Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 27. jul 2017, 20:14

Buzz Killington skrev:
FIDEL skrev:
Buzz Killington skrev:
Gaarde6 skrev:
Jesper Schmidt skrev:
BassogogsVen skrev:
Jeg er egentlig ret ligeglad med, om han så var fra kuponhæftet eller lavet af rygepapir - fakta er, at han scorer mange mål. Og hvad har AaB manglet det sidste halvandet år?

En lottokupon er i mine øjne en spiller, hvor man ikke aner, hvad man får - som fx en afrikansk lykkeridder, der kan bone positivt ud.
Jeg er da fuldstændig enig i at vi mangler mål, men alt peger på at selv om man får mål fra Pusic, så får man altså også noget andet, som gør at man næppe får mål i mere end en enkelt sæson - det fortæller statistikken i hvert fald. Den samme statistik som siger han scorer mange mål.

Hvis vi hentede Pusic fik vi da sikkert de her 12-15 mål i denne sæson fra ham som vi søger, men jeg er lige så sikker på at vi ikke får dem fra ham i næste sæson.

Lottokupon er måske ikke det rigtige ord, men hvis vi skal tro på at Pusic skulle være en varig løsning i AaB og ikke tro på at AaB næste sommer ville stå i samme situation med ham som FCM har gjort det sidste års tid - så skal de godt nok være villige til at satse imod al logik på Hornevej.

Man kan jo også spørge sig selv hvorfor han ikke bomber løs i FCM, når han nu er så sikkert et kort. De har gjort alt for at komme af med ham det sidste år.
Jeg er med på at pusic sikkert ikke er den nemmeste spiller at have. Men jeg tror så også at vores trup er voksen nok til at rumme ham.
Rygterne går på at man i truppen er rigtig gode til at tage i mod nye spillere.

Men nu behøver der jo ikke være nogen logik i fcm, hvad angår spillere de vil af med. Mig bekendt scorede duncan også regelmæssigt for dem og pludselig slap de ham for en slik til AGF.
Manden er klinisk dyssocial. De eneste der kan rumme sådan en person er andre ligesindede. Hold ham væk fra vores klub, tak.
Er du i en position hvor du kan vurdere Pusic som psykopat...?
Ja. Helt hunnar. Tager du alt bogstaveligt?

edit: jeg kunne selvfølgelig også uddybe. Han har meget store problemer med at indordne sig et fællesskab, og hverken Brann, EFB FCM, eller sikkert alle tidligere klubber har kunnet tøjle hans ego. Jeg er ikke psykolog, og har aldrig haft manden til konsultation, men som lægmand vil jeg alligevel påstå at der tydeligvis er noget ved manden der er uforeneligt med at indgå i fodboldmæssige sociale sammenhænge, i hvert fald i skandinavien. Om han så ville kunne få diagnosen narcissist, dyssocial personlighedsforstyrrelse eller noget tredje, aner jeg ikke, men jeg tror alligevel debatsiden kan rumme at jeg udtaler mig hyperbolsk i denne sammenhæng.

Pointen er: hold dig væk Pusic.
Ja det kan vi sagtens rumme.
Men måske er Pusic bare ambitiøs, passioneret og temperamentsfuld. Ligesom mig i øvrigt... :cheers:

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kokkefar » 27. jul 2017, 20:15

Shit, Mikkel Rygaard leger med Krasnodars forsvar. Sådan en type gad jeg virkelig godt have!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Buzz Killington » 27. jul 2017, 20:22

FIDEL skrev:
Buzz Killington skrev:
FIDEL skrev:
Buzz Killington skrev:
Gaarde6 skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Jeg er da fuldstændig enig i at vi mangler mål, men alt peger på at selv om man får mål fra Pusic, så får man altså også noget andet, som gør at man næppe får mål i mere end en enkelt sæson - det fortæller statistikken i hvert fald. Den samme statistik som siger han scorer mange mål.

Hvis vi hentede Pusic fik vi da sikkert de her 12-15 mål i denne sæson fra ham som vi søger, men jeg er lige så sikker på at vi ikke får dem fra ham i næste sæson.

Lottokupon er måske ikke det rigtige ord, men hvis vi skal tro på at Pusic skulle være en varig løsning i AaB og ikke tro på at AaB næste sommer ville stå i samme situation med ham som FCM har gjort det sidste års tid - så skal de godt nok være villige til at satse imod al logik på Hornevej.

