Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
tRicky Martin
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 20
Tilmeldt: 30. apr 2017, 20:57

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af tRicky Martin » 21. maj 2017, 22:05

Mikkel Andersen

Børsting - Okore - Kanstrup - Ahlman

Flores - Würtz - Christensen - A. Jakobsen

Pohl - Aabech

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kristian » 21. maj 2017, 22:22

tRicky Martin skrev:Mikkel Andersen

Børsting - Okore - Kanstrup - Ahlman

Flores - Würtz - Christensen - A. Jakobsen

Pohl - Aabech
Skal vi rykke ned eller hvad ?
Ahh det der har du vel ikke tænkt helt igennem?
------------------
mvh Kristian

tRicky Martin
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 20
Tilmeldt: 30. apr 2017, 20:57

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af tRicky Martin » 21. maj 2017, 22:32

Kristian skrev:
tRicky Martin skrev:Mikkel Andersen

Børsting - Okore - Kanstrup - Ahlman

Flores - Würtz - Christensen - A. Jakobsen

Pohl - Aabech
Skal vi rykke ned eller hvad ?
Ahh det der har du vel ikke tænkt helt igennem?
Det var umiddelbart ikke planen. Som mit foregående indlæg viser, mener jeg der er mange mulige scenarier i både den dyre og den billige ende og af både drømmende og mere realistisk karakter. Her er Et af de, om ikke andet, realistiske scenarier og jeg tror ingenlunde at ovenstående sammensætning ville resultere i nedrykning. Hvad er det du mener, er helt skævt ved denne startopstilling?

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Klaus » 21. maj 2017, 22:46

tRicky Martin skrev: Hvad er det du mener, er helt skævt ved denne startopstilling?
Jeg kender ikke alle spillerne lige godt. Men jeg synes vi har brug for en ny central midtbanespiller. Magnus Christensen synes jeg skal køres ind som afløser for Wurtz ikke som hans makker. Jeg synes simpelthen ikke MC er dynamisk og kreativ nok til at spille den position. En yngre udgave af Risgaard havde noget af det. Han var god til at tage løbene i begge felter og lave gode offensive igangsætninger. Dette er altså ikke MCs spidskompetence.

Måske kan Risgaard klare endnu en sæson. Men jeg tænker der er brug for en afløser, og jeg har ikke fået øje på hans oplagte aftager i de kampe han har været ude.

tRicky Martin
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 20
Tilmeldt: 30. apr 2017, 20:57

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af tRicky Martin » 21. maj 2017, 22:59

Klaus skrev:
tRicky Martin skrev: Hvad er det du mener, er helt skævt ved denne startopstilling?
Jeg kender ikke alle spillerne lige godt. Men jeg synes vi har brug for en ny central midtbanespiller. Magnus Christensen synes jeg skal køres ind som afløser for Wurtz ikke som hans makker. Jeg synes simpelthen ikke MC er dynamisk og kreativ nok til at spille den position. En yngre udgave af Risgaard havde noget af det. Han var god til at tage løbene i begge felter og lave gode offensive igangsætninger. Dette er altså ikke MCs spidskompetence.

Måske kan Risgaard klare endnu en sæson. Men jeg tænker der er brug for en afløser, og jeg har ikke fået øje på hans oplagte aftager i de kampe han har været ude.
Hej Klaus!

Jeg er i og for sig enig med dig, i Würtz-MC anskuelsen. I dette tilfælde mener jeg, at de begge er nødvendige for at frigøre Børsting og Ahlmann og for at kompensere for de manglende defensive kompetencer hos Jakobsen (vff, mini-Ronaldinho) og i særdeleshed Flores. Jeg ville spille en 4-5-1, med kanter der trækker ind i banen, offensive backs og to stabiliserende i midtbanespillere. Aabech er jeg med på, er over the hill, men som hængende angriber bag den hurtige og ivrige Pohl (som timer sine dybdeløb rigtig fint) tror jeg han ville være rigtig god for AaB. Ham, Flores og Jakobsen skulle stå for det kreative.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kristian » 21. maj 2017, 23:05

tRicky Martin skrev:
Kristian skrev:
tRicky Martin skrev:Mikkel Andersen

Børsting - Okore - Kanstrup - Ahlman

Flores - Würtz - Christensen - A. Jakobsen

Pohl - Aabech
Skal vi rykke ned eller hvad ?
Ahh det der har du vel ikke tænkt helt igennem?
Det var umiddelbart ikke planen. Som mit foregående indlæg viser, mener jeg der er mange mulige scenarier i både den dyre og den billige ende og af både drømmende og mere realistisk karakter. Her er Et af de, om ikke andet, realistiske scenarier og jeg tror ingenlunde at ovenstående sammensætning ville resultere i nedrykning. Hvad er det du mener, er helt skævt ved denne startopstilling?
Der er flere ting ved den opstilling der er noget skidt i mon verden.

