Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1205
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Spanky » 20. jun 2016, 12:56

Pastorius skrev:
Sanchez94 skrev:
Gaarde6 skrev:Keller er fritstillet i Randers
.
Ganske god spiller i mine øjne.
Ham gad jeg godt se i AaB
Ham gad jeg godt nok ikke at se i AaB. Vi skal ikke have konetyve på vores hold, dem har vi allerede haft en for meget af.
En sådan mand, vil kunne splitte et hel omklædningsrum ad, det bliver et nej tak herfra
Jeg tror trekantsdramaer er kommet for at blive. En organisation skal være i stand til at håndtere konflikter og modstridende personligheder. Havde Randers været det, var der ikke kommet ret meget ud af den sag.

Jeg ved ikke om AaB er modne til at kunne håndtere Keller, men når vi nu har begrænsninger på økonomi og så meget andet, ville det være oplagt at gå på kompromis og udnytte nogle andre kompetencer end økonomiske muskler til at tiltrække dygtige spillere.

Jeg synes Keller lyder som et meget bedre bud end fx. Vingaard, og jeg så ham gerne i AaB, men det kræver at AaB tænker sig meget godt om inden, og måske endda også inddrager spillertruppen i beslutningen.

Jeg tror egenligt Keller er dækket nogenlunde af på konekontoen, så mon ikke spillerkonerne er udenfor den værste fare. Men det kræver også at Keller er indstillet på at approache spillertruppen lidt mere ydmygt end han gjorde i Randers da man blev taget med fingerne i dåsen.
Jeg er fuldstændig enig. Keller er en kvalitets-superligaspiller. Det vil være et sandt scoop, hvis vi kan få fingrene i ham. Vi får ikke bedre gardering for Würtz end Keller.

Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Sanchez94 » 20. jun 2016, 12:59

Spanky skrev:
Pastorius skrev:
Sanchez94 skrev:
Gaarde6 skrev:Keller er fritstillet i Randers
.
Ganske god spiller i mine øjne.
Ham gad jeg godt se i AaB
Ham gad jeg godt nok ikke at se i AaB. Vi skal ikke have konetyve på vores hold, dem har vi allerede haft en for meget af.
En sådan mand, vil kunne splitte et hel omklædningsrum ad, det bliver et nej tak herfra
Jeg tror trekantsdramaer er kommet for at blive. En organisation skal være i stand til at håndtere konflikter og modstridende personligheder. Havde Randers været det, var der ikke kommet ret meget ud af den sag.

Jeg ved ikke om AaB er modne til at kunne håndtere Keller, men når vi nu har begrænsninger på økonomi og så meget andet, ville det være oplagt at gå på kompromis og udnytte nogle andre kompetencer end økonomiske muskler til at tiltrække dygtige spillere.

Jeg synes Keller lyder som et meget bedre bud end fx. Vingaard, og jeg så ham gerne i AaB, men det kræver at AaB tænker sig meget godt om inden, og måske endda også inddrager spillertruppen i beslutningen.

Jeg tror egenligt Keller er dækket nogenlunde af på konekontoen, så mon ikke spillerkonerne er udenfor den værste fare. Men det kræver også at Keller er indstillet på at approache spillertruppen lidt mere ydmygt end han gjorde i Randers da man blev taget med fingerne i dåsen.
Jeg er fuldstændig enig. Keller er en kvalitets-superligaspiller. Det vil være et sandt scoop, hvis vi kan få fingrene i ham. Vi får ikke bedre gardering for Würtz end Keller.
Spørgsmålet er vel mere om typer som Würtz og Risgård, vil kunne leve med sådan en mand på deres hold. Ja sagen er muligvis afsluttet fra både Keller og Borrings sisde, men et omklædningsrum er en anderledes arbejdsplads en mange andre. Jeg tror ikke de rutinerede spillere, vil have en sådan type ind i omklædningsrummet.

