har foretaget de store investeringer, og måske på positioner hvor den nye træner et halvt år senere finder ud af at en ung mand, som allerede er i truppen, er fremtidens mand.

Jeg er med på at det er vigtigt vi kommer godt fra land, og at transfers kunne være et middel til at hjælpe os til det (det mener jeg så Raitala-handlen har gjort), men det allerstørste potentiale for forbedring ser jeg i at få hver enkelt spiller til at præstere tættere på sit topniveau - fra start, og uden andre spillere så falder ned i et dybt hul på samme tid, så gevinsten udebliver. Efter min mening var det vores største problem i sidste sæson - alt for mange præstationer nær bundniveau, og kun en lille håndfuld kampe hvor hovedparten af holdet samtidig ramte noget der ligner deres topniveau.
Det er ikke sikkert det er muligt at rette op på det, men hvis det kan lykkes for den nye træner, vil det efter min mening give et langt større kvalitets løft end en ny spiller. Og chancerne for at det kan bringe os helt op i toppen mener jeg også er noget større, end hvis vi forsøger at købe os til succes her og nu.
"Iøvrigt synes jeg rent overordnet set, at det er fornuftigt ikke at foretage de store transfers i et vindue hvor man også har skiftet træner"
Du foreslår vi tager en mellem sæson kun for at give Søndergaard lov til at se hvor han synes der skal spillere ind.
med alt respekt.. Det er bare ikke godt nok.
Og det forarbejde skal han have lavet nu... han har været her i 2 måneder, og kigget på dem hver eneste dag!.. og ifølge ham selv så kender han også alle spillerne godt nu.

Vi har alt for mange unge spillere der svinger i niveau.. Ando, Børsting, ..det er 2 spillere vi begynder at skulle forholde os til skal starte inde
Fordi vi ikke har købt nogle.. og de svinger helt vildt.. de kan have nogle kampe hvor de er mere til fare for os selv end for andre.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Martino » 24. jul 2015, 23:00

Bruninho var endt i AaB, såfremt Thomsen var endt i Nantes. Har det fra en ude i AaB, men om det er sandt kan jeg jo ikke garantere. Spændende hvem der ellers er på blokken når han er fortid meget snart. Tror ikke Thomsen spiller her når transfervinduet lukker.

Iøvrigt dejligt at høre at Raitala var blevet anbefalet af en af Søndergaards tidligere trænere. Vigtigt med en godt netværk. Raitala virker ok. Knap så dynamisk som Ahlmann men minder lidt om Gorter. Måske ikke helt på samme tekniske niveau som Gorter, som jeg var stor fan af, men Raitala slår giftige indlæg.
Jeg savner Winsnes

OmkringAarhus
2. div
2. div
Indlæg: 205
Tilmeldt: 11. nov 2014, 09:50
Favoritspiller: Larsen

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af OmkringAarhus » 24. jul 2015, 23:14

Vi har alt for mange unge spillere der svinger i niveau.. Ando, Børsting, ..det er 2 spillere vi begynder at skulle forholde os til skal starte inde
Fordi vi ikke har købt nogle.. og de svinger helt vildt.. de kan have nogle kampe hvor de er mere til fare for os selv end for andre.

Arh... Ando svinger i kvalitet, ja, men det går den rigtige vej. Han ser ud til at træffe bedre beslutninger, og han har evner som gennembrudsspiller og dribler, samtidig med, at han fylder noget med sin fysik. Det ser ok ud.

Børsting kan stadig blive sindssygt god. Jeg tvivler på, han skal være venstre back, men måske har LS set noget spændende der. Ellers må han kunne gøre sig som enten kant eller boks-til boks spiller i fremtiden på CM. Som en blanding af Risgård og Würtz. Jeg tror, han kunne gøre sig der på sigt.

Begge spillere har alt i alt bare brug for så meget spilletid som muligt. 50/50 som startere og indskiftere.

Ift transfers skal Thomsen og Larsen erstattes, den dag de bliver solgt. Ellers behøver vi ikke foretage os noget. Med mindre Lucas kan hentes hjem på lejeaftale, så skal det selvfølgelig ordnes. Så kan han spille højre eller venstre kant (alt efter om Thomsen sælges).

