Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Arendt
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 23. maj 2014, 00:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Arendt » 9. jun 2016, 16:09

Tyskeren skrev:Indenfor 2-3 dage bliver der præsenteret en ny spiller. De sidste detaljer er ved og være på plads med en god signing - siger min kilde! Intet om nationalitet, plads eller andet.
Lyder rigtig spændende. Jeg glæder mig til at se, hvem det er!
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Martino » 9. jun 2016, 16:12

o
Tyskeren skrev:Indenfor 2-3 dage bliver der præsenteret en ny spiller. De sidste detaljer er ved og være på plads med en god signing - siger min kilde! Intet om nationalitet, plads eller andet.
Sådan! I mandags fik jeg et nys om at der kom en spiller fredag, men siden jeg ikke hørte mere antog jeg at det var Park handlen som døde. Så kan der spekuleres i hvem det kan være. Er Vingård ikke tilbage i DK nu efter turen med OL holdet?
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2161
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Sauer » 9. jun 2016, 16:45

Martino skrev:o
Tyskeren skrev:Indenfor 2-3 dage bliver der præsenteret en ny spiller. De sidste detaljer er ved og være på plads med en god signing - siger min kilde! Intet om nationalitet, plads eller andet.
Sådan! I mandags fik jeg et nys om at der kom en spiller fredag, men siden jeg ikke hørte mere antog jeg at det var Park handlen som døde. Så kan der spekuleres i hvem det kan være. Er Vingård ikke tilbage i DK nu efter turen med OL holdet?
Men kan Vingaard stadig spille fodbold? De få ytringer fra FCN-fans i forbindelse med hans stop gik på, at de ikke var kede af at se ham gå. Men det kan selvfølgelig være på samme måde, som at man herinde indimellem prøver at vende et Spalvis/Jönsson-farvel til det positive.

I al fald, det lyder spændende med en 'god signing'.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Martino » 9. jun 2016, 16:52

Sauer skrev:
Martino skrev:o
Tyskeren skrev:Indenfor 2-3 dage bliver der præsenteret en ny spiller. De sidste detaljer er ved og være på plads med en god signing - siger min kilde! Intet om nationalitet, plads eller andet.
Sådan! I mandags fik jeg et nys om at der kom en spiller fredag, men siden jeg ikke hørte mere antog jeg at det var Park handlen som døde. Så kan der spekuleres i hvem det kan være. Er Vingård ikke tilbage i DK nu efter turen med OL holdet?
Men kan Vingaard stadig spille fodbold? De få ytringer fra FCN-fans i forbindelse med hans stop gik på, at de ikke var kede af at se ham gå. Men det kan selvfølgelig være på samme måde, som at man herinde indimellem prøver at vende et Spalvis/Jönsson-farvel til det positive.

I al fald, det lyder spændende med en 'god signing'.
Jeg ved ikke om han er "færdig" på topplan, dertil har jeg set FCN for lidt i år, men AaB kunne godt bruge en rutineret midtbanespiller, som kan tage fat i bolden - ligesom Risgård. Jeg håber selv på noget mere eksotisk, men lad os nu se.
Jeg savner Winsnes

Halamadrid
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 84
Tilmeldt: 30. maj 2016, 07:26
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Halamadrid » 9. jun 2016, 20:56

Hvis Ene vil væk er det vel fair nok, han har gjort meget for Aalborg og klubben, så lad ham fået eventyr.. Kina, USA ville være godt til ham - især Kina med de mange penge der er i deres liga...

PS. Fedt han har turdet at starte noget op som migogaalborg.dk - rimelig sej portal

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Glenn Francisco » 9. jun 2016, 21:37

En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af troelsh » 9. jun 2016, 21:42

Glenn Francisco skrev:Et bud på vores nye mand?

http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/ek ... -i-fulham/

Det ville være fantastisk.

Men det er desværre urealistisk, hans lønkrav er helt sikkert alt for højt.

jayC
Superliga
Superliga
Indlæg: 667
Tilmeldt: 23. jun 2009, 22:39

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af jayC » 9. jun 2016, 23:43

Rygterne i KBH går på at det er en skandinavisk spiller, som vi er i tæt dialog med - midtbane. Yderligere har jeg ikke kunne opsnappe, forsøgte ellers at få et navn, alder og nuv. kluv. Ham der fortalte mig det, er journalist og en af mine gode kunder - har en del kendskab til superligaen!

