Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af frederikshavneren » 19. dec 2016, 13:15

To af de spillere som er blevet nævnt, Robert Skov og Eddi Gomes, har begge forlænget med deres respektive klubber

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Martino » 19. dec 2016, 19:34

frederikshavneren skrev:To af de spillere som er blevet nævnt, Robert Skov og Eddi Gomes, har begge forlænget med deres respektive klubber
Hvilket vel bevidner at Skov ikke var udenfor vores rækkevidde.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4438
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af le Cid » 19. dec 2016, 23:27

Martino skrev:
frederikshavneren skrev:To af de spillere som er blevet nævnt, Robert Skov og Eddi Gomes, har begge forlænget med deres respektive klubber
Hvilket vel bevidner at Skov ikke var udenfor vores rækkevidde.
Vrøvl!
Han er solgt til en større klub inden et år, hvis han fortsætter som nu!
Han havde med garanti bedre tilbud end hvad AaB kunne præstere, men han venter nok på det rigtige tilbud, og han har sikkert fået lovning på en transfer, hvis det rette tilbud dukker op.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6387
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af FlæskeFrank » 20. dec 2016, 08:27

At Robert Skov forlænger med Silkeborg synes jeg tyder på, at han var helt uden for vores rækkevidde. Eller FCM, BIFs eller andre danske klubbers rækkevidde.

Han kunne med lethed have taget et step op, men som le Cid skriver så er han pejlet mod større karriere.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4423
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af doukas » 20. dec 2016, 09:50

FlæskeFrank skrev:At Robert Skov forlænger med Silkeborg synes jeg tyder på, at han var helt uden for vores rækkevidde. Eller FCM, BIFs eller andre danske klubbers rækkevidde.

Han kunne med lethed have taget et step op, men som le Cid skriver så er han pejlet mod større karriere.
Lige præcis og mon ikke der er en relativ lav frikøbsklausul, som kun kan aktiveres af udenlandske klubber?
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Redlab
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 19
Tilmeldt: 30. jul 2013, 12:11
Geografisk sted: 9K

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Redlab » 20. dec 2016, 11:09

Jeg har en kilde tæt på Claus Steinlein, som siger at der skulle være dialog mellem AaB og FCM om en lejekontrakt til Pusic for resten af sæsonen.

Om der er 100% hold i ved jeg ikke, men jeg synes umiddelbart det lyder som et godt bud på en mand på toppen :aabfan:
Vin ad libitum og transferfrie spillere!

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Yankee » 20. dec 2016, 11:24

Redlab skrev:Jeg har en kilde tæt på Claus Steinlein, som siger at der skulle være dialog mellem AaB og FCM om en lejekontrakt til Pusic for resten af sæsonen.

Om der er 100% hold i ved jeg ikke, men jeg synes umiddelbart det lyder som et godt bud på en mand på toppen :aabfan:
Det ville være fantastisk, men også risikabelt. Pusic er en kæmpe egoist og en kæmpe vinder. Kan Augu/Würtz-mafiaen kapere sådan en type i truppen? Jeg håber det, for han er en hamrende dygtig angriber.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6387
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af FlæskeFrank » 20. dec 2016, 11:26

Redlab skrev:Jeg har en kilde tæt på Claus Steinlein, som siger at der skulle være dialog mellem AaB og FCM om en lejekontrakt til Pusic for resten af sæsonen.

Om der er 100% hold i ved jeg ikke, men jeg synes umiddelbart det lyder som et godt bud på en mand på toppen :aabfan:
Jeg synes det mest skræmmende i den nyhed er, at du kender en, der kender Steinlein.
- FlæskeFrank

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Frygah » 20. dec 2016, 11:34

Yankee skrev:
Redlab skrev:Jeg har en kilde tæt på Claus Steinlein, som siger at der skulle være dialog mellem AaB og FCM om en lejekontrakt til Pusic for resten af sæsonen.

Om der er 100% hold i ved jeg ikke, men jeg synes umiddelbart det lyder som et godt bud på en mand på toppen :aabfan:
Det ville være fantastisk, men også risikabelt. Pusic er en kæmpe egoist og en kæmpe vinder. Kan Augu/Würtz-mafiaen kapere sådan en type i truppen? Jeg håber det, for han er en hamrende dygtig angriber.
Det er måske også på tide der nogle der ryster lidt ved de etablerede strukturer. Dermed ikke sagt at Pusic ikke er en kæmpe udfordring for enhver klub...

Jeg ved sgu ikke rigtig. Han er vel klart det bedste vi kan gøre os forhåbninger om, men lejekontrakt fra FCM? Hmmm...
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Gamen

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Gamen » 20. dec 2016, 11:43

Redlab skrev:Jeg har en kilde tæt på Claus Steinlein, som siger at der skulle være dialog mellem AaB og FCM om en lejekontrakt til Pusic for resten af sæsonen.

Om der er 100% hold i ved jeg ikke, men jeg synes umiddelbart det lyder som et godt bud på en mand på toppen :aabfan:
Det hjælper os bare ikke specielt meget fremadrettet - hvis Enevoldsen er væk til sommer, som det meste tyder på, så står vi igen med en historisk ringe angrebsbesætning.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Jesper Schmidt » 20. dec 2016, 11:45

Frygah skrev:...men lejekontrakt fra FCM? Hmmm...
Enig, den smager godt nok ikke ret godt.