Man kan jo også spørge sig selv hvorfor han ikke bomber løs i FCM, når han nu er så sikkert et kort. De har gjort alt for at komme af med ham det sidste år.
Jeg er med på at pusic sikkert ikke er den nemmeste spiller at have. Men jeg tror så også at vores trup er voksen nok til at rumme ham.
Rygterne går på at man i truppen er rigtig gode til at tage i mod nye spillere.

Men nu behøver der jo ikke være nogen logik i fcm, hvad angår spillere de vil af med. Mig bekendt scorede duncan også regelmæssigt for dem og pludselig slap de ham for en slik til AGF.
Manden er klinisk dyssocial. De eneste der kan rumme sådan en person er andre ligesindede. Hold ham væk fra vores klub, tak.
Er du i en position hvor du kan vurdere Pusic som psykopat...?
Ja. Helt hunnar. Tager du alt bogstaveligt?

edit: jeg kunne selvfølgelig også uddybe. Han har meget store problemer med at indordne sig et fællesskab, og hverken Brann, EFB FCM, eller sikkert alle tidligere klubber har kunnet tøjle hans ego. Jeg er ikke psykolog, og har aldrig haft manden til konsultation, men som lægmand vil jeg alligevel påstå at der tydeligvis er noget ved manden der er uforeneligt med at indgå i fodboldmæssige sociale sammenhænge, i hvert fald i skandinavien. Om han så ville kunne få diagnosen narcissist, dyssocial personlighedsforstyrrelse eller noget tredje, aner jeg ikke, men jeg tror alligevel debatsiden kan rumme at jeg udtaler mig hyperbolsk i denne sammenhæng.

Pointen er: hold dig væk Pusic.
Ja det kan vi sagtens rumme.
Men måske er Pusic bare ambitiøs, passioneret og temperamentsfuld. Ligesom mig i øvrigt... :cheers:
De to første er ikke antisociale karaktertræk, og der er ingen grund til at tro Pusic har mere eller mindre af dem en alle andre spillere. Det lyder mere som noget der misforstået skulle glorificere manglende tilpasningsevne. Temperamentsfuldhed, som e.g manglende evner til at håndtere frustrationer på en ikke-destruktiv måde, e.g. i modgang, har han sikkert masser af. Og det er stadig ikke den slags vi har brug for.

edit: nu skal du ikke tage det som en vurdering af dig. Jeg lommepsykologiserer stadig over Pusic.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

LordMessi
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 94
Tilmeldt: 29. jan 2011, 17:17
Geografisk sted: Ørsø, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af LordMessi » 27. jul 2017, 20:46

Spørgsmålet er om der ikke først sker noget, når der er styr på hvem der skal spille Europa eller ej. Her tænker jeg f.eks. på Kusk.

Hvis nu FCK ryger ud inden Europa League/Champions League, så er truppen måske "for stor", og dermed er der måske størrere mulighed for at Kusk er i overskud.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 27. jul 2017, 21:05

Jesper Schmidt skrev:Jeg synes vi den grad mangler målfarlighed fra vores forreste 3 midtbanefolk, og det er et lige så stort problem som at vores angribere ikke scorer. Så i min bog skal vi forstærkes begge steder, ikke fordi jeg ikke tror på Pohl, men fordi jeg ikke tror på at han nødvendigvis bomber løs lige med det første, og vi har simpelthen ikke rød til at vente som tingene er nu. Derudover tror jeg han vil vokse med en dygtig angriber ved sin side.

I det hele taget kan jeg slet ikke forstå hvis Gaarde ikke henter minimum to offensivspillere, ender det kun med en enkelt synes jeg man har prioriteret forkert. Vi scorede altså ikke engang 1 mål i snit sidste sæson, både under den ene og den anden træner.
Fuldstændig enig!
Der SKAL 2 offensive spillere ind!
Mener så også der skal en central forsvarsspiller mere ind. Vi er papir tynde på den position.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jesper Schmidt » 27. jul 2017, 21:07

LordMessi skrev:Spørgsmålet er om der ikke først sker noget, når der er styr på hvem der skal spille Europa eller ej. Her tænker jeg f.eks. på Kusk.

Hvis nu FCK ryger ud inden Europa League/Champions League, så er truppen måske "for stor", og dermed er der måske størrere mulighed for at Kusk er i overskud.
I takt med at der spilles den ene europæiske kamp efter den anden uden Kusk spiller nogen særlig rolle, må han da for pokker også få en voksende lyst til at komme væk for enhver pris. Der er ikke meget ved at være i en klub der spiller gruppespil, hvis man ikke skal have nogen rolle selv i det.

