Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1051
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Sønderhof » 3. jul 2016, 22:16

FlæskeFrank skrev:
Gamen skrev:Vi henter ikke en profil fra en konkurrent for en halv million kr. - hold nu op. Randers har absolut intet incitament til at sælge til os, særligt ikke med kritikken af prisen på lidt over 1 mille for Amini - en spiller de gerne ville af med, og som ikke har vist specielt meget.
Lige omkring profilbeskrivelsen. Så ved jeg ikke hvor meget profil, han er. Han fik vel først rigtig stamplads efter Keller/Boring-sagaen.

Han har været med i næsten alle kampene siden han kom til klubben, men 90 min. fast - det kom vel først, da de to andre forsvandt.
Du mangler et nul, FF. Randers sælger ikke Masango for mindre end 5 millioner! Han er sydafrikansk landsholdsspiller, i sin bedste fodboldalder og deres bedste kreative mand. Han var indskifter til at starte med, men det er typisk for en spiller der aldrig har spillet i Europa. Ikke alene er han fast mand, men også deres bedste i foråret, hvilket gjorde at han blev kåret til årets spiller af RFC's fans. Lig dertil at Randers har mistet flere profiler og den næste med stor sandsynlighed bliver Ishak samt de traditionelt set er dygtige til at få pæne summer for deres profiler. Jeg tror Masangos prisskilt hedder en mio euro!

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af thomasjn » 3. jul 2016, 22:31

Sønderhof skrev:
FlæskeFrank skrev:
Gamen skrev:Vi henter ikke en profil fra en konkurrent for en halv million kr. - hold nu op. Randers har absolut intet incitament til at sælge til os, særligt ikke med kritikken af prisen på lidt over 1 mille for Amini - en spiller de gerne ville af med, og som ikke har vist specielt meget.
Lige omkring profilbeskrivelsen. Så ved jeg ikke hvor meget profil, han er. Han fik vel først rigtig stamplads efter Keller/Boring-sagaen.

Han har været med i næsten alle kampene siden han kom til klubben, men 90 min. fast - det kom vel først, da de to andre forsvandt.
Du mangler et nul, FF. Randers sælger ikke Masango for mindre end 5 millioner! Han er sydafrikansk landsholdsspiller, i sin bedste fodboldalder og deres bedste kreative mand. Han var indskifter til at starte med, men det er typisk for en spiller der aldrig har spillet i Europa. Ikke alene er han fast mand, men også deres bedste i foråret, hvilket gjorde at han blev kåret til årets spiller af RFC's fans. Lig dertil at Randers har mistet flere profiler og den næste med stor sandsynlighed bliver Ishak samt de traditionelt set er dygtige til at få pæne summer for deres profiler. Jeg tror Masangos prisskilt hedder en mio euro!
Så Thomsen + det løse i transfersum :-)
Klubben er næppe villige til det, men det ville være muligt. Jeg synes vi skal være tålmodige ifht. den transfer. Lad os nu sige Randers kommer skidt igang så kan det meget hurtigt blive meget trels at ligge inde med en spiller der gerne vil videre og prisen tror jeg godt kunne falde til lad os sige 3 millioner, som ville være noget mere spiseligt.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6392
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af FlæskeFrank » 3. jul 2016, 22:45

Sønderhof skrev:Du mangler et nul, FF. Randers sælger ikke Masango for mindre end 5 millioner!
Måske, men så er der vel ingen herinde, som tror på den handel ?
- FlæskeFrank

Brugeravatar
iloveaab4ever
2. div
2. div
Indlæg: 191
Tilmeldt: 2. jun 2009, 17:19

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af iloveaab4ever » 3. jul 2016, 23:04

Jeg må sige at jeg er meget imponeret over at vi overhovedet kan hente Casper Sloth. Han var vel ca. på niveau med Thomsen da han var på toppen hos AGF, og en spiller vi kun ville kunne drømme os til. Meget af den skepsis som der er herinde går på at han kan have en dårlig attitude, samt han ikke kunne komme på hold for Leeds. Der kan selvfølgelig være mange faktorer der gør at han ikke har slået igennem, men jeg vil alle dage mene at en breddespiller fra Leeds vil i hvert fald være på samme niveau som en rotationsspiller fra Malmö (læs Mollins).

