Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 18. maj 2017, 21:17

troelsh skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... er/6671957

Uden tvivl en dygtig spiller der har nogle af de kreative kvaliteter vi godt kunne bruge.

Meget uheldige episoder i Randers, der er dog altid to sider i sådan en sag, og med Gravgaard som sportsdirektør ved man aldrig hvad der er forgået bag kulissen.

Man kunne godt liste et forsigtigt bud ind igen!
Var han virkelig så dygtig? Det husker jeg ham slet ikke som.
Og med Gaardes udtalelse om at de skulle kunne forstærke os fra dag 1, så holder han slet ikke.

nj27
1. div
1. div
Indlæg: 380
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:49

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af nj27 » 18. maj 2017, 21:26

Forza skrev:Jeg tror godt vi kan droppe alle tanker om Okore:

FCM finder ham stadig interessant. De har væsentligt mere at tilbyde i løn og kan tilbyde ham en plads på et tophold.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... nteressant

så vidt jeg kan se er det fra tipsbladet skrevet før den hentede Zsolt korcsmar, så helt død er den vil ikke endnu

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2503
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af troelsh » 18. maj 2017, 23:27

Gaarde6 skrev:
troelsh skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... er/6671957

Uden tvivl en dygtig spiller der har nogle af de kreative kvaliteter vi godt kunne bruge.

Meget uheldige episoder i Randers, der er dog altid to sider i sådan en sag, og med Gravgaard som sportsdirektør ved man aldrig hvad der er forgået bag kulissen.

Man kunne godt liste et forsigtigt bud ind igen!
Var han virkelig så dygtig? Det husker jeg ham slet ikke som.
Og med Gaardes udtalelse om at de skulle kunne forstærke os fra dag 1, så holder han slet ikke.
Jeg syntes bestemt han er en spiller der har de kvaliteter vi mangler, han kan skabe noget offensivt, og ville kunne forstærke os fra dag 1 imo.
Dermed ikke sagt vi skal sprænge banken, for en spiller der har været så meget polimik med, men kunne vi snuppe ham billigt ville jeg sige Go for it.
Med en skør agent på den ene side og en Michael Gravgaard på den anden, kan der være flere årsager til det er gået så galt, end det man lige læser i medierne

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5174
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 18. maj 2017, 23:30

troelsh skrev:
Gaarde6 skrev:
troelsh skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... er/6671957

Uden tvivl en dygtig spiller der har nogle af de kreative kvaliteter vi godt kunne bruge.

Meget uheldige episoder i Randers, der er dog altid to sider i sådan en sag, og med Gravgaard som sportsdirektør ved man aldrig hvad der er forgået bag kulissen.

Man kunne godt liste et forsigtigt bud ind igen!
Var han virkelig så dygtig? Det husker jeg ham slet ikke som.
Og med Gaardes udtalelse om at de skulle kunne forstærke os fra dag 1, så holder han slet ikke.
Jeg syntes bestemt han er en spiller der har de kvaliteter vi mangler, han kan skabe noget offensivt, og ville kunne forstærke os fra dag 1 imo.
Dermed ikke sagt vi skal sprænge banken, for en spiller der har været så meget polimik med, men kunne vi snuppe ham billigt ville jeg sige Go for it.
Med en skør agent på den ene side og en Michael Gravgaard på den anden, kan der være flere årsager til det er gået så galt, end det man lige læser i medierne
Gravgaard er en hat, men nej vi skal ikke have en spiller der skaber sig sådan for at komme ud af en kontrakt. Derudover vil det være endnu et "projekt" og et yderst tvivlsomt et af slagsen - det har vi slet slet ikke brug for lige nu. De profiler vi skal have ind i vores unge trup skal være typer med karakter vi kan bygge et hold op om. Masango har vist, at han på ingen måde er pålidelig nok til sådan en rolle.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10657
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af jonas386 » 19. maj 2017, 02:28

Hvis okore er en mulighed skal vi selvfølgelig jagte den. Han har ganske rigtigt haft problemer med skader, men har også trænet med længe efterhånden. Det er ikke formen der har holdt ham på bænken. Han ville naturligvis være en klar forstærkning hos os. For min skyld kunne det også være en spiller vi kunne gå ekstra langt med økonomisk. Sådanne aftaler kan jo strikkes sammen på mange måder.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
strangecap
1. div
1. div
Indlæg: 258
Tilmeldt: 22. maj 2011, 07:41
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Sulsted

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af strangecap » 19. maj 2017, 08:29

Jeg synes vi skulle friste Dominic Vinicius med en kontrakt i en superliga klub. Vejle rykker jo ikke op og han kan være farlig i feltet en kvalitet vi mangler.

