Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Martino » 6. jan 2017, 12:17

Tror vi helt sikkert kommer til at se et farvel til Kakeeto. Om det bliver leje eller opsigelse af kontrakten er svært at spå om. Kan ikke se ham få minutter i foråret. Claus Jensen fra Nordjyske snakker lidt om det også i den nye udgave af Ripodsten.
Jeg savner Winsnes

jayC
Superliga
Superliga
Indlæg: 667
Tilmeldt: 23. jun 2009, 22:39

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af jayC » 6. jan 2017, 12:27

Pusic er ikke en mulighed - handlen er gået ned .. dette sker efter min kildes oplysning fordi FCM ikke kan få ham afrikaneren de er ude efter - og derfor ikke en mulighed at sælge ..
AaB - nu, i morgen & altid! :)

seamann

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af seamann » 6. jan 2017, 12:40

jayC skrev:Pusic er ikke en mulighed - handlen er gået ned .. dette sker efter min kildes oplysning fordi FCM ikke kan få ham afrikaneren de er ude efter - og derfor ikke en mulighed at sælge ..
Super. Dagens bedste nyhed.

9000AA
Superliga
Superliga
Indlæg: 678
Tilmeldt: 7. aug 2016, 18:28

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af 9000AA » 6. jan 2017, 13:03

Hanga skrev:
MrBangDK skrev:Der er efterhånden mange der kender nogen på Hornevej der ikke kan holde kæft. Virkelig imponerende!!
Og sjovt nok tager de fejl i 90% af tilfældende.

Kredit til 9000AA der stod stejlt på at det ville blive MW og han fik ret. Resten har ikke meget troværdighed.
Som jeg tidligere har nævnt, skulle ham jeg ved det fra, ikke rende med halve sandheder fordi han kender ham/dem han gør. Og Morten har (ifølge ham) været på plads længere tid end nogen af dem vil indrømme. Højst sandsynligt for det ikke skal se ud som om vi havde en afløser inden Lars blev fyret.

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Mogens » 6. jan 2017, 13:30

Kunne målmand Jesper Hansen fra Lyngby være interessant. Personligt synes jeg, at han har haft et godt efterår og blev vist også kåret til ligaens spiller i en måned??? Med Nikolajs tidligere udmelding om, at han gerne vil væk til sommer, kan man vel ligeså godt få sig en stærk sidste skanse nu, hvis han (Jesper Hansen) kunne lokkes. JH har selv ytret sig om, at han gerne vil væk (men dog til udlandet), men måske han kunne lokkes denne vej.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1959
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Tyskeren » 6. jan 2017, 13:58

jayC skrev:Pusic er ikke en mulighed - handlen er gået ned .. dette sker efter min kildes oplysning fordi FCM ikke kan få ham afrikaneren de er ude efter - og derfor ikke en mulighed at sælge ..
Lige præcis det jeg beskrev igår - men der var alle jo så utrolig kloge på at det ikke holdte vand! Det var tæt på med Pusic - men det blev desværre ikke til noget.

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1959
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Tyskeren » 6. jan 2017, 13:59

Hanga skrev:
Tyskeren skrev:
Hanga skrev:03 jan 2017 11:38:
Tyskeren skrev:Min kilde siger at F5 knappen skal holdes varm de næste 24-48 timer... Noget nyt og spændende er på vej!
Man må sige at du holder formen fra 2016 - stærkt! ;)
Der er en handel som er gået i vasken.. En som de var tæt på at præsentere! Tro det eller ej..
I så fald må din kilde betragtes som en regulær jinx'er, for alt hvad du/han har meldt ud i løbet af det sidste år, er rendt ud i sandet.
Nu er der en anden bruger som har samme info som mig - Pusic var faktisk tæt på at blive AaB spiller.. Men den gik i vasken!

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Glenn Francisco » 6. jan 2017, 14:04

Tyskeren skrev:
Hanga skrev:
Tyskeren skrev:
Hanga skrev:03 jan 2017 11:38:
Tyskeren skrev:Min kilde siger at F5 knappen skal holdes varm de næste 24-48 timer... Noget nyt og spændende er på vej!
Man må sige at du holder formen fra 2016 - stærkt! ;)
Der er en handel som er gået i vasken.. En som de var tæt på at præsentere! Tro det eller ej..
I så fald må din kilde betragtes som en regulær jinx'er, for alt hvad du/han har meldt ud i løbet af det sidste år, er rendt ud i sandet.
Nu er der en anden bruger som har samme info som mig - Pusic var faktisk tæt på at blive AaB spiller.. Men den gik i vasken!
Jeg tror de fleste har tiltro til dig / jer - og det er super fedt i deler jeres info med os andre :thumbsup:

