Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 16. aug 2017, 10:41

BadMojo skrev:Var jeg den eneste der hæftede mig ved, den kommentar under kampen mod Hobro, hvor kommentatoren sagde at han havde fuldt AaB's træning i sidste uge, hvor hverken Pohl eller Sylvestr kunne ramme kassen!?
Pohl plejer at score efter behag til træning. Han kan bare ikke få det overført til kamp.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af NIN » 16. aug 2017, 10:50

FIDEL skrev:
BadMojo skrev:Var jeg den eneste der hæftede mig ved, den kommentar under kampen mod Hobro, hvor kommentatoren sagde at han havde fuldt AaB's træning i sidste uge, hvor hverken Pohl eller Sylvestr kunne ramme kassen!?
Pohl plejer at score efter behag til træning. Han kan bare ikke få det overført til kamp.
Det er klart. Der spiller han overfor et andet forsvar.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Mephisto2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1028
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:28

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Mephisto2 » 16. aug 2017, 10:53

NIN skrev:
FIDEL skrev:
BadMojo skrev:Var jeg den eneste der hæftede mig ved, den kommentar under kampen mod Hobro, hvor kommentatoren sagde at han havde fuldt AaB's træning i sidste uge, hvor hverken Pohl eller Sylvestr kunne ramme kassen!?
Pohl plejer at score efter behag til træning. Han kan bare ikke få det overført til kamp.
Det er klart. Der spiller han overfor et andet forsvar.
:cheers: :aabfan:

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4329
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kristian » 16. aug 2017, 11:48

Gaarde6 skrev:Der er en artikel med Lars Søndergaard og AaB i dagens metro express.
Den omhandler krisen og hvor pande point de forskellige trænere har høstet i AaB.
Wieghorst ligger næst sidst med et snit på 0.86 Rioch ligger helt i bunden med 0.80.

Jeg synes wieghorst har en af de dårligste trupper i AaB,'s superliga periode. Så jeg synes ikke rigtig man kan bruge artiklen til det hele store på det område.

Hvad jeg i stedet hæftede mig ved, var Gaardes udtalelse sidst i artiklen. Målsætningen er stadig top 6.
Hvis manden kan se sig selv i spejlet med den udtalelse. Så er jeg sikker på at vi kommer til at se 3-4 indkøb inden vinduet lukker.
Hvis det er Gaardes udtalelse skal der jo handles ellers skriver han jo hans egen fyreseddel inden vinter.

Vedr. Trænere og pointsnit så et det sjovt at gå lidt tilbage i tiden.
Da Kent Nielsen overtog et hold i forfald, dog stadig et ok hold, opnåede han et snit på 1 point pr. kamp og samlet 1.18 hvis man tager foråret med i 2011.

Man kan ikke bare sammenligne pointsnit og sige at MW er den ringeste træner.
Han har vel haft et af de ringeste hold, som du også nævner.

AaB er jo ramt bigtime af, at vi ikke kan tiltrække de spillere vi ønsker før vinduet går på hæld og det koster big time i ligaen pt.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1874
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af 634 » 16. aug 2017, 11:51

Jeg er ret sikker på at den spillemæssige krise fortsætter resten af transfer-vinduet d.v.s. 2 kampe mod Horsens og AGF.
Der kører så meget rundt i hovederne på mange spillere, om de bliver bedt om at skifte eller burde tage imod et tilbud om skifte til en anden. Bliver der hentet en anden ind og overtager spilletiden, og gør det at en spiller burde vælge at skifte til mere spilletid en anden sted. Hvis krisen skal give nogen god mening skal det lykkedes Gaarde at hente en stor profil til overkommelig økonomi her sidst i vinduet, som kompensation for den usikre sæsonstart
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2174
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Sauer » 16. aug 2017, 11:54

Kristian skrev:
Gaarde6 skrev:Der er en artikel med Lars Søndergaard og AaB i dagens metro express.
Den omhandler krisen og hvor pande point de forskellige trænere har høstet i AaB.
Wieghorst ligger næst sidst med et snit på 0.86 Rioch ligger helt i bunden med 0.80.

