Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
nj27
1. div
1. div
Indlæg: 380
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:49

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af nj27 » 19. aug 2017, 11:16

Nej nu må det snart stoppe , vi skal da ikke blive ved med at hente udlændinge til vore trup 1 14 sæsonen var det med næsten udlukkende danske spillere vi vandt titlen , vi skal hente noget der kan være en forstærkning fra dag 1 siger Gaarde , de signings vi har hentet indtil nu er stort set det modsatte , Okore er kommen ind , men virker på ingen måde som en forstærkning , han er selvfølgelig en god spiller , men ser ham ikke som leder i forsvaret ,lesniak bliver en god spiller på sigt for os ingen tvivl om det , men vi snakkede om forstærkning fra dag 1 Gaarde , Rolim ved vi endnu ikke hvad står for , men endnu en udlænding som skal spilles ind , heller ikke forstærkning fra dag 1 , pallesen har vel gjort det ok , men tale om en forstærkning er vel lige at tage munden for fuld , vores nye målmand ved vi ikke hvor står og kan , men hvorfor henter vi endnu en udlænding , når der er masse af gode danske målmænd som er mindst lige så gode?
og så vi ved at hente endnu en slovak , jeg fatter det ikke , hent nu en der kender superligaen , en der er spilleklar fra dag 1 , og ikke er skadet efter 7 minutter

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Califfen » 19. aug 2017, 11:17

Forza skrev:I bund og grund er der ingen af os der har nok viden til at vurdere Safrankos reelle niveau. At bedømme ud fra youtube og hans statur virker det som en spillertyper vi ikke har oppe foran på nuværende tidspunkt.

Især er jeg glad for vi endelig kigger efter en angriber der har lidt højde at byde ind med.
1,85? Det er da ikke meget

Alexis
Superliga
Superliga
Indlæg: 626
Tilmeldt: 3. maj 2014, 01:27
Favoritspiller: Martin P

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Alexis » 19. aug 2017, 11:18

Jeg tillader mig at være positiv. Vi kan ikke hente sikre kort udefra. Prøv lige at overvej hvor mange gode udenlandske angribere der gider til AaB? Hvad skulle grunden være? Elendige sportslige resultater og middel lønninger. Der er 100 klubber som os i Europa.

Jeg kommer lige med et postulat her; Vi kan ikke tiltrække en angriber fra en europæisk klub, som scorede mere end 10 mål sidste sæson i en af de 30 bedste ligaer i Europa

Det her køb virker yderst logisk for mig. Køb en spiller i form, der har scoret sidste sæson og stadig kan udvikle sig markant

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Erasmus Montanus » 19. aug 2017, 11:21

Jeg synes personligt, Pavol Šafranko lyder spændende. Han lader til at være en type, vi ikke allerede har i truppen, og jeg tror på, at han slår igennem.

Nu mangler jeg bare en Even Hovland til at dirigere forsvaret, hvis Rolim og Ramkilde da er på vej tilbage.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 19. aug 2017, 11:25

Hvis det nu kun bliver Safranko vi henter, kan vi så ikke begrave den der teori om at klassespillere vælter ned i hatten i de sidste dage af vinduet? Safranko er i princippet en spiller vi ligeså godt kunne have hentet for 3 uger siden, må man formode. Det er jo ikke ligefrem fordi Barcelona og andre storklubber har vendt tomlen ned for ham i disse dage...

Jeg tror dog stadig vi henter endnu en (erfaren) angriber.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Erasmus Montanus » 19. aug 2017, 11:26

nj27 skrev:Nej nu må det snart stoppe , vi skal da ikke blive ved med at hente udlændinge til vore trup 1 14 sæsonen var det med næsten udlukkende danske spillere vi vandt titlen , vi skal hente noget der kan være en forstærkning fra dag 1 siger Gaarde , de signings vi har hentet indtil nu er stort set det modsatte , Okore er kommen ind , men virker på ingen måde som en forstærkning , han er selvfølgelig en god spiller , men ser ham ikke som leder i forsvaret ,lesniak bliver en god spiller på sigt for os ingen tvivl om det , men vi snakkede om forstærkning fra dag 1 Gaarde , Rolim ved vi endnu ikke hvad står for , men endnu en udlænding som skal spilles ind , heller ikke forstærkning fra dag 1 , pallesen har vel gjort det ok , men tale om en forstærkning er vel lige at tage munden for fuld , vores nye målmand ved vi ikke hvor står og kan , men hvorfor henter vi endnu en udlænding , når der er masse af gode danske målmænd som er mindst lige så gode?
og så vi ved at hente endnu en slovak , jeg fatter det ikke , hent nu en der kender superligaen , en der er spilleklar fra dag 1 , og ikke er skadet efter 7 minutter
Vi ved ikke, hvor Rinne står, men der er i hvert fald mange andre danske målmænd, der er bedre? Det lyder lidt selvmodsigende.