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af DobbeltA » 27. jul 2017, 21:44

troelsh skrev:
Kunji skrev:Jeg tror simpelthen ikke på at vi kommer ud af vores scoringsproblemer, før vi dropper den 4-4-1-1 eller 4-2-3-1 eller 4-5-1 eller hvad fanden. Vi har bare klart mest succes offensivt, når vi har 2 angribere, og de er forskellige typer. Vi mangler et stort skur, som er farlig med hovedet, og så kan Pohl/Ramkilde få lov at tonse rundt omkring ham.

Jeg tror ikke, vi behøver en 15 måls angrber. Jeg tror, vi behøver en fyr, som er god med låget, som kan holde på bolden, og som kan beskæftige forsvaret. Så skal målene nok komme fra folkene rundt omkring ham. Giv mig et skur, der kan score 5-10 mål pr. sæson, og så skal resten nok blomstre.
Fuldstændig enig! Og det skur kunne sagtens være Brock-Madsen, han har netop de kvaliteter.
Ramkilde skulle være kampklar om 3-4 uger. Han scorer mål med begge ben, er stærk i hovedspillet (1,88) og er i de facetter stærkere/mere alsidig end Pohl. Når Ramkilde får erfaring og styrker sin placeringsevne, så ser jeg ham passere Pohl.

boldspiller
Junior
Junior
Indlæg: 66
Tilmeldt: 3. jun 2017, 16:08
Favoritspiller: Jeppe Curth.

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af boldspiller » 27. jul 2017, 22:32

Hørte i dag snak om, at Pusic ikke havde mere tid tilbage af forskerordningen og det skulle vist definitivt udelukke ham fra AaB og DK. :money:

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af frederikshavneren » 27. jul 2017, 23:32

Kokkefar skrev:Shit, Mikkel Rygaard leger med Krasnodars forsvar. Sådan en type gad jeg virkelig godt have!
Jeg havde samme tanke da jeg så kampen. Rygaard er en spiller der nogle gange måske bliver lidt overset, men når han rammer et niveau som i aften så ville han godt nok pynte på vores hold

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kokkefar » 28. jul 2017, 00:32

frederikshavneren skrev:
Kokkefar skrev:Shit, Mikkel Rygaard leger med Krasnodars forsvar. Sådan en type gad jeg virkelig godt have!
Jeg havde samme tanke da jeg så kampen. Rygaard er en spiller der nogle gange måske bliver lidt overset, men når han rammer et niveau som i aften så ville han godt nok pynte på vores hold
Helt sikkert. Han spadserede forbi sin modstander gang på gang, og skabte utallige chancer. Han ville virkelig passe ind som offensiv midt/hængende angriber i AaB.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 28. jul 2017, 12:47

Freddie skrev: Jeg har en fremragende fornemmelse med Jannik Pohl. Han kan blive årets stjerneskud, og hvem ved, måske det næste store salg.
Det kræver vist, at han begynder at score. Killerinstinkt foran mål er noget man enten har, eller ikke har. Pohl har det ikke. Ingen vil købe en angriber der ikke kan lave mål, så det kommer du til at se langt efter medmindre han virkelig snart opper sig. Lige pt. koster det os desværre point at vi har ham løbende deroppe.

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Frygah » 28. jul 2017, 12:58

Gamen skrev:
Freddie skrev: Jeg har en fremragende fornemmelse med Jannik Pohl. Han kan blive årets stjerneskud, og hvem ved, måske det næste store salg.
Det kræver vist, at han begynder at score. Killerinstinkt foran mål er noget man enten har, eller ikke har. Pohl har det ikke. Ingen vil købe en angriber der ikke kan lave mål, så det kommer du til at se langt efter medmindre han virkelig snart opper sig. Lige pt. koster det os desværre point at vi har ham løbende deroppe.
Ah, det er sgu lidt for sort/hvid. Det er altså ikke alle succesfulde angribere der bare har bombet fra dag 1 de bliver smidt ind i angrebet på førsteholdet. Der er spillere der skal bruge en eller 2 sæsoner før de brager igennem. Om vi har tiden til det, kan man så diskutere, men bare at afskrive Pohl nu virker lidt useriøst.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af DobbeltA » 28. jul 2017, 13:12