- Børsting skal ikke være back i mine øjne.
- MC skal ikke ligge sammen med Wurtz. Der er intet kreativitet overhovedet med dem. De ligner hinanden foe meget.
- Kender ikke jakobsen, men kan sige at jeg tvivler på Flores som en regulær kant, der skal arbejde deffensivt.
- Aabech? Altså hvad søren skal vi bruge ham til. Ham har udtjent sin værnepligt. Han ryger nok til vendsyssel hbis de rykker op.

Kan ikke følge dig i at vi skal afskippe Meilinger. Og for min skyld må Holgersson gerne blive, ved minimum 1 klasseindkøb til forsvaret, samt en ny højre back.

Vores kæder skal profileres og det skal gøres med indkøb af ny forsvarsmand, midtbanekreativitet og en angriber. Derudover sikkert ny målmand og højre back.
------------------
mvh Kristian

Johs
Drenge
Drenge
Indlæg: 35
Tilmeldt: 17. maj 2017, 13:27
Favoritspiller: Steve Olfers

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Johs » 21. maj 2017, 23:19

Sauer skrev:
doukas skrev:Jores Okore er sgu en utålmodig herre. Han gad heller ikke sidde på bænken for Aston Villa, så han endte sin klubkarriere i England med at træne med Villas U21-hold.

Artikel fra dengang det gik godt:

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... ub/5949652
Har vi ikke godt nok et par Villa-fans her på forummet? Måske ham dér, der hedder astonvilla? De må kunne fortælle lidt om hans niveau og mentalitet.

Jeg kan huske et par PL-kampe, hvor han var imponerende god over for verdensstjerner. Der var også noget med en kamp for FCN mod Chelsea, hvor han tørrede røv med Torres, som fik Chelsea til at byde på ham efterfølgende. Jeg var noget chokeret over, at han var inden for FCKs rækkevidde for et år siden, men fik dengang at forklaret, at hans niveau havde været nedadgående.
Han startede rigtig fint i Aston Villa. Det var tydeligt, at han havde medbragt selvtilliden fra Nordsjælland. Han var hurtig, fysisk stærk og læste spillet rigtig fint for en mand i sin alder. Der var sådan lidt Sakho over hans boldomgang. Selvom det til tider så lidt uortodoks formåede han for det meste at sende bolden videre eller føre bolden fremad. Så pådrog han sig sin knæskade, som holdte ham ude i 14 måneder. Han kom tilbage, og - måske en anelse farvet - synes, at han var en af Villas bedste spillere i den periode, hvor Sherwood reddede holdet fra nedrykning.

Efter sæsonen blev Okore opereret for nogle efterveer af sin knæskade, og gjorde først comeback i vinteren. Han spillede rigtig godt, var stærk i sine dueller og førte også bolden rigtig fint fremad i banen. Særlig godt var han makkerskab med Lescott, hvor de i fem kampe kun tabte en kamp, hvilket var til Arsenal. Da Remi Garde blev fyret, overtog Eric Black, som ikke viste samme kærlighed til Okore. Jeg mener vist nok han sad ude i nogle kampe med en skade, og da han kom tilbage, begyndte han at lave nogle fejl. Det virkede som om, at den kaotiske situation, påvirkede ham eget. Så opstod cirkusset omkring ham, hvor han blandt andet kritiserede manageren, og i en kamp nægtede at sidde på bænken. Derefter spillede han ikke mere før De Matteo trådte til, hvor han så fik en kamp i cuppen, hvor Villa tabte til Luton, og Okore lavede selvmål. I sin sidste tid begyndte han at lave flere småfejl.
Jeg kan slet ikke genkende den spiller, som FCK nu sender videre. For et år siden, ville han have været alt for god til Superligaen. Der gik en masse skriverier på, at perioden under Black, hvor han blev sat på u21-holdet, og fik at vide, at han ikke længere var en del af fremtiden, virkelig var hård for ham. Af mange Villa-fans opfattes han som egoistisk, fordi han brokkede sig en del over sin egen situation, imens klubben kæmpede med nedrykning.
Vigtigst for ham er, at han trives i dette miljø, finder stabilitet, får tillid og massere af spilletid. Så er jeg overbevist om, at han vil blive en kæmpe gevinst for AaB.