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1205
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Spanky » 20. jun 2016, 13:29

Sanchez94 skrev:
Spanky skrev:
Pastorius skrev:
Sanchez94 skrev:
Gaarde6 skrev:Keller er fritstillet i Randers
.
Ganske god spiller i mine øjne.
Ham gad jeg godt se i AaB
Ham gad jeg godt nok ikke at se i AaB. Vi skal ikke have konetyve på vores hold, dem har vi allerede haft en for meget af.
En sådan mand, vil kunne splitte et hel omklædningsrum ad, det bliver et nej tak herfra
Jeg tror trekantsdramaer er kommet for at blive. En organisation skal være i stand til at håndtere konflikter og modstridende personligheder. Havde Randers været det, var der ikke kommet ret meget ud af den sag.

Jeg ved ikke om AaB er modne til at kunne håndtere Keller, men når vi nu har begrænsninger på økonomi og så meget andet, ville det være oplagt at gå på kompromis og udnytte nogle andre kompetencer end økonomiske muskler til at tiltrække dygtige spillere.

Jeg synes Keller lyder som et meget bedre bud end fx. Vingaard, og jeg så ham gerne i AaB, men det kræver at AaB tænker sig meget godt om inden, og måske endda også inddrager spillertruppen i beslutningen.

Jeg tror egenligt Keller er dækket nogenlunde af på konekontoen, så mon ikke spillerkonerne er udenfor den værste fare. Men det kræver også at Keller er indstillet på at approache spillertruppen lidt mere ydmygt end han gjorde i Randers da man blev taget med fingerne i dåsen.
Jeg er fuldstændig enig. Keller er en kvalitets-superligaspiller. Det vil være et sandt scoop, hvis vi kan få fingrene i ham. Vi får ikke bedre gardering for Würtz end Keller.
Spørgsmålet er vel mere om typer som Würtz og Risgård, vil kunne leve med sådan en mand på deres hold. Ja sagen er muligvis afsluttet fra både Keller og Borrings sisde, men et omklædningsrum er en anderledes arbejdsplads en mange andre. Jeg tror ikke de rutinerede spillere, vil have en sådan type ind i omklædningsrummet.
Det er derfor det er en rigtig gode ide (i dette ene tilfælde), som Pastorius skriver, at tage spillertruppen med på råd - hvis de kan bakke op omkring det, så er det bare at slå til!

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af FlæskeFrank » 20. jun 2016, 13:47

Hvis man skulle tage Keller ind for et år, skulle det vel kun være for, at man mente Kakeeto var klar om et år. Hvis man vurderer Kakeeto ikke er klar, så skulle man måske finde en spiller, som kunne have reserverollen nu og så være fuldblods om 1 år ?
- FlæskeFrank

Trickster
Superliga
Superliga
Indlæg: 533
Tilmeldt: 22. feb 2014, 22:27
Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Trickster » 20. jun 2016, 14:08

Keller - nej tak. For gammel, for dårlig, for dyr i løn, for stor en idiot, potentielt ødelæggende for sammenholdet, lad ham lægge støvlerne på hylden i stilhed, helt overladt til sig selv og glemslen.
Hair is not a right: it´s a privilege!

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af thomasjn » 20. jun 2016, 14:11

Nogen der ved hvordan Keller spiller back? Ved han har spillet pladsen i Italien, men tvovler meget på han kan spille en Dalsgaard/Ahlmann back-type. Derudover er jeg også lunken ved Keller som person. Mon ikke også han bonger ud på FCMs computer med perfekt matchende DNA pga. hans format, etik og moral.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af FIDEL » 20. jun 2016, 14:21

Det må blive et nej tak til Keller herfra...!

MAnden er for gammel og jeg ser hellere en yngre spiller med potentiale som gardering. Desuden har O. Abildgaard, som gerne skal have mere spilletid for at udvikle sig... Gardering for Würtz må så blive Kakeeto og evt. en ny mand...

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Flower » 20. jun 2016, 14:24

Keller???? Nice b8 m8.
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1205
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Spanky » 20. jun 2016, 14:37

FIDEL skrev:Det må blive et nej tak til Keller herfra...!

MAnden er for gammel og jeg ser hellere en yngre spiller med potentiale som gardering. Desuden har O. Abildgaard, som gerne skal have mere spilletid for at udvikle sig... Gardering for Würtz må så blive Kakeeto og evt. en ny mand...
Fair nok, at du siger nej tak til Keller, men din argumentation er, i min optik, helt hen i vejret.

