Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 16. aug 2017, 14:14

Martino skrev:Der arbejdes på at hente to spillere ind endnu. Antager selvfølgelig at den ene er angriber.
Ja det er med at være forsigtig!
Skidt med vi rykker ned, mister sponsorer, tv penge, spillere og publikum. Bare vi stadig har 100 millioner på bogen.
Det ville ihvertfald være skrækkelig, hvis der kom kamp om pladserne på holdet. Det kan vi ikke have!

PS. Er der egentlig kamp om en eneste plads på holdet? Og i så fald hvor? Lige meget hvor elendigt vi præsterer er wieghorst nød til at stille med næsten samme opstilling næste gang.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Pastorius » 16. aug 2017, 14:18

Gaarde6 skrev:
Martino skrev:Der arbejdes på at hente to spillere ind endnu. Antager selvfølgelig at den ene er angriber.
Ja det er med at være forsigtig!
Skidt med vi rykker ned, mister sponsorer, tv penge, spillere og publikum. Bare vi stadig har 100 millioner på bogen.
Det ville ihvertfald være skrækkelig, hvis der kom kamp om pladserne på holdet. Det kan vi ikke have!
Du kan roligt regne med at vi ikke kan leve op til forventningerne i næste regnskabsmeddelelse hvis vi henter to mere og rygterne om at vi leder angriber på en anden hylde end normalt er sande.
Med venlig Hilsen
--
Robert

bongo1234
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 76
Tilmeldt: 28. jun 2016, 16:11
Geografisk sted: Syd/vest for Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af bongo1234 » 16. aug 2017, 14:32

Fra mig gode kilde i fodboldverden fortælles, at der ikke kan forventes der ske noget før efter 27. august. Det skyldes, at klubberne skal have afklaret hvordan de spiller europæisk til efteråret, som igen smitter af på de klubber der ikke skal spille europæisk.
Uden han iøvrigt har sin gang i AaB høre han også der arbejdes på mere en blot en angriber til klubben.

AalBoyeBK
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 29. jan 2009, 14:53

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AalBoyeBK » 16. aug 2017, 14:38

Gaarde6 skrev:
Martino skrev:Der arbejdes på at hente to spillere ind endnu. Antager selvfølgelig at den ene er angriber.
Ja det er med at være forsigtig!
Skidt med vi rykker ned, mister sponsorer, tv penge, spillere og publikum. Bare vi stadig har 100 millioner på bogen.
Det ville ihvertfald være skrækkelig, hvis der kom kamp om pladserne på holdet. Det kan vi ikke have!

PS. Er der egentlig kamp om en eneste plads på holdet? Og i så fald hvor? Lige meget hvor elendigt vi præsterer er wieghorst nød til at stille med næsten samme opstilling næste gang.
Ja, angiveligt 6 nye spillere til startopstillingen er da et klart bevis for at man sidder på alle pengene, og på ingen måde har tænkt sig at investere....
Man kan sagtens diskutere kvaliteten af holdet og af dem der er kommet ind, men ambitionen og villigheden til at forstærke sig har jeg svært ved at sætte ret meget på. Man ender altså angiveligt ud med at skifte mere end halvdelen af startopstillingen.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Pastorius » 16. aug 2017, 15:00

bongo1234 skrev:Fra mig gode kilde i fodboldverden fortælles, at der ikke kan forventes der ske noget før efter 27. august. Det skyldes, at klubberne skal have afklaret hvordan de spiller europæisk til efteråret, som igen smitter af på de klubber der ikke skal spille europæisk.
Uden han iøvrigt har sin gang i AaB høre han også der arbejdes på mere en blot en angriber til klubben.
At der arbejdes på mere end én angriber i AaB, behøver ikke nødvendigvis at betyde at vi forventer at hente mere end én. Det ville da være amatøragtigt hvis vi kun arbejdede på én angriber på nuværende tidspunkt - og særligt, hvis vi ikke forventer at have en afklaring mere end et par dage inden Transferdeadline.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 16. aug 2017, 15:03

