Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
DenGamleMand
1. div
1. div
Indlæg: 417
Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af DenGamleMand » 21. jul 2017, 15:24

BassogogsVen skrev:
Pollack2 skrev:I Viborg taler de også om at han brugte mere tid på at like sig selv på instagram end spille fodbold på et hold.
Altså ligesom Meilinger i AaB?
Er Meilingers Instagramprofil da noget særligt eller hvad?
VAR - nej tak!

Hader AGF.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Buzz Killington » 21. jul 2017, 15:35

Kan vi ikke et øjeblik blive enige om at man er et surt gammelt røvhul hvis man tror der er et modsætningsforhold mellem at spille fodbold og være aktiv på de sociale medier?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af jonas386 » 21. jul 2017, 15:39

BassogogsVen skrev:
Pollack2 skrev:I Viborg taler de også om at han brugte mere tid på at like sig selv på instagram end spille fodbold på et hold.
Altså ligesom Meilinger i AaB?
Hvorfor er det relevant? Og er det et forsvar af Alexander Jakobsen? Jeg forstår ikke helt dit indlæg her for at være ærlig.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FlæskeFrank » 21. jul 2017, 16:20

Buzz Killington skrev:Kan vi ikke et øjeblik blive enige om at man er et surt gammelt røvhul hvis man tror der er et modsætningsforhold mellem at spille fodbold og være aktiv på de sociale medier?
:thumbsup:
- FlæskeFrank

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af BassogogsVen » 21. jul 2017, 16:25

Buzz Killington skrev:Kan vi ikke et øjeblik blive enige om at man er et surt gammelt røvhul hvis man tror der er et modsætningsforhold mellem at spille fodbold og være aktiv på de sociale medier?
My point exctly!
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AaB1978 » 21. jul 2017, 17:12

Så fik Brøndby sgu også Tibbling i hus - angiveligt for under 4 mio. kroner :o .

Det er sgu en syg midtbane, de har nu.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Brodernumsi » 21. jul 2017, 17:14

AaB1978 skrev:Så fik Brøndby sgu også Tibbling i hus - angiveligt for under 4 mio. kroner :o .

Det er sgu en syg midtbane, de har nu.
Der er en tråd til tranfers i andre klubber, dette er til at diskutere transferønsker i AaB
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AaB1978 » 21. jul 2017, 17:19

Brodernumsi skrev:
AaB1978 skrev:Så fik Brøndby sgu også Tibbling i hus - angiveligt for under 4 mio. kroner :o .

Det er sgu en syg midtbane, de har nu.
Der er en tråd til tranfers i andre klubber, dette er til at diskutere transferønsker i AaB
Sorry - har flyttet den nu :)

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 21. jul 2017, 17:39

AaB1978 skrev:Så fik Brøndby sgu også Tibbling i hus - angiveligt for under 4 mio. kroner :o .

Det er sgu en syg midtbane, de har nu.
Det er svært ikke at være misundelig.
Omvendt vil jeg ikke bytte Okore eller Pallesen med nogle af Brøndbys defensive indkøb.
Håber jeg kan sige det samme når vores offensiv er på plads.
Men fuck der må godt snart ske noget!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af jonas386 » 21. jul 2017, 17:48

Gaarde6 skrev:Men fuck der må godt snart ske noget!
Altså vi så jo for et par uger siden hvor stærkt det pludselig kan gå. Hvis de rygter, der bl.a. har floreret herinde, står til troende og man arbejder på at få skippet spillere som Sylvestr og Meillinger videre, så giver det, for mig, også god mening at man venter med at investere i offensive spillere. Primært fordi der kan være flere løn-kroner til rådighed og dermed også spillere fra en anden hylde.
Jeg håber dog, at vi får hevet både en kant og en angriber ind og får sendt de to andre videre. Hvis vi lykkedes med det, så vil jeg være meget tilfreds med Gaarde.

Jeg har tidligere været imponeret af Carlos Strandberg, der har været i Rusland og nu spiller i Brügge (har været udlejet til Westerloo ifølge Wiki). Måske en spiller vi kunne leje med en købs-option. Mit indtryk er, at han er bomstærk fysisk og også er rimeligt målfarlig. Måske Gamen eller andre kendere af svensk/belgisk fodbold kan sige mere.
Det er selvfølgelig muligt Brügge har andre planer med ham. Jeg er ikke helt klar over deres angrebssituation.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 21. jul 2017, 17:58

