Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5174
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 17. maj 2017, 19:11

Kristian skrev:
De Fem skrev:
Gaarde6 skrev: Det nuværende AaB hold er det dårligste i mands minde.
Så du tydeligvis ikke huske nedturen i 2010 før "opturen" i 2011 der blev drevet frem af Duncan og Lumb.
Eller holdet i 2003 hehe :-)
Synes nu begge hold var bedre end det nuværende.
02/03 holdet led vel mest af alt af alle midterforsvarere var skadede på samme tid og den uafklarede situation. Jimmy, Priske, Bælum, Borgersen, Saarenpää, Tur, Jepsen, Silberbauer, Gaarde, Mads Bro, Bidstrup og Schmidt ville alle pynte på det nuværende hold. Würtz er her stadig, men han er trods alt meget bedre end dengang og Augu anno 2003 er meget ala. Pohl.

2010/2011 holdet var meget bedre defensivt, men mangler offensiv kvalitet. Zaza, Bøgelund, Lasse, Wæhler, KEP, Due og Curth havde uden tvivl pyntet på det nuværende hold.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

binderup
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 87
Tilmeldt: 16. aug 2015, 16:22

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af binderup » 17. maj 2017, 20:22

Jeg ved ikke med jer andre men jeg synes altså ikke at Flores han er så dårlig igen. Jeg synes n viser uden tvivl at han viser gode takter, og sagtens se han skulle få en lys fremtid for os ude og kanten.
:cheers:

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2235
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af alithebeast » 17. maj 2017, 20:43

binderup skrev:Jeg ved ikke med jer andre men jeg synes altså ikke at Flores han er så dårlig igen. Jeg synes n viser uden tvivl at han viser gode takter, og sagtens se han skulle få en lys fremtid for os ude og kanten.
Når han ikke er presset skiller han sig nogenlunde af med bolden, og det er så det. Han sætter ikke en mand, virker overmatchet fysisk og når han endelig finder mellemrum at spille i, så virker han rådvild og har intet drev med bolden. Jeg kan ikke se, hvilke spidskompetencer han skulle kunne udvikle, der ville gøre ham til en profil og jeg har virkeligt svært ved at se, hvorfor han skulle være bedre end Børsting eller Meilinger.
Hader København!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Provst i Brovst » 17. maj 2017, 20:46

binderup skrev:Jeg ved ikke med jer andre men jeg synes altså ikke at Flores han er så dårlig igen. Jeg synes n viser uden tvivl at han viser gode takter, og sagtens se han skulle få en lys fremtid for os ude og kanten.
Jeg synes heller ikke at Flores er dårlig, men han er ingen profil i AaB, Thellufsen har vist bedre takter end Flores og det var jo ikke det der var planen med Flores.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7815
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 17. maj 2017, 20:52

Hvis Okore og Kusk er muligheder kræver det meget lave transfersummer. I så fald vil man kunne bruge de normale transfersummer på signing fees således lønnen ikke løber løbsk.

Eksempel:
Okore: transferfri med et signonfee på 1,5-2 mio samt 200.000 om måneden i løn. FCK vil af med ham og de fik ham selv transferfri.

Kusk: 3,5 mio i transfersum med et signon fee på 1. Mio samt 200.000 om måneden i løn. FCK betalte 7,5 for ham og vil i hvert fald minimum kræve halvdelen for ham som jeg ser det.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Johs
Drenge
Drenge
Indlæg: 35
Tilmeldt: 17. maj 2017, 13:27
Favoritspiller: Steve Olfers

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Johs » 17. maj 2017, 21:49

Hvad med en spiller som Jeppe Andersen i Esbjerg? Han har rejst sig efter sin skade, og har været Esbjergs bedste spiller i de kampe han spillet. Han har kontraktudløb til sommer.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af De Fem » 17. maj 2017, 22:01