Jeg synes wieghorst har en af de dårligste trupper i AaB,'s superliga periode. Så jeg synes ikke rigtig man kan bruge artiklen til det hele store på det område.

Hvad jeg i stedet hæftede mig ved, var Gaardes udtalelse sidst i artiklen. Målsætningen er stadig top 6.
Hvis manden kan se sig selv i spejlet med den udtalelse. Så er jeg sikker på at vi kommer til at se 3-4 indkøb inden vinduet lukker.
Hvis det er Gaardes udtalelse skal der jo handles ellers skriver han jo hans egen fyreseddel inden vinter.

Vedr. Trænere og pointsnit så et det sjovt at gå lidt tilbage i tiden.
Da Kent Nielsen overtog et hold i forfald, dog stadig et ok hold, opnåede han et snit på 1 point pr. kamp og samlet 1.18 hvis man tager foråret med i 2011.

Man kan ikke bare sammenligne pointsnit og sige at MW er den ringeste træner.
Han har vel haft et af de ringeste hold, som du også nævner.

AaB er jo ramt bigtime af, at vi ikke kan tiltrække de spillere vi ønsker før vinduet går på hæld og det koster big time i ligaen pt.
Tror man kan blive skuffet, hvis man tror, at alle de gode spillere automatisk søger mod AaB i slutningen af august. Bundklubber i Superligaen er sjældent særligt attraktive.

AK48hamas
1. div
1. div
Indlæg: 490
Tilmeldt: 30. okt 2012, 12:13

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AK48hamas » 16. aug 2017, 11:59

Hvis vi skal have endnu en skadesplaget lottokupon som ikke har spillet i aarevis saa kunne vi koebe Bashkim Kadrii?

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 16. aug 2017, 12:04

Der arbejdes på at hente to spillere ind endnu. Antager selvfølgelig at den ene er angriber.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4329
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kristian » 16. aug 2017, 12:16

Sauer skrev:
Kristian skrev:
Gaarde6 skrev:Der er en artikel med Lars Søndergaard og AaB i dagens metro express.
Den omhandler krisen og hvor pande point de forskellige trænere har høstet i AaB.
Wieghorst ligger næst sidst med et snit på 0.86 Rioch ligger helt i bunden med 0.80.

Jeg synes wieghorst har en af de dårligste trupper i AaB,'s superliga periode. Så jeg synes ikke rigtig man kan bruge artiklen til det hele store på det område.

Hvad jeg i stedet hæftede mig ved, var Gaardes udtalelse sidst i artiklen. Målsætningen er stadig top 6.
Hvis manden kan se sig selv i spejlet med den udtalelse. Så er jeg sikker på at vi kommer til at se 3-4 indkøb inden vinduet lukker.
Hvis det er Gaardes udtalelse skal der jo handles ellers skriver han jo hans egen fyreseddel inden vinter.

Vedr. Trænere og pointsnit så et det sjovt at gå lidt tilbage i tiden.
Da Kent Nielsen overtog et hold i forfald, dog stadig et ok hold, opnåede han et snit på 1 point pr. kamp og samlet 1.18 hvis man tager foråret med i 2011.

Man kan ikke bare sammenligne pointsnit og sige at MW er den ringeste træner.
Han har vel haft et af de ringeste hold, som du også nævner.