AaB spiller bedre fodbold i disse år end nogensinde før, så der er ingen grund til panik. Og det er godt set af LS, at vi skal stå lidt højere i banen med presspillet for at nå frem til passende antal chancer. Men pt er der ingen grund til større ændringer i spillestil eller formation. Drengene skal eddermanme bare til at sende den i kassen, når chancen byder sig. Især Thomsen bør snart være mere kampafgørende, eventuelt skal man prøve at skifte ham ud et kvarter før tid for ligesom at teste ham - når han ryger til udlandet skal han jo formentlig præstere, selv om han kommer til at spille langt færre minutter, tænker jeg.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Pastorius » 24. jul 2015, 23:40

OmkringAarhus skrev:
Vi har alt for mange unge spillere der svinger i niveau.. Ando, Børsting, ..det er 2 spillere vi begynder at skulle forholde os til skal starte inde
Fordi vi ikke har købt nogle.. og de svinger helt vildt.. de kan have nogle kampe hvor de er mere til fare for os selv end for andre.

Arh... Ando svinger i kvalitet, ja, men det går den rigtige vej. Han ser ud til at træffe bedre beslutninger, og han har evner som gennembrudsspiller og dribler, samtidig med, at han fylder noget med sin fysik. Det ser ok ud.
Det han gør allerbedst er dybdeløb - kunne han bare få afslutningerne med også...
Børsting kan stadig blive sindssygt god. Jeg tvivler på, han skal være venstre back, men måske har LS set noget spændende der. Ellers må han kunne gøre sig som enten kant eller boks-til boks spiller i fremtiden på CM. Som en blanding af Risgård og Würtz. Jeg tror, han kunne gøre sig der på sigt.
Tror ikke der er andet i VB til Børsting end at han er noget stærkere offensivt end Raitala.
Begge spillere har alt i alt bare brug for så meget spilletid som muligt. 50/50 som startere og indskiftere.

Ift transfers skal Thomsen og Larsen erstattes, den dag de bliver solgt. Ellers behøver vi ikke foretage os noget. Med mindre Lucas kan hentes hjem på lejeaftale, så skal det selvfølgelig ordnes. Så kan han spille højre eller venstre kant (alt efter om Thomsen sælges).

AaB spiller bedre fodbold i disse år end nogensinde før, så der er ingen grund til panik. Og det er godt set af LS, at vi skal stå lidt højere i banen med presspillet for at nå frem til passende antal chancer. Men pt er der ingen grund til større ændringer i spillestil eller formation. Drengene skal eddermanme bare til at sende den i kassen, når chancen byder sig. Især Thomsen bør snart være mere kampafgørende, eventuelt skal man prøve at skifte ham ud et kvarter før tid for ligesom at teste ham - når han ryger til udlandet skal han jo formentlig præstere, selv om han kommer til at spille langt færre minutter, tænker jeg.
Vi var også under Kent bedst, når vi gik all-in offensivt.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6376
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Gaarde6 » 25. jul 2015, 10:10

Er rystet men på samme tid lettet!
http://www.bold.dk/nyt/avis-az-har-budt ... erg-profil
Behøver vel ikke kommentere på prisen er 3-4 gange så høj som den vi fik for Thelander?

Men er da sindssyg lettet over de åbenbart ikke kender den danske liga særlig godt!
Mener da der render en højre back rundt i Aalborg med kontrakt udløb til vinter, som er minimum en klasse bedre end Laursen (Eller er min briller for farvet her?)

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Yankee » 25. jul 2015, 10:27

Gaarde6 skrev: Mener da der render en højre back rundt i Aalborg med kontrakt udløb til vinter, som er minimum en klasse bedre end Laursen (Eller er min briller for farvet her?)
Nej, det har Esbjerg sikkert også noteret sig.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3171
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Gnu » 25. jul 2015, 10:42

Var han AaB-spiller, havde han vel kostet en pose tomme flasker.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6376
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Gaarde6 » 25. jul 2015, 10:50

Yankee skrev:
Gaarde6 skrev: Mener da der render en højre back rundt i Aalborg med kontrakt udløb til vinter, som er minimum en klasse bedre end Laursen (Eller er min briller for farvet her?)
Nej, det har Esbjerg sikkert også noteret sig.
Huha det må du ikke skrive :thumbsdown:

Låst