Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Martino » 16. jun 2016, 23:26

Arendt skrev:
Martino skrev:Vi skulle altså være meget tæt på at offentliggøre en ny spiller. Måske de lige skulle have styr på om Thomsen transferen blev en realitet.

Janis Ikaunieks er er stort JA TAK!
Kan du sige mere?
Desværre. Ved heller ikke om det først bliver i næste uge. Kunne være dejligt med en offentliggørelse allerede imorgen.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
kkoldsoe
2. div
2. div
Indlæg: 196
Tilmeldt: 23. jul 2006, 16:52
Favoritspiller: Wayne Rooney
Geografisk sted: Thisted
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af kkoldsoe » 17. jun 2016, 01:35

Ny signing ??

Ventetiden er ulidelig, og F5 knappen er slidt op.

Derfor synes jeg, at vi skal bruge tiden på en lille gætteleg/stafet. Kom med jeres idéer og forslag til hvilken spiller, der måske kunne iklæde sig DKs flotteste hjemmebanetrøje. (Bl.a. ved brug af transfermarkt.de, Football manager etc.) :aabfan:

Jeg vil gerne starte:

Alexander Faltsetas - Djurgården - Svensker med græske rødder, 28 år, defensiv midt og 6 måneder tilbage af kontrakten. Hårdtarbejdende og ret aggressiv i sit spil. Ville kunne gå direkte i start 11'eren.

Jesper Manns - Elfsborg - Svensk talent, 20 år, højreback. Han er kommende landsholdsspiller med stort potentiale, kan dække begge backer og er ret offensiv og explosiv i hans spillestil. Kontrakt til 2019, så han skal købes fri. Men hvis drengen kan købes, ville dette være en kanon signing.

Philip Haglund - Hammarby - Svensker, 29 år, defensiv midt. Fysisk stærk midtbaneslider, der kan dække mange pladser på banen. 1.87 høj. Har kun 6 måneder tilbage af kontrakten, så det er nu der skal handles.

Herman Stengel - Vålerenga - Nordmand, 20 år. Central midt/off. midt. Ønskesigning da han er et ret stort talent i Norge. Ville bestemt sende et klart signal fra Gaarde, at AaB tænker fremad og tænker på at styrke truppen. Har har et år tilbage af sin kontrakt. Vålerenga kæmper pt. om nedrykning, så det ville efter min mening, være et fint skridt op for knægten.

Marius Lundemo - Lillestrøm - Nordmand, 22 år. Central midt. Teknisk dygtig spiller, med forcer i det opbyggende spil. Han minder måske lidt om Risgård, og ville være en fed spiller for klubben. Har kun 6 måneder tilbage af kontrakten. (Genial i FM btw)

Andre bud ?? :) Kom frisk

Lunding
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 96
Tilmeldt: 13. jun 2008, 01:13

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Lunding » 17. jun 2016, 05:05

Jeg har en bekendt i mit perifære netværk som har sin jævnlige gang på Hornevej. I følge ham ligger vi i dybe forhandlinger/overvejelser angående 4 spillere. Det skulle dreje sig om:

1. Martin Vingaard - kontraktfri og kan dække både venstre midt og den centrale midtbane. Er tiltænkt en rolle som kvalificeret afløser for Risgård når han er ude med skader/karantæne.

2. Emil Larsen - I øjeblikket har man ført samtaler på et meget tidligt stadie. Der skulle eftersigende være stor bekymring i henhold til attitude m.m.

3. Ronnie Schwartz - Man vil gerne have en kvalificeret angriber, der kan presse/aflaste Helenius og Enevoldsen. Angiveligt skulle vi ligge i hårde forhandlinger med Guingamp angående pris. Vi vil eftersigende ikke give mere end 2 mio. kr., hvilket franskmændene så tidligt på sommeren mener er for lidt.

4. En for mit vedkommende totalt ukendt svensker. Fangede på ingen måde navnet. Dog skulle han være defensivt orienteret og kan dække flere pladser.

