Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af KJ » 30. maj 2017, 14:23

Hmmm... Banggaard har haft gode perioder i FCM, men han faldt absurd meget i niveau den sidste tid og blev nærmest lagt for had af fansene. Dermed ikke være sagt, at han ikke ville være bedre end Blåbjerg og KP, men jeg ser ham ikke som noget sikkert kort. Han skal i hvert fald helst ikke koste meget mere end gratis, hvis vi henter ham.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10729
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af jonas386 » 30. maj 2017, 14:58

Gnu skrev:Vi kommer selvfølgelig ikke til at hente en mand, der kun har været i bundesligaen i et halvt år, har lang tid til kontraktudløb og som får kontinuerlig spilletid.
Jeg troede faktisk Banggaard skiftede før denne sæson, og dermed havde været i det tyske i et år. Derfor forslaget, da 9 kampe på et år ikke ligefrem er fast mand.
Derudover er Darmstadt lige rykket ned, og det er jo ikke sikkert Banggaard har den store interesse i 2.BuLi.

Men det er da rigtigt, at han kun har været afsted i et halvt år, hvilket selvfølgelig ændrer situationen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Pastorius » 30. maj 2017, 15:12

Gamen skrev:
Pastorius skrev:
Jeg synes det mest bemærkelsesværdige er at det sker så tidligt. Måske ligger der en frikøbsklausul?
What? Manden skifter på fri transfer, dvs. at han fra 30/6 er Vejle-spiller. Frikøbsklausul?! Skiftet er vel bare annonceret, nu hvor sæsonen er ovre for begge klubbers vedkommende. Det er der ikke noget odiøst i, det sker mange gange hver sæson.
Jeg tænker på der er en frikøbsklausul i hans nye kontrakt med Vejle, ellers kan jeg ikke rigtig se noget incitament for ham, for allerede nu at binde sig til en førstedivisionsklub. Der er jo masser af tid til at større og bedre klubber kunne melde sig på banen.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7858
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 30. maj 2017, 15:18

Pastorius skrev:
Gamen skrev:
Pastorius skrev:
Jeg synes det mest bemærkelsesværdige er at det sker så tidligt. Måske ligger der en frikøbsklausul?
What? Manden skifter på fri transfer, dvs. at han fra 30/6 er Vejle-spiller. Frikøbsklausul?! Skiftet er vel bare annonceret, nu hvor sæsonen er ovre for begge klubbers vedkommende. Det er der ikke noget odiøst i, det sker mange gange hver sæson.
Jeg tænker på der er en frikøbsklausul i hans nye kontrakt med Vejle, ellers kan jeg ikke rigtig se noget incitament for ham, for allerede nu at binde sig til en førstedivisionsklub. Der er jo masser af tid til at større og bedre klubber kunne melde sig på banen.
Nej for mig at se virker det også som en beslutning han virkelig har ville, hvorfor en frikøbsklausul ikke nødvendigvis har været vigtigt for ham.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1633
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Erasmus Montanus » 30. maj 2017, 15:23

Magnus Troest skal da bare hjem til Danmark for at styre vores forsvar.
Rune Frantsen ind på højre back.
Mats Møller Dæhli ind på den kant.
Marco Djuricin skal banke kasser ind for os.

Og så må vi kigge lidt mere intenst efter en offensiv midtbanespiller. Det går nok ikke med ham Shithole, vi havde på besøg, selvom det ville være dejligt med en stor, stærk sydafrikaner i maskinrummet. Var der nogen, som så kampen, hvor han deltog?

Okore er også velkommen, for i den idelle verden får vi to nye midtstoppere, men man kan ikke få alt.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

thequest
2. div
2. div
Indlæg: 147
Tilmeldt: 8. feb 2009, 17:20
Favoritspiller: min søn
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af thequest » 30. maj 2017, 15:44

John Guidetti er tilovers i Celta Vigo - Svensk super angriber, man kunne måske leje ham med en frikøbs klausul. Han bankede 20 kasser ind i 23 kampe for Feyenoord for 4 år siden (han er 25)

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 30. maj 2017, 15:45

thequest skrev:John Guidetti er tilovers i Celta Vigo - Svensk super angriber, man kunne måske leje ham med en frikøbs klausul. Han bankede 20 kasser ind i 23 kampe for Feyenoord for 4 år siden (han er 25)
Manden har et kæmpe navn i Holland og Spanien. Selvføglelig ender sådan en spiller aldrig i AaB.
Jeg savner Winsnes

thequest
2. div
2. div
Indlæg: 147
Tilmeldt: 8. feb 2009, 17:20
Favoritspiller: min søn
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af thequest » 30. maj 2017, 16:01

Man har vel lov at drømme :cool: :aabfan:

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 30. maj 2017, 16:38

thequest skrev:Man har vel lov at drømme :cool: :aabfan:
Bestemt. Men det er nogle hede drømme du drømmer ;)
Jeg savner Winsnes

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 30. maj 2017, 18:17

http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/fc ... t-for-dyr/

Det bliver mere og mere realistisk med Okore tror jeg.
Jeg savner Winsnes

swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 914
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af swfc » 30. maj 2017, 18:33

Martino skrev:http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/fc ... t-for-dyr/

Det bliver mere og mere realistisk med Okore tror jeg.
Det kan være spin fra FCN. Et signal til Okore om at slække på kravene
AaB i hjertet

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Pastorius » 30. maj 2017, 18:34

Martino skrev:http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/fc ... t-for-dyr/

