Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Yankee » 15. jul 2016, 17:25

astonvilla skrev:Når hele holdet sejler er det bare svært at excellere som målmand - og det må vi sige holdet gør for tiden.
Jeg vil faktisk sige at det er dér, det er lettest at excellere som målmand. Det ser altid bedre ud hvis du napper 7 ud af 10 skud på mål frem for hvis du napper 2 ud af 3, og du har mange flere chancer for at lave de helt gode redninger, som kommer i Onside.

Selv en meget ordinær målmand som Jesper Rask har jo af og til været udråbt til en klassekeeper fordi han nappede et par af de mange, mange afslutninger, Hobro tillod.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2161
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Sauer » 15. jul 2016, 17:28

astonvilla skrev:
Alexis skrev:
Califfen skrev:
9000AaB skrev:Er der ingen der syntes at vi mangler en anden målmand?
syntes godnok ikke at Larsen er god mere.... ved ikke hvad der er sket, men han virker meget ustabil.
Jo!

Men man ved bare, at han får lang snor. Desværre.
Jeg syntes så absolut en ny målmand er det aller vigtigste vi mangler. Vi kan ikke holde endnu en halvsæson hvor vores målmand ene mand koster 9 point og Europa deltagelse. Det er bare så vigtigt at have en sikker mand stående derinde. Og det har vi bestemt ikke
En ny keeper er godt nok meget langt nede på min liste over de vigtigste vi mangler!!

Når hele holdet sejler er det bare svært at excellere som målmand - og det må vi sige holdet gør for tiden.
Personligt tror jeg at alene det faktum at KEP er væk og skiftet ud med hvad der synes at være en langt mere kompetent central forsvarer vil få Larsen til at se langt bedre ud. KEPs patenterede hjerneblødninger fik gang på gang alt og alle omkring ham til at se dårlige ud.
Kan vi få stabilitet i holdet så kommer Larsen også til at se bedre ud.

Men Larsen har som resten af holdet spillet dårligt i den seneste sæson. Dog ved vi jo udmærket at Larsen ikke er en dårlig keeper. Han har jo stået helt forrygende i sæsonerne før. Så vi ved han har evnerne. Han skal bare lige grave det frem igen - og så skal han have noget hjælp af dem foran ham.

Langt højere prioriteret skal være: Forstærkninger til forsvarskæden. Gennembrudsfarlig kantspiller. Angriber med mål i støvlerne. Ny målmand er slet ikke på min liste.
Helt enig i, at der bør være en lang række andre positioner, hvor vi kan styrke holdet betydeligt mere, end ved at bruge tid på en Larsen-afløser. Vi får nok allerhøjest to ekstra mand ind, men jeg mener helt sikkert, der en lang række andre prioriteter at gøre sig end at fokusere på målmandsposten.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af thomasjn » 15. jul 2016, 19:28

Tjaeh hvis Larsen fortsætter som i foråret må han ud. Ikke nok med det ville være uhyggeligt ringe, men det må også få nogle lamper til at blinke ifht. matchfixing. Jeg mener dog også han skal have chancen for at vise, at det var en off-periode, hvor han faldte med holdet. En stopper, en back, en kantspiller der kan noget på egen hånd og en angriber er alle vigtigere prioriteter.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af astonvilla » 15. jul 2016, 20:00

thomasjn skrev:Tjaeh hvis Larsen fortsætter som i foråret må han ud. Ikke nok med det ville være uhyggeligt ringe, men det må også få nogle lamper til at blinke ifht. matchfixing. Jeg mener dog også han skal have chancen for at vise, at det var en off-periode, hvor han faldte med holdet. En stopper, en back, en kantspiller der kan noget på egen hånd og en angriber er alle vigtigere prioriteter.
Matchfixing.
Joke?
Bienvenu Bassogog!

