Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af AllanPedersen » 9. feb 2016, 14:28

birk skrev:Psv tror på ham, så må det blive en lejeaftale
http://www.psv.nl/english-psv/news/arti ... ension.htm
Det er selvfølgelig ikke holdbart med en leje aftale.

jeg tænker der må være en del af disse spillere som Herman her, der står på nippet til at skulle gå på senior holdet, men måske af forskellige årsager ikke kan komme ind omkring det.
Nu forsøger jeg ikke bare at skyde med spredehagl så kiggede på ham fordi han var fra Island.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af doukas » 9. feb 2016, 14:45

Vi skal have en klon af Wæhler. Bundrutineret stopper som måske spiller på sin sidste kontrakt.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af jernskjorten » 9. feb 2016, 14:49

I forhold til en ny spiller til centerforsvaret:
Rutine og lederskab er de kvaliteter, som Søndergaard umiddelbart efterlyser. Ledere med rutine koster som regel en del knaster, og kan ikke lige se, hvem der i DK kan udfylde den rolle - Pierre Kanstrup i Sønderjyske? Det skal også være spillere, der ser AaB som et trin op (i hvert fald lønmæssigt), og så begynder det at knibe med at hente kaptajnerne i Superligaen osv.

Jeg er egentlig træt af, at Blåbjerg og Kasper Pedersen ikke kan fortsætte i start-11'eren, for de har brug for spilletid for at udvikle sig, men kan jo godt se behovet for en forsvarsgeneral - ikke mindst hvis vi skal ud i Europa efter sommerferien.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Yankee » 9. feb 2016, 14:57

doukas skrev:Vi skal have en klon af Wæhler. Bundrutineret stopper som måske spiller på sin sidste kontrakt.
Det tætteste vi kommer på den type er vel Per Nilsson eller Mikael Antonsson. FCK slipper mindst én af dem til sommer, og de er begge yderst kompetente stoppere med enorm international rutine, der vil kunne præstere fra dag 1. Vi ved lige nøjagtigt hvad vi får fra de to, og det er altså også noget værd.

Det føles måske ikke så rart at tage spillere fra FCK's overskudslager, men det kan sagtens vise sig at være den mest intelligente løsning.

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Sønderhof » 9. feb 2016, 15:10

Yankee skrev:
Gamen skrev:
Bum bum.

Markus Holgersson, tidl. Helsingborg, NY Red Bulls, Wigan og nu vice-kaptajn i cypriotiske Anorthosis. Jeg ved kun, at Hamrén havde indkaldt ham til venskabskampen mod Norge sidste år. Måske hans niveau ikke er højt nok, men han har alderen, højden og erfaringen.

Vegar Eggen Hedenstad, tidl. Stabæk, nu i Freiburg. Kunne også være interessant. Er kun 24 år, men har stort potentiale. Hans kontrakt udløber til sommer.
Det er et par intelligente og realistiske bud, men skal vi ikke sigte højere? Vi skal bruge spillere, som kan bære et Superliga-tophold og de to ved jeg ikke engang om ville være i start-11 hos os.

Gamen - hvad er din vurdering af en mand som Rasmus Lindgren? Jeg har set et par kampe med ham siden han blev rykket ned som stopper, og der har han set godt ud. Han er ikke noget køleskab, men ganske luftstærk og en ekstremt rutineret spiller med karisma og lederegenskaber. Så vidt jeg ved har han kontraktudløb til sommer.
Kunne vi hente Lindgren, vil det være helt fantastisk. Det er en spiller, der i den grad vil løfte klubben, som Andreas Johansson og Bøgelund gjorde det. Ved ikke om det er sandsynligt. Han må være eftertragtet i noget nær alle klubber fra Kielerkanalen til Tromsøsund!

Rurik Gislason til kanten, synes jeg er et godt bud.
Ronni Schwartz i tilfælde af at Helenius ikke fortsætter i AaB efter sommerferien.

