Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Erasmus Montanus » 6. jul 2017, 11:59

Rextherunt skrev:Jesus fra det midtjydske?
Han mener Pusic.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Erasmus Montanus » 6. jul 2017, 12:01

Martino skrev:
jonas386 skrev:De der nævner vi er i kontakt med en angriber, ønsker i at uddybe lidt? Evt bare nationalitet eller sådan.
Jeg ved det desværre ikke Jonas. Jeg håber lidt på at det er Djuricin handlen som ikke er død endnu, men det er ren gæt fordi AaB havde en mand i Ungarn og kigge lidt og at han efterfølgende var spottet på Hornevej. Djuricin har samme agent som Heinz Lindner som vi eftersigende var tæt på at hente, så det er i hvertfald en mand som sikkert findes i Gaardes kontaktbog.
Lindner? Er det den klasse, vi leder efter, når Larsen skal erstattes?
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Brugeravatar
nielsfrode
2. div
2. div
Indlæg: 128
Tilmeldt: 1. maj 2006, 20:41
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af nielsfrode » 6. jul 2017, 12:02

Rextherunt skrev:
ALF skrev:Okore er hvis han består lægetjekket en signing som er vireklig topklasse ift. hvad vi med den nuværende sportslige situation kan sigte efter, så sker det er det bare topklasse arbejde af Gaarde. Bliver lidt træt en gang i mellem, når man læser disse utallige indlæg fra personer som konsekvent ser hullerne i osten, også når de kan være ekstaremt svære at få øje på. Pallesen et andet eksempel - bytter sportsligt her og nu gerne en ung uerfaren gut med en lynhurtig og stabil herre, der har en del års erfaren. Så kan det forørigt være fuldstændig ligegyldigt om det 500.000 mere end en fan synes er en rimelig pris, det ikke det der i vores nuværende situation får det økonomiske til at kuldsejle eller gynge lidt.

lad os nu få Okore, og tror at Jesus fra det midtjyske er næste signing - ikke andet at bygge det på end mavefornemmelse :-)

Lykkes de to missioner har det være et super vindue, og toppen på kransekagen vil så være en kreativ 8'er - gud hvor vi mangler en der kan bryde kæder i sine offensive løb.
Jesus fra det midtjydske?
Martin Pusic går jeg ud fra ;-)

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af 9800 » 6. jul 2017, 12:05

ALF skrev:Okore er hvis han består lægetjekket en signing som er vireklig topklasse ift. hvad vi med den nuværende sportslige situation kan sigte efter, så sker det er det bare topklasse arbejde af Gaarde. Bliver lidt træt en gang i mellem, når man læser disse utallige indlæg fra personer som konsekvent ser hullerne i osten, også når de kan være ekstaremt svære at få øje på. Pallesen et andet eksempel - bytter sportsligt her og nu gerne en ung uerfaren gut med en lynhurtig og stabil herre, der har en del års erfaren. Så kan det forørigt være fuldstændig ligegyldigt om det 500.000 mere end en fan synes er en rimelig pris, det ikke det der i vores nuværende situation får det økonomiske til at kuldsejle eller gynge lidt.

lad os nu få Okore, og tror at Jesus fra det midtjyske er næste signing - ikke andet at bygge det på end mavefornemmelse :-)

Lykkes de to missioner har det være et super vindue, og toppen på kransekagen vil så være en kreativ 8'er - gud hvor vi mangler en der kan bryde kæder i sine offensive løb.
Hvem er Jesus fra det midtjyske?

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 6. jul 2017, 12:05

Erasmus Montanus skrev:
Martino skrev:
jonas386 skrev:De der nævner vi er i kontakt med en angriber, ønsker i at uddybe lidt? Evt bare nationalitet eller sådan.
Jeg ved det desværre ikke Jonas. Jeg håber lidt på at det er Djuricin handlen som ikke er død endnu, men det er ren gæt fordi AaB havde en mand i Ungarn og kigge lidt og at han efterfølgende var spottet på Hornevej. Djuricin har samme agent som Heinz Lindner som vi eftersigende var tæt på at hente, så det er i hvertfald en mand som sikkert findes i Gaardes kontaktbog.
Lindner? Er det den klasse, vi leder efter, når Larsen skal erstattes?
Det siger rygterne.
Jeg savner Winsnes

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Hovedet » 6. jul 2017, 12:13