Og hvid det skulle fejle for Ho-Bro skulle vi nuppe Kasper Povlsen

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6390
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FlæskeFrank » 19. maj 2017, 08:37

I øvrigt påfaldende at der dags dato ikke har skrevet med en ny spiller. Sidste år på denne tid havde vi vel skrevet med både Holgersson og Meilinger.

Særligt påfaldende når man vel faktisk vil bruge flere penge denne sommer end sidste år. Og sidste år gav os på papiret fire fine navne: Holgersson, Meilinger, Sloth og Flores.

Korrektion: Vi har skrevet med Lansing, men det var vel ikke et stort navn.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af BoT » 19. maj 2017, 08:51

FlæskeFrank skrev:I øvrigt påfaldende at der dags dato ikke har skrevet med en ny spiller. Sidste år på denne tid havde vi vel skrevet med både Holgersson og Meilinger.

Særligt påfaldende når man vel faktisk vil bruge flere penge denne sommer end sidste år. Og sidste år gav os på papiret fire fine navne: Holgersson, Meilinger, Sloth og Flores.

Korrektion: Vi har skrevet med Lansing, men det var vel ikke et stort navn.
Måske fordi man - klogeligt - har indset, at man skal være grundigere i researchen denne gang?
Desuden er der den klassiske med, at vi bestemt ikke er førstevalg for mange spillere, så de skal lige undersøge klub-mulighederne først, før end AaB kan blive interessant. Jeg tror, vi skal langt hen i august, før end vi har alle spillere i hus.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 19. maj 2017, 09:10

strangecap skrev:Jeg synes vi skulle friste Dominic Vinicius med en kontrakt i en superliga klub. Vejle rykker jo ikke op og han kan være farlig i feltet en kvalitet vi mangler.

Og hvid det skulle fejle for Ho-Bro skulle vi nuppe Kasper Povlsen
Har set ham et par gange og han ser spændende ud (Vinicius)
Kasper Povlsen er forhåbentlig en joke?

Brugeravatar
strangecap
1. div
1. div
Indlæg: 258
Tilmeldt: 22. maj 2011, 07:41
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Sulsted

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af strangecap » 19. maj 2017, 09:49

Gaarde6 skrev:
strangecap skrev:Jeg synes vi skulle friste Dominic Vinicius med en kontrakt i en superliga klub. Vejle rykker jo ikke op og han kan være farlig i feltet en kvalitet vi mangler.

Og hvid det skulle fejle for Ho-Bro skulle vi nuppe Kasper Povlsen
Har set ham et par gange og han ser spændende ud (Vinicius)
Kasper Povlsen er forhåbentlig en joke?
Vi mangler sku nogle slidere i AaB og han slider sku hele vejen igennem

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5174
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 19. maj 2017, 10:18

strangecap skrev:
Gaarde6 skrev:
strangecap skrev:Jeg synes vi skulle friste Dominic Vinicius med en kontrakt i en superliga klub. Vejle rykker jo ikke op og han kan være farlig i feltet en kvalitet vi mangler.

Og hvid det skulle fejle for Ho-Bro skulle vi nuppe Kasper Povlsen
Har set ham et par gange og han ser spændende ud (Vinicius)
Kasper Povlsen er forhåbentlig en joke?
Vi mangler sku nogle slidere i AaB og han slider sku hele vejen igennem
For så vidt enige holdet godt kunne bruge et par solide slidere, men Povlsen er ingelunde en dygtig nok spiller til, at det er et projekt vi skal ud i.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 19. maj 2017, 11:32

strangecap skrev:
Gaarde6 skrev:
strangecap skrev:Jeg synes vi skulle friste Dominic Vinicius med en kontrakt i en superliga klub. Vejle rykker jo ikke op og han kan være farlig i feltet en kvalitet vi mangler.

Og hvid det skulle fejle for Ho-Bro skulle vi nuppe Kasper Povlsen
Har set ham et par gange og han ser spændende ud (Vinicius)
Kasper Povlsen er forhåbentlig en joke?
Vi mangler sku nogle slidere i AaB og han slider sku hele vejen igennem
Vi kan bruge hurtighed, gennembrudsstyrke og slidere.
Men Kasper Povlsen er slet ikke en forstærkning! Det har han overhovedet ikke niveauet til.
Han vil aldrig kunne slå Wurtz, Risgård eller Magnus af og da han kun kan spille centralt har vi intet at bruge ham til, som jeg ser det!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10657
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af jonas386 » 19. maj 2017, 11:43