AalBoyeBK skrev: Ja, angiveligt 6 nye spillere til startopstillingen er da et klart bevis for at man sidder på alle pengene, og på ingen måde har tænkt sig at investere....
Man kan sagtens diskutere kvaliteten af holdet og af dem der er kommet ind, men ambitionen og villigheden til at forstærke sig har jeg svært ved at sætte ret meget på. Man ender altså angiveligt ud med at skifte mere end halvdelen af startopstillingen.
Men nu mistede vi jo så også mindst 3 fra startopstillingen, og det skal du vist lige have med i dit regnestykke.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2161
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Sauer » 16. aug 2017, 15:06

Pastorius skrev:
bongo1234 skrev:Fra mig gode kilde i fodboldverden fortælles, at der ikke kan forventes der ske noget før efter 27. august. Det skyldes, at klubberne skal have afklaret hvordan de spiller europæisk til efteråret, som igen smitter af på de klubber der ikke skal spille europæisk.
Uden han iøvrigt har sin gang i AaB høre han også der arbejdes på mere en blot en angriber til klubben.
At der arbejdes på mere end én angriber i AaB, behøver ikke nødvendigvis at betyde at vi forventer at hente mere end én. Det ville da være amatøragtigt hvis vi kun arbejdede på én angriber på nuværende tidspunkt - og særligt, hvis vi ikke forventer at have en afklaring mere end et par dage inden Transferdeadline.
Kan være jeg tager fejl, men tror ikke nødvendigvis Bongo mente, at der blev arbejdet på flere angribere. Jeg læste det som om, at der foruden en angriber bliver arbejdet på at hente yderligere en spiller til (men hvor vi ikke kender positionen). Men derudover har du da ret.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Pastorius » 16. aug 2017, 15:24

Sauer skrev:
Pastorius skrev:
bongo1234 skrev:Fra mig gode kilde i fodboldverden fortælles, at der ikke kan forventes der ske noget før efter 27. august. Det skyldes, at klubberne skal have afklaret hvordan de spiller europæisk til efteråret, som igen smitter af på de klubber der ikke skal spille europæisk.
Uden han iøvrigt har sin gang i AaB høre han også der arbejdes på mere en blot en angriber til klubben.
At der arbejdes på mere end én angriber i AaB, behøver ikke nødvendigvis at betyde at vi forventer at hente mere end én. Det ville da være amatøragtigt hvis vi kun arbejdede på én angriber på nuværende tidspunkt - og særligt, hvis vi ikke forventer at have en afklaring mere end et par dage inden Transferdeadline.
Kan være jeg tager fejl, men tror ikke nødvendigvis Bongo mente, at der blev arbejdet på flere angribere. Jeg læste det som om, at der foruden en angriber bliver arbejdet på at hente yderligere en spiller til (men hvor vi ikke kender positionen). Men derudover har du da ret.
Ah, ja sådan kan det jo godt læses, men det er der jo allerede en anden der har skrevet.
Med venlig Hilsen
--
Robert

bongo1234
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 76
Tilmeldt: 28. jun 2016, 16:11
Geografisk sted: Syd/vest for Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af bongo1234 » 16. aug 2017, 15:25

Sauer skrev:
Pastorius skrev:
bongo1234 skrev:Fra mig gode kilde i fodboldverden fortælles, at der ikke kan forventes der ske noget før efter 27. august. Det skyldes, at klubberne skal have afklaret hvordan de spiller europæisk til efteråret, som igen smitter af på de klubber der ikke skal spille europæisk.
Uden han iøvrigt har sin gang i AaB høre han også der arbejdes på mere en blot en angriber til klubben.
At der arbejdes på mere end én angriber i AaB, behøver ikke nødvendigvis at betyde at vi forventer at hente mere end én. Det ville da være amatøragtigt hvis vi kun arbejdede på én angriber på nuværende tidspunkt - og særligt, hvis vi ikke forventer at have en afklaring mere end et par dage inden Transferdeadline.
Kan være jeg tager fejl, men tror ikke nødvendigvis Bongo mente, at der blev arbejdet på flere angribere. Jeg læste det som om, at der foruden en angriber bliver arbejdet på at hente yderligere en spiller til (men hvor vi ikke kender positionen). Men derudover har du da ret.
Nej, jeg mente, at der også arbejdes på anden position end angriber. Og et godt gæt kunne være forsvar.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14627
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Hanga » 16. aug 2017, 15:45

bongo1234 skrev:
Nej, jeg mente, at der også arbejdes på anden position end angriber. Og et godt gæt kunne være forsvar.
Eller også er det en keeper.

