Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kristian » 7. jul 2017, 23:12

Forza skrev:
RendOs skrev:
jonas386 skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ax-spiller

Kunne det være os? Synes han har været nævnt herinde før, som et ønske.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... nt/6737000

Han ligner en mand der er på vej til AGF.
Ham og Ankersen på kanterne og Duncan oppe foran. Jrg er misundelig på deres offensiv.
Sana er et stort sats. Har vel ikke vist særlig meget de sidste 2-3 år nu.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Hanga » 7. jul 2017, 23:27

Kristian skrev:
Sana er et stort sats. Har vel ikke vist særlig meget de sidste 2-3 år nu.
Kan man jo også sige om Okore. En spiller med et godt navn som er gået noget i stå i en stor klub, og som skal forsøge at genrejse sig i en mindre klub.

Det er endnu et ret stærkt navn de henter til Århus. Kan undre at de har råd når de er nød til at hente 5 mio. fra aktionærerne i al hast, for at betale for deres nye træningsanlæg.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 7. jul 2017, 23:42

Hanga skrev:
Kristian skrev:
Sana er et stort sats. Har vel ikke vist særlig meget de sidste 2-3 år nu.
Kan man jo også sige om Okore. En spiller med et godt navn som er gået noget i stå i en stor klub, og som skal forsøge at genrejse sig i en mindre klub.

Det er endnu et ret stærkt navn de henter til Århus. Kan undre at de har råd når de er nød til at hente 5 mio. fra aktionærerne i al hast, for at betale for deres nye træningsanlæg.
Præcis. Og det samme kan siges om en lang række af de bedste spillere vi har haft i AaB. Havde holdt niveauet havde han ikke været aktuel for danske klubber.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Mascis
1. div
1. div
Indlæg: 256
Tilmeldt: 25. feb 2017, 17:30

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Mascis » 8. jul 2017, 10:37

Silvermoon skrev:
Jakobsen skrev:
PeterS skrev:
Jakobsen skrev:
FlæskeFrank skrev:Hvis vi skal blive ved med at handle i danske klubber efter spillere, så synes Brøndbyfans ikke, at deres svenske angriber Gustaf Nilsson ikke passer ind i systemet og mener han skal videre. Han ser rigtig spændende ud synes jeg, han er dog kun 20 år, så det er ikke rutine, som vi får ind.
Vi har jo allerde to talenter i Pohl og Grønning. Skal vi hente en angriber synes jeg derfor det skal være en rutineret spiller der kan gå ind og bidrage med "sikre mål". Det vil også taget noget af presset af Pohls skuldre og så kan han måske bedre koncentrere sig om at arbejde på sin timing.
God fredag morgen, Jakobsen. Grønning røg til Hobro igår :) Ellers ser jeg heller ingen grund til at hente udviklings spillere offensivt.
Ja hov, der skulle selvfølgelig have stået Ramkilde :-) Lærdom: Skriv aldrig på Debatsiden før du er vågnet helt :aabfan:
Ramkilde blev skadet til træning i denne uge og er ude i en periode hvor længe er der desværre ikke meldt noget ud om endnu.
Kan se AaB idag skriver i optakten til kampen mod Rostock at det er en "stærkt forstuvet ankel". Jeg er ikke helt sikker på hvor lang tid sådan noget tar at komme sig over når man får behandling, men ummidelbart er det vel godt nyt? :)

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Dalbjerg » 8. jul 2017, 14:16

Gaarde6 skrev:Jeg tror der findes 2 forskellige ansigter af Pusic.
Det er nemt at male det negative, så nu vil jeg prøve med det positive.
Han er hårdt arbejdene. Han har målnæse. Han kan tage slagsmålene i feltet. Og så er han i feltet HVER gang (Hvilket ingen af vores nuværende angribere er)
Jeg tror egentlig ikke han er så meget anderledes end mange andre angribere. Han VIL spille og han VIL score!
Han får helt sikkert lov at spille for os i modsætning til i FCM, hvor de havde andre muligheder.
Derfor tror jeg han kan blive en kæmpe succes for os.
Jamen jeg er ikke uenig i noget af det du siger der... Det jeg reagerede på, det var at sige at han kunne være en leder og forbillede.. Det siger hans rygte ihvertfald ikke er tilfældet..