Vi har de yngre spillere med potentiale vi skal have. De spillere som skal tilføjes truppen skal være bundrutineret og skal have begået sig på superliganiveau i flere år. Sidste sæson viste med al tydelighed, at når vi manglede Würtz, så sejlede det fuldstændig. Jeg kan ikke få øje på nogen udover Keller, som nærmer sig Würtz niveau og som samtidig kan finde AaB interessant.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af thomasjn » 20. jun 2016, 15:12

Vi bør sgine en stopper til. Blåbjerg skal med til OL og så står vi tilbage med meget tvivlsomme Kasper P og Rokkedal. Det er simpelthen ikke godt nok og vi risikerer at blive sat af ifht. slutspillet.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af raekkeettre » 20. jun 2016, 15:23

Trickster skrev:Keller - nej tak. For gammel, for dårlig, for dyr i løn, for stor en idiot, potentielt ødelæggende for sammenholdet, lad ham lægge støvlerne på hylden i stilhed, helt overladt til sig selv og glemslen.
Jeg mener også det er et nej herfra. Han er en god spille - ja, men ingen perspektiv. Vi har spillere der enden er 18 eller 33 år - Vi mangler nogle til at tage over, når Wurtz, Risgaard etc - melder sig ud af gamet. Vi mangler spillere der er 24-28, og som kan få AaB ind i årerne, og være den næste Wurtz - der har vi ikke tid til at vente på de unge, som først om 5-10 kan træde ind på den scene.

Nå - men ja - god spiller - god erstatning for Wurtz i et års tid - men vil hellere bruge lønkronerne på en med perspektiv.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af hje1980 » 20. jun 2016, 15:52

thomasjn skrev:Vi bør sgine en stopper til. Blåbjerg skal med til OL og så står vi tilbage med meget tvivlsomme Kasper P og Rokkedal. Det er simpelthen ikke godt nok og vi risikerer at blive sat af ifht. slutspillet.
Så du mener at de få kampe vi skal undvære Blåbjerg er alt afgørende for vi kommer i top 6?

Siden hvornår er Kasper P blevet tvivlsom... han har været i en opadgående kurve i hans niveau... og kan jo være han bliver endnu bedre med en anden spiller end KEP ved sin side.
AaB henter ikke en spiller ind fordi vi skal undvære en spiller i måske 2 uger...

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Provst i Brovst » 20. jun 2016, 15:58

Et kæmpe nej tak til Keller for at sige det pænt. En homewrecker der smadrer to familier (traumatiserer 2x2 børn), ødelægger sammenholdet i en trup og skaber en kæmpe skandale for et nyt slag fisse. Det demonstrerer en helt fantastisk dårlig dømmekraft. Det er nok i sig selv.

Desuden har han ikke spillet i en halv sæson og han er oppe i årene.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af thomasjn » 20. jun 2016, 15:59

hje1980 skrev:
thomasjn skrev:Vi bør sgine en stopper til. Blåbjerg skal med til OL og så står vi tilbage med meget tvivlsomme Kasper P og Rokkedal. Det er simpelthen ikke godt nok og vi risikerer at blive sat af ifht. slutspillet.
Så du mener at de få kampe vi skal undvære Blåbjerg er alt afgørende for vi kommer i top 6?

Siden hvornår er Kasper P blevet tvivlsom... han har været i en opadgående kurve i hans niveau... og kan jo være han bliver endnu bedre med en anden spiller end KEP ved sin side.
AaB henter ikke en spiller ind fordi vi skal undvære en spiller i måske 2 uger...
Kasper P koger jo rundt. Det er meget mulig klubben gerne vil fortælle historien om knægten der gik fra kasseret talent på DS til Startopstillingen, men Kasper P ville jo ikke spille fast i en enste anden Top 8 klub herhjemme. Gider ikke egen avl bare for egen avl og det er Kasper P.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af jonas386 » 20. jun 2016, 16:19

Lucas spottet i Aalborg tidligere idag. Jaja, han er formegentligt bare hjemme på "ferie", men man kan jo håbe.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af frederikshavneren » 20. jun 2016, 16:23

thomasjn skrev:
hje1980 skrev:
thomasjn skrev:Vi bør sgine en stopper til. Blåbjerg skal med til OL og så står vi tilbage med meget tvivlsomme Kasper P og Rokkedal. Det er simpelthen ikke godt nok og vi risikerer at blive sat af ifht. slutspillet.
Så du mener at de få kampe vi skal undvære Blåbjerg er alt afgørende for vi kommer i top 6?