Jeg tror at Sloth vil komme til at veksle mellem Thomsens og Risgårds pladser. Ris kan nok ikke klare sig gennem en hel sæson uden at få hvil, og når han kan, vil Sloth kunne blive skubbet ud på kanten. Derved kan der også blive massere af minutter til Børsting, som jeg tror vil kunne vokse ved at kunne trække mere "naturligt" ind i banen med sit højreben. Jeg mener derfor også at vi er pænt dækket ind på kanterne med Sloth, Meilinger, Børsting samt Theluffsen som upcoming. Masango ville dog pynte meget, men jeg tror og håber man vælger at prioriterer vores midler enten på en reserve for Würtz eller i angrebet, hvor jeg synes vi hurtigt kan blive lidt tynde.
På forhånd undskyld for det pinlige brugernavn, der blev oprettet i en alder af 11.

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1051
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Sønderhof » 3. jul 2016, 23:11

FlæskeFrank skrev:
Sønderhof skrev:Du mangler et nul, FF. Randers sælger ikke Masango for mindre end 5 millioner!
Måske, men så er der vel ingen herinde, som tror på den handel ?
Jeg gør i hvert fald ikke. Selvom han sammen med Sloth, vil gøre vores offensiv yderst slagkraftig. Tror Masango kan ende i fx Belgien, hvor pengene er større, og han vil passe fint ind.

Jeg tror og håber ikke at Gaarde er gået efter enten Sloth eller Masango, men begge to. Vi mangler fortsat en erstatning for Thomsen OG en kvalificeret central midtbanepiller. Sloth er primært det sidste. Synes ikke han har farten til at være fløj, men han kan sagtens spille istedet for Risgård, og også sammen med Risgård, hvor Ris spiller 6'er. Han kan dog også spille en kant eller bag en angriber. Altså på alle måder en mand, som vil være et perfekt supplement til vores trup.

AK48hamas
1. div
1. div
Indlæg: 490
Tilmeldt: 30. okt 2012, 12:13

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af AK48hamas » 3. jul 2016, 23:28

Jeg forstaar nogengange ikke de ting som bliver diskuteret paa dette forum.

Jakob Ahlmann og Donny gorter som defensiv midtbane?
Hvor faar folk de her ideer fra? Skal vi omskole en landsholdsback til defensiv midtbane? Skal soendergaard lade ahlmann traene paa midten?

Det er simpelthen saa langt ude.

Det her er ikke FM hvor i kan rykke spillere rundt bare fordi de har en orange plet paa pladsen.

Det er lige saa tosset som ham som for et par maaneder siden helt sikkert troede at vi kunne hente Emre Mor.

Derudover kan jeg heller ikke se hvordan Casper Sloth nogensinde ville kunne blive en succes paa venstre kant. Vi skal have folk med drev i bolden eller driblere. Casper Sloth er ingen af delene. Jeg kan derimod godt se ham pA den centrale hvis vi kan give ham noget disciplin til at tage defensive loeb og loebe solen sort som Risgaard gjorde i mesterskabs saesonen.

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1051
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Sønderhof » 3. jul 2016, 23:43

AK48hamas skrev:Jeg forstaar nogengange ikke de ting som bliver diskuteret paa dette forum.

Jakob Ahlmann og Donny gorter som defensiv midtbane?
Hvor faar folk de her ideer fra? Skal vi omskole en landsholdsback til defensiv midtbane? Skal soendergaard lade ahlmann traene paa midten?

Det er simpelthen saa langt ude.

Det her er ikke FM hvor i kan rykke spillere rundt bare fordi de har en orange plet paa pladsen.

Det er lige saa tosset som ham som for et par maaneder siden helt sikkert troede at vi kunne hente Emre Mor.

Derudover kan jeg heller ikke se hvordan Casper Sloth nogensinde ville kunne blive en succes paa venstre kant. Vi skal have folk med drev i bolden eller driblere. Casper Sloth er ingen af delene. Jeg kan derimod godt se ham pA den centrale hvis vi kan give ham noget disciplin til at tage defensive loeb og loebe solen sort som Risgaard gjorde i mesterskabs saesonen.
Man kan til tider godt ryste lidt på hovedet over folks ideer herinde. Eksempelvis er det blevet foreslået at omskole Pohl til back, at hente en erstatning for Nicolai Larsen og at vi skal hente spillere udelukkende fordi vi har to mand der skal med til OL.