Folk inkl. mig selv sætter forventningerne op og når de så falder til jorden igen sker der et irreterende anti-klimaks ;-)

Bortset fra det så er der intet nyt på vandrørerne fra jeres kilder efter 1 eller 2 handler er gået i vasken? :)
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af MrBangDK » 6. jan 2017, 14:25

Jeg er en af dem der ikke tror på alle de rygter der florerer. Jeg tror simpelthen ikke på, at der er så utætte rør i AaB... Specielt ikke når "kilder" gang på gang ikke har ret og transfers ikke går igennem.
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af NIN » 6. jan 2017, 14:45

MrBangDK skrev:Jeg er en af dem der ikke tror på alle de rygter der florerer. Jeg tror simpelthen ikke på, at der er så utætte rør i AaB... Specielt ikke når "kilder" gang på gang ikke har ret og transfers ikke går igennem.
Selvfølgelig slipper der informationer ud, det siger sig selv. Men det er jo ikke det samme som de bliver til noget. Jeg kender personligt en der har fungeret som tolk for klubben og intet har med AaB at gøre eller har interessere i fodbold. Men som blev kontaktet alene på baggrund af sprogkundskber og blev spurgt om at sidde med til middag.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7815
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Forza » 6. jan 2017, 14:45

Glenn Francisco skrev:
Tyskeren skrev:
Hanga skrev:
Tyskeren skrev:
Hanga skrev:03 jan 2017 11:38:
Tyskeren skrev:Min kilde siger at F5 knappen skal holdes varm de næste 24-48 timer... Noget nyt og spændende er på vej!
Man må sige at du holder formen fra 2016 - stærkt! ;)
Der er en handel som er gået i vasken.. En som de var tæt på at præsentere! Tro det eller ej..
I så fald må din kilde betragtes som en regulær jinx'er, for alt hvad du/han har meldt ud i løbet af det sidste år, er rendt ud i sandet.
Nu er der en anden bruger som har samme info som mig - Pusic var faktisk tæt på at blive AaB spiller.. Men den gik i vasken!
Jeg tror de fleste har tiltro til dig / jer - og det er super fedt i deler jeres info med os andre :thumbsup:

Folk inkl. mig selv sætter forventningerne op og når de så falder til jorden igen sker der et irreterende anti-klimaks ;-)

Bortset fra det så er der intet nyt på vandrørerne fra jeres kilder efter 1 eller 2 handler er gået i vasken? :)
Jeg tror også på jer, og det er værdssat. Det sætter i hvert fald debatsiden i gang når i giver lyd fra jer. Men hold kæft det er irriterende når en handel så ikke går igennem alligevel.

Er den helt død med Pusic eller afventer man stadig FCM?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4423
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af doukas » 6. jan 2017, 14:51

Tyskeren skrev:
jayC skrev:Pusic er ikke en mulighed - handlen er gået ned .. dette sker efter min kildes oplysning fordi FCM ikke kan få ham afrikaneren de er ude efter - og derfor ikke en mulighed at sælge ..
Lige præcis det jeg beskrev igår - men der var alle jo så utrolig kloge på at det ikke holdte vand! Det var tæt på med Pusic - men det blev desværre ikke til noget.
Bla bla bla. Vi mangler 3 uger af transfervinduet og allerede nu kan I åbenbart fortælle, at en handel ikke bliver til noget fordi FCM ikke kan få den afrikaner de havde i udsigt. Sikke noget sludder. FCM kan vel finde en anden angriber de kunne være interesseret i? Eller hvad? Har jeres kilder helt styr på det?

Det I lukker ud er utroværdigt, men sikkert vældigt underholdende for jer...
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Martino » 6. jan 2017, 15:03

doukas skrev:
Tyskeren skrev:
jayC skrev:Pusic er ikke en mulighed - handlen er gået ned .. dette sker efter min kildes oplysning fordi FCM ikke kan få ham afrikaneren de er ude efter - og derfor ikke en mulighed at sælge ..
Lige præcis det jeg beskrev igår - men der var alle jo så utrolig kloge på at det ikke holdte vand! Det var tæt på med Pusic - men det blev desværre ikke til noget.
Bla bla bla. Vi mangler 3 uger af transfervinduet og allerede nu kan I åbenbart fortælle, at en handel ikke bliver til noget fordi FCM ikke kan få den afrikaner de havde i udsigt. Sikke noget sludder. FCM kan vel finde en anden angriber de kunne være interesseret i? Eller hvad? Har jeres kilder helt styr på det?