Hans stats for sin tid hos AVFC er også rimelig flotte:
https://www.whoscored.com/Players/99901 ... ores-Okore
Bemærk, udover tackles og interceptions, hans passing accuracy.

tRicky Martin
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 20
Tilmeldt: 30. apr 2017, 20:57

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af tRicky Martin » 21. maj 2017, 23:21

Kristian skrev:
tRicky Martin skrev:
Kristian skrev:
tRicky Martin skrev:Mikkel Andersen

Børsting - Okore - Kanstrup - Ahlman

Flores - Würtz - Christensen - A. Jakobsen

Pohl - Aabech
Skal vi rykke ned eller hvad ?
Ahh det der har du vel ikke tænkt helt igennem?
Det var umiddelbart ikke planen. Som mit foregående indlæg viser, mener jeg der er mange mulige scenarier i både den dyre og den billige ende og af både drømmende og mere realistisk karakter. Her er Et af de, om ikke andet, realistiske scenarier og jeg tror ingenlunde at ovenstående sammensætning ville resultere i nedrykning. Hvad er det du mener, er helt skævt ved denne startopstilling?
Der er flere ting ved den opstilling der er noget skidt i mon verden.

- Børsting skal ikke være back i mine øjne.
- MC skal ikke ligge sammen med Wurtz. Der er intet kreativitet overhovedet med dem. De ligner hinanden foe meget.
- Kender ikke jakobsen, men kan sige at jeg tvivler på Flores som en regulær kant, der skal arbejde deffensivt.
- Aabech? Altså hvad søren skal vi bruge ham til. Ham har udtjent sin værnepligt. Han ryger nok til vendsyssel hbis de rykker op.

Kan ikke følge dig i at vi skal afskippe Meilinger. Og for min skyld må Holgersson gerne blive, ved minimum 1 klasseindkøb til forsvaret, samt en ny højre back.

Vores kæder skal profileres og det skal gøres med indkøb af ny forsvarsmand, midtbanekreativitet og en angriber. Derudover sikkert ny målmand og højre back.[/

Læs evt. ovenstående.

Alternativt kunne Jakobsen/Würtz anvendes, men ja, det ville kræve kanter der er bedre defensivt og en mere regulær højre back. Personligt er jeg ikke vild med Børsting, så køb af en ny højre back ville jeg ikke klage over. Jeg mener dog ikke Holgersson har niveau til at spille - jeg har sågar savnet KEP til tider og så slår det slemt til. Kanstrup er niveauer bedre end Holgerssen.

Ift Aabech læs ovenstående.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Funky » 21. maj 2017, 23:57

tRicky Martin skrev:
Læs evt. ovenstående.

Alternativt kunne Jakobsen/Würtz anvendes, men ja, det ville kræve kanter der er bedre defensivt og en mere regulær højre back. Personligt er jeg ikke vild med Børsting, så køb af en ny højre back ville jeg ikke klage over. Jeg mener dog ikke Holgersson har niveau til at spille - jeg har sågar savnet KEP til tider og så slår det slemt til. Kanstrup er niveauer bedre end Holgerssen.

Ift Aabech læs ovenstående.
Gaarde har sagt, at der skal hentes en erstatning for Mæhle, det lyder dermed ikke som en Børsting-løsning.
KEP viste lige her til eftermiddag, hvorfor man nok bør kunne stile højere end ham. Brokkede sig til et rødt kort.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

AK48hamas
1. div
1. div
Indlæg: 489
Tilmeldt: 30. okt 2012, 12:13

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AK48hamas » 22. maj 2017, 00:15

Funky skrev:
tRicky Martin skrev:
Læs evt. ovenstående.

Alternativt kunne Jakobsen/Würtz anvendes, men ja, det ville kræve kanter der er bedre defensivt og en mere regulær højre back. Personligt er jeg ikke vild med Børsting, så køb af en ny højre back ville jeg ikke klage over. Jeg mener dog ikke Holgersson har niveau til at spille - jeg har sågar savnet KEP til tider og så slår det slemt til. Kanstrup er niveauer bedre end Holgerssen.

Ift Aabech læs ovenstående.
Gaarde har sagt, at der skal hentes en erstatning for Mæhle, det lyder dermed ikke som en Børsting-løsning.
KEP viste lige her til eftermiddag, hvorfor man nok bør kunne stile højere end ham. Brokkede sig til et rødt kort.

Endnu en som leger Football Manager og som tror man kan flytte spillere rundt som man vil. Boersting paa hoejre back som afloeser for Maehle? Da han engang blev afprovet i forsvaret var det paa venstre back som NOEDLOESNING, samme med Anders Due en NOEDLOESNING, samme med Gilli Sorensen en NOEDLOESNING. Fordi vi engang lykkedes med Dalsgaard og FCN lykkedes med Jens Stryger Larsen, saa er der gaaet sport i at foreslaa alle mulige vanvittige dispositioner. Skal vi nu ikke bare hente en etableret naturlig hoejre back, som Gaarde endda selv har naevnt?