At hente en dansk målscorer, der kender superligaen og kan præstere fra dag et, lyder dyr. Hvem tænker du på i den sammenhæng?
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1243
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Pollack2 » 19. aug 2017, 11:27

Vi er et hold i massiv krise og vel efterhånden et af de bedste bud på en nedrykker i år. Er en 22-årig slovak, ham der kan samle det her hold? Er det ham, vi skal tro på kan redde os? Det lugter af endnu endnu en lottokupon fra Gaardes side - selv hvis han er god, siger erfaringen, at det tager tid før unge udenlandske spillere etablerer sig. Har vi tid til det?

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Erasmus Montanus » 19. aug 2017, 11:30

Gamen skrev:Hvis det nu kun bliver Safranko vi henter, kan vi så ikke begrave den der teori om at klassespillere vælter ned i hatten i de sidste dage af vinduet? Safranko er i princippet en spiller vi ligeså godt kunne have hentet for 3 uger siden, må man formode. Det er jo ikke ligefrem fordi Barcelona og andre storklubber har vendt tomlen ned for ham i disse dage...

Jeg tror dog stadig vi henter endnu en (erfaren) angriber.
Hvorfor må man formode det? Herinde har jeg da kunnet læse mig til, at en slovakisk topklub var ude efter ham, men nu ender han altså i en dansk bundklub. Man må formode, det ikke lyder særligt tiltalende at komme til en dansk bundklub.

Han er årets talent i ligaen, han er ung, han har samme højde som Prica, han er omkring Slovakiets landshold i en alder af 22.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 19. aug 2017, 11:36

Hanga skrev:
Breezer skrev:
Hanga skrev:
Martino skrev:Han bomber i FM hvis man spiller i den slovakiske liga. Er sikker på det er der Gaarde har fundet ham :aabfan:

Ej, han ser god ud. Fedt!
Med CA102/PA118 ligger han stort set på samme niveau som Pohl gør. Så det er ikke i dataen, at han ser imponerende ud.
Hvor ofte bliver disse stats opdateret? Han havde tilsyneladende sin gennembrudssæson i den forgangene sæson, hvor han blev årets unge spiller. Det kunne være tallene så ville være anderledes hvis de ville være helt opdateret.
Det er skam bare fra 2017 versionen som jo må være det Martino har spillet. Men det er ret offtopic så lad os stoppe FM snakken her.
Jeg spiller med en opdateret database, så ved ikke om der er ændret noget der, men det er også bare i den slovakiske liga at han bombede i mit save. Men ja off topic...men vi har snakket om den slovakiske liga før. Der er kvalitet på flere af holdene.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 19. aug 2017, 11:37

Erasmus Montanus skrev:
Gamen skrev:Hvis det nu kun bliver Safranko vi henter, kan vi så ikke begrave den der teori om at klassespillere vælter ned i hatten i de sidste dage af vinduet? Safranko er i princippet en spiller vi ligeså godt kunne have hentet for 3 uger siden, må man formode. Det er jo ikke ligefrem fordi Barcelona og andre storklubber har vendt tomlen ned for ham i disse dage...

Jeg tror dog stadig vi henter endnu en (erfaren) angriber.
Hvorfor må man formode det? Herinde har jeg da kunnet læse mig til, at en slovakisk topklub var ude efter ham, men nu ender han altså i en dansk bundklub. Man må formode, det ikke lyder særligt tiltalende at komme til en dansk bundklub.

Han er årets talent i ligaen, han er ung, han har samme højde som Prica, han er omkring Slovakiets landshold i en alder af 22.
Problemet er jo bare, at det ikke er en spiller der kan styrke holdets rygrad. Vi har brug for spillere der både er gode selv men også kan være med til at løfte holdet som helhed. Det får vi ikke i en ung udenlandsk spiller fra en helt anden kultur. Fået her hold skriger efter spillere der er sikre kort - det får vi ikke i en ung slovak. Det er GF 2.0 det her.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kokkefar » 19. aug 2017, 11:39

Det her lyder spændende. Var det Dobblet_A, der også skrev man skulle holde øje med reservekampen på mandag?

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Brodernumsi » 19. aug 2017, 11:41

Kokkefar skrev: Det her lyder spændende. Var det Dobblet_A, der også skrev man skulle holde øje med reservekampen på mandag?
Hvis en angriber først skal testes hos reserverne, er det næppe en hylde-A spiller.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kokkefar » 19. aug 2017, 11:42

Brodernumsi skrev:
Kokkefar skrev: Det her lyder spændende. