Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
N
1. div
1. div
Indlæg: 309
Tilmeldt: 2. jan 2006, 11:48

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af N » 25. jul 2017, 11:36

BassogogsVen skrev:
Så når vi snakker om en Gaarde, som der bliver mere og mere tvivl om, er den rette, så bliver man også nødt til at se på Schorrs. For der er ingen tvivl om, at han kan styre forretningen sammen med bestyrelsen. Men er han + bestyrelsen også de rette til at se det sportslige perspektiv, som ret beset burde være det primære. Og ja, jeg ved godt, at Lynge sidder i bestyrelsen, men han er blot én ud af syv.
..... hvem er man? fik nemlig ombyttet mine 25 aktier til en billet og ka derfor ikke bidrage til en sådan udrensning.

OmkringAarhus
2. div
2. div
Indlæg: 205
Tilmeldt: 11. nov 2014, 09:50
Favoritspiller: Larsen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af OmkringAarhus » 25. jul 2017, 11:48

Gaarde6 skrev:
le Cid skrev:Folk slynger godt nok om sig med tal, men vi skal lige huske på, at AaB IKKE frik 45 mill for Bassogog. Var det ikke 2 mill øv-penge - 15 mill, som skulle sendes videre? 30 af de helt lange er helt sikkert stadig en fantastisk pris, men klubben har IKKE haft en økonomisk gevinst på 55-60 mill. Nok nærmere 40!
Rigtigt at beløbene spænder bredt.
Det ændrer dog ikke ved at vi er en af de få klubber, som faktisk har råd til indkøb. Og vi er DEN klub med størst behov for indkøb, hvis vi skal spille med om top6.

Som jeg har skrevet tidligere. Jeg tror sgu 1-2 indkøb kam finanseres ved den indtjenings forskel der er på plads 4-6 kontra 8-10.
Og den chance har vi faktisk råd til at tage.

Det er fint Gaarde siger vi er blevet stærkere. Men det er AGF, Horsens, Fcm, Brøndby og til dels OB også.
Samtidig får vi en ordentlig røvfuld på hjemmebane af Sønderjyske. Og fcn ser stadig ud til at være godt kørende.

Vi får ikke en top 6 med den trup vi har. Og jo længere tid der går med forstærkningere, jo sværere kan det se ud når holdet endelig er på plads og skal spilles sammen.
Men Gaarde siger jo også, at truppen lige nu er god nok til top 6. Det bliver ikke de 1-2 nye spillere, der skal gøre hele forskellen. En ny angriber og en ekstra spiller, om det så er en 6'er, 8'er, 10'er eller en cb, er kun en ekstra styrkelse. Med andre ord skal den nuværende trup kunne spille top 6. Så må bestyrelsen jo så se kritisk på Gaarde og MW, hvis det ikke lykkes til foråret ar komme i top 6.

Mit eget bud er, at vi slutter efteråret med 31-35 point for 19 kampe og stadig har alle muligheder for top 6, hvis vi toppræsterer i forårets første kampe. Men nej, let bliver det ikke. Heller ikke med en ny angriber. Jeg mener imidlertid, at Thellufsen og Pohl stadig kan udvikles til solide salgsemner i skal vi sige vinteren 2020...

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af KJ » 25. jul 2017, 12:01

Tror I ikke, at folkene i bestyrelsen og på direktionsgangen forstår, at der er sammenhæng mellem sportslige investeringer og placeringen i tabellen?! Bestyrelsen ved da præcist, hvad de gør, men de ønsker blot ikke at bruge lige så mange penge, som mange på debatsiden ønsker. Og folk skal også lære at tage målsætninger med et gran salt. At AaB siger, at målsætningen er top 6, betyder selvsagt ikke, at der vil blive købt 5 nye spillere, hvis vi ligger på en 8. plads ved vinterpausen.

Realiteten er, at bestyrelsen - i lyset af den elendige sæson sidste år - har afsat en, større end normalt, klump penge til transfers og løn. Den klump bliver brugt - no more, no less. Der bliver ikke investeret yderligere, blot fordi vi ligger i bunden efter de første 6 runder.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af 9520AaB » 25. jul 2017, 12:08

N skrev:
BassogogsVen skrev:
Så når vi snakker om en Gaarde, som der bliver mere og mere tvivl om, er den rette, så bliver man også nødt til at se på Schorrs. For der er ingen tvivl om, at han kan styre forretningen sammen med bestyrelsen. Men er han + bestyrelsen også de rette til at se det sportslige perspektiv, som ret beset burde være det primære. Og ja, jeg ved godt, at Lynge sidder i bestyrelsen, men han er blot én ud af syv.
..... hvem er man? fik nemlig ombyttet mine 25 aktier til en billet og ka derfor ikke bidrage til en sådan udrensning.