Vi henter med 99 % sikkerhed ikke alle ovennævnte spillere, men det skulle i følge, min bekendte være det, der pt. rør sig på Gaardes skrivebord.

Jeg ligger ikke hovedet på blokken i henhold til om vi signer dem eller ej. Og der skal også tages forbehold for, at der kan gå vigtige informationer samt detaljer tabt når informationerne er kommet over en øl eller 10, men synes trods alt jeg ville dele det med jer alligevel.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Buzz Killington » 17. jun 2016, 05:33

Lunding skrev:Jeg har en bekendt i mit perifære netværk som har sin jævnlige gang på Hornevej. I følge ham ligger vi i dybe forhandlinger/overvejelser angående 4 spillere. Det skulle dreje sig om:

1. Martin Vingaard - kontraktfri og kan dække både venstre midt og den centrale midtbane. Er tiltænkt en rolle som kvalificeret afløser for Risgård når han er ude med skader/karantæne. [MEH

2. Emil Larsen - I øjeblikket har man ført samtaler på et meget tidligt stadie. Der skulle eftersigende være stor bekymring i henhold til attitude m.m.

3. Ronnie Schwartz - Man vil gerne have en kvalificeret angriber, der kan presse/aflaste Helenius og Enevoldsen. Angiveligt skulle vi ligge i hårde forhandlinger med Guingamp angående pris. Vi vil eftersigende ikke give mere end 2 mio. kr., hvilket franskmændene så tidligt på sommeren mener er for lidt.

4. En for mit vedkommende totalt ukendt svensker. Fangede på ingen måde navnet. Dog skulle han være defensivt orienteret og kan dække flere pladser.

Vi henter med 99 % sikkerhed ikke alle ovennævnte spillere, men det skulle i følge, min bekendte være det, der pt. rør sig på Gaardes skrivebord.

Jeg ligger ikke hovedet på blokken i henhold til om vi signer dem eller ej. Og der skal også tages forbehold for, at der kan gå vigtige informationer samt detaljer tabt når informationerne er kommet over en øl eller 10, men synes trods alt jeg ville dele det med jer alligevel.
Lyder ekstremt kedeligt. Vingaard er over the hill, Larsen har daarlige knae, praesterer naermest aldrig, og har en taberattityde. Schwartz har ikke vist noget siden Randers, og det er tvivlsomt om han som type passer til AaB. Derudover er jeg ekstremt skuffet hvis AaB's scoutingnetvaerk er saa begraenset at man naesten udelukkende kigger paa spillere fra den danske liga, som er kendetegnet ved meget lidt kvalitet for pengene.

Jeg haaber baade din ven og dig var meget fulde.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6392
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af FlæskeFrank » 17. jun 2016, 09:00

Jeg kiggede i går aftes på transfermarkt. Og der var faktisk en på papriet spændende norsk spiller, som har kontraktudløb til vinter. Niklas Gunnarson, som spiller højreback. 25 år og 1 landskamp.
- FlæskeFrank

Gamen

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Gamen » 17. jun 2016, 09:19

kkoldsoe skrev:Ny signing ??

Ventetiden er ulidelig, og F5 knappen er slidt op.

Derfor synes jeg, at vi skal bruge tiden på en lille gætteleg/stafet. Kom med jeres idéer og forslag til hvilken spiller, der måske kunne iklæde sig DKs flotteste hjemmebanetrøje. (Bl.a. ved brug af transfermarkt.de, Football manager etc.) :aabfan:

Jeg vil gerne starte:

Alexander Faltsetas - Djurgården - Svensker med græske rødder, 28 år, defensiv midt og 6 måneder tilbage af kontrakten. Hårdtarbejdende og ret aggressiv i sit spil. Ville kunne gå direkte i start 11'eren.