Synes den er sværere med midterforsvaret. Både Blåbjerg og Kasper P. har fint Superliganiveau, og bliver bedre og bedre jo flere kampe de får sammen. De supplere dog ikke umiddelbart hinanden særligt godt. Efter Dalsgårds farvel og KEP og Spalvis til sommer, er vores hold total blottet for spillere med styrke i luften. Det er vi nødt til at få rettet op på. Samtidig skal han være dygtig med bolden. Den kombination er ikke den nemmeste at finde.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af BoT » 9. feb 2016, 15:23

Yankee skrev:
doukas skrev:Vi skal have en klon af Wæhler. Bundrutineret stopper som måske spiller på sin sidste kontrakt.
Det tætteste vi kommer på den type er vel Per Nilsson eller Mikael Antonsson. FCK slipper mindst én af dem til sommer, og de er begge yderst kompetente stoppere med enorm international rutine, der vil kunne præstere fra dag 1. Vi ved lige nøjagtigt hvad vi får fra de to, og det er altså også noget værd.

Det føles måske ikke så rart at tage spillere fra FCK's overskudslager, men det kan sagtens vise sig at være den mest intelligente løsning.
Antonssen har kontraktudløb og forlænger næppe. Spørgsmålet er, hvor længe hans krop holder? For jeg er enig i, at en af de to ville være perfekte afløsere for KEP. Per Nilsson har stadig kontrakt et år endnu, og jeg tvivler på, at FCK lader ham gå billigt til en af deres nærmeste konkurrenter?

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Søgaard » 9. feb 2016, 15:31

AllanPedersen skrev:Eksil hvorfor tror du der kommer en 5-6 op fra U19 holdet?

Jeg spørger kun fordi jeg aldrig nogensinde har hørt om et sådan tal før.
De sidste mange mange år, tror jeg da 3 har været et maks pr. vindue?
og mange gange også kun 2.

har klubben indikeret vi hiver så mange op ?
Se U-tråden :) Jeg gengiver:

Der er forventet 6 U19-spillere i truppen fra sommer
Bardhec - Venstre back
Moses Opondo - Kant/angriber
Sebastian Andersen - angriber
Rasmus Theluffsen - kant
Morten Rokkedal - centerforsvar/back
Magnus Christensen - off. midt (8'er)

Yderligere kan der komme kontrakt til et par stykker mere. Laust og mest sandsynligt Mæhle.
Aalborg BK 1885!

Gamen

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Gamen » 9. feb 2016, 15:34

Søgaard skrev:
Se U-tråden :) Jeg gengiver:

Der er forventet 6 U19-spillere i truppen fra sommer
Bardhec - Venstre back
Moses Opondo - Kant/angriber
Sebastian Andersen - angriber
Rasmus Theluffsen - kant
Morten Rokkedal - centerforsvar/back
Magnus Christensen - off. midt (8'er)

Yderligere kan der komme kontrakt til et par stykker mere. Laust og mest sandsynligt Mæhle.
Så bliver vi omkring 30-31 spillere i truppen, inkl. afgange. Det er for mange.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Gamen » 9. feb 2016, 15:42

Yankee skrev: Det er et par intelligente og realistiske bud, men skal vi ikke sigte højere? Vi skal bruge spillere, som kan bære et Superliga-tophold og de to ved jeg ikke engang om ville være i start-11 hos os.

Gamen - hvad er din vurdering af en mand som Rasmus Lindgren? Jeg har set et par kampe med ham siden han blev rykket ned som stopper, og der har han set godt ud. Han er ikke noget køleskab, men ganske luftstærk og en ekstremt rutineret spiller med karisma og lederegenskaber. Så vidt jeg ved har han kontraktudløb til sommer.
Nej, vi skal bruge spillere der kan bære et top 6-hold ;-)

Ja, Lindgren har kontraktudløb til sommer, og kan meget vel tænkes at tage hjem til Sverige. Han har været udmærket som løsning i centerforsvaret, men jeg synes nu stadig han er bedst som den kontrollerende midtbanespiller. Har først lige fået comeback for Groningen igen efter nogle måneder ude.