Jeg købte op, mig kommer de ikke så let af med:-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Freddie » 25. jul 2017, 12:13

Gamen skrev: Debatsidens svar på en fladjordsteoretiker. Jeg er helt med på, at der ikke er noget der hedder kritik af AaB i dit univers, men det er helt sort at henvise til 2011 når vi lever i en helt anden virkelighed i dag.
Selv du må da kunne se hvor store kvalitetsmæssige udfordringer der er med den nuværende trup og spillere af egen avl der ikke har skyggen af potentiale ifht. deres forgængere.
For en uge siden jublede hele debatsiden over et godt resultat mod FCK og nu tuder stort set den samlede forsamling over et dårligt resultat mod Sønderjyske, og de nye spillere, der var så fantastiske i København bliver sablet. Du tror da ikke jeg hopper med på den vogn, og det undrer mig faktisk at du gør det. Men det er altid lettere at fiske i rørte vande.
Til din orientering betyder kritik bedømmelseskunst ifølge Den danske Ordbog.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Yankee » 25. jul 2017, 12:20

Freddie skrev:
For en uge siden jublede hele debatsiden over et godt resultat mod FCK og nu tuder stort set den samlede forsamling over et dårligt resultat mod Sønderjyske, og de nye spillere, der var så fantastiske i København bliver sablet.
Det passer jo ikke. Der var afmålt glæde over en god præstation og et godt resultat i Parken, mens der er stor skuffelse over vores effektivitet og kvalitet i felterne mod Sønderjyske. Jeg synes faktisk reaktionerne på debatsiden er ganske saglige og nuancerede generelt set hvis man ser bort fra de indlæg, der bliver skrevet i kampens hede.

Du har konstant de sidste par år kunne læse forskellige grader af kritik af AaBs sportslige udvikling fra de samme personer herinde - inklusive undertegnede. Det har intet at gøre med fadæsen i forgårs.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af frederikshavneren » 25. jul 2017, 12:24

le Cid skrev:Folk slynger godt nok om sig med tal, men vi skal lige huske på, at AaB IKKE frik 45 mill for Bassogog. Var det ikke 2 mill øv-penge - 15 mill, som skulle sendes videre? 30 af de helt lange er helt sikkert stadig en fantastisk pris, men klubben har IKKE haft en økonomisk gevinst på 55-60 mill. Nok nærmere 40!
Ja der florerer mange beløb, men jeg tror at det er et godt gæt at vi maksimalt har fået 40 mill. kr. i alt for Bassogog og Mæhle.

Som du er inde på så er der nogle der udelukkende ser på salgsprisen for Bassogog som var imponerende, men man skal ikke glemme at Bassogogs tidligere klub havde en videresalgsklausul samt at agenten også tog sig pænt betalt.

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Freddie » 25. jul 2017, 12:29

Yankee skrev:
Det passer jo ikke. Der var afmålt glæde over en god præstation og et godt resultat i Parken, mens der er stor skuffelse over vores effektivitet og kvalitet i felterne mod Sønderjyske. Jeg synes faktisk reaktionerne på debatsiden er ganske saglige og nuancerede generelt set hvis man ser bort fra de indlæg, der bliver skrevet i kampens hede.

Du har konstant de sidste par år kunne læse forskellige grader af kritik af AaBs sportslige udvikling fra de samme personer herinde - inklusive undertegnede. Det har intet at gøre med fadæsen i forgårs.
Selvfølgelig passer det når jeg siger det. Din tilgang er også blevet skærpet, Yankee, og hvad er ideen med at forlange nye spillere, når snoren er så kort, at de straks skal bankes sønder og sammen efter et skuffende resultat.

