Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5105
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 20. jul 2017, 19:49

martinaalborg skrev:
FlæskeFrank skrev:Læste om Enevoldsen fortsat gerne ville til USA, men sommervinduet var lidt tricky på den konto.

Hvis Wieghorst mener han kan bruges OG med vores noget antalsmæssige angrebsbesætning, så kunne jeg godt leve med en ½ års forlængelse med Enevoldsen. Han skulle jo være skadesfri.

Jeg ved, at I er nogle som bare sidder og venter på sådan et forslag, så I kan skyde det ned. Men jeg kunne godt se perspektivet i det. :cheers:

Der er ingen perspektiv i ENE succesen er desværre steget ham til hovedet ligesom sidst...
Det er brændærgeligt for han er en kanon-fodboldspiller....men der går lidt Bendtner i den...
At foreslå en forlængelse med Ene er et af de ringeste forslag herinde denne sommer;

1) Han er næsten kronisk skadet
2) Han er ikke den spillertype der kan løfte holdet. Han kunne du som anden violin i et angreb, men der har vi forvejen Pohl, Sylvestr og Risgård
3) Hans mentalitet - det virker ikke til der skal ret meget til før det stiger ham til hovedet. Derudover har han slet ikke vist den modenhed vi kan forvente af en 30 årig spiller ifht. at tage ansvar og løfte holdet.

Jeg er enig i, at Ene potentielt er an kanon spiller men jeg kan simpelthen ikke holde den attitude ud når han intet har at have det i og han ikke tager det ansvar en rutineret spiller skal tage. Lad ham endelig rejse til eksotiske steder og føle sig vigtig.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 20. jul 2017, 19:59

Kristian skrev:en.m.wikipedia.org/wiki/Rasmus_Thelander

Hvis man skal tro hvad Wiki siger, så ligner Thelander en ny mand i Reading.
Det er nu nok kun fordi rygtet endelig er landet på twitter i dag, og så er der en der har været inde og lave lidt sjov. Der er i hvert fald ikke noget lukket endnu.

Johs
Drenge
Drenge
Indlæg: 35
Tilmeldt: 17. maj 2017, 13:27
Favoritspiller: Steve Olfers

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Johs » 20. jul 2017, 21:09

Gamen skrev:
boldspiller skrev: Thelander kommer ikke til at ske. De glasben tør Gaarde ikke investere en krone i.
Klubbens dyreste investering i lang tid har haft en alvorlig korsbåndsskade for 4 år siden, og blev i Villa-tiden igen opereret for efterveer relateret hertil, så jeg ved ikke om Gaarde ikke tør binde an med spillere der har været en del skadet.
Den efterfølgende operation var planlagt og forventet.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 20. jul 2017, 21:13

Johs skrev: Den efterfølgende operation var planlagt og forventet.
Det er jeg helt med på, men det ændrer ikke på at det var en operation der trods alt holdt ham ude i 2,5 måned. Min pointe var bare, at det er mærkværdigt at påstå at Thelander ligefrem har glasben.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Buzz Killington » 20. jul 2017, 21:18

Gamen skrev:
Johs skrev: Den efterfølgende operation var planlagt og forventet.
Det er jeg helt med på, men det ændrer ikke på at det var en operation der trods alt holdt ham ude i 2,5 måned. Min pointe var bare, at det er mærkværdigt at påstå at Thelander ligefrem har glasben.
Han løber da ellers ind i en ordenlig omgang skader, langt oftere skadet end Okore

Thelander:
https://www.transfermarkt.com/rasmus-th ... ler/129092

Okore:
https://www.transfermarkt.com/jores-oko ... ler/129085
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Johs
Drenge
Drenge
Indlæg: 35
Tilmeldt: 17. maj 2017, 13:27
Favoritspiller: Steve Olfers

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Johs » 20. jul 2017, 21:28

Gamen skrev:
Johs skrev: Den efterfølgende operation var planlagt og forventet.
Det er jeg helt med på, men det ændrer ikke på at det var en operation der trods alt holdt ham ude i 2,5 måned. Min pointe var bare, at det er mærkværdigt at påstå at Thelander ligefrem har glasben.
Fair. Nu er jeg ikke helt skarp i Thelanders skadeshistorik i det græske, men adskiller den sig ikke fra Okores på den måde, at der har været flere skavanker bla. med puden og ryggen?