Jesper Manns - Elfsborg - Svensk talent, 20 år, højreback. Han er kommende landsholdsspiller med stort potentiale, kan dække begge backer og er ret offensiv og explosiv i hans spillestil. Kontrakt til 2019, så han skal købes fri. Men hvis drengen kan købes, ville dette være en kanon signing.

Philip Haglund - Hammarby - Svensker, 29 år, defensiv midt. Fysisk stærk midtbaneslider, der kan dække mange pladser på banen. 1.87 høj. Har kun 6 måneder tilbage af kontrakten, så det er nu der skal handles.

Herman Stengel - Vålerenga - Nordmand, 20 år. Central midt/off. midt. Ønskesigning da han er et ret stort talent i Norge. Ville bestemt sende et klart signal fra Gaarde, at AaB tænker fremad og tænker på at styrke truppen. Har har et år tilbage af sin kontrakt. Vålerenga kæmper pt. om nedrykning, så det ville efter min mening, være et fint skridt op for knægten.

Marius Lundemo - Lillestrøm - Nordmand, 22 år. Central midt. Teknisk dygtig spiller, med forcer i det opbyggende spil. Han minder måske lidt om Risgård, og ville være en fed spiller for klubben. Har kun 6 måneder tilbage af kontrakten. (Genial i FM btw)

Andre bud ?? :) Kom frisk
Jesper Manns er udenfor vores rækkevidde, rent økonomisk.

Philip Haglund har haft en katastrofal sæson so far for Hammarby. Han er simpelthen ikke god nok til AaB.

Herman Stengel har fået meget lidt spilletid for Vålerenga, og det ville være et lettere uambitiøst valg.

Marius Lundemo er ønsket af større klubber, og jeg kan også være meget i tvivl om hvorvidt vi har kapaciteten til at kunne hente ham.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Gamen » 17. jun 2016, 09:20

FlæskeFrank skrev:Jeg kiggede i går aftes på transfermarkt. Og der var faktisk en på papriet spændende norsk spiller, som har kontraktudløb til vinter. Niklas Gunnarson, som spiller højreback. 25 år og 1 landskamp.
Jeg har nævnt ham for nogle måneder siden, og jeg tror desværre ikke rigtig han har niveauet til AaB.

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Mogens » 17. jun 2016, 09:25

kkoldsoe skrev:Ny signing ??

Ventetiden er ulidelig, og F5 knappen er slidt op.

Derfor synes jeg, at vi skal bruge tiden på en lille gætteleg/stafet. Kom med jeres idéer og forslag til hvilken spiller, der måske kunne iklæde sig DKs flotteste hjemmebanetrøje. (Bl.a. ved brug af transfermarkt.de, Football manager etc.) :aabfan:

Jeg vil gerne starte:

Alexander Faltsetas - Djurgården - Svensker med græske rødder, 28 år, defensiv midt og 6 måneder tilbage af kontrakten. Hårdtarbejdende og ret aggressiv i sit spil. Ville kunne gå direkte i start 11'eren.

Jesper Manns - Elfsborg - Svensk talent, 20 år, højreback. Han er kommende landsholdsspiller med stort potentiale, kan dække begge backer og er ret offensiv og explosiv i hans spillestil. Kontrakt til 2019, så han skal købes fri. Men hvis drengen kan købes, ville dette være en kanon signing.

Philip Haglund - Hammarby - Svensker, 29 år, defensiv midt. Fysisk stærk midtbaneslider, der kan dække mange pladser på banen. 1.87 høj. Har kun 6 måneder tilbage af kontrakten, så det er nu der skal handles.

Herman Stengel - Vålerenga - Nordmand, 20 år. Central midt/off. midt. Ønskesigning da han er et ret stort talent i Norge. Ville bestemt sende et klart signal fra Gaarde, at AaB tænker fremad og tænker på at styrke truppen. Har har et år tilbage af sin kontrakt. Vålerenga kæmper pt. om nedrykning, så det ville efter min mening, være et fint skridt op for knægten.