De Fem skrev:
Mogens skrev: Jeg ser sjældent fck, men har har virkelig været et flop. Mig bekendt har han mest af alt haft svært ved at spille sig til en plads i det måske stærkeste forsvar nogensinde i superligaen. At han så måske har manglet lidt skarphed, når han endelig har fået chancen er forståeligt (inde i mit hovede).
Problemet med Okore og FCK er, at han ikke er god nok på fysikken til international fodbold. Især imod Ajax blev han udstillet. hans tidligere makker i Bjelland har samme problem, ikke hurtig nok og stærk nok. Heldigvis er det med international fodbold på højt niveau ikke ligefrem et problem i Aalborg, hvor de tre eksisterende stoppere også ville blive udstillet (forestil dig Holgersen imod Dolberg).
Får lige nogle sjove billeder i hovedet af det match, du fremstiller dér. Ihukommer atter det kultagtige opspil, AaB forsøgte sig med i forårets kamp mod AGF, da Nikolaj Larsen testede Holgersons teknik og angiveligt svage venstreben...

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 6. jul 2017, 12:14

Hovedet skrev:
De Fem skrev:
Mogens skrev: Jeg ser sjældent fck, men har har virkelig været et flop. Mig bekendt har han mest af alt haft svært ved at spille sig til en plads i det måske stærkeste forsvar nogensinde i superligaen. At han så måske har manglet lidt skarphed, når han endelig har fået chancen er forståeligt (inde i mit hovede).
Problemet med Okore og FCK er, at han ikke er god nok på fysikken til international fodbold. Især imod Ajax blev han udstillet. hans tidligere makker i Bjelland har samme problem, ikke hurtig nok og stærk nok. Heldigvis er det med international fodbold på højt niveau ikke ligefrem et problem i Aalborg, hvor de tre eksisterende stoppere også ville blive udstillet (forestil dig Holgersen imod Dolberg).
Får lige nogle sjove billeder i hovedet af det match, du fremstiller dér. Ihukommer atter det kultagtige opspil, AaB forsøgte sig med i forårets kamp mod AGF, da Nikolaj Larsen testede Holgersons teknik og angiveligt svage venstreben...
Har Holger et stærkt ben?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Hovedet » 6. jul 2017, 12:24

FlæskeFrank skrev:
Søgaard skrev:Der var ikke nogle problemer da han en overgang var fast mand for Villa i PL som jeg husker det. Så ikke mod Ajax, men det kan jo også være mangel på kampform - Ajax gik i øvrigt i finalen, så der var andre forsvarere der havde problemer med deres offensiv.
Enig. Hvordan kan der opstå en tråd om han er god nok ?
Prøv lige at se klippet fra artiklen i Ekstra Bladet, hvor Okore optræder for FCK i en pokalkamp mod B 93 ...

Ej, pjat med mig, alle kan jo udstilles, frem man fremhæver et eller andet grelt eksempel. Okore var jo vildt for FCNs mesterhold og også i den første tid i Aston Ville. AaB eller nogen anden dansk ville jo aldrig have været i nærheden af ham, hvis han stadig havde været der. FCK var et skridt ned for ham for et år siden.

Hvis man skal lede efter håret i suppen, er det jo naturligvis mandens skadeshistorik og det faktum, at han ikke er helt i form. Der har vi jo selv brændt nallerne ret eftertrykkeligt, og vi har pt. behov for omgående forstærkninger. Dette skal nu ikke afholde mig fra at sige, at det er godt gået af Allan Gaarde, og at jeg er helt enig i, at det først og fremmest er defensiven, vi skal have fokus på at reparere. Selv om vi ved gud også har behov for en kreativ midtbanespiller og en målscorer, er det bare bedst, hvis man opbygger fundamentet fra defensiven og bygger videre derfra.

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af 9000AaB » 6. jul 2017, 12:26

Er der egentlig nogle der har et bud på hvad vi har af penge til at købe for i dette vindue?
Tænker på om man ønsker at brænde alle 10 mill af fra Mæhle dette vindue hvis det er nødvendigt, eller om de regner med mere/mindre end det?

For hvor meget "kvalitet" har vi råd til hvis vi både køber Okore for 4 mill, Pallesen for 2,5 og Lasniak som nok kostede en del i løn og signon.

Håber stadig på vi får råd til en målmand, højre kant og angriber HVIS vi signer med Okore self.
Personligt gad jeg godt Masango (kant) og Pusic (angreb) eller måske Amini (kant/angreb) hvis vi skal forholde os til nogle vi kender fra ligaen.
Ved det 2-3 personligheder der kan skabe lidt problemer, men tror stadig på at de kunne blive en succes.