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Ham der Emil » 8. jul 2017, 14:25

Mascis skrev: Kan se AaB idag skriver i optakten til kampen mod Rostock at det er en "stærkt forstuvet ankel". Jeg er ikke helt sikker på hvor lang tid sådan noget tar at komme sig over når man får behandling, men ummidelbart er det vel godt nyt? :)
Jeg har selv lige haft en kraftig forstuvet ankel (meget kraftig forstuvet!). Der gik omkring 4,5 måned, før jeg kunne begynde at løbe igen; det skal dog siges, at jeg har haft mange skader i min fod, så dette spiller også ind. I Ramkildes tilfælde, kan det vel være helt op til 2 måneder måske?
Et Hjerte - En Klub

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FlæskeFrank » 8. jul 2017, 22:33

Dagens kamp viste vel netop, at Gaarde ikke kan lukke transfervinduet endnu.
- FlæskeFrank

LordMessi
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 94
Tilmeldt: 29. jan 2011, 17:17
Geografisk sted: Ørsø, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af LordMessi » 8. jul 2017, 22:50

FlæskeFrank skrev:Dagens kamp viste vel netop, at Gaarde ikke kan lukke transfervinduet endnu.
Eniig

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 8. jul 2017, 23:02

FlæskeFrank skrev:Dagens kamp viste vel netop, at Gaarde ikke kan lukke transfervinduet endnu.
Jeg så gerne en midterforsvar mere ind.
Men jeg kan også godt acceptere, hvis Gaarde mener at defensiven er på plads, hvis det betyder at der kommer et par offensive spillere ind.
Vores manglende evne til at skabe chancer er på INGEN måde løst og kan ikke løses internt.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Hanga » 8. jul 2017, 23:07

FlæskeFrank skrev:Dagens kamp viste vel netop, at Gaarde ikke kan lukke transfervinduet endnu.
Det sidste 1½ år har vist at AaB ikke kan lukke vinduet endnu. Målscoring har været et noget nær konstant problem.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 8. jul 2017, 23:11

Gaarde6 skrev:
FlæskeFrank skrev:Dagens kamp viste vel netop, at Gaarde ikke kan lukke transfervinduet endnu.
Jeg så gerne en midterforsvar mere ind.
Men jeg kan også godt acceptere, hvis Gaarde mener at defensiven er på plads, hvis det betyder at der kommer et par offensive spillere ind.
Vores manglende evne til at skabe chancer er på INGEN måde løst og kan ikke løses internt.
Præcis, vi skal have noget til kant eller offensiv mit og så en angriber. Spillere som Børsting og Meilinger gør os ikke farlige og med Flores mangler vi stadig at se alt det vi tror og håber han skal og Thellufsen er langt fra bare at være en hæderlig Superligaspiller. Derudover bør vi have en angrebsmakker til Pohl som komplementerer ham. Jeg synes også vi stadig bør hente en midterfosvarer til da hverken Holger, Kasper P eller Blåbjerg har hverken niveauet eller potentialet, men nu hvor vi allerede har hentet to forsvarsspillere bør vi starte med at finde noget til offensiven.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Funky » 8. jul 2017, 23:17

FlæskeFrank skrev:Dagens kamp viste vel netop, at Gaarde ikke kan lukke transfervinduet endnu.
Det er det så heller ikke, jævnfør hvad Gaarde selv har sagt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kristian » 9. jul 2017, 00:52

Jakobsen skrev:
Gaarde6 skrev:
FlæskeFrank skrev:Dagens kamp viste vel netop, at Gaarde ikke kan lukke transfervinduet endnu.
Jeg så gerne en midterforsvar mere ind.
Men jeg kan også godt acceptere, hvis Gaarde mener at defensiven er på plads, hvis det betyder at der kommer et par offensive spillere ind.
Vores manglende evne til at skabe chancer er på INGEN måde løst og kan ikke løses internt.
Præcis, vi skal have noget til kant eller offensiv mit og så en angriber. Spillere som Børsting og Meilinger gør os ikke farlige og med Flores mangler vi stadig at se alt det vi tror og håber han skal og Thellufsen er langt fra bare at være en hæderlig Superligaspiller. Derudover bør vi have en angrebsmakker til Pohl som komplementerer ham. Jeg synes også vi stadig bør hente en midterfosvarer til da hverken Holger, Kasper P eller Blåbjerg har hverken niveauet eller potentialet, men nu hvor vi allerede har hentet to forsvarsspillere bør vi starte med at finde noget til offensiven.
Der bliver med garanti ikke hentet flere til forsvaret. Der er brugt 6-7 mio på det allerede og Blåbjerg må være den med det potientale der dog er i truppen.

