Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 19. jun 2017, 14:06

boldspiller skrev:
Martino skrev:
KJ skrev:Hvem var dårligst i bip-test - eller blev tilskuerne pålagt ikke at offentliggøre det ? :cheers:
Det må forblive en hemmelighed. Mon ikke Lokalsprøjten har en artikel eller et indslag om det senere.
Siger sjældent ret meget - typisk en målmand eller en på vej tilbage fra skade.

Der har i øvrigt været utroligt stille omkring Sloth - mon han og AaB giver hinanden en sidste chance?
Det håber jeg dælme ikke! Vi mangler i høj grad forstærkninger! Og det er Sloth ikke.

Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1243
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Pollack2 » 19. jun 2017, 14:52

FIDEL skrev:
boldspiller skrev:
Martino skrev:
KJ skrev:Hvem var dårligst i bip-test - eller blev tilskuerne pålagt ikke at offentliggøre det ? :cheers:
Det må forblive en hemmelighed. Mon ikke Lokalsprøjten har en artikel eller et indslag om det senere.
Siger sjældent ret meget - typisk en målmand eller en på vej tilbage fra skade.

Der har i øvrigt været utroligt stille omkring Sloth - mon han og AaB giver hinanden en sidste chance?
Det håber jeg dælme ikke! Vi mangler i høj grad forstærkninger! Og det er Sloth ikke.
Det vil være grotesk - med det forløb vi var vidne til i foråret. Hvis ikke man gør alt, hvad man kan for at få Sloth ud ad klappen, så er der ingen sammenhæng i det AaB foretager sig...

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af PeterS » 19. jun 2017, 14:57

Pollack2 skrev:
FIDEL skrev:
boldspiller skrev:
Martino skrev:
KJ skrev:Hvem var dårligst i bip-test - eller blev tilskuerne pålagt ikke at offentliggøre det ? :cheers:
Det må forblive en hemmelighed. Mon ikke Lokalsprøjten har en artikel eller et indslag om det senere.
Siger sjældent ret meget - typisk en målmand eller en på vej tilbage fra skade.

Der har i øvrigt været utroligt stille omkring Sloth - mon han og AaB giver hinanden en sidste chance?
Det håber jeg dælme ikke! Vi mangler i høj grad forstærkninger! Og det er Sloth ikke.
Det vil være grotesk - med det forløb vi var vidne til i foråret. Hvis ikke man gør alt, hvad man kan for at få Sloth ud ad klappen, så er der ingen sammenhæng i det AaB foretager sig...
Der må sgu være sket noget jeg har overset? Har han ikke bare været ude og sige, han gerne ville spille fodbold?

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af astonvilla » 19. jun 2017, 15:14

AK48hamas skrev:Holgersen var simpelthen bedst i Biptest? Ved ikke om jeg skal grine eller græde.
Med ben så lange som en Kenyaner's og en kamp-vægt på 54 kg. kan det vel ikke overraske han er god i en løbetest.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Pastorius » 19. jun 2017, 15:15

Pollack2 skrev:
FIDEL skrev:
boldspiller skrev:
Martino skrev:
KJ skrev:Hvem var dårligst i bip-test - eller blev tilskuerne pålagt ikke at offentliggøre det ? :cheers:
Det må forblive en hemmelighed. Mon ikke Lokalsprøjten har en artikel eller et indslag om det senere.
Siger sjældent ret meget - typisk en målmand eller en på vej tilbage fra skade.

Der har i øvrigt været utroligt stille omkring Sloth - mon han og AaB giver hinanden en sidste chance?
Det håber jeg dælme ikke! Vi mangler i høj grad forstærkninger! Og det er Sloth ikke.
Det vil være grotesk - med det forløb vi var vidne til i foråret. Hvis ikke man gør alt, hvad man kan for at få Sloth ud ad klappen, så er der ingen sammenhæng i det AaB foretager sig...
Sloth kommer selvfølgelig afsted, hvis der er den mindste interesse for ham et eller andet sted.

Sålænge transfervinduet er åbent, så skal der en interesseret klub til, der vil betale (en del af?) hans løn. Sker det ikke, tror jeg der bliver lavet en eller anden form for deal med ham.

