Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Mogens » 31. aug 2015, 21:07

Sauer skrev:Fint køb af Randers FC. Ham havde jeg gerne set som Ahlmanns arvtager, men det giver selvfølgelig ikke megen mening i den nuværende situation.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... i-broendby
Ahlmanns arvtager? Hvordan skal den forstås?

Da silva er da ganske god og vel også bedre end de alternativer vi har i øjeblikket, men jeg så nu hellere, at man, hvis man skulle leje en gik all in på ham her http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... en/5709548

Nu har vi så i stedet en finne, som kun agerer back-up...
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2174
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Sauer » 31. aug 2015, 21:38

Mogens skrev:
Sauer skrev:Fint køb af Randers FC. Ham havde jeg gerne set som Ahlmanns arvtager, men det giver selvfølgelig ikke megen mening i den nuværende situation.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... i-broendby
Ahlmanns arvtager? Hvordan skal den forstås?

Da silva er da ganske god og vel også bedre end de alternativer vi har i øjeblikket, men jeg så nu hellere, at man, hvis man skulle leje en gik all in på ham her http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... en/5709548

Nu har vi så i stedet en finne, som kun agerer back-up...
Jeg forventer, at Ahlmann inden alt for længe begynder at kunne gøre sig gældende. Da Silva som arvtager havde været aktuelt for mig, hvis Ahlmann ikke havde pådraget sig sin skade og stod over for et skifte. Så det var egentlig bare en kommentar til, at jeg synes, Randers får sig en dygtig spiller.

Tvivler på, at Boilesen ville finde Superligaen særligt interessant, selvom han har udsigt til reserveholdet i Ajax.

Sambaman
2. div
2. div
Indlæg: 177
Tilmeldt: 12. mar 2013, 20:28

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Sambaman » 31. aug 2015, 21:38

Hvis man hentede Yedlin i Tottenham, kunne man vel også sagtens forestille ham på kanten? Han har jo en ekstrem fart, som ikke mange PL-spillere matcher, så tør man næsten ingen gang tænke på, hvad det er i Superliga-regi.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4329
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Kristian » 31. aug 2015, 21:39

Sambaman skrev:Hvis man hentede Yedlin i Tottenham, kunne man vel også sagtens forestille ham på kanten? Han har jo en ekstrem fart, som ikke mange PL-spillere matcher, så tør man næsten ingen gang tænke på, hvad det er i Superliga-regi.
Det lyder virkelig for godt til at være sandt:-)
------------------
mvh Kristian

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af frederikshavneren » 31. aug 2015, 21:41

Gaarde blev interviewet af TV2 Nord i aftenens udsendelse. Der var ikke ligefrem tale om breaking news, hvis det står til troende så ser Gaarde frem til en stille afslutning på transfervinduet da det ikke lød til at tilbudene vælter ind. Gaarde får det til at lyde positivt med status quo, men jeg har godt nok svært ved at se det positive i at vi har en homogen trup uden oplagte salgsemner.

Lidt trist at vi ikke ligefrem har de oplagte salgsemner. Thomsen var god i mesterskabssæsonen, men han er faldet i niveau siden. Dalsgaard står udlandet åbenbart ikke i kø for at hente.
Som det ser ud nu er det svært at få øje på andre salgsemner i truppen. Spalvis bliver måske et godt salgsobjekt på sigt, men her og nu er det vel kun Thomsen som kan sælges til en fornuftig pris.

Mens vi i bedste fald kan sælge Thomsen for 7-10 millioner kroner så kan FCM eksempelvis hente op mod 70 millioner kroner for Sisto og Sviatjenko (hvis beløbene i pressen stemmer). Det er svært ikke at være lidt misundelig.

Sambaman
2. div
2. div
Indlæg: 177
Tilmeldt: 12. mar 2013, 20:28

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Sambaman » 31. aug 2015, 21:43

Kristian skrev:
Sambaman skrev:Hvis man hentede Yedlin i Tottenham, kunne man vel også sagtens forestille ham på kanten? Han har jo en ekstrem fart, som ikke mange PL-spillere matcher, så tør man næsten ingen gang tænke på, hvad det er i Superliga-regi.
Det lyder virkelig for godt til at være sandt:-)
Ja, tror heller ikke han lander i AaB, men er næsten sikker på han bliver lejet ud, da både Walker og Trippier (måske endda Dier) er foran ham på højreback. Men dufter også mere af FCM (hvis det skal være dansk) eller måske en tur tilbage til USA

Gamen

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Gamen » 31. aug 2015, 21:47

frederikshavneren skrev:Gaarde blev interviewet af TV2 Nord i aftenens udsendelse. Der var ikke ligefrem tale om breaking news, hvis det står til troende så ser Gaarde frem til en stille afslutning på transfervinduet da det ikke lød til at tilbudene vælter ind. Gaarde får det til at lyde positivt med status quo, men jeg har godt nok svært ved at se det positive i at vi har en homogen trup uden oplagte salgsemner.