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 22. maj 2017, 08:33

AK48hamas skrev:
Funky skrev:
tRicky Martin skrev:
Læs evt. ovenstående.

Alternativt kunne Jakobsen/Würtz anvendes, men ja, det ville kræve kanter der er bedre defensivt og en mere regulær højre back. Personligt er jeg ikke vild med Børsting, så køb af en ny højre back ville jeg ikke klage over. Jeg mener dog ikke Holgersson har niveau til at spille - jeg har sågar savnet KEP til tider og så slår det slemt til. Kanstrup er niveauer bedre end Holgerssen.

Ift Aabech læs ovenstående.
Gaarde har sagt, at der skal hentes en erstatning for Mæhle, det lyder dermed ikke som en Børsting-løsning.
KEP viste lige her til eftermiddag, hvorfor man nok bør kunne stile højere end ham. Brokkede sig til et rødt kort.

Endnu en som leger Football Manager og som tror man kan flytte spillere rundt som man vil. Boersting paa hoejre back som afloeser for Maehle? Da han engang blev afprovet i forsvaret var det paa venstre back som NOEDLOESNING, samme med Anders Due en NOEDLOESNING, samme med Gilli Sorensen en NOEDLOESNING. Fordi vi engang lykkedes med Dalsgaard og FCN lykkedes med Jens Stryger Larsen, saa er der gaaet sport i at foreslaa alle mulige vanvittige dispositioner. Skal vi nu ikke bare hente en etableret naturlig hoejre back, som Gaarde endda selv har naevnt?

Jeg ser også Børsting som en spiller der kunne agere back up på højre back, så vi kan få sparer de lønkroner der pt bliver brugt på PK. Jeg ser ikke Børsting som god nok teknisk til central midt eller kant, og som angriber er han ikke stærk nok på førsteberøringer og evnen til at holde i bolden. Til gengæld er hans energi og løb uden bold perfekt til backen, og han er ret solid defensivt.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af NIN » 22. maj 2017, 08:33

AK48hamas skrev:
Funky skrev:
tRicky Martin skrev:
Læs evt. ovenstående.

Alternativt kunne Jakobsen/Würtz anvendes, men ja, det ville kræve kanter der er bedre defensivt og en mere regulær højre back. Personligt er jeg ikke vild med Børsting, så køb af en ny højre back ville jeg ikke klage over. Jeg mener dog ikke Holgersson har niveau til at spille - jeg har sågar savnet KEP til tider og så slår det slemt til. Kanstrup er niveauer bedre end Holgerssen.

Ift Aabech læs ovenstående.
Gaarde har sagt, at der skal hentes en erstatning for Mæhle, det lyder dermed ikke som en Børsting-løsning.
KEP viste lige her til eftermiddag, hvorfor man nok bør kunne stile højere end ham. Brokkede sig til et rødt kort.

Endnu en som leger Football Manager og som tror man kan flytte spillere rundt som man vil. Boersting paa hoejre back som afloeser for Maehle? Da han engang blev afprovet i forsvaret var det paa venstre back som NOEDLOESNING, samme med Anders Due en NOEDLOESNING, samme med Gilli Sorensen en NOEDLOESNING. Fordi vi engang lykkedes med Dalsgaard og FCN lykkedes med Jens Stryger Larsen, saa er der gaaet sport i at foreslaa alle mulige vanvittige dispositioner. Skal vi nu ikke bare hente en etableret naturlig hoejre back, som Gaarde endda selv har naevnt?
Det vil ikke blot være en naturlig, men ualmindelig kedelig løsning. Lad os hente en defensiv midt (helst back), som vi kan omskole til spidsangriber og en angriber, vi kan omskole til back.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af troelsh » 22. maj 2017, 08:48



Står vi med det hold efter transfervinduet er jeg tilfreds, kusk er dog yderst tvivlsom i know

Brugeravatar
strangecap
1. div
1. div
Indlæg: 258
Tilmeldt: 22. maj 2011, 07:41
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Sulsted

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af strangecap » 22. maj 2017, 09:14

troelsh skrev:

Står vi med det hold efter transfervinduet er jeg tilfreds, kusk er dog yderst tvivlsom i know
Hvis Vensyssel FF rykker op på søndag tror jeg ikke du skal regne med Leonco

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 22. maj 2017, 09:17

troelsh skrev:

Står vi med det hold efter transfervinduet er jeg tilfreds, kusk er dog yderst tvivlsom i know
Ville gerne ha Pusic.
Omvendt sælger jeg den gerne for den opstilling du har lavet der.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 22. maj 2017, 09:32

Gaarde er ikke så dum udelukkende at hente spillere fra danske klubber. Glem alt om typer som Gammelby og Leonco, vi befinder os forhåbentlig på en lidt anden hylde.

