Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 20. jun 2017, 10:13

Pallesen rygtet er stadig varmt. Tror desværre det ender i en budkrig mellem evt udenlandske bejlere, AGF og AaB.
Jeg savner Winsnes

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 20. jun 2017, 10:57

Martino skrev:Pallesen rygtet er stadig varmt. Tror desværre det ender i en budkrig mellem evt udenlandske bejlere, AGF og AaB.
Agf havde ifølge Tipsbladet problemer med at hente Ankersen pga. hans transfer, så bør de også have problemer med at hente Pallesen, som jeg tror pt. er dyrere. Og udlandet hmmmm - Pallesen har vel endnu ikke et særligt stort navn i europa. Men selvfølgelig kan der jo være en mindre hollandsk eller belgisk klub, der står klar.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 20. jun 2017, 12:16

Nå men det er da fedt for de danske klubber, der henter nye spillere og tester spillere... Men det er jo også fra en lavere hylde end vi henter fra....eller noget :cheers:

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Yankee » 20. jun 2017, 12:17

Jeg har meget svært ved at se lyset i Kristoffer Pallesen. Han er ikke bedre end Paddy efter min mening, men jeg har også selv efterlyst spillere med pil opad der ser AaB som et skridt op og som kan spille 36 kampe næste sæson. Det kan Pallesen - så derfor en OK løsning. Han er bare ikke en spiller, der gør sine medspillere bedre og jeg tror folk bliver slemt skuffede når vi ser ham i aktion uden Jonas Kamper som støttepædagog.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 20. jun 2017, 12:21

Ham her Guy Gnabouyou ser sgu spændende ud. https://www.transfermarkt.de/guy-gnabou ... eler/74587
Har udløb til nytår. :aabfan:

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 20. jun 2017, 12:29

FIDEL skrev:Ham her Guy Gnabouyou ser sgu spændende ud. https://www.transfermarkt.de/guy-gnabou ... eler/74587
Har udløb til nytår. :aabfan:
Kan du fortælle mig præcis hvad der gør ham spændende? Metervare fra den finske liga. Så kan vi ligeså godt købe en spedalsk mand.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 20. jun 2017, 12:47

Gamen skrev:
FIDEL skrev:Ham her Guy Gnabouyou ser sgu spændende ud. https://www.transfermarkt.de/guy-gnabou ... eler/74587
Har udløb til nytår. :aabfan:
Kan du fortælle mig præcis hvad der gør ham spændende? Metervare fra den finske liga. Så kan vi ligeså godt købe en spedalsk mand.
Kan godt være at jeg var for hurtig der, da han ikke har scoret så meget i år. Han har vist været skadet.
Men ellers betegnes han som hurtig og stærk angriber, og kommer fra Marseilles talentakademi.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5175
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 20. jun 2017, 12:57

FIDEL skrev:Ham her Guy Gnabouyou ser sgu spændende ud. https://www.transfermarkt.de/guy-gnabou ... eler/74587
Har udløb til nytår. :aabfan:
Hvad med ham her? https://www.transfermarkt.co.uk/mirosla ... ler/403448
Med 25 år er han efterhånden en rutineret herre og kan begå sig på både central midt og begge backer.

Spøg til side, synes ikke det er specielt sagligt at namedroppe random eksotiske spillere fra mindre ligaer bare fordi de ser spændende ud på Transfermarkt. Fint nok, hvis folk kender spilleren eller har gidet at sætte sig ind i tingene udover hvad der kan slås op på Transfermarkt, men sådan et indlæg som det du lige kom med er for tyndt.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 20. jun 2017, 13:07

Jakobsen skrev:
FIDEL skrev:Ham her Guy Gnabouyou ser sgu spændende ud. https://www.transfermarkt.de/guy-gnabou ... eler/74587
Har udløb til nytår. :aabfan:
Hvad med ham her? https://www.transfermarkt.co.uk/mirosla ... ler/403448
Med 25 år er han efterhånden en rutineret herre og kan begå sig på både central midt og begge backer.

Spøg til side, synes ikke det er specielt sagligt at namedroppe random eksotiske spillere fra mindre ligaer bare fordi de ser spændende ud på Transfermarkt. Fint nok, hvis folk kender spilleren eller har gidet at sætte sig ind i tingene udover hvad der kan slås op på Transfermarkt, men sådan et indlæg som det du lige kom med er for tyndt.
:kiss:

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 20. jun 2017, 13:08

FIDEL skrev:
Jakobsen skrev:
FIDEL skrev:Ham her Guy Gnabouyou ser sgu spændende ud. https://www.transfermarkt.de/guy-gnabou ... eler/74587
Har udløb til nytår. :aabfan:
Hvad med ham her? https://www.transfermarkt.co.uk/mirosla ... ler/403448
Med 25 år er han efterhånden en rutineret herre og kan begå sig på både central midt og begge backer.

