Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6376
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 9. aug 2017, 13:35

Martino skrev:
Gaarde6 skrev:
Martino skrev:
Gaarde6 skrev:Jeg er helt med på at Pusic deler vandene herinde. Kan også godt forstå, hvorfor. Jeg har ham stadig som en af de aller øverste på min ønskeseddel.
Er helt sikker på vi i udlandet kan finde noget, som også kan være kanon at få til klubben!

Men jeg må indrømme at jeg nærmest krummer tæer, når der bliver snakket Riel eller Brock Madsen herinde.
Jeg vil godt nok håbe at Gaarde kigger på en højre hylde end sådan to spillere! Kan ikke se dem lave 10 mål for os på en sæson.
Er heller ikke varm på Mos. Men han er bestemt bedre end de to andre, som aldrig har bevist sig på Superliga niveau.
Nu har du snakket om Pusic hele sommeren ;) Anyway, jeg tror stadig vi venter på en spiller kommer til overs i en tysk eller engelsk klub og så slår til og prøver at præstere med hvad vi har indtil. Top 6 har jeg min tvivl om, men skulle vi slå Hobro og få vendt stimen er det måske muligt. Jeg er glad bare vi ikke rykker ned i år.
Riel fik hjemve i Vendsyssel hvorfor han må være udelukket. Kadrii er stort nej tak og det samme er Brock-Madsen. Vi skal finde en ala Sylvestr(nu bon'ede den ikke ud), altså en spiller som er god nok til suppen men ikke helt er god nok til bundesliga bold eller lign. Det var samme recept der skaffede os Prica.
Kommer til at snakke om ham til han er HELT UDE af billedet :thumbsup:
Og så er jeg ikke engang sikker på jeg stopper :D
Hehe, fair nok. Jeg håber ikke han kommer til AaB.
Jeg kan godt forstå han deler vandene :)
Jeg tror også han kan være en røv. Jeg stoler bare nok på truppen til de kan håndtere ham.
Og så tror jeg faktisk at en Pusic, som spiller hver gang og scorer regelmæssigt, er en anden Pusic end, ham, som ikke spiller.
Vi må se, hvad der sker. Vælger Gaarde og Co en anden, får han selvfølgelig min fulde opbakning. Så længe det ikke er en Riel eller Brock Madsen eller noget andet nede på den hylde, som de ligger på.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6091
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 9. aug 2017, 13:56

Gamen skrev:For lige at få lukket et par emner herinde...

Mathias Ranégie til Häcken sæsonen ud, og indenfor få timer offentliggøres det også at Gustav Engvall støder til Djurgården sæsonen ud.

For dem der spekulerer i Björn Sigurdarson - glem det. Molde skal ikke sælge spillere, og han er deres bedste bud på en topscorer. Urealistisk for AaB.

Sam Johnson er formentlig også urealistisk, og hvis han skal handles så skal det ske inden fredag hvor det kinesiske transfervindue lukker. Wuhan Zall vil have 4 mio. for et lån for resten af sæsonen, jf. svenske aviser.
Det var voldsomt for at låne Johnson. Så er han nok ude af billedet.

Hvad mener du så om Gustav Engvall? Han virker mere realistisk. Og Samuel Armenteros er alt for urealistisk måske...? Men kunne være et scoop! Ville han ikke væk fra Heracles?

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 9. aug 2017, 14:02

FIDEL skrev: Hvad mener du så om Gustav Engvall? Han virker mere realistisk. Og Samuel Armenteros er alt for urealistisk måske...? Men kunne være et scoop! Ville han ikke væk fra Heracles?
Som jeg skriver er Engvall på vej tilbage til Djurgården på lån igen, så han er ikke aktuel.

Der har været interesse fra Grækenland og Vitesse for Armenteros, men det er en måned siden og vist uaktuelt igen. Mener den ene klub var Panathinaikos. Heracles har lejet Paul Gladon ind fra Wolves så de har en erstatning klar hvis han skifter.
Tror desværre han er for dyr. Men han er klasse!

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 9. aug 2017, 14:19

Gamen skrev:
FIDEL skrev: Hvad mener du så om Gustav Engvall? Han virker mere realistisk. Og Samuel Armenteros er alt for urealistisk måske...? Men kunne være et scoop! Ville han ikke væk fra Heracles?
Som jeg skriver er Engvall på vej tilbage til Djurgården på lån igen, så han er ikke aktuel.