jonas386 skrev: Jeg har tidligere været imponeret af Carlos Strandberg, der har været i Rusland og nu spiller i Brügge (har været udlejet til Westerloo ifølge Wiki). Måske en spiller vi kunne leje med en købs-option. Mit indtryk er, at han er bomstærk fysisk og også er rimeligt målfarlig. Måske Gamen eller andre kendere af svensk/belgisk fodbold kan sige mere.
Det er selvfølgelig muligt Brügge har andre planer med ham. Jeg er ikke helt klar over deres angrebssituation.
Det er svært med Strandberg - relativt usynlig i Westerlo og langt fra spilletid i Brügge. Brügge har pt. 6-7 angribere i stalden, hvoraf mindst de 3 er bedre end Strandberg, så chancen for at han ryger ud på leje er nok stor. Men jeg ville meget hellere kaste penge efter unge Gyökeres fra Brommapojkarna, hvis vi har bare lidt at lege med og Grønning ikke kommer tilbage. Det vil, med Sylvestr's forventede afgang, efterlade os med kun én reel angriber (der ikke kan lave mål) + Ramkilde til vinter. Det er alt for tyndt. Tror Gyökeres kan blive et nyt fund i svensk fodbold - var en af deres absolut bedste ved den nyligt overståede U19-slutrunde. Længder bedre end Pohl, og så kan han afslutte. Minder meget om Helenius i starten af hans AaB-karriere. Samme evne til konstant at udfordre, og en klinisk afslutter.


Veissator
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 22
Tilmeldt: 27. jul 2013, 09:10
Favoritspiller: Nicklas Helenius

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Veissator » 21. jul 2017, 18:09

jonas386 skrev:
Gaarde6 skrev:Men fuck der må godt snart ske noget!
Altså vi så jo for et par uger siden hvor stærkt det pludselig kan gå. Hvis de rygter, der bl.a. har floreret herinde, står til troende og man arbejder på at få skippet spillere som Sylvestr og Meillinger videre, så giver det, for mig, også god mening at man venter med at investere i offensive spillere. Primært fordi der kan være flere løn-kroner til rådighed og dermed også spillere fra en anden hylde.
Jeg håber dog, at vi får hevet både en kant og en angriber ind og får sendt de to andre videre. Hvis vi lykkedes med det, så vil jeg være meget tilfreds med Gaarde.

Jeg har tidligere været imponeret af Carlos Strandberg, der har været i Rusland og nu spiller i Brügge (har været udlejet til Westerloo ifølge Wiki). Måske en spiller vi kunne leje med en købs-option. Mit indtryk er, at han er bomstærk fysisk og også er rimeligt målfarlig. Måske Gamen eller andre kendere af svensk/belgisk fodbold kan sige mere.
Det er selvfølgelig muligt Brügge har andre planer med ham. Jeg er ikke helt klar over deres angrebssituation.
Jeg kan se Carlos Strandberg glippede et skifte til dortmund pga. lægetjek, og har haft 2 dages karantæne da han tog kvælertag på en holdkammerat i en kamp. Kan vi rumme ham? Han har bevist han kan score mål dog.

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af KJ » 21. jul 2017, 19:39

Spændende med Tibbling til superligaen. Men håber at visse brugere herinde har lært ikke at tro en sportsdirektør, der offentligt hævder, at der kun er 3,5 mio. til rådighed til transfers. Det var sgu bluff :-)

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af jonas386 » 21. jul 2017, 19:44

Gamen skrev:
jonas386 skrev: Jeg har tidligere været imponeret af Carlos Strandberg, der har været i Rusland og nu spiller i Brügge (har været udlejet til Westerloo ifølge Wiki). Måske en spiller vi kunne leje med en købs-option. Mit indtryk er, at han er bomstærk fysisk og også er rimeligt målfarlig. Måske Gamen eller andre kendere af svensk/belgisk fodbold kan sige mere.
Det er selvfølgelig muligt Brügge har andre planer med ham. Jeg er ikke helt klar over deres angrebssituation.
Det er svært med Strandberg - relativt usynlig i Westerlo og langt fra spilletid i Brügge. Brügge har pt. 6-7 angribere i stalden, hvoraf mindst de 3 er bedre end Strandberg, så chancen for at han ryger ud på leje er nok stor. Men jeg ville meget hellere kaste penge efter unge Gyökeres fra Brommapojkarna, hvis vi har bare lidt at lege med og Grønning ikke kommer tilbage. Det vil, med Sylvestr's forventede afgang, efterlade os med kun én reel angriber (der ikke kan lave mål) + Ramkilde til vinter. Det er alt for tyndt. Tror Gyökeres kan blive et nyt fund i svensk fodbold - var en af deres absolut bedste ved den nyligt overståede U19-slutrunde. Længder bedre end Pohl, og så kan han afslutte. Minder meget om Helenius i starten af hans AaB-karriere. Samme evne til konstant at udfordre, og en klinisk afslutter.

Interessant navn. Men hvis han er så god, må der vel også være større klubber i spil? Jeg tænker umiddelbart, at den type spillere der giver bedst mening for os, må være skandinaviske spillere, der har vist de har niveau til mere end Dansk/Norsk/Svensk fodbold, men af en eller anden grund ikke er slået igennem i deres nye klub.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 21. jul 2017, 21:13

jonas386 skrev: Interessant navn. Men hvis han er så god, må der vel også være større klubber i spil? Jeg tænker umiddelbart, at den type spillere der giver bedst mening for os, må være skandinaviske spillere, der har vist de har niveau til mere end Dansk/Norsk/Svensk fodbold, men af en eller anden grund ikke er slået igennem i deres nye klub.
Ja, det halve Allsvenskan jagter ham... Men der kan vi i hvert fald både løn- og transfermæssigt være med de fleste... undtagen Malmö.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 22. jul 2017, 09:59