Marius Lundemo - Lillestrøm - Nordmand, 22 år. Central midt. Teknisk dygtig spiller, med forcer i det opbyggende spil. Han minder måske lidt om Risgård, og ville være en fed spiller for klubben. Har kun 6 måneder tilbage af kontrakten. (Genial i FM btw)

Andre bud ?? :) Kom frisk
To af de spillere du foreslår er defensiv midt. Det er formentlig på den plads, hvor vi har den mest sikre mand på holdet. Jeg ved, at han ikke er helt ung længere, men han er stadig den spiller, der med afstand er vigtigst for holdet. Du mener dog, at svensk/grækeren kan gå direkte ind på holdet - det lyder i så fald spændende.

I forhold til de tre unge spillere du nævner, så lyder det skam meget interessant, men jeg synes bare ikke, at der er behov for flere udviklingsspillere, hvilket deres alder kunne tyde på, de er? Hvis de på nuværende tidspunkt allerede har et tilpas højt niveau til at gå ind på holdet - ikke nødvendigvis som profiler, men som startere - så er det dog fint med mig.

Jeg kender ikke spillerne, men ville bare lige give mine 50 cent.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
Kristian60
1. div
1. div
Indlæg: 307
Tilmeldt: 5. okt 2009, 05:10

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Kristian60 » 17. jun 2016, 09:38

Lunding skrev:Jeg har en bekendt i mit perifære netværk som har sin jævnlige gang på Hornevej. I følge ham ligger vi i dybe forhandlinger/overvejelser angående 4 spillere. Det skulle dreje sig om:

1. Martin Vingaard - kontraktfri og kan dække både venstre midt og den centrale midtbane. Er tiltænkt en rolle som kvalificeret afløser for Risgård når han er ude med skader/karantæne.

2. Emil Larsen - I øjeblikket har man ført samtaler på et meget tidligt stadie. Der skulle eftersigende være stor bekymring i henhold til attitude m.m.

3. Ronnie Schwartz - Man vil gerne have en kvalificeret angriber, der kan presse/aflaste Helenius og Enevoldsen. Angiveligt skulle vi ligge i hårde forhandlinger med Guingamp angående pris. Vi vil eftersigende ikke give mere end 2 mio. kr., hvilket franskmændene så tidligt på sommeren mener er for lidt.

4. En for mit vedkommende totalt ukendt svensker. Fangede på ingen måde navnet. Dog skulle han være defensivt orienteret og kan dække flere pladser.

Vi henter med 99 % sikkerhed ikke alle ovennævnte spillere, men det skulle i følge, min bekendte være det, der pt. rør sig på Gaardes skrivebord.

Jeg ligger ikke hovedet på blokken i henhold til om vi signer dem eller ej. Og der skal også tages forbehold for, at der kan gå vigtige informationer samt detaljer tabt når informationerne er kommet over en øl eller 10, men synes trods alt jeg ville dele det med jer alligevel.

Det her er det mest deprimerende jeg har læst i dag

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af thomasjn » 17. jun 2016, 10:03

Kristian60 skrev:
Lunding skrev:Jeg har en bekendt i mit perifære netværk som har sin jævnlige gang på Hornevej. I følge ham ligger vi i dybe forhandlinger/overvejelser angående 4 spillere. Det skulle dreje sig om:

1. Martin Vingaard - kontraktfri og kan dække både venstre midt og den centrale midtbane. Er tiltænkt en rolle som kvalificeret afløser for Risgård når han er ude med skader/karantæne.

2. Emil Larsen - I øjeblikket har man ført samtaler på et meget tidligt stadie. Der skulle eftersigende være stor bekymring i henhold til attitude m.m.

3. Ronnie Schwartz - Man vil gerne have en kvalificeret angriber, der kan presse/aflaste Helenius og Enevoldsen. Angiveligt skulle vi ligge i hårde forhandlinger med Guingamp angående pris. Vi vil eftersigende ikke give mere end 2 mio. kr., hvilket franskmændene så tidligt på sommeren mener er for lidt.