Jeg er bestemt ikke fan af Pusic som person, men der plejer trods alt at gå et stykke tid før hans problembarn trænger frem, og et lejemål for resten af sæsonen passer måske i virkeligheden fint i forhold til dels at se de unge lidt mere an, få styr på Ene's fremtid og i forhold til at vi får en ny træner som til sommer vil kende truppen mere indgående. Jeg kan klart se en fordel i at vi ikke binder os til en langvarig kontrakt med en angriber, når der er så mange ubekendte i øjeblikket... Og Guds søn skal nok score mål.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6387
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af FlæskeFrank » 20. dec 2016, 11:49

Udløber Pusics kontrakt ikke til sommer ? Så de vil vel bare slippe for ham ?
- FlæskeFrank

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7808
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Forza » 20. dec 2016, 12:52

FlæskeFrank skrev:Udløber Pusics kontrakt ikke til sommer ? Så de vil vel bare slippe for ham ?
Han skrev under på en 3 årig kontrakt med FCM i Februar 15'.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Martino » 20. dec 2016, 13:09

le Cid skrev:
Martino skrev:
frederikshavneren skrev:To af de spillere som er blevet nævnt, Robert Skov og Eddi Gomes, har begge forlænget med deres respektive klubber
Hvilket vel bevidner at Skov ikke var udenfor vores rækkevidde.
Vrøvl!
Han er solgt til en større klub inden et år, hvis han fortsætter som nu!
Han havde med garanti bedre tilbud end hvad AaB kunne præstere, men han venter nok på det rigtige tilbud, og han har sikkert fået lovning på en transfer, hvis det rette tilbud dukker op.
Ja ok, der kan du muligvis have en pointe. Svært at sige. Tror det er klogt nok af Skov. Silkeborg ryger heller ikke ned i år, medmindre Peter Sørensen skal bag tremmer.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 967
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Rams » 20. dec 2016, 14:15

Faldt over denne gamle artikel med et af mine absolut varmeste transferønsker, der går helt tilbage til Fredericia-tiden http://www.clasico.dk/fodbold/1584-2/

Kanstrup er et eksempel til efterfølgelse for de mange talenter, der render rundt i lyserøde støvler, og tror de er den nye Messi for så pludseligt at møde seniorfodboldens brutale hverdag. Vi har selv haft Ak, og Kasper P falder vel i samme kategori, som talenter der blev vejet for lette, men kom tilbage gennem hårdt arbejde. Absolut læsværdig artikel - også selvom Kanstrup aldrig skulle ende i AaB.
In verbis simus faciles

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6079
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af FIDEL » 20. dec 2016, 17:27

Det er positivt med Pusic synes jeg. Det er en højere hylde end jeg regnede med vi kan vælge fra.
Kom bare med ham. Vi har brug for et par røvhuller i vores klub i stedet for den søde indspisthed der hersker...

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Pastorius » 20. dec 2016, 18:04

FIDEL skrev:Det er positivt med Pusic synes jeg. Det er en højere hylde end jeg regnede med vi kan vælge fra.
Kom bare med ham. Vi har brug for et par røvhuller i vores klub i stedet for den søde indspisthed der hersker...
Vi kan sende spillerne en tur forbi debatside - eller er det for meget af det gode?
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5167
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Jakobsen » 20. dec 2016, 18:55

Synes ikke vi skal have en lappeløsning i form af leje. Vil gerne have Pusic til AaB, men det skal da være på en permanent aftale. Der er ikke meget genopbygning over at leje.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6079
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af FIDEL » 20. dec 2016, 19:31

Pastorius skrev:
FIDEL skrev:Det er positivt med Pusic synes jeg. Det er en højere hylde end jeg regnede med vi kan vælge fra.
Kom bare med ham. Vi har brug for et par røvhuller i vores klub i stedet for den søde indspisthed der hersker...
Vi kan sende spillerne en tur forbi debatside - eller er det for meget af det gode?
Ahh de skal jo ikke traumatiseres... :cheers:

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13640
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Funky » 20. dec 2016, 20:42

Yankee skrev:
Redlab skrev:Jeg har en kilde tæt på Claus Steinlein, som siger at der skulle være dialog mellem AaB og FCM om en lejekontrakt til Pusic for resten af sæsonen.

Om der er 100% hold i ved jeg ikke, men jeg synes umiddelbart det lyder som et godt bud på en mand på toppen :aabfan:
Det ville være fantastisk, men også risikabelt. Pusic er en kæmpe egoist og en kæmpe vinder. Kan Augu/Würtz-mafiaen kapere sådan en type i truppen? Jeg håber det, for han er en hamrende dygtig angriber.
Nu kan det jo også være, at Pusic er ved at være træt, ikke bare af bænkepladsen i FCM, men også af nomade-tilværelsen, og derfor rykker sig selv lidt mentalt i retning af at passe ind i det fællesskab, han måske får muligheden for at komme til. Han må spørge sig selv, om ikke snart hans karriere trænger til at blive stabiliseret. Så må han jo finde ud af at skabe succes på det hold, der vil have ham i truppen. Hvis han kommer til AaB på en lejekontrakt og får succes - på og uden for banen - så kan man jo prøve at forlænge.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Låst