Johs skrev:Hvad med en spiller som Jeppe Andersen i Esbjerg? Han har rejst sig efter sin skade, og har været Esbjergs bedste spiller i de kampe han spillet. Han har kontraktudløb til sommer.
Han er den 8er Sloth aldrig blev. Ville klart signe ham. Han har fodklister ikke set i 9000 siden Greven.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Buzz Killington » 17. maj 2017, 22:13

Johs skrev:Hvad med en spiller som Jeppe Andersen i Esbjerg? Han har rejst sig efter sin skade, og har været Esbjergs bedste spiller i de kampe han spillet. Han har kontraktudløb til sommer.
Jo, han har været oppe før, for han er god. Risikoen er dog at vi kun får gavn af hans præstationer i 4-5 kampe om året. Han er konstant skadet.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Johs
Drenge
Drenge
Indlæg: 35
Tilmeldt: 17. maj 2017, 13:27
Favoritspiller: Steve Olfers

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Johs » 17. maj 2017, 22:35

Buzz Killington skrev:
Johs skrev:Hvad med en spiller som Jeppe Andersen i Esbjerg? Han har rejst sig efter sin skade, og har været Esbjergs bedste spiller i de kampe han spillet. Han har kontraktudløb til sommer.
Jo, han har været oppe før, for han er god. Risikoen er dog at vi kun får gavn af hans præstationer i 4-5 kampe om året. Han er konstant skadet.
Det er rigtig nok. Man bør ihvertfald ikke været sløsede med lægetjekket. Omvendt synes jeg, at fordelene opvejer ulempen.
1. Han er gratis
2. Skadesfri er han en af de bedste på sin position i Suppen. (Top 6-niveau)
3. Han passer perfekt ind i vores system som en ny 8’er
4. Han har udtalt, at han ikke har de store ambitioner eller krav til en ny klub. ”Jeg vil bare gerne spille fodbold, det er det vigtigste.”, hvilket må betyde, at han ikke er særlig løntung.

Og så længe ham og Risgård kan skiftes til at være skadet, er jeg tilfreds. :aabfan:

Reyad
Allstar
Allstar
Indlæg: 1197
Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Reyad » 17. maj 2017, 22:40

Ifølge Conte/Nestor på Twitter, så skulle Pär Hansson være fri på markedet til sommer, efter en reservetilværelse i Feyenoord. Han kunne være et emne som ny førstekeeper. Kender ham kun af navn, men CV ser lovende ud.

Højre back kunne være Matthias Johansson fra AZ, der også skulle stå uden kontrakt til sommer. Har mistet pladsen til Jonas Svensson, der var stærk i Rosenborg.

I midterforsvaret er der også et par svensk/norske navne med udløb. Even Hovland fra Nürnberg og Joel Ekstrand fra Rotherham. Kender ikke til deres situation, men de havde fine navne inden skiftet til udlandet.

Nicklas Pedersen, Magnus Troest Younes Namil er også danskere der, ifølge transfermarkt, er ledige til sommer. Jeg er selv lunken ved alle tre, men det er forbandelsen ved rent faktisk at kende til dem. Svenskere og nordmænd ser altid mere spændende ud, fordi man ikke kender til dem :-)

Til angrebet er der en spiller som Erwin Hoffer, der har været alt andet end giftig i 2. Bundesligaen med 2 mål. Foreslår ham primært fordi han har været vild i manager, og de har jo altid ret :-)

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af 9800 » 17. maj 2017, 23:03

Jeg synes stadig ikke at vi skal have seks mand ind.

Til sommer skal vi af med:
Mæhle
Sandsynligvis;
Ene
Forhåbentlig:
Holger
Sloth
Meilinger
Sylvestr har 6 mdr tilbage, mon ikke han får lov at gå?

Tænk lige på hvor meget Strandli, Jozo og Ståle ville pynte på nuværende hold?
Eller Wæhler, Greven og Prica?

Vi mangler en superspiller i hver kæde, og så sætter vi Børsting ned på Mæhles plads.