Målmand er jeg lidt blank omkring hvem kunne være godt - men igen alt er bedre end Larsen, selv vores nye "reserve målmand".

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 6. jul 2017, 12:28

9000AaB skrev:Er der egentlig nogle der har et bud på hvad vi har af penge til at købe for i dette vindue?
Tænker på om man ønsker at brænde alle 10 mill af fra Mæhle dette vindue hvis det er nødvendigt, eller om de regner med mere/mindre end det?

For hvor meget "kvalitet" har vi råd til hvis vi både køber Okore for 4 mill, Pallesen for 2,5 og Lasniak som nok kostede en del i løn og signon.

Håber stadig på vi får råd til en målmand, højre kant og angriber HVIS vi signer med Okore self.
Personligt gad jeg godt Masango (kant) og Pusic (angreb) eller måske Amini (kant/angreb) hvis vi skal forholde os til nogle vi kender fra ligaen.
Ved det 2-3 personligheder der kan skabe lidt problemer, men tror stadig på at de kunne blive en succes.

Målmand er jeg lidt blank omkring hvem kunne være godt - men igen alt er bedre end Larsen, selv vores nye "reserve målmand".
Amini har vi intet at bruge til. Masango ønsker jeg ikke, han er et stort problembarn. Jeg håber vi kan finde en anden kant som kan udfordre, det er vores største mangel som jeg ser det nu.

Pusic ville også være en klassesigning, men vi mangler nogen der kan skabe chancerne først.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

AK48hamas
1. div
1. div
Indlæg: 489
Tilmeldt: 30. okt 2012, 12:13

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AK48hamas » 6. jul 2017, 12:36

Hvor mange spillere har vi egentlig i truppen lige pt?

Magster
Drenge
Drenge
Indlæg: 28
Tilmeldt: 6. jul 2017, 12:38

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Magster » 6. jul 2017, 12:42

Okore sidder pt og nyder hvad vil ligne en lækker tun sandwich på We:feat i Aalborg centrum, ca 75meter fra Kaalunds klinik.. 100% sikkert det er ham!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 6. jul 2017, 12:44

Magster skrev:Okore sidder pt og nyder hvad vil ligne en lækker tun sandwich på We:feat i Aalborg centrum, ca 75meter fra Kaalunds klinik.. 100% sikkert det er ham!
Godt spottet! Håber lægetjekket går godt!

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... er/6734699

Ret interessant at EB beretter at Søren Reese fra Viborg ville være en dyrere signing for os. Tror de fleste ville foretrække Okore af de to.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Alpa Chino
1. div
1. div
Indlæg: 269
Tilmeldt: 10. dec 2015, 13:06

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Alpa Chino » 6. jul 2017, 12:44

AK48hamas skrev:Hvor mange spillere har vi egentlig i truppen lige pt?
Jeg tæller 25.

1 Nicolai Larsen
22 Michael Lansing
-
2 Patrick Kristensen
6 Kristoffer Pallesen
5 Markus Holgersson
32 Kasper Pedersen
24 Nikolaj Lyngø
4 Jakob Blåbjerg
3 Jakob Ahlmann
33 Bardhec Bytyqi
-
8 Rasmus Würtz
23 Filip Lesniak
21 Kasper Risgård
16 Magnus Christensen
27 Oliver Abildgaard
26 Robert Kakeeto
-
14 Casper Sloth
18 Rasmus Thellufsen
20 Marco Meilinger
10 Edison Flores
25 Frederik Børsting
-
9 Jannik Pohl
11 Jakub Sylvestr
19 Marco Ramkilde
31 Mathias Andersen (Kan ikke huske om han var angriber)

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Debatjuntaen » 6. jul 2017, 12:45

I stopper bare alle sammen lige nu!!

Vi har sagt det så ufatteligt mange gange.. Vi har nul-tolerance overfor henvisninger til en spillers race, hudfarve, seksuelle overbevisning, etc.

Der bliver ryddet ud i tråden.

/Debatjuntaen

AalBoyeBK
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 29. jan 2009, 14:53

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AalBoyeBK » 6. jul 2017, 12:55

Forza skrev:
Magster skrev:Okore sidder pt og nyder hvad vil ligne en lækker tun sandwich på We:feat i Aalborg centrum, ca 75meter fra Kaalunds klinik.. 100% sikkert det er ham!
Godt spottet! Håber lægetjekket går godt!

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... er/6734699

Ret interessant at EB beretter at Søren Reese fra Viborg ville være en dyrere signing for os. Tror de fleste ville foretrække Okore af de to.
Med løn osv. ender Okore nok med at være dyrere.