Jeg tror ikke på at vi har en specielt stor chance for at få fat i ham. Det der tæller for, er at han næppe midt i sæsonen rejser hjem for at spille Allsvenskan. Det der tæller imod er at vi vil får konkurrence fra mindst 4-5 klubber, der kan lægge væsentligt flere penge end os, alene fra Norden.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Gamen » 9. feb 2016, 15:47

BoT skrev: Det føles måske ikke så rart at tage spillere fra FCK's overskudslager, men det kan sagtens vise sig at være den mest intelligente løsning.
Antonssen har kontraktudløb og forlænger næppe. Spørgsmålet er, hvor længe hans krop holder? For jeg er enig i, at en af de to ville være perfekte afløsere for KEP. Per Nilsson har stadig kontrakt et år endnu, og jeg tvivler på, at FCK lader ham gå billigt til en af deres nærmeste konkurrenter?
Pelle Nilsson har spillet sig helt ud i kulden. Er blevet alt, alt for langsom, hvilket hans forudseenhed ikke rigtig kan råde bod på. Han vil formentlig være alt for dyr.

Mikael Antonsson har været en skygge af sig selv siden han kom hjem fra Italien. Jeg tror han finder en retræte-klub - han vil være 35 ved kontraktudløb, og hans tid på landsholdet er ovre.

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Søgaard » 9. feb 2016, 15:49

Gamen skrev:
Søgaard skrev:
Se U-tråden :) Jeg gengiver:

Der er forventet 6 U19-spillere i truppen fra sommer
Bardhec - Venstre back
Moses Opondo - Kant/angriber
Sebastian Andersen - angriber
Rasmus Theluffsen - kant
Morten Rokkedal - centerforsvar/back
Magnus Christensen - off. midt (8'er)

Yderligere kan der komme kontrakt til et par stykker mere. Laust og mest sandsynligt Mæhle.
Så bliver vi omkring 30-31 spillere i truppen, inkl. afgange. Det er for mange.
What do i know, jeg gengiver bare :) Hvordan kommer du til 31?

Hvis jeg tæller:
Keepere (2): Larsen, Carsten
Forsvar (7): PK, Blåbjerg, Kasper P, Gilli, Bardhec, Rokke, ny KEP
Midt (11): Würtz, Thrane/Bruhn, Basso, Ris, Ny Thomsen, Børsting, Kakeeto, Abildgaard, Opondo, Theluffsen, Magnus C
Angreb (4): Pohl, Helenius, Ene, Sebastian A

Det giver 24 mand, så kan det så være at 1-2 af nedenstående stadig er her, eksempelvis Ahlmann eller Jönne, eller erstatninger for disse, da der mangler en kvalificeret back og angriber.. Men der er også et par trup-pladser tilbage...

Ud/lån: KEP, Thomsen, Spalvis, Ahlmann (invalid eller solgt), Augo, Thrane/Bruhn, Bust, V Ahlmann, Jönsson
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
556
1. div
1. div
Indlæg: 372
Tilmeldt: 7. jul 2005, 10:54
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af 556 » 9. feb 2016, 16:01

Søgaard skrev:
Gamen skrev:
Søgaard skrev:
Se U-tråden :) Jeg gengiver:

Der er forventet 6 U19-spillere i truppen fra sommer
Bardhec - Venstre back
Moses Opondo - Kant/angriber
Sebastian Andersen - angriber
Rasmus Theluffsen - kant
Morten Rokkedal - centerforsvar/back
Magnus Christensen - off. midt (8'er)

Yderligere kan der komme kontrakt til et par stykker mere. Laust og mest sandsynligt Mæhle.
Så bliver vi omkring 30-31 spillere i truppen, inkl. afgange. Det er for mange.
What do i know, jeg gengiver bare :) Hvordan kommer du til 31?

Hvis jeg tæller:
Keepere (2): Larsen, Carsten
Forsvar (7): PK, Blåbjerg, Kasper P, Gilli, Bardhec, Rokke, ny KEP
Midt (11): Würtz, Thrane/Bruhn, Basso, Ris, Ny Thomsen, Børsting, Kakeeto, Abildgaard, Opondo, Theluffsen, Magnus C
Angreb (4): Pohl, Helenius, Ene, Sebastian A

Det giver 24 mand, så kan det så være at 1-2 af nedenstående stadig er her, eksempelvis Ahlmann eller Jönne, eller erstatninger for disse, da der mangler en kvalificeret back og angriber.. Men der er også et par trup-pladser tilbage...