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/medi ... nt-keeper/
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 16. aug 2017, 15:45

Det ser ud til, at jeg fik ret i min spådom om at vi kunne have snoren ude efter Jacob Rinne.

Det må betyde at Nicolai Larsen er på vej ud.

AalBoyeBK
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 29. jan 2009, 14:53

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AalBoyeBK » 16. aug 2017, 15:47

Gamen skrev:
AalBoyeBK skrev: Ja, angiveligt 6 nye spillere til startopstillingen er da et klart bevis for at man sidder på alle pengene, og på ingen måde har tænkt sig at investere....
Man kan sagtens diskutere kvaliteten af holdet og af dem der er kommet ind, men ambitionen og villigheden til at forstærke sig har jeg svært ved at sætte ret meget på. Man ender altså angiveligt ud med at skifte mere end halvdelen af startopstillingen.
Men nu mistede vi jo så også mindst 3 fra startopstillingen, og det skal du vist lige have med i dit regnestykke.
3? Man har mistet 1 spiller, som var udset til at starte i den her sæson. At mene at 6 nye mand til startopstillingen er mangel på ambitioner og udtryk for at man sidder på pengene synes jeg er direkte forkert.

AalBoyeBK
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 29. jan 2009, 14:53

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AalBoyeBK » 16. aug 2017, 15:47

Dobbelt

AalBoyeBK
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 29. jan 2009, 14:53

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AalBoyeBK » 16. aug 2017, 15:52

Det må næsten betyde at NL har fundet en ny klub. Jacob Rinne er et flot navn ift. meritter. Vil dog ikke lade som om jeg nogensinde har set ham spille, men kan godt lide alderen. Lyder på papiret godt, men det har vi jo prøvet før..

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kokkefar » 16. aug 2017, 15:59

Hanga skrev:
bongo1234 skrev:
Nej, jeg mente, at der også arbejdes på anden position end angriber. Og et godt gæt kunne være forsvar.
Eller også er det en keeper.

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/medi ... nt-keeper/
Det betyder vel også at man ikke har tænkt sig at give Lansing chancen. Rinne lyder i hvert fald ikke som en reservemålmand.

Brugeravatar
Kristian60
1. div
1. div
Indlæg: 307
Tilmeldt: 5. okt 2009, 05:10

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kristian60 » 16. aug 2017, 16:00

Ved gaarde godt vi kun må spille med én af gangen?

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af le Cid » 16. aug 2017, 16:02

Nu følger jeg ikke med i hverken svensk eller belgisk fodbold. Er der nogen, der kan fortælle lidt mere om Rinne?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Aab84
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 13
Tilmeldt: 5. aug 2017, 16:40
Favoritspiller: En der scorre mål

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Aab84 » 16. aug 2017, 16:06

Jacob Rinne er vel ligemed at Nikolaj er på vej væk eller er vel mærkeligt

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 16. aug 2017, 16:06

Hvor ville jeg være lykkelig over en anden keeper end Larsen. Vi har altså virkelig behov for en der kan tage en pragtredning og rent faktisk kan være tilstede i feltet ved dødbolde!

Jeg tror ikke nødvendigvis Larsen er på vej ud. Men man ved han ikke forlænger aftalen der udløber om et år og man ved at hans niveau desværre ikke er på det niveau det var en gang.

Nogen der kan fortælle lidt om Rinne?

Måske vi endda kan få en længere kontrakt end den obligatoriske 3 årige man altid laver.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af De Fem » 16. aug 2017, 16:07

Kristian60 skrev:Ved gaarde godt vi kun må spille med én af gangen?
Der har i så lang tid været brok over vi ikke er "proaktive". Så handles der før og mere brok.

Låst