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af KJ » 15. jul 2016, 20:09

Tak thomasjn, der reddede du lige min dag :thumbsup: matchfixing :thumbsup: tak fordi du vækkede mig fra min tornerosedybe søvn - det er jo åbenbart at (som minimum) Nicolai Larsen har hooked op med nogle grimme asiatiske typer for at score nogle quick bucks :cheers: :danmarkfan:

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af KJ » 15. jul 2016, 20:09

Tak thomasjn, der reddede du lige min dag :thumbsup: matchfixing :thumbsup: tak fordi du vækkede mig fra min tornerosedybe søvn - det er jo åbenbart at (som minimum) Nicolai Larsen har hooked op med nogle grimme asiatiske typer for at score nogle quick bucks :cheers: :danmarkfan:

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af KJ » 15. jul 2016, 20:09

Tak thomasjn, der reddede du lige min dag :thumbsup: matchfixing :thumbsup: tak fordi du vækkede mig fra min tornerosedybe søvn - det er jo åbenbart at (som minimum) Nicolai Larsen har hooked op med nogle grimme asiatiske typer for at score nogle quick bucks :cheers: :danmarkfan:

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af thomasjn » 15. jul 2016, 20:11

KJ skrev:Tak thomasjn, der reddede du lige min dag :thumbsup: matchfixing :thumbsup: tak fordi du vækkede mig fra min tornerosedybe søvn - det er jo åbenbart at (som minimum) Nicolai Larsen har hooked op med nogle grimme asiatiske typer for at score nogle quick bucks :cheers: :danmarkfan:
Jeg har ikke sagt noget om, at matchfixing har fundet sted. Men lad os sige at Larsen fortsætter med uprovokerede graverende fejl i efteråret så vil det være så usædvanligt og tankevækkende det bliver svært ikke at se det som en mulighed. Og hvorfor ikke i Superligaen og AaB? Fodbolden er global og det forekommer over hele verden.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Gamen » 15. jul 2016, 20:15

thomasjn skrev:
Jeg har ikke sagt noget om, at matchfixing har fundet sted. Men lad os sige at Larsen fortsætter med uprovokerede graverende fejl i efteråret så vil det være så usædvanligt og tankevækkende det bliver svært ikke at se det som en mulighed. Og hvorfor ikke i Superligaen og AaB? Fodbolden er global og det forekommer over hele verden.
Helt ærligt, det er lige før det burde udløse en karantæne at skrive sådan noget lort. Tag dug sammen!
Fuldstændigt ubegrundet.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Gamen » 15. jul 2016, 20:15

thomasjn skrev:
Jeg har ikke sagt noget om, at matchfixing har fundet sted. Men lad os sige at Larsen fortsætter med uprovokerede graverende fejl i efteråret så vil det være så usædvanligt og tankevækkende det bliver svært ikke at se det som en mulighed. Og hvorfor ikke i Superligaen og AaB? Fodbolden er global og det forekommer over hele verden.
Helt ærligt, det er lige før det burde udløse en karantæne at skrive sådan noget lort. Tag dug sammen!
Fuldstændigt ubegrundet.

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af KJ » 15. jul 2016, 20:22

Hej thomasjn, har du tænkt på, at der muligvis også er aliens involveret? De er jo derude...

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af thomasjn » 15. jul 2016, 20:24

KJ skrev:Hej thomasjn, har du tænkt på, at der muligvis også er aliens involveret? De er jo derude...
Hold dog op, det jeg siger er egentlig at Larsen i foråret spillede så dårligt han ligende en der var betalt for det, ikke at han var det. Vi kan ikke komme uden om, hvad enten vi vil det eller ej, at han gav nogle helt absurde foræringer, hvor han ikke en gang var presset. Her tænker jeg f.eks. på Esbjerg kampen, hvor han helt uprovokeret giver et mål væk lige da vi har udlignet. Jeg håber ikke han er betalt af andre end AaB og jeg har heller aldrig sagt han har været det. Men fortsætter han på det her niveau så ville jeg miste tilliden til ham. Derudover kan jeg egentlig ikke se matchfixing i Superligaen/Danmark skulle være så absurd en tanke. Fodbolden er global og de dårlige sider ser vi desværre over alt.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2161
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Sauer » 15. jul 2016, 21:25