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Frygah » 25. jul 2017, 12:34

Når nu vi kigger efter transfers, og med de seneste par transfervinduers fiaskoer, så synes jeg egentlig godt vi kunne kigge mod SønderjyskE. I modsætning til os har de formået i en årrække at købe spillere og udvikle spillere der slår igennem på holdet. Og ikke mindst, spillere der virker mentalt enormt stærke og som kæmper røven ud af bukserne. De må have en fantastiske træningsmentalitet. Der er sgu ingen der har stjernenykker dernede, og når den ene profil efter den anden ryger, tager andre bare over.

Og det er her jeg tænker, om AaB simpelthen ikke er gode nok: Har vi for meget fokus på de spillemæssige kvaliteter (Meilinger, Sloth) og hvilken type spilleren er på banen, og for lidt fokus på hvilken mentalitet spillerne har? For det virker godt nok som om samtlige af vores indkøb de senere år mentalt slet ikke er der hvor topprofessionelle spillere der skal være profiler i Suppen, er. Spillere der så når de ryger på reserveholdet, ikke gider levere noget som helst.

Pallesen har lidt af det, synes jeg. Uagtet han defensivt var rigtig skidt i søndags, så er der noget power, fightervilje og gejst i manden. Noget som virker fraværende på utrolig mange af de spillere der kommet til truppen de senere år, både udefra og fra ungdomsrækkerne.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
MortenN
Superliga
Superliga
Indlæg: 663
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:21
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Nibe

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af MortenN » 25. jul 2017, 12:39

Frygah skrev:Når nu vi kigger efter transfers, og med de seneste par transfervinduers fiaskoer, så synes jeg egentlig godt vi kunne kigge mod SønderjyskE. I modsætning til os har de formået i en årrække at købe spillere og udvikle spillere der slår igennem på holdet. Og ikke mindst, spillere der virker mentalt enormt stærke og som kæmper røven ud af bukserne. De må have en fantastiske træningsmentalitet. Der er sgu ingen der har stjernenykker dernede, og når den ene profil efter den anden ryger, tager andre bare over.

Og det er her jeg tænker, om AaB simpelthen ikke er gode nok: Har vi for meget fokus på de spillemæssige kvaliteter (Meilinger, Sloth) og hvilken type spilleren er på banen, og for lidt fokus på hvilken mentalitet spillerne har? For det virker godt nok som om samtlige af vores indkøb de senere år mentalt slet ikke er der hvor topprofessionelle spillere der skal være profiler i Suppen, er. Spillere der så når de ryger på reserveholdet, ikke gider levere noget som helst.

Pallesen har lidt af det, synes jeg. Uagtet han defensivt var rigtig skidt i søndags, så er der noget power, fightervilje og gejst i manden. Noget som virker fraværende på utrolig mange af de spillere der kommet til truppen de senere år, både udefra og fra ungdomsrækkerne.
Man kan jo starte med at kigge på det indtryk(hele) trænerbænken efterlader... fuldstændigt uden nogen form for synlig passion, ud over en let knyttet næve når vi en sjælden gang scorer...
The games you play
Make people say
You're either weird or lonely

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Hovedet » 25. jul 2017, 12:45

le Cid skrev:Folk slynger godt nok om sig med tal, men vi skal lige huske på, at AaB IKKE frik 45 mill for Bassogog. Var det ikke 2 mill øv-penge - 15 mill, som skulle sendes videre? 30 af de helt lange er helt sikkert stadig en fantastisk pris, men klubben har IKKE haft en økonomisk gevinst på 55-60 mill. Nok nærmere 40!
Så vidt jeg lige erindringer, "mistede" AaB 20 % af salget, hvilket vil sige 9 millioner kr. Nettogevinsten på Bassogog har været omkring 36 millioner kr., hvortil kan lægges mellem 11 og 13 millioner for Mæhle. Vi er under alle omstændigheder på den rigtige side af 45 millioner kr. og nok nærmere små 50 millioner kr.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af le Cid » 25. jul 2017, 12:47