Frygah skrev:
Gamen skrev:
Freddie skrev: Jeg har en fremragende fornemmelse med Jannik Pohl. Han kan blive årets stjerneskud, og hvem ved, måske det næste store salg.
Det kræver vist, at han begynder at score. Killerinstinkt foran mål er noget man enten har, eller ikke har. Pohl har det ikke. Ingen vil købe en angriber der ikke kan lave mål, så det kommer du til at se langt efter medmindre han virkelig snart opper sig. Lige pt. koster det os desværre point at vi har ham løbende deroppe.
Ah, det er sgu lidt for sort/hvid. Det er altså ikke alle succesfulde angribere der bare har bombet fra dag 1 de bliver smidt ind i angrebet på førsteholdet. Der er spillere der skal bruge en eller 2 sæsoner før de brager igennem. Om vi har tiden til det, kan man så diskutere, men bare at afskrive Pohl nu virker lidt useriøst.
Enig i at det er for tidligt at afskrive Pohl. Sålænge han forbedrer sig fra sæson til sæson, må vi vente og se. Pohls placeringsevne og styrke i nærkampene er blevet væsentlig bedre siden hans debut. 5-10 kampe med 2 X 45 min. vil sikkert bygge endnu mere på ham. Fuldblodangribere er svære at opfostre og vi har i øjeblikket to stk. som potentiale til at kunne lykkes, Pohl og Ramkilde. Enig i at de ikke kan bære opgaven alene, dertil er de ikke udviklede nok endnu. En ny stærk angriber som kan tage den største opmærksomhed, så kan Pohl og Ramkilde vokse ved siden af. Jeg forventer en del mål af de 2 unge i sæsonen, hvis vi får en tilpas stærk arbejdsom type ind på toppen.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Buzz Killington » 28. jul 2017, 13:20

Gamen skrev:
Freddie skrev: Jeg har en fremragende fornemmelse med Jannik Pohl. Han kan blive årets stjerneskud, og hvem ved, måske det næste store salg.
Det kræver vist, at han begynder at score. Killerinstinkt foran mål er noget man enten har, eller ikke har. Pohl har det ikke. Ingen vil købe en angriber der ikke kan lave mål, så det kommer du til at se langt efter medmindre han virkelig snart opper sig. Lige pt. koster det os desværre point at vi har ham løbende deroppe.
Du behøver ikke kigge længere end til Enevoldsen og Jeppe Curt eller Kayke for at debunke den tese. Man kunne også nævne Ebbe Sand. Det er noget der både kommer og går med personlig udvilling og som e.g. er afhængigt af taktik, medspillere, sol og vind.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 28. jul 2017, 14:00

Buzz Killington skrev: Du behøver ikke kigge længere end til Enevoldsen og Jeppe Curt eller Kayke for at debunke den tese. Man kunne også nævne Ebbe Sand. Det er noget der både kommer og går med personlig udvilling og som e.g. er afhængigt af taktik, medspillere, sol og vind.
Jeppe Curth og Enevoldsen har haft én målrig sæson i deres karriere. Ebbe Sand lavede flittigt med mål hele karrieren igennem.

Hvorfor bringe Kayke ind? Han lykkedes ikke i AaB, men er siden da lykkedes i hjemlandet, hvor han altid har været garant for masser af mål.

Vi taler en spiller, som har store eksekveringsproblemer uanset hvor store chancerne bliver. Det er da klart at han mangler en makker deroppe, hvilket jeg også har plæderet for før. Men det ændrer ikke på at han ikke kan lave mål lige nu og her. Og det koster altså point, når han er den eneste med den udprægede opgave.
Jeg taler om kynisme foran mål. Og der er altså væsentlig forskel på f.eks. Helenius da han kom op som ung spiller, og så Pohl. Helenius kunne afslutte. Der er jo ikke tale om at fantomredninger holder Pohls chancer ude - han overplacerer dem, eller afslutter decideret dårligt. Jeg håber, ligesom alle andre, at han snart rammer en stime, men jo længere tid der går, jo mindre tror jeg på det. Og jo dyrere bliver det for AaB at mangle en dygtig afslutter i truppen.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Buzz Killington » 28. jul 2017, 14:16

Gamen skrev:
Buzz Killington skrev: Du behøver ikke kigge længere end til Enevoldsen og Jeppe Curt eller Kayke for at debunke den tese. Man kunne også nævne Ebbe Sand. Det er noget der både kommer og går med personlig udvilling og som e.g. er afhængigt af taktik, medspillere, sol og vind.
Jeppe Curth og Enevoldsen har haft én målrig sæson i deres karriere. Ebbe Sand lavede flittigt med mål hele karrieren igennem.

Hvorfor bringe Kayke ind? Han lykkedes ikke i AaB, men er siden da lykkedes i hjemlandet, hvor han altid har været garant for masser af mål.