AaB er jo ramt bigtime af, at vi ikke kan tiltrække de spillere vi ønsker før vinduet går på hæld og det koster big time i ligaen pt.
Tror man kan blive skuffet, hvis man tror, at alle de gode spillere automatisk søger mod AaB i slutningen af august. Bundklubber i Superligaen er sjældent særligt attraktive.
Det er jo vores lod og også derfor folk nok ikke skal forvente klasse spillere på nogen måde.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3251
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Brodernumsi » 16. aug 2017, 12:16

Martino skrev:Der arbejdes på at hente to spillere ind endnu. Antager selvfølgelig at den ene er angriber.
Kunne de ikke arbejde lidt hurtigere...
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 16. aug 2017, 12:19

Brodernumsi skrev:
Martino skrev:Der arbejdes på at hente to spillere ind endnu. Antager selvfølgelig at den ene er angriber.
Kunne de ikke arbejde lidt hurtigere...
Det er vel også et spørgsmål om økonomi. Ting har det med at blive billigere tættere på udløbsdatoen...
Jeg savner Winsnes

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 16. aug 2017, 12:21

Sauer skrev: Tror man kan blive skuffet, hvis man tror, at alle de gode spillere automatisk søger mod AaB i slutningen af august. Bundklubber i Superligaen er sjældent særligt attraktive.
Ja, det er en debatside-sandhed, at alle gode spillere bare falder ned i hatten de sidste 48 timer.

Dels er der langt flere klubber om buddet, dvs. spilleren bliver dyrere at erhverve.
Man bliver presset på tid, og kan derfor komme til at lave panikhandler.
Vi er mindre attraktive nu, end da sæsonen ikke var startet endnu.
Udbuddet af spillere er mindre, end tidligere i vinduet.

Vi har for én gangs skyld haft økonomien til at hente spillere tidligt, fremfor at skulle indstille os på et waiting game. Det kommer vi så formentlig til når det gælder en ny angriber.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 16. aug 2017, 12:24

Kristian skrev: Det er jo vores lod og også derfor folk nok ikke skal forvente klasse spillere på nogen måde.
Men det er sådan set Gaardes egen skyld, at hans vilkår er svære. Det behøver ikke gøre kravene mindre.
Det er ham der hyrer træneren, og sammensætter spillertruppen.
Han havde en guldtrup i 2014, og den har han forvandlet til en trup der mildest talt er ringe sammensat.

Hvis du konsekvent forsømmer at dukke op til undervisningen, så kan du heller ikke bebrejde andre end dig selv hvis det går skidt til eksamen.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Pastorius » 16. aug 2017, 12:29

Kristian skrev: Det er jo vores lod og også derfor folk nok ikke skal forvente klasse spillere på nogen måde.
Sådan har det jo lydt hele vinduet, og det er da lykkedes at lande både Okore og Lesniak - og Rolim (som sagtens kan vise sig at være værdifuld endnu).

Kan vi hente to spillere mere på samme niveau, så mener jeg ikke man med god ret kunne have forventet sig mere.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 16. aug 2017, 12:32

Pastorius skrev:
Kristian skrev: Det er jo vores lod og også derfor folk nok ikke skal forvente klasse spillere på nogen måde.
Sådan har det jo lydt hele vinduet, og det er da lykkedes at lande både Okore og Lesniak - og Rolim (som sagtens kan vise sig at være værdifuld endnu).

Kan vi hente to spillere mere på samme niveau, så mener jeg ikke man med god ret kunne have forventet sig mere.
Enig med dig Pastorius. Og de folk jeg kender omkring AaB fortæller at Lesniak virkelig har imponeret alle, og at Rolim ser dygtig ud(jeg har kun set ham til træning en gang og han er skadet pt).
Jeg savner Winsnes

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 16. aug 2017, 12:48

Martino skrev:Der arbejdes på at hente to spillere ind endnu. Antager selvfølgelig at den ene er angriber.
Så er den anden forhåbentligt en centerforsvarer...!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7815
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 16. aug 2017, 12:53

FIDEL skrev:
Martino skrev:Der arbejdes på at hente to spillere ind endnu. Antager selvfølgelig at den ene er angriber.
Så er den anden forhåbentligt en centerforsvarer...!