Hvorfor ikke hellere Jens Jønsson? Han har været på vej til os tidligere og kunne være den Würtz afløser vi mangler. Hvordan han mmhar det i Tyrkiet er jeg ikke helt klar over, men mener da han har snakket om at skulle videre
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2085
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kokkefar » 19. maj 2017, 12:23

jonas386 skrev:Hvorfor ikke hellere Jens Jønsson? Han har været på vej til os tidligere og kunne være den Würtz afløser vi mangler. Hvordan han mmhar det i Tyrkiet er jeg ikke helt klar over, men mener da han har snakket om at skulle videre
JJ kunne være en perfekt Würtz afløser, men jeg kan dog ikke helt se, hvad der skulle lokke ham til Aalborg. Ifølge transfermarkt har han spillet 23 ud af 31 kampe i ligaen, hvor han har været skadet i de 8 kampe han har misset, samt et gruppespil i Euro league. Han har desuden et år tilbage i tyrkiet på en kontrakt der formentlig er højere end hvad vi kan tilbyde. Jeg tror ikke helt på det.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5174
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 19. maj 2017, 12:36

Kokkefar skrev:
jonas386 skrev:Hvorfor ikke hellere Jens Jønsson? Han har været på vej til os tidligere og kunne være den Würtz afløser vi mangler. Hvordan han mmhar det i Tyrkiet er jeg ikke helt klar over, men mener da han har snakket om at skulle videre
JJ kunne være en perfekt Würtz afløser, men jeg kan dog ikke helt se, hvad der skulle lokke ham til Aalborg. Ifølge transfermarkt har han spillet 23 ud af 31 kampe i ligaen, hvor han har været skadet i de 8 kampe han har misset, samt et gruppespil i Euro league. Han har desuden et år tilbage i tyrkiet på en kontrakt der formentlig er højere end hvad vi kan tilbyde. Jeg tror ikke helt på det.
Der kan hurtigt ske mærkelige ting i Tyrkiet. Træneren fyres og man er ude i kulden og ellers har de det hvis meget løssluppent med udbetaling af løn.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6390
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FlæskeFrank » 19. maj 2017, 12:38

Jeg tror ikke på Spalvis i AaB, men når nu livet/karriereren ikke går helt optimal i Portugal, så kunne blikket jo godt blive vendt mod Danmark. Men ligner måske mere en alternativ erstatning for Bruninho på en lejeaftale på Heden.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2085
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kokkefar » 19. maj 2017, 12:44

Jakobsen skrev:
Kokkefar skrev:
jonas386 skrev:Hvorfor ikke hellere Jens Jønsson? Han har været på vej til os tidligere og kunne være den Würtz afløser vi mangler. Hvordan han mmhar det i Tyrkiet er jeg ikke helt klar over, men mener da han har snakket om at skulle videre
JJ kunne være en perfekt Würtz afløser, men jeg kan dog ikke helt se, hvad der skulle lokke ham til Aalborg. Ifølge transfermarkt har han spillet 23 ud af 31 kampe i ligaen, hvor han har været skadet i de 8 kampe han har misset, samt et gruppespil i Euro league. Han har desuden et år tilbage i tyrkiet på en kontrakt der formentlig er højere end hvad vi kan tilbyde. Jeg tror ikke helt på det.
Der kan hurtigt ske mærkelige ting i Tyrkiet. Træneren fyres og man er ude i kulden og ellers har de det hvis meget løssluppent med udbetaling af løn.
Så må vi jo bare sætte os og vente på det sker. Ham har vi garanteret signet inden august så ;)

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3252
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Brodernumsi » 19. maj 2017, 12:50

FlæskeFrank skrev:I øvrigt påfaldende at der dags dato ikke har skrevet med en ny spiller. Sidste år på denne tid havde vi vel skrevet med både Holgersson og Meilinger.

Særligt påfaldende når man vel faktisk vil bruge flere penge denne sommer end sidste år. Og sidste år gav os på papiret fire fine navne: Holgersson, Meilinger, Sloth og Flores.

Korrektion: Vi har skrevet med Lansing, men det var vel ikke et stort navn.
Måske har man lært noget, og bruger lidt længere tid på at se spillerne an.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Hanga » 19. maj 2017, 12:50

FlæskeFrank skrev:Jeg tror ikke på Spalvis i AaB, men når nu livet/karriereren ikke går helt optimal i Portugal, så kunne blikket jo godt blive vendt mod Danmark. Men ligner måske mere en alternativ erstatning for Bruninho på en lejeaftale på Heden.
Don't even say it :@ Jeg kan ikke bære flere frustrationer.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af frederikshavneren » 19. maj 2017, 13:03

FlæskeFrank skrev:I øvrigt påfaldende at der dags dato ikke har skrevet med en ny spiller. Sidste år på denne tid havde vi vel skrevet med både Holgersson og Meilinger.

Særligt påfaldende når man vel faktisk vil bruge flere penge denne sommer end sidste år. Og sidste år gav os på papiret fire fine navne: Holgersson, Meilinger, Sloth og Flores.

Korrektion: Vi har skrevet med Lansing, men det var vel ikke et stort navn.
Jeg gætter på at en væsentlig årsag til at Holgersson og Meilinger blev signet tidligt var fordi klubben ønskede at være klar til de formodede EL kval opgør.

Låst