Der har været interesse fra Grækenland og Vitesse for Armenteros, men det er en måned siden og vist uaktuelt igen. Mener den ene klub var Panathinaikos. Heracles har lejet Paul Gladon ind fra Wolves så de har en erstatning klar hvis han skifter.
Tror desværre han er for dyr. Men han er klasse!
Ja, han ville være fantastisk. Håber stadig Gaarde kigger mod Slovakiet, Tjekkiet og Ungarn og ser hvad AaB kan hente der. Det tidligere Inter wonderkid-flop Kerlon spiller også i Slovakiet - det ville om ikke andet give lidt publicity. ;) Synes stadig at Gaarde skulle kigge lidt på Robert Ndip Tambe fra samme klub som Kerlon. Han kunne godt udvikles til en profil i superligaen tror jeg.
Jeg savner Winsnes

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6091
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 9. aug 2017, 14:45

Martino skrev:
Gamen skrev:
FIDEL skrev: Hvad mener du så om Gustav Engvall? Han virker mere realistisk. Og Samuel Armenteros er alt for urealistisk måske...? Men kunne være et scoop! Ville han ikke væk fra Heracles?
Som jeg skriver er Engvall på vej tilbage til Djurgården på lån igen, så han er ikke aktuel.

Der har været interesse fra Grækenland og Vitesse for Armenteros, men det er en måned siden og vist uaktuelt igen. Mener den ene klub var Panathinaikos. Heracles har lejet Paul Gladon ind fra Wolves så de har en erstatning klar hvis han skifter.
Tror desværre han er for dyr. Men han er klasse!
Ja, han ville være fantastisk. Håber stadig Gaarde kigger mod Slovakiet, Tjekkiet og Ungarn og ser hvad AaB kan hente der. Det tidligere Inter wonderkid-flop Kerlon spiller også i Slovakiet - det ville om ikke andet give lidt publicity. ;) Synes stadig at Gaarde skulle kigge lidt på Robert Ndip Tambe fra samme klub som Kerlon. Han kunne godt udvikles til en profil i superligaen tror jeg.
Tambe skal så hentes som udviklingsspiller. Vi er nødt til at have en proven målscorer nu.

Nu nævner du Slovakiet, og her synes jeg at Yusuf Otubanjo fra det slovakisk hold MSK Ziilina ser spændende og realistisk ud. Samtidig ser Rangelo Janga fra AS Trencin interessant og realistisk ud.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 9. aug 2017, 15:01

FIDEL skrev:
Martino skrev:
Gamen skrev:
FIDEL skrev: Hvad mener du så om Gustav Engvall? Han virker mere realistisk. Og Samuel Armenteros er alt for urealistisk måske...? Men kunne være et scoop! Ville han ikke væk fra Heracles?
Som jeg skriver er Engvall på vej tilbage til Djurgården på lån igen, så han er ikke aktuel.

Der har været interesse fra Grækenland og Vitesse for Armenteros, men det er en måned siden og vist uaktuelt igen. Mener den ene klub var Panathinaikos. Heracles har lejet Paul Gladon ind fra Wolves så de har en erstatning klar hvis han skifter.
Tror desværre han er for dyr. Men han er klasse!
Ja, han ville være fantastisk. Håber stadig Gaarde kigger mod Slovakiet, Tjekkiet og Ungarn og ser hvad AaB kan hente der. Det tidligere Inter wonderkid-flop Kerlon spiller også i Slovakiet - det ville om ikke andet give lidt publicity. ;) Synes stadig at Gaarde skulle kigge lidt på Robert Ndip Tambe fra samme klub som Kerlon. Han kunne godt udvikles til en profil i superligaen tror jeg.
Tambe skal så hentes som udviklingsspiller. Vi er nødt til at have en proven målscorer nu.

Nu nævner du Slovakiet, og her synes jeg at Yusuf Otubanjo fra det slovakisk hold MSK Ziilina ser spændende og realistisk ud. Samtidig ser Rangelo Janga fra AS Trencin interessant og realistisk ud.
Begge de spillere du nævner ville bestemt pynte i AaB.
Jeg savner Winsnes

tommas jensen
Superliga
Superliga
Indlæg: 730
Tilmeldt: 6. aug 2005, 10:30
Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
Geografisk sted: Brønderslev

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af tommas jensen » 9. aug 2017, 18:38

Har ladet mig fortælle at vi kigger på en hylde vi ikke er vant til

JacobKoustrup
1. div
1. div
Indlæg: 341
Tilmeldt: 24. maj 2009, 12:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af JacobKoustrup » 9. aug 2017, 18:48

tommas jensen skrev:Har ladet mig fortælle at vi kigger på en hylde vi ikke er vant til
Men du ved intet mere?