Reese er efter min mening sikrere signing. Er ret sikker på at han vil være en profil fra dag 1, og ser også et ret stort udviklingspotentiale i ham.

Okore har dog den fordel at han er højrebenet, modsat Reese. Dermed kan han lettere spille sammen med Blåbjerg, som jeg mener er vores stærkeste midterforsvarer i øjeblikket, og derfor tror jeg også jeg foretrækker ham.

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Ham der Emil » 6. jul 2017, 12:56

Forza skrev:
9000AaB skrev:Er der egentlig nogle der har et bud på hvad vi har af penge til at købe for i dette vindue?
Tænker på om man ønsker at brænde alle 10 mill af fra Mæhle dette vindue hvis det er nødvendigt, eller om de regner med mere/mindre end det?

For hvor meget "kvalitet" har vi råd til hvis vi både køber Okore for 4 mill, Pallesen for 2,5 og Lasniak som nok kostede en del i løn og signon.

Håber stadig på vi får råd til en målmand, højre kant og angriber HVIS vi signer med Okore self.
Personligt gad jeg godt Masango (kant) og Pusic (angreb) eller måske Amini (kant/angreb) hvis vi skal forholde os til nogle vi kender fra ligaen.
Ved det 2-3 personligheder der kan skabe lidt problemer, men tror stadig på at de kunne blive en succes.

Målmand er jeg lidt blank omkring hvem kunne være godt - men igen alt er bedre end Larsen, selv vores nye "reserve målmand".
Amini har vi intet at bruge til. Masango ønsker jeg ikke, han er et stort problembarn. Jeg håber vi kan finde en anden kant som kan udfordre, det er vores største mangel som jeg ser det nu.

Pusic ville også være en klassesigning, men vi mangler nogen der kan skabe chancerne først.
Masango kunne jeg godt være lidt lun på. Niveauet er der, og han vil gå ind på holdet fra dag et.
Var det ikke mere hans tidligere agent, som skabte en masse problemer for Masango?`Og desuden spiller han for Randers... hvem gider det?
Amini nej tak.
Pusic ved jeg ikke helt med, håber at Gaarde og MW kan finde en anden spids.
Et Hjerte - En Klub

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 6. jul 2017, 12:59

AalBoyeBK skrev:
Forza skrev:
Magster skrev:Okore sidder pt og nyder hvad vil ligne en lækker tun sandwich på We:feat i Aalborg centrum, ca 75meter fra Kaalunds klinik.. 100% sikkert det er ham!
Godt spottet! Håber lægetjekket går godt!

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... er/6734699

Ret interessant at EB beretter at Søren Reese fra Viborg ville være en dyrere signing for os. Tror de fleste ville foretrække Okore af de to.
Med løn osv. ender Okore nok med at være dyrere.

Reese er efter min mening sikrere signing. Er ret sikker på at han vil være en profil fra dag 1, og ser også et ret stort udviklingspotentiale i ham.

Okore har dog den fordel at han er højrebenet, modsat Reese. Dermed kan han lettere spille sammen med Blåbjerg, som jeg mener er vores stærkeste midterforsvarer i øjeblikket, og derfor tror jeg også jeg foretrækker ham.
Han bliver helt sikkert dyrere lønmæssigt. Jeg ser dog en væsentlig fordel i at hans spil er skræddersyet til måden MW vil spille fodbold på. Samtidig har han et væsentligt højere topniveau og har tilmed en værdifuld erfaring på højeste niveau.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gentleman Finn » 6. jul 2017, 12:59

Blåbjerg er formentligt makker til Okore, hvis han kommer, ja. Søren Reese er forholdsvis stærk, men jeg regner ikke med man henter to stoppere

OmkringAarhus
2. div
2. div
Indlæg: 205
Tilmeldt: 11. nov 2014, 09:50
Favoritspiller: Larsen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af OmkringAarhus » 6. jul 2017, 13:05

Gentleman Finn skrev:Blåbjerg er formentligt makker til Okore, hvis han kommer, ja. Søren Reese er forholdsvis stærk, men jeg regner ikke med man henter to stoppere
Jeg ser egentlig hellere, at vi siger farvel til KP end Holgersson. Så får vi også vist, at fire sæsoner er den maksimale snor, man kan forvente, før der skal være et holdbart gennembrud på holdet.

Holgersson vil være et fint 3. valg sammen med Lynge. Blåbjerg skal dog også steppe up for at holde en startplads ved siden af Okore!

Låst