thomasjn skrev:
KJ skrev:Hej thomasjn, har du tænkt på, at der muligvis også er aliens involveret? De er jo derude...
Hold dog op, det jeg siger er egentlig at Larsen i foråret spillede så dårligt han ligende en der var betalt for det, ikke at han var det. Vi kan ikke komme uden om, hvad enten vi vil det eller ej, at han gav nogle helt absurde foræringer, hvor han ikke en gang var presset. Her tænker jeg f.eks. på Esbjerg kampen, hvor han helt uprovokeret giver et mål væk lige da vi har udlignet. Jeg håber ikke han er betalt af andre end AaB og jeg har heller aldrig sagt han har været det. Men fortsætter han på det her niveau så ville jeg miste tilliden til ham. Derudover kan jeg egentlig ikke se matchfixing i Superligaen/Danmark skulle være så absurd en tanke. Fodbolden er global og de dårlige sider ser vi desværre over alt.
Det er da alligevel skamløst over for en mand, der altid har været en god AaB-ambassadør, og som igennem flere omgange har spillet sig i landsholdsvarmen via hans flotte præstationer i AaB. Ja, der var et par udpræget ringe kampe i foråret - men sådanne kampe havde de fleste spillere i truppen. Men det dér er jo bare grimt.

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Uldahl » 15. jul 2016, 21:33

Ja Larsen spillede dårligt i foråret, men det gjorde hele holdet. Et usikkert forsvar gør det sgu svært at være målmand. Nervøsiteten breder sig med drop til følge.

I vores double sæson var han i flere kampe, kamp afgørende med feber redninger. Helt fortjent kom han indover landsholdet. Det virker til at være glemt nu efter et sløjt forår hvor hele holdet fejlede.

Nej han skal ikke skiftes ud, der er andre pladser der har behov for forstærkning først. En stopper der er stærk i luftrummet og en HB med samme kvalitet. Man kan så snakke om at hente en ny 2 målmand der har ambitioner om mere end bare være anden målmand. At blive presset er sundt for ens udvikling, og det kan han måske savne. Men det er ikke noget der skal smides store penge efter.

Jeg tror ikke vi er færdige med at handle ind til start opstillingen i forsvaret en stopper eller en HB mere samt noget offensivt og det ser pludselig rigtig godt ud igen. Det et nyt hold der skal bygges op og der er Larsen stadig en del af holdet. Heldigvis. :aabfan:

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Uldahl » 15. jul 2016, 21:34

Ja Larsen spillede dårligt i foråret, men det gjorde hele holdet. Et usikkert forsvar gør det sgu svært at være målmand. Nervøsiteten breder sig med drop til følge.

I vores double sæson var han i flere kampe, kamp afgørende med feber redninger. Helt fortjent kom han indover landsholdet. Det virker til at være glemt nu efter et sløjt forår hvor hele holdet fejlede.

Nej han skal ikke skiftes ud, der er andre pladser der har behov for forstærkning først. En stopper der er stærk i luftrummet og en HB med samme kvalitet. Man kan så snakke om at hente en ny 2 målmand der har ambitioner om mere end bare være anden målmand. At blive presset er sundt for ens udvikling, og det kan han måske savne. Men det er ikke noget der skal smides store penge efter.

Jeg tror ikke vi er færdige med at handle ind til start opstillingen i forsvaret en stopper eller en HB mere samt noget offensivt og det ser pludselig rigtig godt ud igen. Det et nyt hold der skal bygges op og der er Larsen stadig en del af holdet. Heldigvis. :aabfan:

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Uldahl » 15. jul 2016, 21:35

Ja Larsen spillede dårligt i foråret, men det gjorde hele holdet. Et usikkert forsvar gør det sgu svært at være målmand. Nervøsiteten breder sig med drop til følge.