Ud/lån: KEP, Thomsen, Spalvis, Ahlmann (invalid eller solgt), Augo, Thrane/Bruhn, Bust, V Ahlmann, Jönsson
Ahlmann (invalid eller solgt).. forhåbentligt bliver han ikke invalid.. Men hvorfor skulle vi sælge ham???
-Nej tak til plastikbaner i Superligaen

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Yankee » 9. feb 2016, 16:14

556 skrev:
Ahlmann (invalid eller solgt).. forhåbentligt bliver han ikke invalid.. Men hvorfor skulle vi sælge ham???
Han fik desværre kun en 2-årig kontrakt i sommers og har derfor udløb i 2017. Sommervinduet er derfor et oplagt tidspunkt at skyde ham af på, hvis ikke han vil forlænge.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af AllanPedersen » 9. feb 2016, 16:17

Gamen skrev:
Søgaard skrev:
Se U-tråden :) Jeg gengiver:

Der er forventet 6 U19-spillere i truppen fra sommer
Bardhec - Venstre back
Moses Opondo - Kant/angriber
Sebastian Andersen - angriber
Rasmus Theluffsen - kant
Morten Rokkedal - centerforsvar/back
Magnus Christensen - off. midt (8'er)

Yderligere kan der komme kontrakt til et par stykker mere. Laust og mest sandsynligt Mæhle.
Så bliver vi omkring 30-31 spillere i truppen, inkl. afgange. Det er for mange.

Der er forventet....

Er det noget AaB forventer eller vi forventer? Jeg forsøger bare lige at få det på det rene
for har forsøgt at finde udmeldinger fra AaB omkring det.

det lyder af absurd mange, man har også kun hevet 3 med på træningslejr.
Har vi nogensinde.. historisk set forfremmet mere end 3 i et vindue?

Men hvis det er noget vi har meldt ud så vil jeg da ikke debattere den del.

hvis det bare er noget vi tror.. så kan jeg slet ikke se hvorfor det skulle være så mange vi forfremmer.
Moses Opondo eks. er han ikke kun 18? mon ikke han kunne klare et år mere med u19
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Maglau » 9. feb 2016, 16:23

Yankee skrev:
556 skrev:
Ahlmann (invalid eller solgt).. forhåbentligt bliver han ikke invalid.. Men hvorfor skulle vi sælge ham???
Han fik desværre kun en 2-årig kontrakt i sommers og har derfor udløb i 2017. Sommervinduet er derfor et oplagt tidspunkt at skyde ham af på, hvis ikke han vil forlænge.
Er det der Gaarde spiller lidt hardball og siger til ham at han underskriver en, selvfølgelig ny god og tidsvarende aftale eller så er det bænken.
Han har været skadet i snart 1,5 sæson hvor vi ikke har brugt ham og jeg synes ikke det kan være rimeligt at han nu bruger det sidste år af kontrakten på at gøre sig sexet overfor andre klubber hvorefter han smutter på en fri.
Puha jeg bliver helt bange for mig selv når jeg forsøger mig med de her rocker argumentationer.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Gamen » 9. feb 2016, 16:32

Yankee skrev:
Han fik desværre kun en 2-årig kontrakt i sommers og har derfor udløb i 2017. Sommervinduet er derfor et oplagt tidspunkt at skyde ham af på, hvis ikke han vil forlænge.
Jeg har ret svært ved at tro, at der er nogen der vil kaste en guldrandet kontrakt efter Jakob Ahlmann. Dertil er hans alvorlige skade og eftervirkningerne af den simpelthen ikke til at ignorere. Hvis han er skadet hovedparten af det næste halve år, så bør AaB alvorligt overveje udsigterne på den position, og kan passende supplere op dér. I og med, at vi ikke har én eneste ud over Ahlmann der har venstre back som foretrukne position. Vi skal ikke spille med fejlvendte spillere eller reserver på den plads igen - det er fuldstændig uholdbart.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Eksil » 9. feb 2016, 16:40

Gamen skrev:
Yankee skrev:
Han fik desværre kun en 2-årig kontrakt i sommers og har derfor udløb i 2017. Sommervinduet er derfor et oplagt tidspunkt at skyde ham af på, hvis ikke han vil forlænge.
Jeg har ret svært ved at tro, at der er nogen der vil kaste en guldrandet kontrakt efter Jakob Ahlmann. Dertil er hans alvorlige skade og eftervirkningerne af den simpelthen ikke til at ignorere. Hvis han er skadet hovedparten af det næste halve år, så bør AaB alvorligt overveje udsigterne på den position, og kan passende supplere op dér. I og med, at vi ikke har én eneste ud over Ahlmann der har venstre back som foretrukne position. Vi skal ikke spille med fejlvendte spillere eller reserver på den plads igen - det er fuldstændig uholdbart.
Blåbjerg er ikke helt dårlige derude og der kommer ham talentet op med det umulige navn op. Ville da holde ham et år mere og måske forsøge at forlænge ham hen over efteråret.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Gamen » 9. feb 2016, 16:43

