Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 15. maj 2017, 12:07

Jeg er ret sikker på, at Kusk rykker til Malmö, hvis ikke det bliver fortsættelse i FCK. Det bygger jeg bl.a. på ren logik (har investeret i dyr lejlighed i Kbh. og er rigtig glad for at være der), og på at det er et naturligt step ned/til siden, til en klub der stadig kan betale en pæn løn og som samtidig skal spille europæisk.

Samtidig har der kørt hårdnakkede rygter om Kusk siden Kuhn var træner der, fra folk tæt på ham. De har forespurgt på ham hos FCK.

Jeg kan ikke forestille mig at vi kommer ind i billedet på noget tidspunkt.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7815
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 15. maj 2017, 12:15

Gamen skrev:Jeg er ret sikker på, at Kusk rykker til Malmö, hvis ikke det bliver fortsættelse i FCK. Det bygger jeg bl.a. på ren logik (har investeret i dyr lejlighed i Kbh. og er rigtig glad for at være der), og på at det er et naturligt step ned/til siden, til en klub der stadig kan betale en pæn løn og som samtidig skal spille europæisk.

Samtidig har der kørt hårdnakkede rygter om Kusk siden Kuhn var træner der, fra folk tæt på ham. De har forespurgt på ham hos FCK.

Jeg kan ikke forestille mig at vi kommer ind i billedet på noget tidspunkt.
Logikken siger at det vil være oplagt.

Han ville dog være en noget nær perfekt signing for os med vores system.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1959
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Tyskeren » 15. maj 2017, 13:31

Weighorst er meget interesseret i Okore, som han mener er den perfekte spiller for os. Okore har meget sympati for Weighorst som han havde på U21 landsholdet - der er efter sigende kontakt til Okore lejren! Om det bliver til noget ved jeg ikke, men Okore har oplyst at han ser Weighorst som manden der kan skubbe hans karriere igang igen.

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 622
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af 9000AaB » 15. maj 2017, 13:38

Tyskeren skrev:Weighorst er meget interesseret i Okore, som han mener er den perfekte spiller for os. Okore har meget sympati for Weighorst som han havde på U21 landsholdet - der er efter sigende kontakt til Okore lejren! Om det bliver til noget ved jeg ikke, men Okore har oplyst at han ser Weighorst som manden der kan skubbe hans karriere igang igen.
Håber på Okore, men ellers er ham her vel også et godt bud på en fyr der kunne ende i Aalborg?
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... il-danmark

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af De Fem » 15. maj 2017, 13:49

9000AaB skrev:
Tyskeren skrev:Weighorst er meget interesseret i Okore, som han mener er den perfekte spiller for os. Okore har meget sympati for Weighorst som han havde på U21 landsholdet - der er efter sigende kontakt til Okore lejren! Om det bliver til noget ved jeg ikke, men Okore har oplyst at han ser Weighorst som manden der kan skubbe hans karriere igang igen.
Håber på Okore, men ellers er ham her vel også et godt bud på en fyr der kunne ende i Aalborg?
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... il-danmark
Han er på vej til Herning, desværre.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5174
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 15. maj 2017, 13:52

Ved sgu ikke helt med Okore, der er godt nok langt fra den spiller der rejste ud. Jeg hæfter mig også ved, at det nærmest virker som en spiller Ståle vil af med. Kusk er måske mere lidt i overskud og ikke Ståles 1. valg, men det lyder jo næsten som om man decideret vil af med Okore. Det er vel alt i alt ikke særligt betryggende. Jeg er med på at de eneste FCK spillere vi kan få er dem der selv vil væk fordi de er i overskud eller dem som de decideret vil af med. Okores niveau har desværre været skræmmende lavt siden han kom hjem. Jeg frygter derfor en Gaarde classic, hvor det vil se fint ud på papiret, men det ikke er særligt godt i virkeligheden. Jeg mener vi skal holde os fra for store genrejsningsprojekter pt. og så vil jeg hellere have en driftsikker profil omkring de 30 som kan lede holdet.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Breezer
2. div
2. div
Indlæg: 199
Tilmeldt: 7. aug 2016, 23:37

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Breezer » 15. maj 2017, 13:58

Jakobsen skrev:Ved sgu ikke helt med Okore, der er godt nok langt fra den spiller der rejste ud. Jeg hæfter mig også ved, at det nærmest virker som en spiller Ståle vil af med. Kusk er måske mere lidt i overskud og ikke Ståles 1. valg, men det lyder jo næsten som om man decideret vil af med Okore. Det er vel alt i alt ikke særligt betryggende. Jeg er med på at de eneste FCK spillere vi kan få er dem der selv vil væk fordi de er i overskud eller dem som de decideret vil af med. Okores niveau har desværre været skræmmende lavt siden han kom hjem. Jeg frygter derfor en Gaarde classic, hvor det vil se fint ud på papiret, men det ikke er særligt godt i virkeligheden. Jeg mener vi skal holde os fra for store genrejsningsprojekter pt. og så vil jeg hellere have en driftsikker profil omkring de 30 som kan lede holdet.
Okore har ikke set imponerende ud i de store europæiske kampe han har været med i for FCK, f.eks. mod Ajax, hvor Dolberg satte ham fuldstændig til vægs fysisk. Det gjorde han dog også ved Zanka i den første kamp.