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 20. jul 2017, 21:31

Buzz Killington skrev: Han løber da ellers ind i en ordenlig omgang skader, langt oftere skadet end Okore

Thelander:
https://www.transfermarkt.com/rasmus-th ... ler/129092

Okore:
https://www.transfermarkt.com/jores-oko ... ler/129085
Det er jeg med på, men det var ikke det store problem i hans AaB-tid hvor han, bortset fra et kort afbræk på nogle kampe pga. en mindre knæskade, spillede halvanden sæson stort set uden skader indtil han blev solgt. De mange følgeskader i Athen kan jo skyldes alt muligt. Han er fit nu. Vi har en stamspiller på midtbanen der nærmest sidder mere hos fyssen end træner med, så jeg tror nu nok vi overlever at kunne hive en højkvalitets-forsvarer ind til en fornuftig løn, men uden transfer, hvis det endelig skulle være.

Edit: Sorry, jeg havde glemt skadet i foden der holdt ham ude det sidste stykke tid.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 20. jul 2017, 21:36

Johs skrev: Fair. Nu er jeg ikke helt skarp i Thelanders skadeshistorik i det græske, men adskiller den sig ikke fra Okores på den måde, at der har været flere skavanker bla. med puden og ryggen?
Han har i hvert fald haft problemer der relaterer sig til trædepuden. Men vi taler altså stadigvæk en spiller som Panathinaikos så som starter, hvis ikke det havde været for hans høje løn og at de ikke turde satse på ham ovenpå de skader der ramte ham sidste år. De skal skære alvorligt i lønningerne, og har derfor skilt sig af med en række udlændinge.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 20. jul 2017, 22:58

Hvad mon ham med Masango-rygtet siger til at Masango endnu ikke er landet i Aalborg? Det lød nærmest som en done deal... :thumbsup: :cool:
Kan klubberne ikke blive enige? :thumbsup:

hikopAaB
Drenge
Drenge
Indlæg: 27
Tilmeldt: 18. jul 2017, 11:52
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af hikopAaB » 20. jul 2017, 23:14

FIDEL skrev:Hvad mon ham med Masango-rygtet siger til at Masango endnu ikke er landet i Aalborg? Det lød nærmest som en done deal... :thumbsup: :cool:
Kan klubberne ikke blive enige? :thumbsup:
Nu har jeg aldrig nævnt at det var en done deal, men jeg gentager da gerne. Jeg havde hørt et rygte tæt på Randers som var i forhandlinger med en uangiven klub vedrørende Mandla Masango, hvor jeg håbede på at det var AaB

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 21. jul 2017, 00:09

hikopAaB skrev:
FIDEL skrev:Hvad mon ham med Masango-rygtet siger til at Masango endnu ikke er landet i Aalborg? Det lød nærmest som en done deal... :thumbsup: :cool:
Kan klubberne ikke blive enige? :thumbsup:
Nu har jeg aldrig nævnt at det var en done deal, men jeg gentager da gerne. Jeg havde hørt et rygte tæt på Randers som var i forhandlinger med en uangiven klub vedrørende Mandla Masango, hvor jeg håbede på at det var AaB
Nej ikke dig. Det var før dit rygte... :aabfan:

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 21. jul 2017, 11:09

Junior Kabananga - 28 år og Congolesisk landsholdsangriber. Han er et stort skur, men har fart og teknik på et fint niveau. Har kontraktudløb med Astana ved årsskiftet. Han har desuden spillet i Belgisk fodbold og tyrkisk fodbold på leje.
Han ser spændende ud synes jeg.

https://www.youtube.com/watch?v=VZYuie4D6xk

Valsted
2. div
2. div
Indlæg: 179
Tilmeldt: 7. mar 2006, 15:56
Geografisk sted: 9240

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Valsted » 21. jul 2017, 11:19

FIDEL skrev:
hikopAaB skrev:
FIDEL skrev:Hvad mon ham med Masango-rygtet siger til at Masango endnu ikke er landet i Aalborg? Det lød nærmest som en done deal... :thumbsup: :cool:
Kan klubberne ikke blive enige? :thumbsup:
Nu har jeg aldrig nævnt at det var en done deal, men jeg gentager da gerne. Jeg havde hørt et rygte tæt på Randers som var i forhandlinger med en uangiven klub vedrørende Mandla Masango, hvor jeg håbede på at det var AaB
Nej ikke dig. Det var før dit rygte... :aabfan:
Jeg forstår overhovedet ikke, at nogen håber på Masango. Vi har set mange gange i fodboldens verden, at hvis man er god nok, kan man skabe sig som man vil. Jeg synes ikke, at jeg har set noget som viser, at hans talent kan bære hans attitude.

Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1243
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Pollack2 » 21. jul 2017, 12:07

Så virker det til at Alexander J. er på plads i Sverige. Hvis transferen kun er på godt en mill., burde vi kunne have været med, men måske AaB slet ikke var interesseret. I Viborg taler de også om at han brugte mere tid på at like sig selv på instagram end spille fodbold på et hold. Han virker som en spiller der i den grad har brug for en karismatisk træner for at realisere sit talent.