Husk også at Lyngø er rykket op i truppen.

Okore, Kasper P, Blåbjerg, Holgersson og Lyngø er rigeligt til det midterforsvar.

Der skal handles i den anden ende nu.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af troelsh » 9. jul 2017, 03:31

FlæskeFrank skrev:Dagens kamp viste vel netop, at Gaarde ikke kan lukke transfervinduet endnu.
Defensiven ser generelt stærkere ud efter de nye spillere er kommet til, fint med mig hvis Gaarde har sat flueben ved den.

Offensiven er vel stadig nærmest tæt på ikke eksisterende, der mangler i den grad fart og kreativitet!

Derudover så jeg gerne vi fik solgt Meilinger og sendt Sloth på en lejeaftale, det ville også frigøre en hel del lønkroner i budgettet der passende kunne bruges i offensiven.

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af DobbeltA » 9. jul 2017, 09:07

troelsh skrev:
FlæskeFrank skrev:Dagens kamp viste vel netop, at Gaarde ikke kan lukke transfervinduet endnu.
Defensiven ser generelt stærkere ud efter de nye spillere er kommet til, fint med mig hvis Gaarde har sat flueben ved den.

Offensiven er vel stadig nærmest tæt på ikke eksisterende, der mangler i den grad fart og kreativitet!

Derudover så jeg gerne vi fik solgt Meilinger og sendt Sloth på en lejeaftale, det ville også frigøre en hel del lønkroner i budgettet der passende kunne bruges i offensiven.
Enig, fokus i den næste periode må være at få ryddet op i truppen. Meilinger, Sloth, Sylvestre, (Holgersson) og måske nogle af de knap så løntunge fyldspillere også. Herefter må man se hvad der lykkes og hvor mange lønkroner det frigiver til de offensive og ofte dyrere positioner.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 9. jul 2017, 12:48

Kristian skrev:
Jakobsen skrev:
Gaarde6 skrev:
FlæskeFrank skrev:Dagens kamp viste vel netop, at Gaarde ikke kan lukke transfervinduet endnu.
Jeg så gerne en midterforsvar mere ind.
Men jeg kan også godt acceptere, hvis Gaarde mener at defensiven er på plads, hvis det betyder at der kommer et par offensive spillere ind.
Vores manglende evne til at skabe chancer er på INGEN måde løst og kan ikke løses internt.
Præcis, vi skal have noget til kant eller offensiv mit og så en angriber. Spillere som Børsting og Meilinger gør os ikke farlige og med Flores mangler vi stadig at se alt det vi tror og håber han skal og Thellufsen er langt fra bare at være en hæderlig Superligaspiller. Derudover bør vi have en angrebsmakker til Pohl som komplementerer ham. Jeg synes også vi stadig bør hente en midterfosvarer til da hverken Holger, Kasper P eller Blåbjerg har hverken niveauet eller potentialet, men nu hvor vi allerede har hentet to forsvarsspillere bør vi starte med at finde noget til offensiven.
Der bliver med garanti ikke hentet flere til forsvaret. Der er brugt 6-7 mio på det allerede og Blåbjerg må være den med det potientale der dog er i truppen.

Husk også at Lyngø er rykket op i truppen.

Okore, Kasper P, Blåbjerg, Holgersson og Lyngø er rigeligt til det midterforsvar.

Der skal handles i den anden ende nu.
Jeg kan godt følge dig.
Jeg synes bare ikke man skal kigge på antallet. Man skal kigge på kvaliteten.
Lige nu har vi EN midterforsvar, som har klassen til at spille på et top 6 hold i ligaen.
Så har vi 4-5 stykker, som ikke hører hjemme på et top 6 hold.