Men Okore har hurtighed og fysik, hvilket er de to ting vores midterforsvar mangler mest. Jeg synes i den grad at han er værd at tage chancen på, for gevinsten ved at han kommer tilbage på hans gamle niveau er endnu højere end tilfældet var ved Sloth. Okore har jo desuden fået noget spilletid, så han vil heller ikke kræve lige så lang en genopretningsperiode.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7815
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 15. maj 2017, 14:02

Breezer skrev:
Jakobsen skrev:Ved sgu ikke helt med Okore, der er godt nok langt fra den spiller der rejste ud. Jeg hæfter mig også ved, at det nærmest virker som en spiller Ståle vil af med. Kusk er måske mere lidt i overskud og ikke Ståles 1. valg, men det lyder jo næsten som om man decideret vil af med Okore. Det er vel alt i alt ikke særligt betryggende. Jeg er med på at de eneste FCK spillere vi kan få er dem der selv vil væk fordi de er i overskud eller dem som de decideret vil af med. Okores niveau har desværre været skræmmende lavt siden han kom hjem. Jeg frygter derfor en Gaarde classic, hvor det vil se fint ud på papiret, men det ikke er særligt godt i virkeligheden. Jeg mener vi skal holde os fra for store genrejsningsprojekter pt. og så vil jeg hellere have en driftsikker profil omkring de 30 som kan lede holdet.
Okore har ikke set imponerende ud i de store europæiske kampe han har været med i for FCK, f.eks. mod Ajax, hvor Dolberg satte ham fuldstændig til vægs fysisk. Det gjorde han dog også ved Zanka i den første kamp.

Men Okore har hurtighed og fysik, hvilket er de to ting vores midterforsvar mangler mest. Jeg synes i den grad at han er værd at tage chancen på, for gevinsten ved at han kommer tilbage på hans gamle niveau er endnu højere end tilfældet var ved Sloth. Okore har jo desuden fået noget spilletid, så han vil heller ikke kræve lige så lang en genopretningsperiode.
Okore kom til FCK på en fri transfer. Derfor kræver de nok heller ikke det store for at slippe ham.

Det med at han er på vej til Herning, har i nogle kilder på det?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Pastorius » 15. maj 2017, 14:14

Forza skrev: Okore kom til FCK på en fri transfer. Derfor kræver de nok heller ikke det store for at slippe ham.

Det med at han er på vej til Herning, har i nogle kilder på det?
Næ, men de er nok voldsomt interesseret i at slippe af med hele hans løn, og jeg er slet ikke sikkert på den løn er risikoen (som jeg stadig mener er høj) kan bære.

Der er ingen tvivl om at en Okore tilbage i noget der minder om fordums styrke ville være et gigantisk scoop, men jeg tror ikke på det.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Reyad
Allstar
Allstar
Indlæg: 1197
Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Reyad » 15. maj 2017, 14:16

Okore ville selvfølgelig være en fremragende signing. Især med en stor spiller ved siden af sig.
Eller i et tre-mands forsvar.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5174
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 15. maj 2017, 14:22

Forza skrev:
Breezer skrev:
Jakobsen skrev:Ved sgu ikke helt med Okore, der er godt nok langt fra den spiller der rejste ud. Jeg hæfter mig også ved, at det nærmest virker som en spiller Ståle vil af med. Kusk er måske mere lidt i overskud og ikke Ståles 1. valg, men det lyder jo næsten som om man decideret vil af med Okore. Det er vel alt i alt ikke særligt betryggende. Jeg er med på at de eneste FCK spillere vi kan få er dem der selv vil væk fordi de er i overskud eller dem som de decideret vil af med. Okores niveau har desværre været skræmmende lavt siden han kom hjem. Jeg frygter derfor en Gaarde classic, hvor det vil se fint ud på papiret, men det ikke er særligt godt i virkeligheden. Jeg mener vi skal holde os fra for store genrejsningsprojekter pt. og så vil jeg hellere have en driftsikker profil omkring de 30 som kan lede holdet.
Okore har ikke set imponerende ud i de store europæiske kampe han har været med i for FCK, f.eks. mod Ajax, hvor Dolberg satte ham fuldstændig til vægs fysisk. Det gjorde han dog også ved Zanka i den første kamp.