Lidt trist at vi ikke ligefrem har de oplagte salgsemner. Thomsen var god i mesterskabssæsonen, men han er faldet i niveau siden. Dalsgaard står udlandet åbenbart ikke i kø for at hente.
Som det ser ud nu er det svært at få øje på andre salgsemner i truppen. Spalvis bliver måske et godt salgsobjekt på sigt, men her og nu er det vel kun Thomsen som kan sælges til en fornuftig pris.

Mens vi i bedste fald kan sælge Thomsen for 7-10 millioner kroner så kan FCM eksempelvis hente op mod 70 millioner kroner for Sisto og Sviatjenko (hvis beløbene i pressen stemmer). Det er svært ikke at være lidt misundelig.
Det er jo bl.a. europæisk eksponering der lige giver dét ekstra. Ingen tvivl om Sviatchenko kan blive solgt nærmest udelukkende på kampene mod Southampton. Når vi taler fremtidige transferindtægter, og at vi er nødt til at få mere for vores spillere, så handler det selvfølgelig også om at vi på et tidspunkt er nødt til at give penge for spillere, for senere hen at høste et godt transferbeløb for dem. Nu har vi ikke haft råd i 6-7 år, men det er på tide at vi begynder at være langt mere målrettet ifht. at hente folk med videresalgspotentiale. Så nytter det næppe noget at vi stiller op med lutter spillere, som vi aldrig får en krone for, eller ungdomsspillere uden spidskompetencer.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4329
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Kristian » 31. aug 2015, 21:50

frederikshavneren skrev:Gaarde blev interviewet af TV2 Nord i aftenens udsendelse. Der var ikke ligefrem tale om breaking news, hvis det står til troende så ser Gaarde frem til en stille afslutning på transfervinduet da det ikke lød til at tilbudene vælter ind. Gaarde får det til at lyde positivt med status quo, men jeg har godt nok svært ved at se det positive i at vi har en homogen trup uden oplagte salgsemner.

Lidt trist at vi ikke ligefrem har de oplagte salgsemner. Thomsen var god i mesterskabssæsonen, men han er faldet i niveau siden. Dalsgaard står udlandet åbenbart ikke i kø for at hente.
Som det ser ud nu er det svært at få øje på andre salgsemner i truppen. Spalvis bliver måske et godt salgsobjekt på sigt, men her og nu er det vel kun Thomsen som kan sælges til en fornuftig pris.

Mens vi i bedste fald kan sælge Thomsen for 7-10 millioner kroner så kan FCM eksempelvis hente op mod 70 millioner kroner for Sisto og Sviatjenko (hvis beløbene i pressen stemmer). Det er svært ikke at være lidt misundelig.
Alle snakker om at vi skal have kantspillere i Kusk klassen og midtbane folk til at supplere de herre Risgård og Wurtz.

Jeg synes virkelig det ser skidt ud i forsvaret. Jeg er kommet dertil hvor jeg er ekstremt skuffet over AaB og deres syn på vores forsvar.

KEP skadet, Pedersen holder ikke en hel sæson. Og det gør KEP bestemt heller ikke. Og så står vi med Blåbjerg og Augo. Der forsvar kan godt blive en realitet i måske flere kampe i træk og det holder satme bare ikke, hvis man vil spille med om top 4.
------------------
mvh Kristian

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af frederikshavneren » 31. aug 2015, 21:54

Med mindre der er tale om spin så har Nantes endegyldigt opgivet Thomsen http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... udt-sammen

Gamen

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Gamen » 31. aug 2015, 22:00

1-2 skader eller karantænesammenfald nede bagi og/eller på midtbanen, og vi må stille med noget der minder om 1. div-materiale på de særdeles vigtige pladser. Jeg forstår godt at man siger man mener truppen er god nok, men enhver idiot kan se at der mangler konkurrence om pladserne.