4. En for mit vedkommende totalt ukendt svensker. Fangede på ingen måde navnet. Dog skulle han være defensivt orienteret og kan dække flere pladser.

Vi henter med 99 % sikkerhed ikke alle ovennævnte spillere, men det skulle i følge, min bekendte være det, der pt. rør sig på Gaardes skrivebord.

Jeg ligger ikke hovedet på blokken i henhold til om vi signer dem eller ej. Og der skal også tages forbehold for, at der kan gå vigtige informationer samt detaljer tabt når informationerne er kommet over en øl eller 10, men synes trods alt jeg ville dele det med jer alligevel.

Det her er det mest deprimerende jeg har læst i dag
Det er godt nok en lidt fesen liste.

- Vingaard: Ja ok hvis kan få ham til en ok penge. Vel fornuftigt nok med en lidt ældre spiller som kan skabe bundniveau og dække både Risgårds og Thomsens pladser.
- Larsen: Jeg er lunken ved tanken som jeg allerede har sagt. Vi har allerede et "re-hab" projekt i Helenius - synes det er for risikabelt med et til.
- Schwartz: Vi kunne egentlig godt bruge en gadedreng til holdet nu hvor KEP er væk. Det der vil nage mig ved Schwartz er 1) er han klar til at komme hjem 2) jeg synes generelt altid der er lidt dårlige vibes i det når en klub henter en spiller tilbage der en gang er floppet 3) jeg er stadig usikker på Schwartz's bundniveau.
- Svensker: Umuligt at sige.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6392
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af FlæskeFrank » 17. jun 2016, 10:31

Den eneste af de spillere, som jeg kan forestille mig, at AaB kigger på, er Vingaard. De andre har vi råd til at sige nej til.

Er dog sikker på, at Vingaard vil stille krav om OL. Og vi får højst to udtaget til OL, hvilket vil forringe Blåbjergs chancer - tror Børsting er sikker - og det er jeg ikke sikker på, at AaB vil.

Så tror ikke, at de kigges på den liste.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Yankee » 17. jun 2016, 10:58

Op i røven med det OL. Der er tale om 3-4 kampe, spillerne kan gå glip af. Det er ligemeget når vi står i en større genopbygningsproces.

Jeg hylder at vi kigger efter etablerede, sikre kort. Vingaard, Emil Larsen og Ronnie er måske ikke så sexede navne, men solide, erfarne spillere som beviseligt kan levere varen på Superliga-niveau og hvor vi ved, hvad vi får. De kan løfte vores bundniveau og stabilitet, hvilket lige præcis er hvad holdet har brug for - ikke mere x-faktor eller DNA.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af thomasjn » 17. jun 2016, 11:03

Yankee skrev:Op i røven med det OL. Der er tale om 3-4 kampe, spillerne kan gå glip af. Det er ligemeget når vi står i en større genopbygningsproces.

Jeg hylder at vi kigger efter etablerede, sikre kort. Vingaard, Emil Larsen og Ronnie er måske ikke så sexede navne, men solide, erfarne spillere som beviseligt kan levere varen på Superliga-niveau og hvor vi ved, hvad vi får. De kan løfte vores bundniveau og stabilitet, hvilket lige præcis er hvad holdet har brug for - ikke mere x-faktor eller DNA.
Emil Larsen, bundniveau og stabilitet i samme sætning. Man skulle tro det var den 1. April.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2862
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Eksil » 17. jun 2016, 11:09

FlæskeFrank skrev:Den eneste af de spillere, som jeg kan forestille mig, at AaB kigger på, er Vingaard. De andre har vi råd til at sige nej til.

Er dog sikker på, at Vingaard vil stille krav om OL. Og vi får højst to udtaget til OL, hvilket vil forringe Blåbjergs chancer - tror Børsting er sikker - og det er jeg ikke sikker på, at AaB vil.

