Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 13. jun 2017, 19:05

Hanga skrev:
Funky skrev:
Jeg kunne nu godt forestille mig, at han er blevet lokket op til et kig, og så er det i sidste ende strandet på et spørgsmål om kontraktlængde eller klausuler.
Han skulle jo allerede have været heroppe for nogle uger siden og se forholdene, hvis man skal tro andre rapporter herinde.

Det tror jeg mere på.
Jeg har ikke set noget der henviser til at han allerede har været heroppe for et par uger siden?

Uanset hvad må den være særdeles kold siden agenten melder sådan ud i medierne.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Hanga » 13. jun 2017, 19:07

Funky skrev: Det ændrer vel ikke på, at han godt kan have været til stede i dag for at forhandle de sidste ting på plads.
Indrømmet, det kunne han godt ja... Men sandsynligt finder jeg det ikke.

Nå, man må håbe at AaB har arbejdet med en backup plan. Spændende hvem der er nr. 2 på listen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold
Indlæg: 800
Tilmeldt: 29. jul 2005, 19:52

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Steve-Dave » 13. jun 2017, 19:12

BoT skrev:Talte i går med en gut, der kender flere folk i FCK. Han fortalte uopfordret, at Okore var på vej til Aalborg. Han skulle være klar til et stort løndyk for at få spilletid.
Du lovede os Okore, BoT! Jeg tror aldrig på noget du siger igen og jeg kommer aldrig mere til din lortefest. :thumbsdown:

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af alithebeast » 13. jun 2017, 19:16

Hanga skrev:
Funky skrev: Det ændrer vel ikke på, at han godt kan have været til stede i dag for at forhandle de sidste ting på plads.
Indrømmet, det kunne han godt ja... Men sandsynligt finder jeg det ikke.

Nå, man må håbe at AaB har arbejdet med en backup plan. Spændende hvem der er nr. 2 på listen.
Sikkert en eller anden østeuropæisk angriber hvis agent mener, at han ville være god som spillende stopper.
Hader København!

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af 9520AaB » 13. jun 2017, 19:17

Om kort tid skriver en velkendt debattør herinde, at det hele falder tilbage på Gaarde, og at han skal fyres. Uden at vide noget som helst om hvad Okore forlangte, og hvilke krav han stillede.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 13. jun 2017, 19:17

Hmmm nå men så må vi jo nøjes med Mathias Nielsen og en anden CB. :aabfan: Vi skal ihvertfald have 2 nye CB´ere.

Alpa Chino
1. div
1. div
Indlæg: 269
Tilmeldt: 10. dec 2015, 13:06

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Alpa Chino » 13. jun 2017, 19:18

Stik ham nu bare en lav løn men kæmpe sign on fee! Vi har råd til det Gaarde!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 13. jun 2017, 19:19

9520AaB skrev:Om kort tid skriver en velkendt debattør herinde, at det hele falder tilbage på Gaarde, og at han skal fyres. Uden at vide noget som helst om hvad Okore forlangte, og hvilke krav han stillede.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det kan man stille sit ur efter. Telefonnummeret skuffet aldrig på den front.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Pastorius » 13. jun 2017, 19:19

Forza skrev:
Hanga skrev:
Funky skrev:
Jeg kunne nu godt forestille mig, at han er blevet lokket op til et kig, og så er det i sidste ende strandet på et spørgsmål om kontraktlængde eller klausuler.
Han skulle jo allerede have været heroppe for nogle uger siden og se forholdene, hvis man skal tro andre rapporter herinde.

Det tror jeg mere på.
Jeg har ikke set noget der henviser til at han allerede har været heroppe for et par uger siden?

Uanset hvad må den være særdeles kold siden agenten melder sådan ud i medierne.
Det kunne i teorien også være en agent der spiller hardball - det tror jeg nu ikke.

Uanset er jeg godt tilfreds med at det ikke blev til noget. Det må betyde at AaB har været helt bevidst om risikoen, og ikke villet tage for stor en økonomisk chance for at lande ham. Nu får vi se om andre melder sig på banen inden transfervinduet lukket, eller om han bliver mere motiveret for at acceptere vores vilkår, efterhånden som deadline nærmer sig.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 13. jun 2017, 19:21

Hanga skrev: Han skulle jo allerede have været heroppe for nogle uger siden og se forholdene, hvis man skal tro andre rapporter herinde.

Det tror jeg mere på.
Ja, han var heroppe d. 1 juni, mener jeg det var. Trist at enderne ikke kunne mødes - det var også det der var knasten sidst jeg hørte om det. Han skulle ellers være fint tilfreds med det han så heroppe.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 13. jun 2017, 19:22

FIDEL skrev:Hmmm nå men så må vi jo nøjes med Mathias Nielsen og en anden CB. :aabfan: Vi skal ihvertfald have 2 nye CB´ere.
Men ikke en andenrangsspiller fra Horsens.