Nogle ideer til hvem det kunne være?
AaB - nu, i morgen & altid! :)

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af birk » 10. jun 2016, 06:22

PS hvad fedt er deri , at arbejde med Michael Qureshi ?
Svindler af format

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Hanga » 10. jun 2016, 08:55

jayC skrev:Rygterne i KBH går på at det er en skandinavisk spiller, som vi er i tæt dialog med - midtbane. Yderligere har jeg ikke kunne opsnappe, forsøgte ellers at få et navn, alder og nuv. kluv. Ham der fortalte mig det, er journalist og en af mine gode kunder - har en del kendskab til superligaen!

Nogle ideer til hvem det kunne være?
Hvorfor breaker journalisten ikke nyheden? Det er ikke mit indtryk at de holder sig tilbage, når de føler sig tilstrækkeligt sikre på deres informationer.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af FlæskeFrank » 10. jun 2016, 09:00

Hanga skrev:Hvorfor breaker journalisten ikke nyheden? Det er ikke mit indtryk at de holder sig tilbage, når de føler sig tilstrækkeligt sikre på deres informationer.
Han bruger nok ikke tiden på at faktatjekke...

Gad vide hvad FCK skal have for Remmer ? ½ mio kr. eller 1 mio kr. Eller blot videresalgsandel ? Han er jo lidt en ukendt størrelse og de har jo valgt Ankersen som førstemand på backen.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af BoT » 10. jun 2016, 09:05

Hanga skrev:
jayC skrev:Rygterne i KBH går på at det er en skandinavisk spiller, som vi er i tæt dialog med - midtbane. Yderligere har jeg ikke kunne opsnappe, forsøgte ellers at få et navn, alder og nuv. kluv. Ham der fortalte mig det, er journalist og en af mine gode kunder - har en del kendskab til superligaen!

Nogle ideer til hvem det kunne være?
Hvorfor breaker journalisten ikke nyheden? Det er ikke mit indtryk at de holder sig tilbage, når de føler sig tilstrækkeligt sikre på deres informationer.
Det kan jo være, mediet vurderer, at det ikke er en interessant nok historie til at køre den som rygte-historie. Og så tyder det på, at det næppe er nogen særlig kendt spiller. Eller også skal man tage det hele med et gran skepsis.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Køllen I Møllen » 10. jun 2016, 09:21

BoT skrev:
Hanga skrev:
jayC skrev:Rygterne i KBH går på at det er en skandinavisk spiller, som vi er i tæt dialog med - midtbane. Yderligere har jeg ikke kunne opsnappe, forsøgte ellers at få et navn, alder og nuv. kluv. Ham der fortalte mig det, er journalist og en af mine gode kunder - har en del kendskab til superligaen!

Nogle ideer til hvem det kunne være?
Hvorfor breaker journalisten ikke nyheden? Det er ikke mit indtryk at de holder sig tilbage, når de føler sig tilstrækkeligt sikre på deres informationer.
Det kan jo være, mediet vurderer, at det ikke er en interessant nok historie til at køre den som rygte-historie. Og så tyder det på, at det næppe er nogen særlig kendt spiller. Eller også skal man tage det hele med et gran skepsis.
Mit indtryk er at de i Kbh er ret ligeglade med rygter om hvad der foregår i de Jydske klubber...
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Yankee » 10. jun 2016, 09:27

Tyskeren skrev:Indenfor 2-3 dage bliver der præsenteret en ny spiller. De sidste detaljer er ved og være på plads med en god signing - siger min kilde! Intet om nationalitet, plads eller andet.
Det bliver vel næppe lørdag eller søndag, så "2-3 dage" fra torsdag må betyde i starten af næste uge - bare lige så folk ikke får forventningerne for højt op.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af FlæskeFrank » 10. jun 2016, 09:42

Yankee skrev:Det bliver vel næppe lørdag eller søndag, så "2-3 dage" fra torsdag må betyde i starten af næste uge - bare lige så folk ikke får forventningerne for højt op.
Jeg er skuffet allerede!
- FlæskeFrank

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Martino » 10. jun 2016, 09:45

Alt efter hvad der kommer ind i nærmeste fremtid, fortæller min kilde at der vil blive arbejdet på at leje Kakeeto ud, så han kan få fast spilletid på et rimeligt niveau. Men det afhænger meget af opstarten og mulighederne. Tror AaB tænker at det skal være over 2.div niveau, for ellers kan han ligeså godt blive. At Ahlmann blev udlejet til Jammerbugt ser jeg som et vink med en vognstang om at hans dage i AaB er talte i løbet af denne sommer.
Jeg savner Winsnes

Gamen

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Gamen » 10. jun 2016, 09:57

Martino skrev:Alt efter hvad der kommer ind i nærmeste fremtid, fortæller min kilde at der vil blive arbejdet på at leje Kakeeto ud, så han kan få fast spilletid på et rimeligt niveau. Men det afhænger meget af opstarten og mulighederne. Tror AaB tænker at det skal være over 2.div niveau, for ellers kan han ligeså godt blive. At Ahlmann blev udlejet til Jammerbugt ser jeg som et vink med en vognstang om at hans dage i AaB er talte i løbet af denne sommer.
Godt for Kakeeto. Og fornuftigt at AaB begynder at tænke i de baner.