Det I lukker ud er utroværdigt, men sikkert vældigt underholdende for jer...
Husk lige blodtrykket.
Jeg savner Winsnes

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Uldahl » 6. jan 2017, 15:36

doukas skrev:
Tyskeren skrev:
jayC skrev:Pusic er ikke en mulighed - handlen er gået ned .. dette sker efter min kildes oplysning fordi FCM ikke kan få ham afrikaneren de er ude efter - og derfor ikke en mulighed at sælge ..
Lige præcis det jeg beskrev igår - men der var alle jo så utrolig kloge på at det ikke holdte vand! Det var tæt på med Pusic - men det blev desværre ikke til noget.
Bla bla bla. Vi mangler 3 uger af transfervinduet og allerede nu kan I åbenbart fortælle, at en handel ikke bliver til noget fordi FCM ikke kan få den afrikaner de havde i udsigt. Sikke noget sludder. FCM kan vel finde en anden angriber de kunne være interesseret i? Eller hvad? Har jeres kilder helt styr på det?

Det I lukker ud er utroværdigt, men sikkert vældigt underholdende for jer...
Også for mig og mange andre :aabfan: Jeg sætter pris på de rygter og lever skam fint med når de ikke bliver til noget. Der bliver sikkert arbejdet med flere emner på samme tid så det giver sig selv at en stor del ikke bliver til noget.

Jeg vil vide hvad der rør sig i min elskede klub. Derfor jeg er her på siden og suger selv rygter til mig, de giver stof til efter tanke. Uanset. Forsæt endelig med at berette hvad vandrørene fortæller. :thumbsup:

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4329
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Kristian » 6. jan 2017, 16:49

doukas skrev:
Tyskeren skrev:
jayC skrev:Pusic er ikke en mulighed - handlen er gået ned .. dette sker efter min kildes oplysning fordi FCM ikke kan få ham afrikaneren de er ude efter - og derfor ikke en mulighed at sælge ..
Lige præcis det jeg beskrev igår - men der var alle jo så utrolig kloge på at det ikke holdte vand! Det var tæt på med Pusic - men det blev desværre ikke til noget.
Bla bla bla. Vi mangler 3 uger af transfervinduet og allerede nu kan I åbenbart fortælle, at en handel ikke bliver til noget fordi FCM ikke kan få den afrikaner de havde i udsigt. Sikke noget sludder. FCM kan vel finde en anden angriber de kunne være interesseret i? Eller hvad? Har jeres kilder helt styr på det?

Det I lukker ud er utroværdigt, men sikkert vældigt underholdende for jer...
Vist meget på en debatside der er utroværdigt så

Synes sq du skal sætte bare lidt pris på at der måske er nogle der ved noget.
Den her side lever sq da af netop sådan noget her.

Bliv endelig ved med at berette om hvad der sker og røre på sig. Det er derfor vi læser med.
------------------
mvh Kristian

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af 9800 » 6. jan 2017, 16:49

Der kommer to mand, og de er på plads.

Brugeravatar
Winterburn
Superliga
Superliga
Indlæg: 659
Tilmeldt: 7. jul 2005, 19:00
Favoritspiller: Frank Strandli
Geografisk sted: New York

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Winterburn » 6. jan 2017, 17:00

9800 skrev:Der kommer to mand, og de er på plads.
Har du mere info? Positioner, Hylde osv?
En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80 % temperament og 20 % fuld.
-Erik "Myggen" Mykland.

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af 9800 » 6. jan 2017, 17:06

Winterburn skrev:
9800 skrev:Der kommer to mand, og de er på plads.
Har du mere info? Positioner, Hylde osv?
Nej intet. Men Der er Nogen praktiske ting der skal på plads når der kommer nye, det er derfor jeg ved det :-)

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Uldahl » 6. jan 2017, 17:09

Winterburn skrev:
9800 skrev:Der kommer to mand, og de er på plads.
Har du mere info? Positioner, Hylde osv?
Ja du må komme med noget mere. :thumbsup: Det jo til at falde på druk over :cheers: når suppen ligger stille. Og man higger efter nyt om klubben og holdet. Kæft jeg hader når der ikke er bold på programmet. Og livet er sgu for kort til landshold og de udenlandske ligaer. :thumbsdown:

Brugeravatar
Corona
2. div
2. div
Indlæg: 246
Tilmeldt: 1. jan 2011, 00:12
Favoritspiller: Om morgen...
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Corona » 6. jan 2017, 17:11

9800 skrev:
Winterburn skrev:
9800 skrev:Der kommer to mand, og de er på plads.
Har du mere info? Positioner, Hylde osv?
Nej intet. Men Der er Nogen praktiske ting der skal på plads når der kommer nye, det er derfor jeg ved det :-)
Du har solgt to drømmesenge og to soveposer til Gaarde? :-) Det lyder spændende. Ser frem til mere info. Håber, som alle andre, på en angriber og en midterforsvarer
Pyrotechnik Ist Kein Verbrechen!

Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock

Låst