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af DobbeltA » 13. jun 2017, 19:49

En ting er at der ikke kommer nye ind lige nu, men hvad med dem vi gerne vil af med??? Kan man forestille sig at træningen på mandag skulle starte med samme hold som vi sluttede med, når det er ret tydeligt hvilke spillere AaB gerne vil skille sig af med. I morgen er det onsdag, i overmorgen er det torsdag og snart står der en flok journalister og en flok dedikerede fans på Hornevej og forventer at se ændringer. Vi er snart der hvor man sender et håb afsted når man lægger sig at sove og håber at Gaarde og co. har fikset noget henover natten. Næste morgen vågner man så og opdager at drømmen ikke blev til virkelighed, tiden er knap de herrer på Hornevej.

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1258
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af martinaalborg » 13. jun 2017, 19:49

Gamen skrev:
FIDEL skrev:Hmmm nå men så må vi jo nøjes med Mathias Nielsen og en anden CB. :aabfan: Vi skal ihvertfald have 2 nye CB´ere.
Men ikke en andenrangsspiller fra Horsens.
NEJ TAK til ham...

Vi SKAL ud og have tilføjet 1 klasse-forsvarer og 1 klasse-angriber...

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Hanga » 13. jun 2017, 20:02

Det er godt nok i de tider her, at man savner Halftime og en Lynge der kommer til at sige lidt mere end han havde planlagt. Det var tider!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Funky » 13. jun 2017, 20:04

Hanga skrev:Det er godt nok i de tider her, at man savner Halftime og en Lynge der kommer til at sige lidt mere end han havde planlagt. Det var tider!
Ja for helvede. Lyngefar som sad og smed lunser ud i æteren. Det var supergo' radio.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 13. jun 2017, 20:05

Altså hvis vores ledelse er bare nogenlunde dygtige har de arbejdet på felre muligheder på én gang. Mht. Okore ved jeg ikke helt - jeg bifalder at man sigter højt, men jeg har også hele tiden frygtet at Okores selvforståelse var for stor til AaB. Der må dog godt snart ske noget så vi får bare nogen af de nye spillere med fra starten af næste sæson. Forstærkes holdet ikke kan vi sagtens ryge ud igennem play off kampe mod Viborg eller Esbjerg.

Ang. Half-time - ja det er sgu savnet. Vi havde en podcast 100 år før mange af de andre og det er i den grad ærgeligt, at den ikke findes mere.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af DobbeltA » 13. jun 2017, 20:14

Funky skrev:
Hanga skrev:Det er godt nok i de tider her, at man savner Halftime og en Lynge der kommer til at sige lidt mere end han havde planlagt. Det var tider!
Ja for helvede. Lyngefar som sad og smed lunser ud i æteren. Det var supergo' radio.
Helt enig, er vi ikke lidt efterladt i mørket? Kom tilbage med Halftime, eller et eller andet tilsvarende.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Buzz Killington » 13. jun 2017, 20:15

Pyha. Selvom det lød spændende med Okore, lød han også som en meget dyr spiller der tilsyneladende var en katastrofe i FCK med en meget alvorlig skadeshistorik. Det havde været et (måske for) stort sats for en klub som vores.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 13. jun 2017, 20:19

Buzz Killington skrev:Pyha. Selvom det lød spændende med Okore, lød han også som en meget dyr spiller der tilsyneladende var en katastrofe i FCK med en meget alvorlig skadeshistorik. Det havde været et (måske for) stort sats for en klub som vores.
Sådan vil det altid være, hvis vi skal hente noget der minder om en kvalitet i den situation vi er i nu. Spændende projekt, god økonomi og alt det der. Men vi har sejlet i halvandet år, er milevidt fra europæisk deltagelse og har ikke det vilde ellers at byde ind med. Vi spiller ikke attraktiv fodbold osv.

Vi kommer til at købe dyrt i dette vindue, fordi vi er nødt til at få kvalitet ind.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Buzz Killington » 13. jun 2017, 20:21

Gamen skrev:
Buzz Killington skrev:Pyha. Selvom det lød spændende med Okore, lød han også som en meget dyr spiller der tilsyneladende var en katastrofe i FCK med en meget alvorlig skadeshistorik. Det havde været et (måske for) stort sats for en klub som vores.
Sådan vil det altid være, hvis vi skal hente noget der minder om en kvalitet i den situation vi er i nu. Spændende projekt, god økonomi og alt det der. Men vi har sejlet i halvandet år, er milevidt fra europæisk deltagelse og har ikke det vilde ellers at byde ind med. Vi spiller ikke attraktiv fodbold osv.

Vi kommer til at købe dyrt i dette vindue, fordi vi er nødt til at få kvalitet ind.
Jeg har intet problem med dyre indkøb i dette vindue. Store profiler er velkomne. Men det skal være sikre skud i bøssen til de penge, og der var usikkerheder omkring Okore.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Låst