Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
AalBoyeBK
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 29. jan 2009, 14:53

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AalBoyeBK » 9. jul 2017, 19:05

Så længe vi har 5 centrale forsvarsspillere i truppen, så har jeg meget svært ved at se, at der skulle komme en ny mand ind på den position. Hvis man kunne få Holgersson sendt videre, kan det måske være man overvejer en ny, men jeg tvivler på det. Synes helt klart også man bør fokusere på andre områder på holdet. Primært en angriber.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5209
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 9. jul 2017, 20:06

Ham der Emil skrev:
benz skrev:Synes det er vildt vigtigt med endnu en central forsvarspiller af høj kvalitet. Jeg kaster lige et nyt navn ind. Jeg ved godt det sjældent giver mening at kaste store penge efter en 34-årig MEN Mads Agesen. En af de bedste på sin plads i Superligaen efter min mening. Et "monster - positivt ment" en fantastisk indstilling. Med ham ved siden af Okore vil vores forsvar se fantastisk ud. Han har kontraktudløb næste sommer. Tror der er 2-3 gode år tilbage i ham. Synes man skal ligge et bud. Om det så koster 1-2 millioner og en god løn, så er det absolut det værd hvis det kan sikre os en 3. plads i næste sæson i stedet for en 5-7. plads. Han vil passe perfekt ind og give noget af det holdet virkelig mangler. Overstående er min mening og jeg har fuld forståelse hvis det ikke falder i alles smag. Hvis ikke ham, så overvej venligst tanken om at bruge nogle få millioner på en fantastisk forsvarsspiller på 32-35 år. Med alle de millioner der kom ind fra Kina og Belgien er det så absolut værd at bruge penge på for at få et komplet stærkt forsvar i stedet for 3 spillere af høj kvalitet og resten der ikke har superliga niveau (efter min mening).

Et andet spørgsmål er om man ikke skal give Pohl en sidste chance og sige han får indtil engang i August til at bevist sit værd. En 5-6 kampe, og hvis ikke, må man prøve at skaffe den bedste mulige angriber indenfor transferbudgettet. Efter min mening.
Det kunne være en OK signing. Men skal vi som minimum i top6, så skal vi altså også kunne score mål, og det har vi pt. ingen der gør. Pohl har før vist sig god i opstarten, hvorefter han så brænder direktør på direktør i ligaen.
Synes ikke om Mads Agesen. Han rager dumme røde kort til sig og har det med at komme i kambolage med modspillere og dommere. Derudover er han vel cirka lige så langsom som Holger. Derudover vil jeg hellere bruge krudt på offensiven inden der hentes endnu en stopper. Er vi så heldige at afhænde Holger eller KP så vi numerisk er i underskud er sagen selvfølgelig en anden.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1878
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af 634 » 9. jul 2017, 20:32

Jakobsen skrev:
Ham der Emil skrev:
benz skrev:Synes det er vildt vigtigt med endnu en central forsvarspiller af høj kvalitet. Jeg kaster lige et nyt navn ind. Jeg ved godt det sjældent giver mening at kaste store penge efter en 34-årig MEN Mads Agesen. En af de bedste på sin plads i Superligaen efter min mening. Et "monster - positivt ment" en fantastisk indstilling. Med ham ved siden af Okore vil vores forsvar se fantastisk ud. Han har kontraktudløb næste sommer. Tror der er 2-3 gode år tilbage i ham. Synes man skal ligge et bud. Om det så koster 1-2 millioner og en god løn, så er det absolut det værd hvis det kan sikre os en 3. plads i næste sæson i stedet for en 5-7. plads. Han vil passe perfekt ind og give noget af det holdet virkelig mangler. Overstående er min mening og jeg har fuld forståelse hvis det ikke falder i alles smag. Hvis ikke ham, så overvej venligst tanken om at bruge nogle få millioner på en fantastisk forsvarsspiller på 32-35 år. Med alle de millioner der kom ind fra Kina og Belgien er det så absolut værd at bruge penge på for at få et komplet stærkt forsvar i stedet for 3 spillere af høj kvalitet og resten der ikke har superliga niveau (efter min mening).

Et andet spørgsmål er om man ikke skal give Pohl en sidste chance og sige han får indtil engang i August til at bevist sit værd. En 5-6 kampe, og hvis ikke, må man prøve at skaffe den bedste mulige angriber indenfor transferbudgettet. Efter min mening.
Det kunne være en OK signing. Men skal vi som minimum i top6, så skal vi altså også kunne score mål, og det har vi pt. ingen der gør. Pohl har før vist sig god i opstarten, hvorefter han så brænder direktør på direktør i ligaen.
Synes ikke om Mads Agesen. Han rager dumme røde kort til sig og har det med at komme i kambolage med modspillere og dommere. Derudover er han vel cirka lige så langsom som Holger. Derudover vil jeg hellere bruge krudt på offensiven inden der hentes endnu en stopper. Er vi så heldige at afhænde Holger eller KP så vi numerisk er i underskud er sagen selvfølgelig en anden.
Hvis man ønsker noget godt for Mads Agesen, burde han få en kontrakt med Brøndby, som han har sukket efter siden han var Tankstationens dreng i Thisted. Måske ham med det store skæg fra Nørager kan hjælpe ham til de gule og blå.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

huzaza
2. div
2. div
Indlæg: 124
Tilmeldt: 4. jun 2008, 13:15
Favoritspiller: Erik Bo´naldo
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af huzaza » 9. jul 2017, 20:58

At foreslå Mads Agesen burde give livsvarig karantæne fra debatsiden....