Spøg til side, synes ikke det er specielt sagligt at namedroppe random eksotiske spillere fra mindre ligaer bare fordi de ser spændende ud på Transfermarkt. Fint nok, hvis folk kender spilleren eller har gidet at sætte sig ind i tingene udover hvad der kan slås op på Transfermarkt, men sådan et indlæg som det du lige kom med er for tyndt.
Det var da godt for dig, så du lige kunne hæve dig ik...;)
Har du det bedre nu?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Pastorius » 20. jun 2017, 13:27

Ikke meget nyt, men dog lidt:

http://www.bt.dk/superligaen/efter-raed ... tning-klar

»Jeg forventer, at kabalen er gået op, når sommerens transfervindue lukker ned i slutningen af august,« sagde Allan Gaarde.

»Jeg vil foretrække, at vi kigger efter spillere, der kan spille centralt, og måske skal vi også have fat i en højre back efter salget af Joakim Mæhle,« sagde Morten Wieghorst
Med venlig Hilsen
--
Robert

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 20. jun 2017, 13:34

FIDEL skrev:
Martino skrev:Pallesen rygtet er stadig varmt. Tror desværre det ender i en budkrig mellem evt udenlandske bejlere, AGF og AaB.
Agf havde ifølge Tipsbladet problemer med at hente Ankersen pga. hans transfer, så bør de også have problemer med at hente Pallesen, som jeg tror pt. er dyrere. Og udlandet hmmmm - Pallesen har vel endnu ikke et særligt stort navn i europa. Men selvfølgelig kan der jo være en mindre hollandsk eller belgisk klub, der står klar.
Pallesen(Viborg), skulle have tilbud fra udlandet og det ville være logisk hvis det var Belgien eller Holland. Om Pallesen kan være den rette højreback for AaB, tja måske. Jeg synes han har spillet fint de kampe jeg har set, men de skal ikke sprænge banken for ham.
Jeg savner Winsnes

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 20. jun 2017, 13:48

Smider lige Emir Kujovic i puljen. Ledig på fri transfer. Slog ikke til i Gent men var god i IFK Norrkoping
Jeg savner Winsnes

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6392
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FlæskeFrank » 20. jun 2017, 13:50

Pastorius skrev:Ikke meget nyt, men dog lidt:

http://www.bt.dk/superligaen/efter-raed ... tning-klar

»Jeg forventer, at kabalen er gået op, når sommerens transfervindue lukker ned i slutningen af august,« sagde Allan Gaarde.

»Jeg vil foretrække, at vi kigger efter spillere, der kan spille centralt, og måske skal vi også have fat i en højre back efter salget af Joakim Mæhle,« sagde Morten Wieghorst
Det er simpelthen galimatias, hvis han mener centrale midtbanespillere. Midtbanen er vores mindste problem.

Men centralt kan selvfølgelig også være aksen målmand - central forsvar - midtbanen generelt og frontangriber. Og så giver det mening, men så har han vel ikke lovet andet end, at han ikke henter en venstreback...
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5175
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 20. jun 2017, 13:51

Martino skrev:Smider lige Emir Kujovic i puljen. Ledig på fri transfer. Slog ikke til i Gent men var god i IFK Norrkoping
Det lyder som et godt bud. Han var piv giftig da han spillede for Norrköping og de blev mestre. Det kræver selvfølgelig man vil spille på en måde der passer til ham, men jeg tror egentlig det ville være en god makker til Pohl. Så har vi den stationære front angriber i Kujovic og den bevægelige Pohl bagved eller ved siden af.
FlæskeFrank skrev: Det er simpelthen galimatias, hvis han mener centrale midtbanespillere. Midtbanen er vores mindste problem.

Men centralt kan selvfølgelig også være aksen målmand - central forsvar - midtbanen generelt og frontangriber. Og så giver det mening, men så har han vel ikke lovet andet end, at han ikke henter en venstreback...
Er med på, hvad du mener. Vi mangler da om noget fart og kreativitet på kanterne. Det er muligt vi kan fodre svin med kanter, men vi mangler de rigtige spillertyper på disse pladser nu hvor Gaardes stjerner Meilinger og Flores ikke er løsningen. Derudover mangler vi ikke muligvis en højre back - vi mangler akut en højre back. Patrick kommer i de fleste kampe ikke længere end til midten og spiller kun til siden og bagud.
Nestor skrev:
»Jeg forventer, at kabalen er gået op, når sommerens transfervindue lukker ned i slutningen af august,« sagde Allan Gaarde.
Når transfervinduet lukker, er vi næsten igennem ⅓ af Grundspillet.
Begrebet rettidig omhu er vist totalt ukendt ude på Hornevej. :thumbsdown:

:aabfan:
Ja det kan godt blive dyrere i sidste ende at vente fordi vi prøver på at spare penge ved at vente.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Nestor
1. div
1. div
Indlæg: 418
Tilmeldt: 21. maj 2009, 17:12

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Nestor » 20. jun 2017, 13:52

»Jeg forventer, at kabalen er gået op, når sommerens transfervindue lukker ned i slutningen af august,« sagde Allan Gaarde.
Når transfervinduet lukker, er vi næsten igennem ⅓ af Grundspillet.
Begrebet rettidig omhu er vist totalt ukendt ude på Hornevej. :thumbsdown:

:aabfan:

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Pastorius » 20. jun 2017, 14:00

Don't kill the messenger :-)

Jeg tror ikke vi bevidst venter til transfervinduet lukker, og jeg tror slet ikke vi gør det for at spare penge.