Problemet er at han vel ikke er verdens mest attraktive spiller længere, efter ikke engang at kunne komme på et svagt AaB-hold i foråret. Så måske er hans bedste valg at rådne op i AaB, fremfor at spille for væsenligt mindre andre steder.
Med venlig Hilsen
--
Robert

swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 913
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af swfc » 19. jun 2017, 15:38

PeterS skrev:
Pollack2 skrev:
FIDEL skrev:
boldspiller skrev:
Martino skrev:
KJ skrev:Hvem var dårligst i bip-test - eller blev tilskuerne pålagt ikke at offentliggøre det ? :cheers:
Det må forblive en hemmelighed. Mon ikke Lokalsprøjten har en artikel eller et indslag om det senere.
Siger sjældent ret meget - typisk en målmand eller en på vej tilbage fra skade.

Der har i øvrigt været utroligt stille omkring Sloth - mon han og AaB giver hinanden en sidste chance?
Det håber jeg dælme ikke! Vi mangler i høj grad forstærkninger! Og det er Sloth ikke.
Det vil være grotesk - med det forløb vi var vidne til i foråret. Hvis ikke man gør alt, hvad man kan for at få Sloth ud ad klappen, så er der ingen sammenhæng i det AaB foretager sig...
Der må sgu være sket noget jeg har overset? Har han ikke bare været ude og sige, han gerne ville spille fodbold?
Ja, det må du have overset. Sloth deltog feks ikke i flere reserveholdskampe, men spillede golf i stedet.. Så han skal afsted, ellers er der ingen sammenhæng
AaB i hjertet

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af KJ » 19. jun 2017, 16:20

Vi kan vist aflive rygtet om, at Sloth IKKE skulle være på vej væk:

http://www.bt.dk/superligaen/utilfreds- ... kifte-klub

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 19. jun 2017, 17:09

KJ skrev:Vi kan vist aflive rygtet om, at Sloth IKKE skulle være på vej væk:

http://www.bt.dk/superligaen/utilfreds- ... kifte-klub
Det ville vel også være mere overraskende hvis udmeldingen havde været modsat. Sloth har et godt CV men er tydeligvis ikke brugbar for AaB. Både Søndergaard og Wieghorst har fravalgt ham trods et elendigt hold. Han skal væk ASAP hvis der kommer den mindste interesse for ham.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af astonvilla » 19. jun 2017, 17:13

Mit generelle transferønske er at Gaarde får præsenteret bare én kvalitetsspiller inden udgangen af denne uge.
Det vil nok få pulsen lidt ned.
Jeg sidder og tænker (konstant) på det scenarie at vi står ved sæsonstart med nul og en bonghat!

Kom nu for pokker i gang, Gaarde!
Bienvenu Bassogog!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 19. jun 2017, 17:16

astonvilla skrev:Mit generelle transferønske er at Gaarde får præsenteret bare én kvalitetsspiller inden udgangen af denne uge.
Det vil nok få pulsen lidt ned.
Jeg sidder og tænker (konstant) på det scenarie at vi står ved sæsonstart med nul og en bonghat!

Kom nu for pokker i gang, Gaarde!
Tror vi er mange der deler den frygt.

Det er et virkelig afgørende vindue for Gaarde og AaB. Vi som klub er desværre ikke så attraktive ift. spillere på den øverste hylde og jeg har frygter vi får svært ved at hente de rette profiler.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 19. jun 2017, 17:21

Forza skrev:
astonvilla skrev:Mit generelle transferønske er at Gaarde får præsenteret bare én kvalitetsspiller inden udgangen af denne uge.
Det vil nok få pulsen lidt ned.
Jeg sidder og tænker (konstant) på det scenarie at vi står ved sæsonstart med nul og en bonghat!

Kom nu for pokker i gang, Gaarde!
Tror vi er mange der deler den frygt.