Siden hvornår er Kasper P blevet tvivlsom... han har været i en opadgående kurve i hans niveau... og kan jo være han bliver endnu bedre med en anden spiller end KEP ved sin side.
AaB henter ikke en spiller ind fordi vi skal undvære en spiller i måske 2 uger...
Kasper P koger jo rundt. Det er meget mulig klubben gerne vil fortælle historien om knægten der gik fra kasseret talent på DS til Startopstillingen, men Kasper P ville jo ikke spille fast i en enste anden Top 8 klub herhjemme. Gider ikke egen avl bare for egen avl og det er Kasper P.
Meget enig. Som jeg har skrevet en del gange så mener jeg at Blåbjerg er en bedre midterforsvarer end Kasper P.

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af birk » 20. jun 2016, 17:37

Meget enig at Kasper P er bedre end Blåbjerg, og som jeg har skrevet en del gange

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Martino » 20. jun 2016, 18:22

Er enig med den som gerne vil have en ekstra mand ind til centerforsvaret, men jeg kan i min vildeste fantasi ikke se det kommer til at ske. AaB tror på Kasper P og Blåbjerg og så er der et håb om at Rokkedal kam bygge på og blive Superligaspiller.
Jeg savner Winsnes

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af FIDEL » 20. jun 2016, 19:54

Det er ikke med min gode vilje at nævne dette, men uden 3 gedigne forstærkninger til truppen anser Jeg det for værende svært at komme i top 6...
Vi ser tynde ud i forsvaret og kommer der bare en enkelt skade, er vi i problemer.
Bl.a. ser Rokkedal meget overmatchet ud i de få kampe han har fået... Jeg er simpelthen ikke tryg ved forsvaret. Særligt ved pk og kp.
Men jeg overraskes meget gerne..!

Centralt på midtbanen er vi også sårbare. Men her hentes der forhåbentligt til bredden.

Kanterne er jeg ikke så bange for. Det er sgu vigtigere at have profiler på de centrale pladser!

Angrebet ser ok ud uden at være prangende. Dog har jeg sgu mere tillid til basso og Pohl end Helenius. Helenius får svært ved at slå til tror jeg... Håber ene bliver. Han er vigtig...

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Hovedet » 20. jun 2016, 23:58

Spanky skrev:
FIDEL skrev:Det må blive et nej tak til Keller herfra...!

MAnden er for gammel og jeg ser hellere en yngre spiller med potentiale som gardering. Desuden har O. Abildgaard, som gerne skal have mere spilletid for at udvikle sig... Gardering for Würtz må så blive Kakeeto og evt. en ny mand...
Fair nok, at du siger nej tak til Keller, men din argumentation er, i min optik, helt hen i vejret.

Vi har de yngre spillere med potentiale vi skal have. De spillere som skal tilføjes truppen skal være bundrutineret og skal have begået sig på superliganiveau i flere år. Sidste sæson viste med al tydelighed, at når vi manglede Würtz, så sejlede det fuldstændig. Jeg kan ikke få øje på nogen udover Keller, som nærmer sig Würtz niveau og som samtidig kan finde AaB interessant.
Keller er en klassespiller, som AaB i sin nuværende forfatning bare skal bøje sig i støvet for at få fat i. Den er ikke længere!

De moralske fordømmelser over manden er ulidelige. Vi lever ikke i Irans præstestyre, og mon ikke der findes eksempler på, at en mand er blevet forelsket i en kollegas kone uden at være Fanden selv. Mig bekendt har der aldrig nogensinde været disciplinære problemer med Keller i Randers.

Tillige må den værste selvfede rus over vores ungdomsspillere efterhånden have lagt sig (det er nu 2 år siden, ikke?) og en smule virkelighed være trængt ind. Vi har nul og niks at skyde med på den post udover Würtz, og vores behov for kvalitetstilførsel er så åbenlyst, at der herfra skal lyde et stort velkommen til Keller :aabfan:

Låst