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Sønderhof » 9. jul 2017, 15:02

Gaarde6 skrev:
Kristian skrev:
Jakobsen skrev:
Gaarde6 skrev:
FlæskeFrank skrev:Dagens kamp viste vel netop, at Gaarde ikke kan lukke transfervinduet endnu.
Jeg så gerne en midterforsvar mere ind.
Men jeg kan også godt acceptere, hvis Gaarde mener at defensiven er på plads, hvis det betyder at der kommer et par offensive spillere ind.
Vores manglende evne til at skabe chancer er på INGEN måde løst og kan ikke løses internt.
Præcis, vi skal have noget til kant eller offensiv mit og så en angriber. Spillere som Børsting og Meilinger gør os ikke farlige og med Flores mangler vi stadig at se alt det vi tror og håber han skal og Thellufsen er langt fra bare at være en hæderlig Superligaspiller. Derudover bør vi have en angrebsmakker til Pohl som komplementerer ham. Jeg synes også vi stadig bør hente en midterfosvarer til da hverken Holger, Kasper P eller Blåbjerg har hverken niveauet eller potentialet, men nu hvor vi allerede har hentet to forsvarsspillere bør vi starte med at finde noget til offensiven.
Der bliver med garanti ikke hentet flere til forsvaret. Der er brugt 6-7 mio på det allerede og Blåbjerg må være den med det potientale der dog er i truppen.

Husk også at Lyngø er rykket op i truppen.

Okore, Kasper P, Blåbjerg, Holgersson og Lyngø er rigeligt til det midterforsvar.

Der skal handles i den anden ende nu.
Jeg kan godt følge dig.
Jeg synes bare ikke man skal kigge på antallet. Man skal kigge på kvaliteten.
Lige nu har vi EN midterforsvar, som har klassen til at spille på et top 6 hold i ligaen.
Så har vi 4-5 stykker, som ikke hører hjemme på et top 6 hold.
Hvis vi spiller med en 4-backkæde, har vi tre mand med top 6-niveau. Tager vi vores kanter og angribere har vi vel 0, som de hold vi bør (læs: gerne vil) sammenlignes os med, ville bytte lige over fra deres startopstilling! Kan vi blive enige om det er LANGT mere presserede at vi får hentet offensivspillere ind?

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 9. jul 2017, 15:38

Sønderhof skrev:
Gaarde6 skrev:
Kristian skrev:
Jakobsen skrev:
Gaarde6 skrev:
FlæskeFrank skrev:Dagens kamp viste vel netop, at Gaarde ikke kan lukke transfervinduet endnu.
Jeg så gerne en midterforsvar mere ind.
Men jeg kan også godt acceptere, hvis Gaarde mener at defensiven er på plads, hvis det betyder at der kommer et par offensive spillere ind.
Vores manglende evne til at skabe chancer er på INGEN måde løst og kan ikke løses internt.
Præcis, vi skal have noget til kant eller offensiv mit og så en angriber. Spillere som Børsting og Meilinger gør os ikke farlige og med Flores mangler vi stadig at se alt det vi tror og håber han skal og Thellufsen er langt fra bare at være en hæderlig Superligaspiller. Derudover bør vi have en angrebsmakker til Pohl som komplementerer ham. Jeg synes også vi stadig bør hente en midterfosvarer til da hverken Holger, Kasper P eller Blåbjerg har hverken niveauet eller potentialet, men nu hvor vi allerede har hentet to forsvarsspillere bør vi starte med at finde noget til offensiven.
Der bliver med garanti ikke hentet flere til forsvaret. Der er brugt 6-7 mio på det allerede og Blåbjerg må være den med det potientale der dog er i truppen.

Husk også at Lyngø er rykket op i truppen.

Okore, Kasper P, Blåbjerg, Holgersson og Lyngø er rigeligt til det midterforsvar.