Det bliver mere og mere realistisk med Okore tror jeg.
Det er vel bare CV, der er igang med at forhandle pris, hvis chancen skulle byde sig.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 30. maj 2017, 18:53

swfc skrev:
Martino skrev:http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/fc ... t-for-dyr/

Det bliver mere og mere realistisk med Okore tror jeg.
Det kan være spin fra FCN. Et signal til Okore om at slække på kravene
Ja eller et sidste forsøg fra CV om at Okore skal vælge FCN over AaB. Gaarde skal kun slå til hvis lønnen kan lande et rimeligt sted.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 969
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Rams » 30. maj 2017, 19:03

Spørgsmålet hvor meget is i maven Gaarde kan tillade sig at have.
Personligt er jeg ikke et øjeblik i tvivl om, at der arbejdes på en dansk styrmand enten i form af Okore eller Kanstrup. Hvis vi udviste lidt rettidig omhu, så henter vi også fremtidens styrmand i form af Alexander Ludwig. Skolet på FCMs akademi, hærdet i Vendsyssel og modnet som forsvarsdirigent i Køge. Kun 23 år. Han er fremtidens Kanstrup som AaBs spillende forsvarer. Så kan vi sende Rokkedal til Jammerbugten og beholde Kasper P og Blåbjerg,som jeg ikke synes er så ringe som debatsiden gør dem til.
In verbis simus faciles

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Debatjuntaen » 30. maj 2017, 19:59

Vi har her til aften ryddet op i en masse indlæg, som er skrevet tidligere i dag.

Hvis der er indlæg der overskrider retningslinjerne, så anmeld dem. Lad være med at svare tilbage! Og til de af jer der synes vi reagerer for langsomt - vi er frivillige og er ikke på debatten 24/7.

Dem som har deltaget i den ordveksling vi har slettet kan forvente en personlig hilsen.

/Debatjuntaen

AalBoyeBK
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 29. jan 2009, 14:53

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AalBoyeBK » 30. maj 2017, 20:02

Christian Gytkjær, som netop er rykket ned i 3. Bundesliga, synes et bud på en topklasse angriber, hvis man mener det er nødvendigt med sådan en. Hans mange mål i Norge var i hvert fald imponerenede.

Han har lavet 2 mål i 16 kampe, og har altså på ingen måde imponeret for 1860. Man kan dog også tale om en klub der på ingen måde har fungeret. Hvis det var gået bedre personligt for ham, tror jeg heller ikke der var nogen chance for han kunne komme til Aalborg, og ved faktisk stadig ikke om det er realistisk (Han får sikkert en del i løn), men synes det var et interessant navn at få bragt i spil.

Breezer
2. div
2. div
Indlæg: 199
Tilmeldt: 7. aug 2016, 23:37

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Breezer » 30. maj 2017, 20:16

AalBoyeBK skrev:Christian Gytkjær, som netop er rykket ned i 3. Bundesliga, synes et bud på en topklasse angriber, hvis man mener det er nødvendigt med sådan en. Hans mange mål i Norge var i hvert fald imponerenede.

Han har lavet 2 mål i 16 kampe, og har altså på ingen måde imponeret for 1860. Man kan dog også tale om en klub der på ingen måde har fungeret. Hvis det var gået bedre personligt for ham, tror jeg heller ikke der var nogen chance for han kunne komme til Aalborg, og ved faktisk stadig ikke om det er realistisk (Han får sikkert en del i løn), men synes det var et interessant navn at få bragt i spil.
Gytkjær ville fra den absolut øverste hylde vi kan hente. Vi kunne måske blive attraktive ved at tilbyde ham en sæson som klart førstevalg, og en lav frikøbsklausul så han igen kan komme til udlandet. Han har jo knap et etableret navn i Danmark, og ingen klubber i Norge har formentligt råd til ham, heller ikke Rosenborg når de har Bendtner.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af De Fem » 30. maj 2017, 20:35

Nogen der ved hvem der kan forventes taget op fra u-holdet i år?

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af DobbeltA » 30. maj 2017, 21:03

Ramkilde er vel sikker, selvom han lige nu ikke er at finde på spillertruppen på Aabsport. Nicolai Lyngø kunne sagtens være et emne, han skulle efter sigende have spillet sig op i den sidste del af sæsonen og er en fysisk stærk og kontant midterforsvarer. Mathias Andersen på venstre back er også et emne, han er lynhurtig, men mangler lidt på fysikken endnu. Så er der Anders Østergaard (årgang '97) som blev forbigået sidste sommer. Han kunne godt komme op at træne med, men skal vel spille på DS.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9615
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Buzz Killington » 30. maj 2017, 21:30

DobbeltA skrev:Ramkilde er vel sikker, selvom han lige nu ikke er at finde på spillertruppen på Aabsport. Nicolai Lyngø kunne sagtens være et emne, han skulle efter sigende have spillet sig op i den sidste del af sæsonen og er en fysisk stærk og kontant midterforsvarer. Mathias Andersen på venstre back er også et emne, han er lynhurtig, men mangler lidt på fysikken endnu. Så er der Anders Østergaard (årgang '97) som blev forbigået sidste sommer. Han kunne godt komme op at træne med, men skal vel spille på DS.
Ramkilde har så vidt jeg kan se aldrig figuret i spillertruppen på AaBsport.dk. Har tjekket forskellige datoer på wayback machine, f.eks. midt 2016, og start 2017. Han er der ikke, og har formentlig aldrig været der. Så jeg tror ikke man skal lægge for meget i det. Det er vist kun spillere der er en permanent del af førsteholdstruppen der er med.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Låst