Der er dog en enkelt ting af det du nævner, som faktisk ikke er det rene galimatias. Gorter har spillet en del på den centrale midtbane, så han vil være en ganske udmærket tilføjelse, især taget i betragting af han tidligere har vist sig som en rigtig god spiller for os.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1874
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af 634 » 4. jul 2016, 00:02

AK48hamas skrev:Jeg forstaar nogengange ikke de ting som bliver diskuteret paa dette forum.

Jakob Ahlmann og Donny gorter som defensiv midtbane?
Hvor faar folk de her ideer fra? Skal vi omskole en landsholdsback til defensiv midtbane? Skal soendergaard lade ahlmann traene paa midten?

Det er simpelthen saa langt ude.

Det her er ikke FM hvor i kan rykke spillere rundt bare fordi de har en orange plet paa pladsen.

Det er lige saa tosset som ham som for et par maaneder siden helt sikkert troede at vi kunne hente Emre Mor.

Derudover kan jeg heller ikke se hvordan Casper Sloth nogensinde ville kunne blive en succes paa venstre kant. Vi skal have folk med drev i bolden eller driblere. Casper Sloth er ingen af delene. Jeg kan derimod godt se ham pA den centrale hvis vi kan give ham noget disciplin til at tage defensive loeb og loebe solen sort som Risgaard gjorde i mesterskabs saesonen.
Jeg tror din hverdag er meget begrænset, hvor meget lidt kan lade sig gøre. God nat, jobbet kalder
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1253
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Pollack2 » 4. jul 2016, 00:10

FlæskeFrank skrev:
Sønderhof skrev:Du mangler et nul, FF. Randers sælger ikke Masango for mindre end 5 millioner!
Måske, men så er der vel ingen herinde, som tror på den handel ?
Nej, derfor er den handel højst usandsynlig - også hvis prisen lander på 3 mill. som thomasjn spekulerer i.

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af mich1596 » 4. jul 2016, 01:27

Sønderhof skrev:
FlæskeFrank skrev:
Gamen skrev:Vi henter ikke en profil fra en konkurrent for en halv million kr. - hold nu op. Randers har absolut intet incitament til at sælge til os, særligt ikke med kritikken af prisen på lidt over 1 mille for Amini - en spiller de gerne ville af med, og som ikke har vist specielt meget.
Lige omkring profilbeskrivelsen. Så ved jeg ikke hvor meget profil, han er. Han fik vel først rigtig stamplads efter Keller/Boring-sagaen.

Han har været med i næsten alle kampene siden han kom til klubben, men 90 min. fast - det kom vel først, da de to andre forsvandt.
Du mangler et nul, FF. Randers sælger ikke Masango for mindre end 5 millioner! Han er sydafrikansk landsholdsspiller, i sin bedste fodboldalder og deres bedste kreative mand. Han var indskifter til at starte med, men det er typisk for en spiller der aldrig har spillet i Europa. Ikke alene er han fast mand, men også deres bedste i foråret, hvilket gjorde at han blev kåret til årets spiller af RFC's fans. Lig dertil at Randers har mistet flere profiler og den næste med stor sandsynlighed bliver Ishak samt de traditionelt set er dygtige til at få pæne summer for deres profiler. Jeg tror Masangos prisskilt hedder en mio euro!
Tror du er spot on. Men det er han vel også værd?:-)
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af mich1596 » 4. jul 2016, 01:30

Og så må vi jo "nøjes" med 75 millioner+ på kontoen.
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2862
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Eksil » 4. jul 2016, 06:17

Agenter der taler med journalister:

Jeg har tidligere skrevet om Viborg og Gilli Sørensen. Efter de grønblusedes shopping spree de seneste dage, så bliver den næppe aktuel, men mon ikke OB kommer til at se fidusen i den hurtige færing, hvis Skulason bliver skudt af.