Der skal handles i den anden ende nu.
Jeg kan godt følge dig.
Jeg synes bare ikke man skal kigge på antallet. Man skal kigge på kvaliteten.
Lige nu har vi EN midterforsvar, som har klassen til at spille på et top 6 hold i ligaen.
Så har vi 4-5 stykker, som ikke hører hjemme på et top 6 hold.
Hvis vi spiller med en 4-backkæde, har vi tre mand med top 6-niveau. Tager vi vores kanter og angribere har vi vel 0, som de hold vi bør (læs: gerne vil) sammenlignes os med, ville bytte lige over fra deres startopstilling! Kan vi blive enige om det er LANGT mere presserede at vi får hentet offensivspillere ind?
Prøv at læs mit indlæg længere oppe.
Det her gik ikke på hvor på banen Vi er mest presset.
For det er Vi KLART offensivt!

Brugeravatar
benz
Allstar
Allstar
Indlæg: 1901
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:03

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af benz » 9. jul 2017, 18:34

Synes det er vildt vigtigt med endnu en central forsvarspiller af høj kvalitet. Jeg kaster lige et nyt navn ind. Jeg ved godt det sjældent giver mening at kaste store penge efter en 34-årig MEN Mads Agesen. En af de bedste på sin plads i Superligaen efter min mening. Et "monster - positivt ment" en fantastisk indstilling. Med ham ved siden af Okore vil vores forsvar se fantastisk ud. Han har kontraktudløb næste sommer. Tror der er 2-3 gode år tilbage i ham. Synes man skal ligge et bud. Om det så koster 1-2 millioner og en god løn, så er det absolut det værd hvis det kan sikre os en 3. plads i næste sæson i stedet for en 5-7. plads. Han vil passe perfekt ind og give noget af det holdet virkelig mangler. Overstående er min mening og jeg har fuld forståelse hvis det ikke falder i alles smag. Hvis ikke ham, så overvej venligst tanken om at bruge nogle få millioner på en fantastisk forsvarsspiller på 32-35 år. Med alle de millioner der kom ind fra Kina og Belgien er det så absolut værd at bruge penge på for at få et komplet stærkt forsvar i stedet for 3 spillere af høj kvalitet og resten der ikke har superliga niveau (efter min mening).

Et andet spørgsmål er om man ikke skal give Pohl en sidste chance og sige han får indtil engang i August til at bevist sit værd. En 5-6 kampe, og hvis ikke, må man prøve at skaffe den bedste mulige angriber indenfor transferbudgettet. Efter min mening.

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Ham der Emil » 9. jul 2017, 18:57

benz skrev:Synes det er vildt vigtigt med endnu en central forsvarspiller af høj kvalitet. Jeg kaster lige et nyt navn ind. Jeg ved godt det sjældent giver mening at kaste store penge efter en 34-årig MEN Mads Agesen. En af de bedste på sin plads i Superligaen efter min mening. Et "monster - positivt ment" en fantastisk indstilling. Med ham ved siden af Okore vil vores forsvar se fantastisk ud. Han har kontraktudløb næste sommer. Tror der er 2-3 gode år tilbage i ham. Synes man skal ligge et bud. Om det så koster 1-2 millioner og en god løn, så er det absolut det værd hvis det kan sikre os en 3. plads i næste sæson i stedet for en 5-7. plads. Han vil passe perfekt ind og give noget af det holdet virkelig mangler. Overstående er min mening og jeg har fuld forståelse hvis det ikke falder i alles smag. Hvis ikke ham, så overvej venligst tanken om at bruge nogle få millioner på en fantastisk forsvarsspiller på 32-35 år. Med alle de millioner der kom ind fra Kina og Belgien er det så absolut værd at bruge penge på for at få et komplet stærkt forsvar i stedet for 3 spillere af høj kvalitet og resten der ikke har superliga niveau (efter min mening).

Et andet spørgsmål er om man ikke skal give Pohl en sidste chance og sige han får indtil engang i August til at bevist sit værd. En 5-6 kampe, og hvis ikke, må man prøve at skaffe den bedste mulige angriber indenfor transferbudgettet. Efter min mening.
Det kunne være en OK signing. Men skal vi som minimum i top6, så skal vi altså også kunne score mål, og det har vi pt. ingen der gør. Pohl har før vist sig god i opstarten, hvorefter han så brænder direktør på direktør i ligaen.
Et Hjerte - En Klub

Låst