Men Okore har hurtighed og fysik, hvilket er de to ting vores midterforsvar mangler mest. Jeg synes i den grad at han er værd at tage chancen på, for gevinsten ved at han kommer tilbage på hans gamle niveau er endnu højere end tilfældet var ved Sloth. Okore har jo desuden fået noget spilletid, så han vil heller ikke kræve lige så lang en genopretningsperiode.
Okore kom til FCK på en fri transfer. Derfor kræver de nok heller ikke det store for at slippe ham.

Det med at han er på vej til Herning, har i nogle kilder på det?
Var det med Herning ikke en hentydning til ham Ungaren der blev linket til længere oppe?
Anyway, var jeg FCK ville jeg da hellere sende Okore til Aalborg end Herning. FCM har nu en gang et større budget og er derfor kortsigtet en større trussel.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7815
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 15. maj 2017, 14:29

Jakobsen skrev:
Forza skrev:
Breezer skrev:
Jakobsen skrev:Ved sgu ikke helt med Okore, der er godt nok langt fra den spiller der rejste ud. Jeg hæfter mig også ved, at det nærmest virker som en spiller Ståle vil af med. Kusk er måske mere lidt i overskud og ikke Ståles 1. valg, men det lyder jo næsten som om man decideret vil af med Okore. Det er vel alt i alt ikke særligt betryggende. Jeg er med på at de eneste FCK spillere vi kan få er dem der selv vil væk fordi de er i overskud eller dem som de decideret vil af med. Okores niveau har desværre været skræmmende lavt siden han kom hjem. Jeg frygter derfor en Gaarde classic, hvor det vil se fint ud på papiret, men det ikke er særligt godt i virkeligheden. Jeg mener vi skal holde os fra for store genrejsningsprojekter pt. og så vil jeg hellere have en driftsikker profil omkring de 30 som kan lede holdet.
Okore har ikke set imponerende ud i de store europæiske kampe han har været med i for FCK, f.eks. mod Ajax, hvor Dolberg satte ham fuldstændig til vægs fysisk. Det gjorde han dog også ved Zanka i den første kamp.

Men Okore har hurtighed og fysik, hvilket er de to ting vores midterforsvar mangler mest. Jeg synes i den grad at han er værd at tage chancen på, for gevinsten ved at han kommer tilbage på hans gamle niveau er endnu højere end tilfældet var ved Sloth. Okore har jo desuden fået noget spilletid, så han vil heller ikke kræve lige så lang en genopretningsperiode.
Okore kom til FCK på en fri transfer. Derfor kræver de nok heller ikke det store for at slippe ham.

Det med at han er på vej til Herning, har i nogle kilder på det?
Var det med Herning ikke en hentydning til ham Ungaren der blev linket til længere oppe?
Anyway, var jeg FCK ville jeg da hellere sende Okore til Aalborg end Herning. FCM har nu en gang et større budget og er derfor kortsigtet en større trussel.
Arh jo, så giver det bedre mening i mit hoved ;)
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Pastorius » 15. maj 2017, 14:40

Jakobsen skrev: Anyway, var jeg FCK ville jeg da hellere sende Okore til Aalborg end Herning. FCM har nu en gang et større budget og er derfor kortsigtet en større trussel.
Har sagt det før. Jeg er overbevist om at FCK er fuldstændig ligeglade med hvilke af deres aflagte spillere der hentes af konkurrenter i superligaen. De går efter, hvor de kan få flest knaster.

Hvis ikke, så koncentrerer de deres energi det forkerte sted.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Arendt
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 23. maj 2014, 00:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Arendt » 15. maj 2017, 14:44

Spændende med Okore. Ville være en klar forstærkning i midterforsvaret.

Idet vi er et possesion hold, bliver vi meget forudsigelige i vores offensiv. Vores modstandere behøver ikke forholde sig til indlæg, da hverken Thellufsen, Ene, Børsting eller Sylvestr er hovedstødsstærke i boksen.

Jeg kunne godt tænke mig en angriber, som kunne give os den dimension i vores spil. På den måde vil der kunne opstå rum, som vores andre spillere kan udnytte til at blive endnu farligere på den sidste tredjedel af banen.

Makienok eller en anden type som ham ville i min optik kunne sætte gang i vores offensiv igen, hvis vi kunne få en stærk spiller i boksen.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7815
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 15. maj 2017, 14:49

Arendt skrev:Spændende med Okore. Ville være en klar forstærkning i midterforsvaret.

Idet vi er et possesion hold, bliver vi meget forudsigelige i vores offensiv. Vores modstandere behøver ikke forholde sig til indlæg, da hverken Thellufsen, Ene, Børsting eller Sylvestr er hovedstødsstærke i boksen.

Jeg kunne godt tænke mig en angriber, som kunne give os den dimension i vores spil. På den måde vil der kunne opstå rum, som vores andre spillere kan udnytte til at blive endnu farligere på den sidste tredjedel af banen.