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Pastorius » 9. jul 2017, 21:33

huzaza skrev:At foreslå Mads Agesen burde give livsvarig karantæne fra debatsiden....
Jeg skal lige høre... mener du er en straf eller en belønning?
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9615
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Buzz Killington » 9. jul 2017, 22:54

Djuricin roeg til Lucas Andersens graeshoppere. Saa han kan stryges fra listen igen.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af 9800 » 9. jul 2017, 23:16

Nogen der kan fortælle hvad der står om AaB i denne artikel?

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4343
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kristian » 9. jul 2017, 23:41

9800 skrev:Nogen der kan fortælle hvad der står om AaB i denne artikel?
Hvilken artikel?
------------------
mvh Kristian

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 10. jul 2017, 00:47

Buzz Killington skrev:Djuricin roeg til Lucas Andersens graeshoppere. Saa han kan stryges fra listen igen.
Mon de har lavet en Rupert Murdoch på Gaardes telefon? De lader til konsekvent at gå efter de samme spillere som os...

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af 9800 » 10. jul 2017, 01:20

Kristian skrev:
9800 skrev:Nogen der kan fortælle hvad der står om AaB i denne artikel?
Hvilken artikel?
http://ekstrabladet.dk/plus/sportogspil ... le/6737794

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Tyskeren » 10. jul 2017, 07:48

Mon Masango stadig er et emne i Aalborg?

http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/su ... s-masango/

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 10. jul 2017, 08:35

Buzz Killington skrev:Djuricin roeg til Lucas Andersens graeshoppere. Saa han kan stryges fra listen igen.
Damnit. Håbede stadig han dukkede op!
Jeg savner Winsnes

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af PeterS » 10. jul 2017, 09:14

Har jeg overset at nogle har hentet Leonco? Og kunne han ikke være et billigere alternativ til offensiven?

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6403
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FlæskeFrank » 10. jul 2017, 09:18

PeterS skrev:Har jeg overset at nogle har hentet Leonco? Og kunne han ikke være et billigere alternativ til offensiven?
Undrer mig også over, at han ikke har skrevet med en anden dansk klub. Pt. kunne han vel godt være supplement til truppen, da vi numerisk er lidt underdrejet. Men han er ikke den angriber, som jeg forventer Gaarde henter til os.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1631
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Halil » 10. jul 2017, 15:57

Har snakket med Rabbi Rosenberg på min drejetelefon.

Uffe Bech er langtidsskadet og ikke aktuel for AaB længere. Der var små følere ude ellers meddeler han.
Uden Synd Ingen Frelse

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10729
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af jonas386 » 10. jul 2017, 16:03

Halil skrev:Har snakket med Rabbi Rosenberg på min drejetelefon.

Uffe Bech er langtidsskadet og ikke aktuel for AaB længere. Der var små følere ude ellers meddeler han.
Det lyder ellers spændende. Du fik ikke andet sladder nu du alligevel havde ham i røret?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1631
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Halil » 10. jul 2017, 16:12

jonas386 skrev:
Halil skrev:Har snakket med Rabbi Rosenberg på min drejetelefon.

Uffe Bech er langtidsskadet og ikke aktuel for AaB længere. Der var små følere ude ellers meddeler han.
Det lyder ellers spændende. Du fik ikke andet sladder nu du alligevel havde ham i røret?
Sladder? Næh, ikke i denne omgang. Han holder sig til facts.
Uden Synd Ingen Frelse

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10729
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af jonas386 » 10. jul 2017, 16:19

Halil skrev:
jonas386 skrev:
Halil skrev:Har snakket med Rabbi Rosenberg på min drejetelefon.

Uffe Bech er langtidsskadet og ikke aktuel for AaB længere. Der var små følere ude ellers meddeler han.
Det lyder ellers spændende. Du fik ikke andet sladder nu du alligevel havde ham i røret?
Sladder? Næh, ikke i denne omgang. Han holder sig til facts.
Hvor kedeligt.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

DonSilicone
1. div
1. div
Indlæg: 264
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:08
Geografisk sted: Aalborg

Re: RE: Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af DonSilicone » 10. jul 2017, 18:51

Halil skrev:Har snakket med Rabbi Rosenberg på min drejetelefon.

Uffe Bech er langtidsskadet og ikke aktuel for AaB længere. Der var små følere ude ellers meddeler han.
Nu udstiller jeg sikkert min totale uvidenhed: hvem eller hvad er Rabbi Rosenberg?

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold
Indlæg: 800
Tilmeldt: 29. jul 2005, 19:52

Re: RE: Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Steve-Dave » 10. jul 2017, 19:20

DonSilicone skrev:
Halil skrev:Har snakket med Rabbi Rosenberg på min drejetelefon.

Uffe Bech er langtidsskadet og ikke aktuel for AaB længere. Der var små følere ude ellers meddeler han.
Nu udstiller jeg sikkert min totale uvidenhed: hvem eller hvad er Rabbi Rosenberg?
Det er Halils anonyme kilde, omgærdet af mystik. Hans sande identitet og motiver kendes ikke, men der spekuleres i, at han kan være en del af et hemmeligt undergrundsselskab i hestebranchen.

Låst