Hovedet skrev:
le Cid skrev:Folk slynger godt nok om sig med tal, men vi skal lige huske på, at AaB IKKE frik 45 mill for Bassogog. Var det ikke 2 mill øv-penge - 15 mill, som skulle sendes videre? 30 af de helt lange er helt sikkert stadig en fantastisk pris, men klubben har IKKE haft en økonomisk gevinst på 55-60 mill. Nok nærmere 40!
Så vidt jeg lige erindringer, "mistede" AaB 20 % af salget, hvilket vil sige 9 millioner kr. Nettogevinsten på Bassogog har været omkring 36 millioner kr., hvortil kan lægges mellem 11 og 13 millioner for Mæhle. Vi er under alle omstændigheder på den rigtige side af 45 millioner kr. og nok nærmere små 50 millioner kr.
Det er så ikke de tal, som jeg har hørt.
30 for Basso
10 for Mæhle (med mulighed for mere)
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Hovedet » 25. jul 2017, 12:54

le Cid skrev:
Hovedet skrev:
le Cid skrev:Folk slynger godt nok om sig med tal, men vi skal lige huske på, at AaB IKKE frik 45 mill for Bassogog. Var det ikke 2 mill øv-penge - 15 mill, som skulle sendes videre? 30 af de helt lange er helt sikkert stadig en fantastisk pris, men klubben har IKKE haft en økonomisk gevinst på 55-60 mill. Nok nærmere 40!
Så vidt jeg lige erindringer, "mistede" AaB 20 % af salget, hvilket vil sige 9 millioner kr. Nettogevinsten på Bassogog har været omkring 36 millioner kr., hvortil kan lægges mellem 11 og 13 millioner for Mæhle. Vi er under alle omstændigheder på den rigtige side af 45 millioner kr. og nok nærmere små 50 millioner kr.
Det er så ikke de tal, som jeg har hørt.
30 for Basso
10 for Mæhle (med mulighed for mere)
Jeg er fuldstændig sikker på, at salget for Bassogog indbragte mere end 30 millioner. I så fald har der jo været tale om en helt absurd videresalgsklausul på små 35 %, og den var mig bekendt 20 % - hvilket også er pænt højt i øvrigt. Under alle omstændigheder skulle der jo være en hel del mønt at handle for, selv i den mest "negative" verden.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af le Cid » 25. jul 2017, 13:06

Hovedet skrev:Jeg er fuldstændig sikker på, at salget for Bassogog indbragte mere end 30 millioner. I så fald har der jo været tale om en helt absurd videresalgsklausul på små 35 %, og den var mig bekendt 20 % - hvilket også er pænt højt i øvrigt. Under alle omstændigheder skulle der jo være en hel del mønt at handle for, selv i den mest "negative" verden.
Vi er helt enige om, at der er en del at handle for, selv hvis jeg har ret. Jeg vil prøve at finde frem til, hvor jeg læste om beløbene, men selvom jeg skulle finde min kilde, er der jo ingen der siger, at den er helt korrekt.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 25. jul 2017, 13:08

MortenN skrev:
Frygah skrev:Når nu vi kigger efter transfers, og med de seneste par transfervinduers fiaskoer, så synes jeg egentlig godt vi kunne kigge mod SønderjyskE. I modsætning til os har de formået i en årrække at købe spillere og udvikle spillere der slår igennem på holdet. Og ikke mindst, spillere der virker mentalt enormt stærke og som kæmper røven ud af bukserne. De må have en fantastiske træningsmentalitet. Der er sgu ingen der har stjernenykker dernede, og når den ene profil efter den anden ryger, tager andre bare over.

Og det er her jeg tænker, om AaB simpelthen ikke er gode nok: Har vi for meget fokus på de spillemæssige kvaliteter (Meilinger, Sloth) og hvilken type spilleren er på banen, og for lidt fokus på hvilken mentalitet spillerne har? For det virker godt nok som om samtlige af vores indkøb de senere år mentalt slet ikke er der hvor topprofessionelle spillere der skal være profiler i Suppen, er. Spillere der så når de ryger på reserveholdet, ikke gider levere noget som helst.

Pallesen har lidt af det, synes jeg. Uagtet han defensivt var rigtig skidt i søndags, så er der noget power, fightervilje og gejst i manden. Noget som virker fraværende på utrolig mange af de spillere der kommet til truppen de senere år, både udefra og fra ungdomsrækkerne.
Man kan jo starte med at kigge på det indtryk(hele) trænerbænken efterlader... fuldstændigt uden nogen form for synlig passion, ud over en let knyttet næve når vi en sjælden gang scorer...
Fuldstændig enig!
Det kan ikke blive mere leverpostej end vores bænk/træner team.
Nogen mennesker synes det er fint at vi har så jord bunden en trup og træner team.
Jeg tror et par spillere med ild i øjnene, kunne ruske lidt god vildskab ind i hele truppen.
Drømmer stadig om pusic. Mest fordi han type mæssigt som spiller er præcis hvad vi mangler. Men også fordi han er en vinder, der VIL VINDE OG VIL SCORE.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af le Cid » 25. jul 2017, 13:10