Det er et virkelig afgørende vindue for Gaarde og AaB. Vi som klub er desværre ikke så attraktive ift. spillere på den øverste hylde og jeg har frygter vi får svært ved at hente de rette profiler.
Så må vi finde nogle vi kan få. AaB ved godt, at galgen venter dem hvis ikke de præsenterer nye forstærkninger.
og desuden så skal de tænke på at få folk på stadion igen vha. Et spændende hold, der kan vinde fodboldkampe.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Buzz Killington » 19. jun 2017, 17:23

Sorry hvis den er linket

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... em/6713821

Okore er stadig i måske-bunken
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af MrBangDK » 19. jun 2017, 17:44

Buzz Killington skrev:Sorry hvis den er linket

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... em/6713821

Okore er stadig i måske-bunken
Hvilket bare understreger at Hestens konspirationsteorier ikke holder stik :D
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 19. jun 2017, 18:05

Buzz Killington skrev:Sorry hvis den er linket

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... em/6713821

Okore er stadig i måske-bunken
Det der er jo PRÆCIS grunden til der ikke allerede er forstærkninger på plads! De spillere vi jagter har selvfølgelig ikke AaB som første prioritet?
Og med et vindue som er godt 2 mdr langt må vi væbne os med stor tålmodighed, hvis vi vil have de rigtige spillere ind.
Ville også ønske at der løb 2-3 nye spillere rundt og trænede med allerede. Men sådan spiller klaveret selvfølgelig ikke.

binderup
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 87
Tilmeldt: 16. aug 2015, 16:22

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af binderup » 19. jun 2017, 18:16

Jeg har læst mig til at Thelander er blevet spottet i Aalborg I dag. Noget information om det?
:cheers:

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 19. jun 2017, 18:21

binderup skrev:Jeg har læst mig til at Thelander er blevet spottet i Aalborg I dag. Noget information om det?
Ville nok holde lidt igen med at udlede alverden af det. Sæsonen er vel også slut i Grækenland og hans kæreste er så vidt jeg har forstået Nordjyde. Jeg var også hjemme i Aalborg i weekenden, men jeg er ikke i færd med at skifte til en arbejdsgiver i Aalborg.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af McMark » 19. jun 2017, 18:30

binderup skrev:Jeg har læst mig til at Thelander er blevet spottet i Aalborg I dag. Noget information om det?
Jeg har gået i folkeskole med hans kæreste. De har et barn sammen og er helt sikkert lige hjemme for at besøge svigermekanikken :)

Aka. han kommer ikke hjem og fixer vores forsvar!
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 19. jun 2017, 19:07

Gaarde6 skrev:
Buzz Killington skrev:Sorry hvis den er linket

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... em/6713821

Okore er stadig i måske-bunken
Det der er jo PRÆCIS grunden til der ikke allerede er forstærkninger på plads! De spillere vi jagter har selvfølgelig ikke AaB som første prioritet?
Og med et vindue som er godt 2 mdr langt må vi væbne os med stor tålmodighed, hvis vi vil have de rigtige spillere ind.
Ville også ønske at der løb 2-3 nye spillere rundt og trænede med allerede. Men sådan spiller klaveret selvfølgelig ikke.
Det er bare et farligt spil. Vi kan godt gøre det med et par af de nye, men der kan nu sagtens hentes Reese og Pallesen ind allerede nu.
Hvis vi ender ud med fx kun Okore, en angriber og 1 højre back sidst i vinduet, så bliver jeg ekstremt skuffet... Vores trup er lige nu til nedrykning.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 19. jun 2017, 19:11

Synes det vigtigste er at AaB finder de rigtige spillere og ikke lader sig nøjes med Viborg-spillere omend Pallesen godt kan bruges hvis der ikke dukker en transferfri hollænder eller spanier op ;)
Jeg savner Winsnes

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 19. jun 2017, 19:27

Martino skrev:Synes det vigtigste er at AaB finder de rigtige spillere og ikke lader sig nøjes med Viborg-spillere omend Pallesen godt kan bruges hvis der ikke dukker en transferfri hollænder eller spanier op ;)
Hvis Pallesen er god nok, hvorfor kan Reese så ikke være god nok? Fordi han er fra Viborg?
AaB har jo desværre placeret sig i en situation hvor vi ikke længere kan tiltrække kvalitet. Kun i de tilfælde hvor ingen bedre klubber vil ha spilleren sidst i et vindue.
Men Wieghorst må snart slå i bordet derude så Gaarde vågner af sin tornerosesøvn.

Låst