Brugeravatar
Njak
Landshold
Landshold
Indlæg: 768
Tilmeldt: 9. jul 2005, 15:38
Geografisk sted: Voldum

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Njak » 31. aug 2015, 22:09

Der stod lige i en rubrik på Viasats transferdækning af vi kæmper med FCM om en lejekontrakt med Yedlin fra Tottenham. Nogen der kender til dette "rygte" og om det har noget på sig? Det passer jo meget godt til vores højre back

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14707
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Hanga » 31. aug 2015, 22:19

Njak skrev:Der stod lige i en rubrik på Viasats transferdækning af vi kæmper med FCM om en lejekontrakt med Yedlin fra Tottenham. Nogen der kender til dette "rygte" og om det har noget på sig? Det passer jo meget godt til vores højre back
Gå én side tilbage.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af MrBangDK » 31. aug 2015, 22:23

Lad os, hypotetisk, antage at Gaarde fik en fisk på krogen i sidste øjeblik. Hvad gør man ift lægetjek? Hvis kontrakten er skrevet og man finder en skavank som gør, at man ikke ønsker spilleren alligevel?
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Provst i Brovst » 31. aug 2015, 22:25

MrBangDK skrev:Lad os, hypotetisk, antage at Gaarde fik en fisk på krogen i sidste øjeblik. Hvad gør man ift lægetjek? Hvis kontrakten er skrevet og man finder en skavank som gør, at man ikke ønsker spilleren alligevel?
Man betinger sig at spilleren kan bestå et lægetjek. Jeg kan næsten ikke forestille mig andet.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4329
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Kristian » 31. aug 2015, 22:28

MrBangDK skrev:Lad os, hypotetisk, antage at Gaarde fik en fisk på krogen i sidste øjeblik. Hvad gør man ift lægetjek? Hvis kontrakten er skrevet og man finder en skavank som gør, at man ikke ønsker spilleren alligevel?
Man tager den over Skype og spilleren udføre en række øvelser :-) self i HD kvalitet :aabfan:
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af MrBangDK » 31. aug 2015, 22:29

Provst i Brovst skrev:
MrBangDK skrev:Lad os, hypotetisk, antage at Gaarde fik en fisk på krogen i sidste øjeblik. Hvad gør man ift lægetjek? Hvis kontrakten er skrevet og man finder en skavank som gør, at man ikke ønsker spilleren alligevel?
Man betinger sig at spilleren kan bestå et lægetjek. Jeg kan næsten ikke forestille mig andet.
Tjek!

Der kunne jo komme nogen der er halv-blinde på set ene øje.. Eller noget! :D
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Njak
Landshold
Landshold
Indlæg: 768
Tilmeldt: 9. jul 2005, 15:38
Geografisk sted: Voldum

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Njak » 31. aug 2015, 22:41

Hanga skrev:
Njak skrev:Der stod lige i en rubrik på Viasats transferdækning af vi kæmper med FCM om en lejekontrakt med Yedlin fra Tottenham. Nogen der kender til dette "rygte" og om det har noget på sig? Det passer jo meget godt til vores højre back
Gå én side tilbage.
Sorry det havde jeg sgu overset

Nå men spændende hvis det sker. Han har jo næsten Dalsgaards hurtighed :)

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Provst i Brovst » 31. aug 2015, 22:53

Osama Akharraz er lige blevet set i en bus ude i Aalborg Øst!!!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af FIDEL » 31. aug 2015, 22:55

Provst i Brovst skrev:Osama Akharraz er lige blevet set i en bus ude i Aalborg Øst!!!
Ahh den er svær at tro på...;) Men okay han har nogle kompetencer vi kan bruge. Fart og målfarlighed.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Provst i Brovst » 31. aug 2015, 23:01

FIDEL skrev:
Provst i Brovst skrev:Osama Akharraz er lige blevet set i en bus ude i Aalborg Øst!!!
Ahh den er svær at tro på...;) Men okay han har nogle kompetencer vi kan bruge. Fart og målfarlighed.
Det er rigtigt, jeg sværger.

Han er lige stået af ved Planetcentret og går ned af stisystemet mod Hornevej. Han er iført mørk hættetrøje og baggypants.

Sygt mand.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Låst