Er du sikker på de arbejder på to mere, jeg har hele tiden troet det kun var en ekstra de ville hente?

jeg håber virkelig også den anden plads (udover angriberen) bliver en midterforsvarer, ærgerligt vi ikke fik Thelander.

Uanset hvad kunne vi dog bruge forstærkninger over hele linjen i truppen, så det kan vi kun byde velkommen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 16. aug 2017, 12:54

Forza skrev:
FIDEL skrev:
Martino skrev:Der arbejdes på at hente to spillere ind endnu. Antager selvfølgelig at den ene er angriber.
Så er den anden forhåbentligt en centerforsvarer...!

Er du sikker på de arbejder på to mere, jeg har hele tiden troet det kun var en ekstra de ville hente?

jeg håber virkelig også den anden plads (udover angriberen) bliver en midterforsvarer, ærgerligt vi ikke fik Thelander.

Uanset hvad kunne vi dog bruge forstærkninger over hele linjen i truppen, så det kan vi kun byde velkommen.
Det er hvad jeg har hørt ja. Kan ikke garantere at det ender med det, men han plejer at vide hvad han snakker om.
Jeg savner Winsnes

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 16. aug 2017, 12:59

Martino skrev:
Forza skrev:
FIDEL skrev:
Martino skrev:Der arbejdes på at hente to spillere ind endnu. Antager selvfølgelig at den ene er angriber.
Så er den anden forhåbentligt en centerforsvarer...!

Er du sikker på de arbejder på to mere, jeg har hele tiden troet det kun var en ekstra de ville hente?

jeg håber virkelig også den anden plads (udover angriberen) bliver en midterforsvarer, ærgerligt vi ikke fik Thelander.

Uanset hvad kunne vi dog bruge forstærkninger over hele linjen i truppen, så det kan vi kun byde velkommen.
Det er hvad jeg har hørt ja. Kan ikke garantere at det ender med det, men han plejer at vide hvad han snakker om.
Enhver kan se at holdet stadig mangler en leder i forsvaret, selvom Okore formentlig bliver rigtig god igen, så ville det hjælpe gevaldigt med en erfaren forsvarer med overblik. Samtidig er Okore et lidt usikkert kort pga. sin skade samt manglende form. Som minimum bør Gaarde leje en central forsvarer.
Even Hovland er vel stadig fri på markedet? og Pascal Gregor har kontraktudløb til vinter i fcn..

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5174
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 16. aug 2017, 13:07

FIDEL skrev:
Martino skrev:
Forza skrev:
FIDEL skrev:
Martino skrev:Der arbejdes på at hente to spillere ind endnu. Antager selvfølgelig at den ene er angriber.
Så er den anden forhåbentligt en centerforsvarer...!

Er du sikker på de arbejder på to mere, jeg har hele tiden troet det kun var en ekstra de ville hente?

jeg håber virkelig også den anden plads (udover angriberen) bliver en midterforsvarer, ærgerligt vi ikke fik Thelander.

Uanset hvad kunne vi dog bruge forstærkninger over hele linjen i truppen, så det kan vi kun byde velkommen.
Det er hvad jeg har hørt ja. Kan ikke garantere at det ender med det, men han plejer at vide hvad han snakker om.
Enhver kan se at holdet stadig mangler en leder i forsvaret, selvom Okore formentlig bliver rigtig god igen, så ville det hjælpe gevaldigt med en erfaren forsvarer med overblik. Samtidig er Okore et lidt usikkert kort pga. sin skade samt manglende form. Som minimum bør Gaarde leje en central forsvarer.
Even Hovland er vel stadig fri på markedet? og Pascal Gregor har kontraktudløb til vinter i fcn..
Gregor er en jævn Superligaspiller og selvom det er en kraftig opgradering bør vi vel gå efter en noget bedre spiller. Hovland lyder umiddelbart ikke som et dårligt bud ud fra hans CV. Nogen der ved om han passer ind og om han er en leder?
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Låst