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2247
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af alithebeast » 9. aug 2017, 18:50

Emre Mor på 4 årig inden ugen er omme.
Hader København!

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3264
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Brodernumsi » 9. aug 2017, 18:51

tommas jensen skrev:Har ladet mig fortælle at vi kigger på en hylde vi ikke er vant til
Bale?
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Kempes
1. div
1. div
Indlæg: 344
Tilmeldt: 30. maj 2011, 22:08

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kempes » 9. aug 2017, 18:59

Brodernumsi skrev:
tommas jensen skrev:Har ladet mig fortælle at vi kigger på en hylde vi ikke er vant til
Bale?
Serie 2? Eller var det der vi fandt Dalsgaard? ;)

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af frederikshavneren » 9. aug 2017, 19:35

tommas jensen skrev:Har ladet mig fortælle at vi kigger på en hylde vi ikke er vant til
Bakenga

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5209
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 9. aug 2017, 19:39

frederikshavneren skrev:
tommas jensen skrev:Har ladet mig fortælle at vi kigger på en hylde vi ikke er vant til
Bakenga
Narh, den hylde tror jeg nu godt vi har kunnet handle på hele tiden. Et mål i hvert tredje kamp i hele hans Tippeliga karriere og et mål i hver fjerde SL kamp for Esbjerg. Det er bestemt ikke en voldsom hylde.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3264
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Brodernumsi » 9. aug 2017, 19:57

tommas jensen skrev:Har ladet mig fortælle at vi kigger på en hylde vi ikke er vant til
Man kan jo kun blive skuffet nu. :S
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

degn
1. div
1. div
Indlæg: 495
Tilmeldt: 11. dec 2007, 19:35
Geografisk sted: nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af degn » 9. aug 2017, 20:05

tommas jensen skrev:Har ladet mig fortælle at vi kigger på en hylde vi ikke er vant til
Det er nok Djibill Cisse, man har tilbudt ham et sidejob inde i gaden som DJ.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6091
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 9. aug 2017, 20:21

frederikshavneren skrev:
tommas jensen skrev:Har ladet mig fortælle at vi kigger på en hylde vi ikke er vant til
Bakenga
Han er på ingen måde den målscorer vi har brug for. Så hellere Mos. Bakenga er jo wing/fløj.
Og jeg husker ham slet ikke i Esbjerg. Hvornår var han der?

Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Legum Magister » 9. aug 2017, 22:06

tommas jensen skrev:Har ladet mig fortælle at vi kigger på en hylde vi ikke er vant til
Så er der jo en del forskellige spillere, alene af de, der har været bragt i spil i denne tråd, der måske ikke er så urealistiske, som man kunne have frygtet. Jeg krydser alt, hvad krydses kan for, at vi får fingrene i Armenteros, for han er vel fra en hylde, som vi normalt ikke ser AaB hente spillere fra.

Hvis alt går galt forudser jeg i øvrigt, at Gaarde skriver kontrakt med Tim Janssen som en forsinket tak for hjælpen - så kan han passende igen redde os fra nedrykning. ;)

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6091
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 9. aug 2017, 22:28

Legum Magister skrev:
tommas jensen skrev:Har ladet mig fortælle at vi kigger på en hylde vi ikke er vant til
Så er der jo en del forskellige spillere, alene af de, der har været bragt i spil i denne tråd, der måske ikke er så urealistiske, som man kunne have frygtet. Jeg krydser alt, hvad krydses kan for, at vi får fingrene i Armenteros, for han er vel fra en hylde, som vi normalt ikke ser AaB hente spillere fra.

Hvis alt går galt forudser jeg i øvrigt, at Gaarde skriver kontrakt med Tim Janssen som en forsinket tak for hjælpen - så kan han passende igen redde os fra nedrykning. ;)
Armenteros er en våd drøm. At lande ham vil være et kæmpe scoop. Men lige ham tror jeg dog ikke på. Han må have et godt navn i Holland, Belgien, Tyskland.
At vi kigger på hylde A er ingen overraskelse i og med, at det trækker ud med at hente en ny angriber. Vi skal nok hen til sidst i vinduet før vi endelig får vores nye målscorer. Han kommer under pres må man sige.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5209
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 9. aug 2017, 23:00

Så kan Thelander hvis godt stryges. Lyder til han skal til Zürich.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... sk-topklub
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af De Fem » 9. aug 2017, 23:36

tommas jensen skrev:Har ladet mig fortælle at vi kigger på en hylde vi ikke er vant til
Hvad mon en Aron Jóhannsson skal koste. 1 mio euro? Han ville være en hylde AaB ikke har handlet på siden Lynge brændte CL pengene af.

Låst