Synes for øvrigt at Pohl var blandt de bedste igen i dag, for øvrigt sammen med MC.

RendOs
Drenge
Drenge
Indlæg: 45
Tilmeldt: 19. feb 2017, 06:18

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af RendOs » 18. maj 2017, 00:22

Stop nu med at nævne folk der gik på pension for 10 år siden og så kom med konkrete forslag.

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 622
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af 9000AaB » 18. maj 2017, 09:05

9800 skrev:Jeg synes stadig ikke at vi skal have seks mand ind.

Til sommer skal vi af med:
Mæhle
Sandsynligvis;
Ene
Forhåbentlig:
Holger
Sloth
Meilinger
Sylvestr har 6 mdr tilbage, mon ikke han får lov at gå?

Tænk lige på hvor meget Strandli, Jozo og Ståle ville pynte på nuværende hold?
Eller Wæhler, Greven og Prica?

Vi mangler en superspiller i hver kæde, og så sætter vi Børsting ned på Mæhles plads.

Synes for øvrigt at Pohl var blandt de bedste igen i dag, for øvrigt sammen med MC.
Du mangler Larsen også smutter.
Kunne alternativ til Larsen være Marin Skender fra Sønderjyske? (sorry hvis navnet er stavet forkert)

bongo1234
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 76
Tilmeldt: 28. jun 2016, 16:11
Geografisk sted: Syd/vest for Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af bongo1234 » 18. maj 2017, 09:14

Forza skrev:Hvis Okore og Kusk er muligheder kræver det meget lave transfersummer. I så fald vil man kunne bruge de normale transfersummer på signing fees således lønnen ikke løber løbsk.

Eksempel:
Okore: transferfri med et signonfee på 1,5-2 mio samt 200.000 om måneden i løn. FCK vil af med ham og de fik ham selv transferfri.

Kusk: 3,5 mio i transfersum med et signon fee på 1. Mio samt 200.000 om måneden i løn. FCK betalte 7,5 for ham og vil i hvert fald minimum kræve halvdelen for ham som jeg ser det.
Sad i aftes og så et indsalg med Steinlein omkring hvad der kommer til at ske i FCM i den kommende transfervindue.
Her blev Okore afvist som emne i FCM pga hans høje løn. Der blev henvist til at kun FCK kan give så høj løn i Danmark.

Brugeravatar
Søren Kusk er Gud!!!
2. div
2. div
Indlæg: 153
Tilmeldt: 15. jul 2005, 10:12
Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe
Geografisk sted: Dubai

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Søren Kusk er Gud!!! » 18. maj 2017, 09:26

Hvad er nyt!? Hva sker der!? Hvem får vi ind!? Nogen rygter???


Sent from my iPhone using Tapatalk
Dedikeret til Søren Kusk, manden der reddede AaB i efteråret 2003. Glemt af mange, men trådte til da Pylle gav op og inden Hamren trådte til, 1 sep 2003 - 1 december 2003.

!!!!! IN LYNGE WE TRUST !!!!!

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5174
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 18. maj 2017, 09:28

9000AaB skrev:
9800 skrev:Jeg synes stadig ikke at vi skal have seks mand ind.

Til sommer skal vi af med:
Mæhle
Sandsynligvis;
Ene
Forhåbentlig:
Holger
Sloth
Meilinger
Sylvestr har 6 mdr tilbage, mon ikke han får lov at gå?

Tænk lige på hvor meget Strandli, Jozo og Ståle ville pynte på nuværende hold?
Eller Wæhler, Greven og Prica?

Vi mangler en superspiller i hver kæde, og så sætter vi Børsting ned på Mæhles plads.