Eksil skrev: Blåbjerg er ikke helt dårlige derude og der kommer ham talentet op med det umulige navn op. Ville da holde ham et år mere og måske forsøge at forlænge ham hen over efteråret.
Det ville dog være at foretrække med en der har venstre back som sin naturlige position. Hvis vi har planer om at Blåbjerg skal slå igennem i centerforsvaret, så nytter det ikke noget fortsat at bruge ham på backen. Det efterlader jo så i øvrigt centerforsvaret endnu mere sårbart end det var i forvejen.
Jeg mener selvfølgelig også, at vi bør gå efter en forlængelse hvis han kan blive skaderne kvit.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af BoT » 9. feb 2016, 16:52

Gamen skrev:
BoT skrev: Det føles måske ikke så rart at tage spillere fra FCK's overskudslager, men det kan sagtens vise sig at være den mest intelligente løsning.
Antonssen har kontraktudløb og forlænger næppe. Spørgsmålet er, hvor længe hans krop holder? For jeg er enig i, at en af de to ville være perfekte afløsere for KEP. Per Nilsson har stadig kontrakt et år endnu, og jeg tvivler på, at FCK lader ham gå billigt til en af deres nærmeste konkurrenter?
Pelle Nilsson har spillet sig helt ud i kulden. Er blevet alt, alt for langsom, hvilket hans forudseenhed ikke rigtig kan råde bod på. Han vil formentlig være alt for dyr.

Mikael Antonsson har været en skygge af sig selv siden han kom hjem fra Italien. Jeg tror han finder en retræte-klub - han vil være 35 ved kontraktudløb, og hans tid på landsholdet er ovre.
Og dog skal der ikke meget mere end en enkelt skade eller karantæne til, førend Antonsson eller Per Nilsson får spilletid hos mesterskabsfavoritten i foråret. Og hvis Ståle er tryg ved det, hvorfor skulle en af dem så ikke kunne komme i spil til en plads hos os? Det er selvfølgelig ikke spillere, man skriver 3-4 årige kontrakter med, men markedet bugner jo ikke ligefrem med 30-årige, rutinerede midterforsvarere i vores penge-klasse...

Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Sanchez94 » 9. feb 2016, 18:00

AllanPedersen skrev:
Gamen skrev:
Søgaard skrev:
Se U-tråden :) Jeg gengiver:

Der er forventet 6 U19-spillere i truppen fra sommer
Bardhec - Venstre back
Moses Opondo - Kant/angriber
Sebastian Andersen - angriber
Rasmus Theluffsen - kant
Morten Rokkedal - centerforsvar/back
Magnus Christensen - off. midt (8'er)

Yderligere kan der komme kontrakt til et par stykker mere. Laust og mest sandsynligt Mæhle.
Så bliver vi omkring 30-31 spillere i truppen, inkl. afgange. Det er for mange.

Der er forventet....

Er det noget AaB forventer eller vi forventer? Jeg forsøger bare lige at få det på det rene
for har forsøgt at finde udmeldinger fra AaB omkring det.

det lyder af absurd mange, man har også kun hevet 3 med på træningslejr.
Har vi nogensinde.. historisk set forfremmet mere end 3 i et vindue?

Men hvis det er noget vi har meldt ud så vil jeg da ikke debattere den del.

hvis det bare er noget vi tror.. så kan jeg slet ikke se hvorfor det skulle være så mange vi forfremmer.
Moses Opondo eks. er han ikke kun 18? mon ikke han kunne klare et år mere med u19
Jeg har det fra en kollega, som trænede Magnus Christensen og Moses Opondo som u12'er, og kender Magnus Christensens far uden for fodbold banen. Han siger også at det er de 6 overstående som er blevet tilbudt kontrakt.

Låst