le Cid skrev:
Hovedet skrev:Jeg er fuldstændig sikker på, at salget for Bassogog indbragte mere end 30 millioner. I så fald har der jo været tale om en helt absurd videresalgsklausul på små 35 %, og den var mig bekendt 20 % - hvilket også er pænt højt i øvrigt. Under alle omstændigheder skulle der jo være en hel del mønt at handle for, selv i den mest "negative" verden.
Vi er helt enige om, at der er en del at handle for, selv hvis jeg har ret. Jeg vil prøve at finde frem til, hvor jeg læste om beløbene, men selvom jeg skulle finde min kilde, er der jo ingen der siger, at den er helt korrekt.
Edit: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB- ... 25-mio-kr/
Man opjusterede med 25 mill, hvoraf der var sat penge af til at handle for.

En bruger med "meget velinformerede kilder" skriver i kommentarerne flg:
bruger 129315 på bold.dk skrev:45 mill minus 30% til tidligere klub = 31.5 mill tilbage. Opjusteret regnskab med +25 mill. Det vil sige der er afsat omkring 6.5mill. til opgraderinger.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
Mini-p
Superliga
Superliga
Indlæg: 736
Tilmeldt: 13. jul 2007, 11:01
Geografisk sted: NEW YORK

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Mini-p » 25. jul 2017, 13:13

Var det 2-3 sider med sludder og ingen transferønsker?? :cheers:
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af BassogogsVen » 25. jul 2017, 13:18

le Cid skrev:
le Cid skrev:
Hovedet skrev:Jeg er fuldstændig sikker på, at salget for Bassogog indbragte mere end 30 millioner. I så fald har der jo været tale om en helt absurd videresalgsklausul på små 35 %, og den var mig bekendt 20 % - hvilket også er pænt højt i øvrigt. Under alle omstændigheder skulle der jo være en hel del mønt at handle for, selv i den mest "negative" verden.
Vi er helt enige om, at der er en del at handle for, selv hvis jeg har ret. Jeg vil prøve at finde frem til, hvor jeg læste om beløbene, men selvom jeg skulle finde min kilde, er der jo ingen der siger, at den er helt korrekt.
Edit: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB- ... 25-mio-kr/
Man opjusterede med 25 mill, hvoraf der var sat penge af til at handle for.

En bruger med "meget velinformerede kilder" skriver i kommentarerne flg:
bruger 129315 på bold.dk skrev:45 mill minus 30% til tidligere klub = 31.5 mill tilbage. Opjusteret regnskab med +25 mill. Det vil sige der er afsat omkring 6.5mill. til opgraderinger.
Og det er jo netop det, der er så fucked! Man vælger at opjustere regnskabet, midt mens man står med det ringeste hold i mands minde, frem for ikke at opjustere (eller opjustere mindre) fordi man har ambitioner om at geninvestere.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

michael_nagg
2. div
2. div
Indlæg: 178
Tilmeldt: 25. aug 2016, 23:38
Favoritspiller: risgård

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af michael_nagg » 25. jul 2017, 13:23

Få nu bare muldvarpen op, og betal nu bare det Pusic koster. Det kan godt være han er arrogant og ikke passer ind AaB's lille hyggelige familie. Men han kan lave mål.
Giv ham en kontrakt a la Sylvester, hvor der er option på forlængelse. Det kan jo være ham og AaB's forhold kan gå op i en højere enhed.
Og få så hentet Kuhn hjem, så vi har en på bænken der har den rette AaB ånd.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 25. jul 2017, 13:25

michael_nagg skrev:Få nu bare muldvarpen op, og betal nu bare det Pusic koster. Det kan godt være han er arrogant og ikke passer ind AaB's lille hyggelige familie. Men han kan lave mål.
Giv ham en kontrakt a la Sylvester, hvor der er option på forlængelse. Det kan jo være ham og AaB's forhold kan gå op i en højere enhed.
Og få så hentet Kuhn hjem, så vi har en på bænken der har den rette AaB ånd.
Enig!!!

Låst