Synes for øvrigt at Pohl var blandt de bedste igen i dag, for øvrigt sammen med MC.
Du mangler Larsen også smutter.
Kunne alternativ til Larsen være Marin Skender fra Sønderjyske? (sorry hvis navnet er stavet forkert)
Det skal bestemt ikke være Skender. Hans niveau kører op og ned som yoyo, Det siger en del han har mistet pladsen til Lukas Fernandes.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Søgaard » 18. maj 2017, 09:29

9000AaB skrev: Kunne alternativ til Larsen være Marin Skender fra Sønderjyske? (sorry hvis navnet er stavet forkert)
Det ville være uambitiøst af en anden verden. Skender bliver 38 år til sommer og har siddet på bænken i SE siden 8. runde.
Aalborg BK 1885!

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af hje1980 » 18. maj 2017, 09:44

bongo1234 skrev:
Forza skrev:Hvis Okore og Kusk er muligheder kræver det meget lave transfersummer. I så fald vil man kunne bruge de normale transfersummer på signing fees således lønnen ikke løber løbsk.

Eksempel:
Okore: transferfri med et signonfee på 1,5-2 mio samt 200.000 om måneden i løn. FCK vil af med ham og de fik ham selv transferfri.

Kusk: 3,5 mio i transfersum med et signon fee på 1. Mio samt 200.000 om måneden i løn. FCK betalte 7,5 for ham og vil i hvert fald minimum kræve halvdelen for ham som jeg ser det.
Sad i aftes og så et indsalg med Steinlein omkring hvad der kommer til at ske i FCM i den kommende transfervindue.
Her blev Okore afvist som emne i FCM pga hans høje løn. Der blev henvist til at kun FCK kan give så høj løn i Danmark.
Hvis Okore VIRKELIG ikke gider bænken mere, så kommer han til at gå ned i løn. De klubber i Norden der kunne have gensidig interesse ligger alle under FCK's niveau...

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Yankee » 18. maj 2017, 09:50

Jeg håber virkelig at vi kigger på Alexander Jacobsen i Viborg. Han har været utroligt god for dem i foråret og kan ikke være for dyr. Han kan både spille 8'er og 10'er og ville i AaB sikkert også være god på kanten.

Han fik for nylig også debut for Egypten, som sandsynligvis skal til VM næste år så vi vil få en ekstremt motiveret og ambitiøs spiller, der kan blive mange penge værd. Samtidig er han ikke en spiller, der vil kræve en kæmpe løn eller en kæmpe transfer. Kunne vi tage ham på en 3-årig kontrakt til en middel-løn tror jeg det kunne blive en virkelig god handel, selvom han ikke er en af de bærende spillere, jeg også har efterlyst.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7815
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 18. maj 2017, 09:51

hje1980 skrev:
bongo1234 skrev:
Forza skrev:Hvis Okore og Kusk er muligheder kræver det meget lave transfersummer. I så fald vil man kunne bruge de normale transfersummer på signing fees således lønnen ikke løber løbsk.

Eksempel:
Okore: transferfri med et signonfee på 1,5-2 mio samt 200.000 om måneden i løn. FCK vil af med ham og de fik ham selv transferfri.

Kusk: 3,5 mio i transfersum med et signon fee på 1. Mio samt 200.000 om måneden i løn. FCK betalte 7,5 for ham og vil i hvert fald minimum kræve halvdelen for ham som jeg ser det.
Sad i aftes og så et indsalg med Steinlein omkring hvad der kommer til at ske i FCM i den kommende transfervindue.
Her blev Okore afvist som emne i FCM pga hans høje løn. Der blev henvist til at kun FCK kan give så høj løn i Danmark.
Hvis Okore VIRKELIG ikke gider bænken mere, så kommer han til at gå ned i løn. De klubber i Norden der kunne have gensidig interesse ligger alle under FCK's niveau...
Enig. han er selvfølgelig gået væsentligt ned fra Aston Villa til FCK. Hvis han skiftede til AaB skulle det være fordi at vi giver LANG snor til vores midterforsvarer og er en sælgende klub. Derfor kunne vi være et springbræt til et nyt udlandseventyr.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Låst