Mit ydmyge gæt er, at vi henter Masango og Pusic til offensiven. Vi kender dem fra suppen, og de er i fin form, og skal ikke bruge 8-10 kampe på at spille sig varme.
Masango kan spille fløj og 10´er, og lur mig om ikke det er som 10´er der han er tiltænkt en rolle.
Pusic er et ret sikkert kort rent fodboldmæssigt, og han vil helt sikkert score min. 12 mål på en sæson for os.
Det er på papiret 2 svære personligheder, men så længe de spiller, så tror jeg ikke de skaber problemer. De har noget kant ihvertfald :cheers:

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 22. jul 2017, 10:06

FIDEL skrev:Mit ydmyge gæt er, at vi henter Masango og Pusic til offensiven. Vi kender dem fra suppen, og de er i fin form, og skal ikke bruge 8-10 kampe på at spille sig varme.
Masango kan spille fløj og 10´er, og lur mig om ikke det er som 10´er der han er tiltænkt en rolle.
Pusic er et ret sikkert kort rent fodboldmæssigt, og han vil helt sikkert score min. 12 mål på en sæson for os.
Det er på papiret 2 svære personligheder, men så længe de spiller, så tror jeg ikke de skaber problemer. De har noget kant ihvertfald :cheers:
Jeg tager gerne Massango med, hvis vi får Pusic selvom jeg ikke kan huske Massango ;)
Pusic er min drømme signing til angrebet. Egentlig underliget man slet ikke hører nogle rygter om ham.
Nu tænker jeg sådan generelt.

Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Legum Magister » 22. jul 2017, 10:40

FIDEL skrev:Mit ydmyge gæt er, at vi henter Masango og Pusic til offensiven. Vi kender dem fra suppen, og de er i fin form, og skal ikke bruge 8-10 kampe på at spille sig varme.
Masango kan spille fløj og 10´er, og lur mig om ikke det er som 10´er der han er tiltænkt en rolle.
Pusic er et ret sikkert kort rent fodboldmæssigt, og han vil helt sikkert score min. 12 mål på en sæson for os.
Det er på papiret 2 svære personligheder, men så længe de spiller, så tror jeg ikke de skaber problemer. De har noget kant ihvertfald :cheers:
Med hensyn til Pusic er der vel et økonomisk aspekt, som ikke nødvendigvis bliver helt let at få til at gå op.

Han er 29 og ved formentlig godt, at det er nu, hvis han skal nå at få en guldrandet kontrakt. Det forhold, at Pusic ikke kunne blive enig med Sparta Rotterdam om lønforholdene vidner vel også om, at han "kender sit værd". Pusic har én gang snuset til forholdene i en pengestærk liga, da han var en tur omkring Hull i The Championship, og han ved vel godt, at hvis han skal nå at tjene til et komfortabelt liv efter fodbolden, begynder det at haste.

I betragtning af, at Sparta - så vidt som jeg med mit sporadiske kendskab til hollandsk, har kunnet læse mig frem til - har et budget på lige i underkanten af 70 millioner kroner, og Pusic ikke kunne blive enige med dem om lønforhold, så står AaB vel ikke ligefrem med de bedste økonomiske forudsætninger i forhold til at indfri Pusic' krav.

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Patmand » 22. jul 2017, 11:06

Provst i Brovst skrev:
Sauer skrev:
Kokkefar skrev:
Jakobsen skrev:
hje1980 skrev:
Patmand skrev:Som VIP fan var jeg et smut forbi Hornevej for at pumpe mine kilder for insider info. Jeg har to vigtige ting at berette:

1. Gaarde stank langt væk af ouzo.

2. AaB er meget, meget tæt på at lukke en handel af opsigtsvækkende karakter! Jeg må dessværre ikke nævne navnet idet min kilde denne gang er helt vildt angst - vi taler øverste hylde (spilleren har været nævnt herinde tidligere). Forvent en offentliggørelse indenfor kort tid, dog kan det trække lidt ud.

I hørte det først hos Patmand!
Hvis det holder vand så lyder det meget som Okore...
Bare det ikke var en af Esbjergs grækere når der nu var Ouzo på bordet.
Lidt mere spekulativt - kan det tænkes at Ouzo skal læses som at spilleren spiller i Grækenland? (Omend min primære tanke med Ouzo var at indlægget ikke er seriøst)
Er Okore ikke på ferie i Grækenland for tiden?
Jo, men bar indlægget ikke ret tykt præg af at være... for sjov?
Jo ... det er nærmest lidt bekymrende.
Jeg er to for to nu; Bassogog og Okore.

Provst, du må bare erkende at nogle af os VIP fans er på en højere hylde :cheers:

Brugeravatar
Silvermoon
1. div
1. div
Indlæg: 426
Tilmeldt: 6. jul 2005, 21:59
Geografisk sted: Terndrup

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Silvermoon » 22. jul 2017, 11:43

Patmand så pump din kilde om der snart er nogen offensive spillere på vej ind :D

Låst