Makienok eller en anden type som ham ville i min optik kunne sætte gang i vores offensiv igen, hvis vi kunne få en stærk spiller i boksen.
Jeg er helt enig. Vi har vanvittigt brug for en target mand med hovedstødsstyrke.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 15. maj 2017, 14:52

Korcsmar ville jeg have foreslået, men jeg var ret overbevist om at han var langtidsskadet. Never mind, ellers en spiller der ville være god for AaB. Vi har været meldt interesseret i ham før, men det er ved at være nogle år siden.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af De Fem » 15. maj 2017, 15:16

Pastorius skrev:
Forza skrev: Okore kom til FCK på en fri transfer. Derfor kræver de nok heller ikke det store for at slippe ham.

Det med at han er på vej til Herning, har i nogle kilder på det?
Næ, men de er nok voldsomt interesseret i at slippe af med hele hans løn, og jeg er slet ikke sikkert på den løn er risikoen (som jeg stadig mener er høj) kan bære.

Der er ingen tvivl om at en Okore tilbage i noget der minder om fordums styrke ville være et gigantisk scoop, men jeg tror ikke på det.
Man kunne jo tilbyde at leje ham med en relativt billig købtklausul. Er han en nitte så retur med ham og er han et hit så overtages han permanent.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7815
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 15. maj 2017, 15:20

De Fem skrev:
Pastorius skrev:
Forza skrev: Okore kom til FCK på en fri transfer. Derfor kræver de nok heller ikke det store for at slippe ham.

Det med at han er på vej til Herning, har i nogle kilder på det?
Næ, men de er nok voldsomt interesseret i at slippe af med hele hans løn, og jeg er slet ikke sikkert på den løn er risikoen (som jeg stadig mener er høj) kan bære.

Der er ingen tvivl om at en Okore tilbage i noget der minder om fordums styrke ville være et gigantisk scoop, men jeg tror ikke på det.
Man kunne jo tilbyde at leje ham med en relativt billig købtklausul. Er han en nitte så retur med ham og er han et hit så overtages han permanent.
Du kommer bare stadig til at betale minimum størstedelen af hans lønudgift på ca 300.000 om måneden. Det er altså en stor afskrivning for en klub med vores budget. Især med tanke på at vores mest løntunge Würtz nu ligger på ca 175.000 om måneden.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 15. maj 2017, 15:23

Jeg tror simpelthen ikke på, hverken Kusk eller Okore!
Ville da ønske at det var den slags signings vi landede i dette vindue, men lad os lige tage de realistiske briller på.
Både Okore og Kusk kommer hjem fra mislykkedes udlandsophold. De kommer begge hjem til FCK og hæver lønninger som er langt over, hvad vores bedste spillere får.
Lad os sige at Kusk får 300.000 om måneden og Okore 400.000kr. Det tror jeg ikke er helt ved siden af.
Det vil sige at Kusk får 3.6 millioner og Okore 4.8 mill om året. Det er altså en udgift på over 8 mill om året på 2 spillere. Så kan man gange det op, hvis de har 3 årige kontrakter godt 10 mill til Kusk og knap 15 mill til Okore.
Så ved jeg godt de selvfølgelig skal gå ned i løn, hvis de vil til en anden dansk klub. Men vil de gå så langt ned, hvor vi kan være med?
Med tanke på at vi gerne skulle lande 5-6 profiler i dette vindue. Så er jeg rimelig sikker på vi godt kan skyde en hvid pil efter et par spillere som Kusk og Okore (desværre)

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af De Fem » 15. maj 2017, 15:25

Forza skrev:
De Fem skrev:
Pastorius skrev:
Forza skrev: Okore kom til FCK på en fri transfer. Derfor kræver de nok heller ikke det store for at slippe ham.

Det med at han er på vej til Herning, har i nogle kilder på det?
Næ, men de er nok voldsomt interesseret i at slippe af med hele hans løn, og jeg er slet ikke sikkert på den løn er risikoen (som jeg stadig mener er høj) kan bære.

Der er ingen tvivl om at en Okore tilbage i noget der minder om fordums styrke ville være et gigantisk scoop, men jeg tror ikke på det.
Man kunne jo tilbyde at leje ham med en relativt billig købtklausul. Er han en nitte så retur med ham og er han et hit så overtages han permanent.
Du kommer bare stadig til at betale minimum størstedelen af hans lønudgift på ca 300.000 om måneden. Det er altså en stor afskrivning for en klub med vores budget. Især med tanke på at vores mest løntunge Würtz nu ligger på ca 175.000 om måneden.
Det har du så helt ret I. Rent økonomisk kan han være ude af rækkevide, med mindre han er villig til at gå 40-60 % ned i løn.

Låst