Så tror ikke, at de kigges på den liste.
???

Så AaB vil ikke hente en spiller, fordi en anden spillers chance for at spille tre kampe til en reserveturingen forringes?

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1635
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Patmand » 17. jun 2016, 11:12

Yankee skrev:Op i røven med det OL. Der er tale om 3-4 kampe, spillerne kan gå glip af. Det er ligemeget når vi står i en større genopbygningsproces.

Jeg hylder at vi kigger efter etablerede, sikre kort. Vingaard, Emil Larsen og Ronnie er måske ikke så sexede navne, men solide, erfarne spillere som beviseligt kan levere varen på Superliga-niveau og hvor vi ved, hvad vi får. De kan løfte vores bundniveau og stabilitet, hvilket lige præcis er hvad holdet har brug for - ikke mere x-faktor eller DNA.
Ronnie har jo allerede AaB DNA i sig hvilket gør det lidt nemmere. De to andre skal først have et skud DNA i rygmarven.

Emil Larsen har til gengæld noget x-faktor på sine gode dage :thumbsup:

Brugeravatar
Silvermoon
1. div
1. div
Indlæg: 426
Tilmeldt: 6. jul 2005, 21:59
Geografisk sted: Terndrup

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Silvermoon » 17. jun 2016, 11:42

I følge Tipsbladet vil AaB handle men har is i maven omg hvorfor er det gang på gang at man ikke har holdet klar til sæsonstarten. Også er lynges is tilbage :thumbsdown:

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ar-i-maven

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Glenn Francisco » 17. jun 2016, 11:47

Silvermoon skrev:I følge Tipsbladet vil AaB handle men har is i maven omg hvorfor er det gang på gang at man ikke har holdet klar til sæsonstarten. Også er lynges is tilbage :thumbsdown:

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ar-i-maven
Det er jo en taktik vi er nød til at bruge for at på papiret få mest ud af vores begrænsede midler og få så meget kvalitet så muligt for så lidt penge som muligt.

Ellers kunne vi jo bare hente Park, Kaya osv. og så var der hentet "forstærkninger" ;)
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af FIDEL » 17. jun 2016, 12:09

Patmand skrev:
Yankee skrev:Op i røven med det OL. Der er tale om 3-4 kampe, spillerne kan gå glip af. Det er ligemeget når vi står i en større genopbygningsproces.

Jeg hylder at vi kigger efter etablerede, sikre kort. Vingaard, Emil Larsen og Ronnie er måske ikke så sexede navne, men solide, erfarne spillere som beviseligt kan levere varen på Superliga-niveau og hvor vi ved, hvad vi får. De kan løfte vores bundniveau og stabilitet, hvilket lige præcis er hvad holdet har brug for - ikke mere x-faktor eller DNA.
Ronnie har jo allerede AaB DNA i sig hvilket gør det lidt nemmere. De to andre skal først have et skud DNA i rygmarven.

Emil Larsen har til gengæld noget x-faktor på sine gode dage :thumbsup:
Jeg bliver godt nok skuffet hvis vi får Ronnie. Han er bare slet ikke god nok til os...

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Gamling » 17. jun 2016, 12:09

Problemet er at hvis vi venter til slutningen af sommervinduet så er vi allerede 7 runder inde i turneringen og kan worse case allerede have
skabt store problemer for os selv, som det - selv med forstærkninger der (som så skal køres ind) - kan blive svært at indhente hen over efteråret, hvis vi satser på top 6.
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2862
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af Eksil » 17. jun 2016, 12:24

AGF chefen snakker om, at EM er en stopklods på markedet (bold.dk). Før det er ovre vil de store ikke handle, derefter handler de mellemstore fisk, de regionale og til sidst falder resterne ned til de helt små. Ifølge agenter i bla. FodboldFM handler det om, at spillerne naturligvis helst vil til de størst mulige og derfra skal fra vælges et par gange før AaB kan vælge.

Låst