AaB lander Casper Sloth transferfrit, forlyder det. God aftale for nordjyderne. For Leeds der betalte seks millioner kroner for ham, må man igen tage sig til hovedet. Oh dear.


http://tribunen.com/2016/07/04/transfer ... laebesild/

Nå ja, og så var det AGF der gik efter en skadet svensker, men han vil hellere til kinesisk 1.div

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/medi ... af-molins/

Det er AGF, der har været ude med snøren efter den 27-årige kantspiller, men aarhusianerne får ikke held til at lande Molins. Han er ifølge fotbollskanalen.se nemlig på vej til Kina, hvor han skal tørne ud for Beijing Renhe i den næstbedste række.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6392
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af FlæskeFrank » 4. jul 2016, 08:26

Klokken er næsten 8.30 og handelen med Sloth er ikke gennemført endnu, hvornår møder de ind på kontoret !!!???
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Gaarde6 » 4. jul 2016, 09:05

Det sker i dag. Mere kan jeg ikke sige lige nu.

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Dot Bot » 4. jul 2016, 09:11

Sloth til den centrale og Lucas til kanten, så er top 6 en realitet.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2862
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Eksil » 4. jul 2016, 09:22

Gaarde6 skrev:Det sker i dag. Mere kan jeg ikke sige lige nu.
Allan, er det dig? I så fald, så hør lige om supermarkedet for superligaspillere ikke har en back på restlager. Han behøver hverken være ung eller smuk, bare nogenlunde brugbar.

ContractManager
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 80
Tilmeldt: 4. jul 2013, 22:26
Favoritspiller: ...ingen over klubben
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af ContractManager » 4. jul 2016, 09:29

Dot Bot skrev:Sloth til den centrale og Lucas til kanten, så er top 6 en realitet.
Lucas som i Lucas Andersen? Det har vi da vist ikke råd til... :-)
Det bedste vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Gaarde6 » 4. jul 2016, 09:40

Eksil skrev:
Gaarde6 skrev:Det sker i dag. Mere kan jeg ikke sige lige nu.
Allan, er det dig? I så fald, så hør lige om supermarkedet for superligaspillere ikke har en back på restlager. Han behøver hverken være ung eller smuk, bare nogenlunde brugbar.
Du kan prøve at kigge samtlige af minen indlæg igennem om jeg nogensinde har spredt et rygte herinde.
Jeg har aldrig skrevet noget om nogen spillere på vej.
Men senere i dag kan jeg skrive hvorfor jeg var så sikker i min sag den her gang.

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1211
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Spanky » 4. jul 2016, 09:41

Eksil skrev:Agenter der taler med journalister:

Jeg har tidligere skrevet om Viborg og Gilli Sørensen. Efter de grønblusedes shopping spree de seneste dage, så bliver den næppe aktuel, men mon ikke OB kommer til at se fidusen i den hurtige færing, hvis Skulason bliver skudt af.


AaB lander Casper Sloth transferfrit, forlyder det. God aftale for nordjyderne. For Leeds der betalte seks millioner kroner for ham, må man igen tage sig til hovedet. Oh dear.


http://tribunen.com/2016/07/04/transfer ... laebesild/

Nå ja, og så var det AGF der gik efter en skadet svensker, men han vil hellere til kinesisk 1.div

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/medi ... af-molins/

Det er AGF, der har været ude med snøren efter den 27-årige kantspiller, men aarhusianerne får ikke held til at lande Molins. Han er ifølge fotbollskanalen.se nemlig på vej til Kina, hvor han skal tørne ud for Beijing Renhe i den næstbedste række.
Bedste nyhed i dette vindue, hvis Gilli kan være fortid!

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Glenn Francisco » 4. jul 2016, 09:57

Gaarde6 skrev:
Eksil skrev:
Gaarde6 skrev:Det sker i dag. Mere kan jeg ikke sige lige nu.
Allan, er det dig? I så fald, så hør lige om supermarkedet for superligaspillere ikke har en back på restlager. Han behøver hverken være ung eller smuk, bare nogenlunde brugbar.
Du kan prøve at kigge samtlige af minen indlæg igennem om jeg nogensinde har spredt et rygte herinde.
Jeg har aldrig skrevet noget om nogen spillere på vej.
Men senere i dag kan jeg skrive hvorfor jeg var så sikker i min sag den her gang.
Kan det være en spiller du kender som er på vej ud? ;)
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

Låst