Tog et kig nedover svenskere udenlands, og der kom et par nye interessante navne på listen.

Emir Kujovic, angriber, AA Gent. Får ingen spilletid, og bør være på vej hjem til Norden. Stor, stærk angriber med masser af tilstedeværelse i feltet, og mål i støvlerne.

Tesfaldet Tekie, central midtbane, AA Gent. Den helt store åbenbaring på den centrale midtbane sidste år i svensk fodbold. Ung spiller, som vi måske kan leje for et halvt år og dermed blive fri for den nuværende centrale midtbane, der skaber flere problemer end den løser med sin langsommelige boldomgang. Boldførende midtbanespiller, med et godt drev med bolden. Var jagtet af Lille, PSV og Heerenveen inden han skrev under med Gent.

Hammarby skal i øvrigt være ret tæt på Pär Hansson, der har en fælles fortid med klubbens nye sportschef i Helsingborg.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FlæskeFrank » 22. maj 2017, 09:44

troelsh skrev:

Står vi med det hold efter transfervinduet er jeg tilfreds, kusk er dog yderst tvivlsom i know
Målmand Andersen. Stephan eller Mikkel ?

Problemet med Mikkel Andersen er vel, at han ikke er så god, som han selv mener, han er. Det giver altid problemer for en spiller. Og faktum for Andersen er, at han er sat på bænken både i Randers og FCM.

Host host Kenneth Stenild.
- FlæskeFrank

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af 9000AaB » 22. maj 2017, 10:06

FlæskeFrank skrev:
troelsh skrev:

Står vi med det hold efter transfervinduet er jeg tilfreds, kusk er dog yderst tvivlsom i know
Målmand Andersen. Stephan eller Mikkel ?

Problemet med Mikkel Andersen er vel, at han ikke er så god, som han selv mener, han er. Det giver altid problemer for en spiller. Og faktum for Andersen er, at han er sat på bænken både i Randers og FCM.

Host host Kenneth Stenild.
Håber VIRKELIG heller ikke det bliver Mikkel Andersen der kommer til AaB, så hellere Larsen (desværre), for Mikkel Andersen har virkelig ikke noget stabilt niveau og når han rammer sit bundniveau er han dårligere end Larsen, og det gør han desværre tit syntes jeg personligt.

Siiger
Drenge
Drenge
Indlæg: 48
Tilmeldt: 26. apr 2016, 07:24
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Siiger » 22. maj 2017, 10:33

troelsh skrev:

Står vi med det hold efter transfervinduet er jeg tilfreds, kusk er dog yderst tvivlsom i know
Kusk kommer næppe til AaB. Alle efterretninger lyder på, at han trives godt i København, hvor han har venner og kæreste. Han er ikke naturligt førstevalg, og det lægger Ståle heller ikke skjul på, men kan Kusk selv acceptere den situation, så bliver han.

"- Jeg har det rigtig godt her, og jeg trives her. Jeg kunne sagtens se mig selv blive her i længere tid.": http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/matc ... gelse-her/

Og min analyse er, at det kan han godt - Verbic viser stigende utilfredshed med sin situation i FCK og har vist været oppe og toppes med Ankersen på træningsbanen og viser heller ikke niveau. Falk og Thomsen er på vej tilbage fra skader, hvor især sidstnævnte har et stykke vej endnu. Toutouh er sikkert førstevalg, men har luftet tanken om at skifte.

Samtidig bliver der masser af kampe i næsten sæson for Kusk og co at deles om, så han kommer ikke til at blomstre på bænken - han skal bare sluge, at han ikke er nøglespiller. Kusks defensive mangler står i vejen for at blive netop dét, men i ligaen og pokalen mod "mindre" hold, bliver der brug for ham - og derfor kommer han ikke hjem til AaB, tror jeg.

bongo1234
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 76
Tilmeldt: 28. jun 2016, 16:11
Geografisk sted: Syd/vest for Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af bongo1234 » 22. maj 2017, 10:45

Nogen der ved hvem gæstespilleren er, der spiller med idag

https://aabsport.dk/nyheder/2017/maj/re ... anders-fc/

Sphephelo S'miso Sithole

Låst