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/avis ... rrkoeping/

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 21. jul 2017, 12:12

Pollack2 skrev:Så virker det til at Alexander J. er på plads i Sverige. Hvis transferen kun er på godt en mill., burde vi kunne have været med, men måske AaB slet ikke var interesseret. I Viborg taler de også om at han brugte mere tid på at like sig selv på instagram end spille fodbold på et hold. Han virker som en spiller der i den grad har brug for en karismatisk træner for at realisere sit talent.

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/avis ... rrkoeping/
Han ønskede ikke at blive i Danmark, så Sverige er nok det bedste han kunne håbe på...

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 21. jul 2017, 12:16

Valsted skrev:
FIDEL skrev:
hikopAaB skrev:
FIDEL skrev:Hvad mon ham med Masango-rygtet siger til at Masango endnu ikke er landet i Aalborg? Det lød nærmest som en done deal... :thumbsup: :cool:
Kan klubberne ikke blive enige? :thumbsup:
Nu har jeg aldrig nævnt at det var en done deal, men jeg gentager da gerne. Jeg havde hørt et rygte tæt på Randers som var i forhandlinger med en uangiven klub vedrørende Mandla Masango, hvor jeg håbede på at det var AaB
Nej ikke dig. Det var før dit rygte... :aabfan:
Jeg forstår overhovedet ikke, at nogen håber på Masango. Vi har set mange gange i fodboldens verden, at hvis man er god nok, kan man skabe sig som man vil. Jeg synes ikke, at jeg har set noget som viser, at hans talent kan bære hans attitude.
Masango er en klassespiller - derfor! Han har noget af det vi mangler på fløjen og evt. som 10´er, teknik, målfarlighed, hurtighed og blik for for spillet.
Vi kan ikke forvente at lande bedre spillere end Masango. Det er klart at hans tumult med Randers-ledelsen ikke taler for ham, men alle skal vel ha lov at få en chance til..
Hvis ellers han kan affinde sig med at blive i Danmark, så er han i mine øjne en ønskespiller.

Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1243
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Pollack2 » 21. jul 2017, 12:21

FIDEL skrev:
Pollack2 skrev:Så virker det til at Alexander J. er på plads i Sverige. Hvis transferen kun er på godt en mill., burde vi kunne have været med, men måske AaB slet ikke var interesseret. I Viborg taler de også om at han brugte mere tid på at like sig selv på instagram end spille fodbold på et hold. Han virker som en spiller der i den grad har brug for en karismatisk træner for at realisere sit talent.

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/avis ... rrkoeping/
Han ønskede ikke at blive i Danmark, så Sverige er nok det bedste han kunne håbe på...
Den sammenligning med Ronaldinho har ikke gjort noget godt for hans karriere. Han skulle nok ha taget Kina, da han havde chancen.
https://www.youtube.com/watch?v=eBk2lhizPRg

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 21. jul 2017, 12:29

Også derfor jeg ikke fatter hvorfor folk var så forhippede på at få Jakobsen til AaB. En klovn udover det sædvanlige. I Falkenberg blev han umådeligt upopulær blandt sine medspillere for konsekvent at køre solo midt i en alvorlig nedrykningskamp, og endte med at tyre en holdkammerat i hovedet med en ispose så han blev sparket ud.

boldspiller
Junior
Junior
Indlæg: 66
Tilmeldt: 3. jun 2017, 16:08
Favoritspiller: Jeppe Curth.

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af boldspiller » 21. jul 2017, 13:11

Gamen skrev:Også derfor jeg ikke fatter hvorfor folk var så forhippede på at få Jakobsen til AaB. En klovn udover det sædvanlige. I Falkenberg blev han umådeligt upopulær blandt sine medspillere for konsekvent at køre solo midt i en alvorlig nedrykningskamp, og endte med at tyre en holdkammerat i hovedet med en ispose så han blev sparket ud.
Vel egentligt ikke så ufatteligt. Han har været en glimrende midtbanespiller i Suppen med klare kompetencer, som vi sagtens kunne bruge heroppe.
Jeg var selv en af dem, der gerne ville have ham til AaB, men jeg kendte så heller ikke til forhistorien fra Falkenberg samt hans adfærd i Viborg - de ting taler selvfølgelig i mod.
Men kigger man kun på spilleren er det vel klart nok, at man ønsker en spiller til klubben, som kunne være forstærkning og ikke var totalt urealistisk.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af BassogogsVen » 21. jul 2017, 14:41

Pollack2 skrev:I Viborg taler de også om at han brugte mere tid på at like sig selv på instagram end spille fodbold på et hold.
Altså ligesom Meilinger i AaB?
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Låst