Som jeg har været inde på nogle gange, så tror jeg ikke på vi har de store muligheder for at få lukket de attraktive transfers før de relevante spillere har fået afdækket deres muligheder i større og bedre ligaer. Hvis vi absolut vil lukke vinduet tidligere er det altså ikke et spørgsmål om pris, men et spørgsmål om at kunne få hentet den kvalitet vi alle sammen (incl Gaarde og Wieghorst) godt kan se vi mangler.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 20. jun 2017, 14:03

Pastorius skrev:Ikke meget nyt, men dog lidt:

http://www.bt.dk/superligaen/efter-raed ... tning-klar

»Jeg forventer, at kabalen er gået op, når sommerens transfervindue lukker ned i slutningen af august,« sagde Allan Gaarde.

»Jeg vil foretrække, at vi kigger efter spillere, der kan spille centralt, og måske skal vi også have fat i en højre back efter salget af Joakim Mæhle,« sagde Morten Wieghorst
Ud med Sloth, og ind med en offensiv kapacitet til den centrale midt, så Magnus Christensen kan komme ud på bænken. Hans tid skal sikkert nok komme, men jeg er sikker på at en af de konklusioner man er nået til er, at AaB ingen vegne kommer med to defensivt orienterede midtbanespillere centralt. Hvis man er i tvivl så kan man se på måltotalen for vores seneste 20 kampe - 15 mål. Det er vel nærmest historisk ringe, og skyldes blandt andet at hvor de andre klubber har spillere der både er trusler selv, og kan skabe noget for andre, så har vi to centrale midtbanespillere der intet bidrager med offensivt.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 20. jun 2017, 14:09

Gamen skrev:
Pastorius skrev:Ikke meget nyt, men dog lidt:

http://www.bt.dk/superligaen/efter-raed ... tning-klar

»Jeg forventer, at kabalen er gået op, når sommerens transfervindue lukker ned i slutningen af august,« sagde Allan Gaarde.

»Jeg vil foretrække, at vi kigger efter spillere, der kan spille centralt, og måske skal vi også have fat i en højre back efter salget af Joakim Mæhle,« sagde Morten Wieghorst
Ud med Sloth, og ind med en offensiv kapacitet til den centrale midt, så Magnus Christensen kan komme ud på bænken. Hans tid skal sikkert nok komme, men jeg er sikker på at en af de konklusioner man er nået til er, at AaB ingen vegne kommer med to defensivt orienterede midtbanespillere centralt. Hvis man er i tvivl så kan man se på måltotalen for vores seneste 20 kampe - 15 mål. Det er vel nærmest historisk ringe, og skyldes blandt andet at hvor de andre klubber har spillere der både er trusler selv, og kan skabe noget for andre, så har vi to centrale midtbanespillere der intet bidrager med offensivt.
Jeg tror at får vi et bedre forsvar så vil en MC også bevæge sig meget længere frem. Hans pasninger er klasse og han er skarp på vendingerne. Alt afhænger selvfølgelig af hvem der kommer ind og om hvad Wieghorst sværger til, men synes ikke MC er problemet - slet ikke faktisk.
Jeg savner Winsnes

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 20. jun 2017, 14:11

Gamen skrev:
Pastorius skrev:Ikke meget nyt, men dog lidt:

http://www.bt.dk/superligaen/efter-raed ... tning-klar

»Jeg forventer, at kabalen er gået op, når sommerens transfervindue lukker ned i slutningen af august,« sagde Allan Gaarde.

»Jeg vil foretrække, at vi kigger efter spillere, der kan spille centralt, og måske skal vi også have fat i en højre back efter salget af Joakim Mæhle,« sagde Morten Wieghorst
Ud med Sloth, og ind med en offensiv kapacitet til den centrale midt, så Magnus Christensen kan komme ud på bænken. Hans tid skal sikkert nok komme, men jeg er sikker på at en af de konklusioner man er nået til er, at AaB ingen vegne kommer med to defensivt orienterede midtbanespillere centralt. Hvis man er i tvivl så kan man se på måltotalen for vores seneste 20 kampe - 15 mål. Det er vel nærmest historisk ringe, og skyldes blandt andet at hvor de andre klubber har spillere der både er trusler selv, og kan skabe noget for andre, så har vi to centrale midtbanespillere der intet bidrager med offensivt.
Enig - Og her kunne vi godt bruge en Winsness-type. Jeg tror f.eks. ikke at Alexander Jakobsen vil være en god løsning for os som 8´er. Han vil fungere bedre som 10´er. Risgaard kan sidde tungt på pladsen hvis ellers han undgår skader, men jeg tror at Wieghorst gerne ser en type Som Daniel A. Pedersen til bredden som udgangspunkt. Og det vil i mine øjne være en nogenlunde løsning. Dog ville det pynte på holdet med en målfarlig 8´er.

Låst