I vores double sæson var han i flere kampe, kamp afgørende med feber redninger. Helt fortjent kom han indover landsholdet. Det virker til at være glemt nu efter et sløjt forår hvor hele holdet fejlede.

Nej han skal ikke skiftes ud, der er andre pladser der har behov for forstærkning først. En stopper der er stærk i luftrummet og en HB med samme kvalitet. Man kan så snakke om at hente en ny 2 målmand der har ambitioner om mere end bare være anden målmand. At blive presset er sundt for ens udvikling, og det kan han måske savne

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af birk » 16. jul 2016, 07:36

Thomasjn , du har nævnt matchfixing før ang Larsens : drop : før
Det er jo helt håbløst at postulere sådan noget

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Eksil » 16. jul 2016, 07:39

thomasjn skrev: Jeg håber ikke han er betalt af andre end AaB og jeg har heller aldrig sagt han har været det. Men fortsætter han på det her niveau så ville jeg miste tilliden til ham.

...

Tjaeh hvis Larsen fortsætter som i foråret må han ud. Ikke nok med det ville være uhyggeligt ringe, men det må også få nogle lamper til at blinke ifht. matchfixing.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Kristian » 16. jul 2016, 09:37

Eksil skrev:
thomasjn skrev: Jeg håber ikke han er betalt af andre end AaB og jeg har heller aldrig sagt han har været det. Men fortsætter han på det her niveau så ville jeg miste tilliden til ham.

...

Tjaeh hvis Larsen fortsætter som i foråret må han ud. Ikke nok med det ville være uhyggeligt ringe, men det må også få nogle lamper til at blinke ifht. matchfixing.
Det er simpelhen for lavt at komme med de anklager "thomasjn"

Larsen har bestemt ikke spillet sin bedste sæson for AaB i sidste sæson. Hele holdet spillede dårligt.
Og den her debat med Larsen og matchfixing høre SLET ikke til i den her debattråd. Utroligt, at man kan blande tingene sådan sammen.

Du burde kunne huske da Jimmy Nielsen blev buet ad på spar nord, og da man ville have ham ad helvede til, pga nogle kampem med FÆLE drop. Vi kender alle den historie. Vi kender INGEN historie til, hvor Larsen er faldet i niveau i sidste sæson. Det kan være mange ting.

Zaza gjorde det samme, UP and DOWNS så det ville noget.

Vi elsker målmændene, men vi hader dem også nogle gange. Sådan er fodbold sq!
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Kristian » 16. jul 2016, 09:38

Eksil skrev:
thomasjn skrev: Jeg håber ikke han er betalt af andre end AaB og jeg har heller aldrig sagt han har været det. Men fortsætter han på det her niveau så ville jeg miste tilliden til ham.

...

Tjaeh hvis Larsen fortsætter som i foråret må han ud. Ikke nok med det ville være uhyggeligt ringe, men det må også få nogle lamper til at blinke ifht. matchfixing.
Det er simpelhen for lavt at komme med de anklager "thomasjn"

Larsen har bestemt ikke spillet sin bedste sæson for AaB i sidste sæson. Hele holdet spillede dårligt.
Og den her debat med Larsen og matchfixing høre SLET ikke til i den her debattråd. Utroligt, at man kan blande tingene sådan sammen.

Du burde kunne huske da Jimmy Nielsen blev buet ad på spar nord, og da man ville have ham ad helvede til, pga nogle kampem med FÆLE drop. Vi kender alle den historie. Vi kender INGEN historie til, hvor Larsen er faldet i niveau i sidste sæson. Det kan være mange ting.

Zaza gjorde det samme, UP and DOWNS så det ville noget.

Vi elsker målmændene, men vi hader dem også nogle gange. Sådan er fodbold sq!
------------------
mvh Kristian

Låst