Vi taler en spiller, som har store eksekveringsproblemer uanset hvor store chancerne bliver. Det er da klart at han mangler en makker deroppe, hvilket jeg også har plæderet for før. Men det ændrer ikke på at han ikke kan lave mål lige nu og her. Og det koster altså point, når han er den eneste med den udprægede opgave.
Jeg taler om kynisme foran mål. Og der er altså væsentlig forskel på f.eks. Helenius da han kom op som ung spiller, og så Pohl. Helenius kunne afslutte. Der er jo ikke tale om at fantomredninger holder Pohls chancer ude - han overplacerer dem, eller afslutter decideret dårligt. Jeg håber, ligesom alle andre, at han snart rammer en stime, men jo længere tid der går, jo mindre tror jeg på det. Og jo dyrere bliver det for AaB at mangle en dygtig afslutter i truppen.
Din påstand er at "killerinstinkt" ikke er noget man kan lære, da det "er noget man enten har, eller ikke har". Det er forkert. Mine eksempler viser at den slags ikke er en stabil størrelse, men noget der kan opstå og forsvinde over tid. Om Pohl nogensinde får det, ja, det vil tiden vise, men du har da ret i at han ikke har det pt.

Angående Kayke, så viser det netop at killerinstinkt er en variabel størrelse, der er afhængig af e.g. omgivelser. Han var pisse uskarp i AaB, selvom han kom til chancer. Angående Ebbe Sand, så brændte han da masser af chancer på et ellers dominerende Brøndbyhold før hans store gennembrud i 97/98 som kom lidt ude af det blå.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Legum Magister » 28. jul 2017, 14:45

Buzz Killington skrev:
Din påstand er at "killerinstinkt" ikke er noget man kan lære, da det "er noget man enten har, eller ikke har". Det er forkert. Mine eksempler viser at den slags ikke er en stabil størrelse, men noget der kan opstå og forsvinde over tid. Om Pohl nogensinde får det, ja, det vil tiden vise, men du har da ret i at han ikke har det pt.

Angående Kayke, så viser det netop at killerinstinkt er en variabel størrelse, der er afhængig af e.g. omgivelser.
Ja, og hos Flemming Povlsen forsvandt det som dug for solen.

I øvrigt mener jeg ikke, at Pohl mangler så forfærdeligt meget. Mange af hans afslutninger er ganske rigtigt overplacerede; men det er ikke som om, at han rammer hjørneflaget eller pølsevognen som Søren Evigglad havde for vane, og afslutningerne er heller ikke vattede, men forholdsvis kraftfulde. Det er, som jeg ser det alene træfsikkerheden/nøjagtigheden, der mangler. At Pohl sikkert aldrig bliver en klinisk afslutter, der vil fordre gigantiske købstilbud fra udlandet mener jeg godt, at AaB kan leve med, vi har, jf. Søren Evigglad og mange andre, før haft angribere, der skulle bruge flere chancer for at score et mål. Det bekymrende er for mig, at der ikke er nogen, der pt. har kvaliteten til at støbe kuglerne, og så bliver det alt andet lige svært at være angriber. Som det ser ud nu kommer Pohls chancer stort set alle i kraft af hans hurtighed, der er ikke mange gennemspillede angreb i vores nuværende offensiv. :(

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 28. jul 2017, 14:58

Pohl bliver en kanon angriber for os.
Det er jeg ikke et sekund i tvivl om. Lige nu ville Gaarde gør alle (også Pohl) en tjeneste ved at finde to offensive spillere mere, så alt ikke er lagt på Pohls skuldre.
Han skal nok blive skarpere og det vil løfte hans spil er der kom flere klasse spillere ind på holdet, til at fjerne fokus fra ham og til at lave mål.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5105
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 28. jul 2017, 15:28

Gaarde6 skrev:Pohl bliver en kanon angriber for os.
Det er jeg ikke et sekund i tvivl om. Lige nu ville Gaarde gør alle (også Pohl) en tjeneste ved at finde to offensive spillere mere, så alt ikke er lagt på Pohls skuldre.
Han skal nok blive skarpere og det vil løfte hans spil er der kom flere klasse spillere ind på holdet, til at fjerne fokus fra ham og til at lave mål.
Præcis, Pohl er ikke klar til at trække hele læsset og derfor vil det også gavne ham med et par profiler så han kan få ro til at udvikle sig. Det AaB gør med Pohl ligner Augus forløb, hvor man lagde for meget over på en ung angriber for tidligt og han derfor fejlede som målscorer. Det minder mig så meget om Augu når jeg ser Pohl afslutte.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
CFN
2. div
2. div
Indlæg: 215
Tilmeldt: 17. apr 2008, 17:31
Geografisk sted: 9280 Storvorde

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af CFN » 28. jul 2017, 19:19

Apropos snakken om et stort skur oppe foran, så ville jeg gerne sælge svigermor for ham Marko Futacs fra Hajduk.


Låst