Det virker så til gengæld helt hul i hovedet at vi forlængede 3 år med Ahlmann sidste sommer. Enhver ved, at han ikke har skyggen af den samme professionalisme og seriøsitet omkring sin fodboldkarriere som hans bror har. Og intet ondt om det - men så skal man altså ikke spille i AaB.
Det er lidt en Wichmann 2 - alt for tidligt skreget op til det store, med deraf følgende manglende ærgerrighed og lidt for meget fokus på byture.
Ærgerligt, for han er faktisk en rigtig fin fyr.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Martino » 10. jun 2016, 10:21

Gamen skrev:
Martino skrev:Alt efter hvad der kommer ind i nærmeste fremtid, fortæller min kilde at der vil blive arbejdet på at leje Kakeeto ud, så han kan få fast spilletid på et rimeligt niveau. Men det afhænger meget af opstarten og mulighederne. Tror AaB tænker at det skal være over 2.div niveau, for ellers kan han ligeså godt blive. At Ahlmann blev udlejet til Jammerbugt ser jeg som et vink med en vognstang om at hans dage i AaB er talte i løbet af denne sommer.
Godt for Kakeeto. Og fornuftigt at AaB begynder at tænke i de baner.

Det virker så til gengæld helt hul i hovedet at vi forlængede 3 år med Ahlmann sidste sommer. Enhver ved, at han ikke har skyggen af den samme professionalisme og seriøsitet omkring sin fodboldkarriere som hans bror har. Og intet ondt om det - men så skal man altså ikke spille i AaB.
Det er lidt en Wichmann 2 - alt for tidligt skreget op til det store, med deraf følgende manglende ærgerrighed og lidt for meget fokus på byture.
Ærgerligt, for han er faktisk en rigtig fin fyr.
Ja, jeg tænker at Ahlmann skal ned i 1-2 division ligesom AK var det, og modnes lidt eller blive voksen så at sige. Om han kommer tilbage til superligaen må tiden vise, men som AaB spiller tror jeg han er færdig, men siden de gav ham en længere kontrakt kan det være de ser noget derude vi ikke har set - endnu.
Jeg savner Winsnes

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af FlæskeFrank » 10. jun 2016, 10:26

Gamen skrev:Det virker så til gengæld helt hul i hovedet at vi forlængede 3 år med Ahlmann sidste sommer. Enhver ved, at han ikke har skyggen af den samme professionalisme og seriøsitet omkring sin fodboldkarriere som hans bror har. Og intet ondt om det - men så skal man altså ikke spille i AaB.
Det er lidt en Wichmann 2 - alt for tidligt skreget op til det store, med deraf følgende manglende ærgerrighed og lidt for meget fokus på byture.
Ærgerligt, for han er faktisk en rigtig fin fyr.
Jeg tror heller ikke AaB forventer milliarder på Ahlmann. Vi kan dog håbe, at forløbet(og det er ikke for at svine Jammerbugt) ender med, at Ahlmann konstatere at hvis ikke der sker ændringer, så er det 2. division og de forhold, mens de mere tiltalende rammer i superligaen er long gone.

Men 3 års forlængelse og så udlejning til Vendsyssel - et af de bedre hold i den næstbedste række. Det virkede som en god plan.
3 års forlængelse og udlejning til et hold i 2. divisions nedrykningsspil en knap så god plan.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Bohemka
2. div
2. div
Indlæg: 162
Tilmeldt: 28. jun 2007, 14:56
Geografisk sted: Strandhusene/Ticino

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Bohemka » 10. jun 2016, 11:42

Den svenske U21-Europamester Abdul Khalili vil gerne væk fra et mislykket ophold i Tyrkiet, men er ikke klar til Sverige endnu. Han er central midt og kunne være en mulighed: http://www.fotbolldirekt.se/2016/06/09/ ... a-sverige/
This Heaven Gives Me Migraine

Låst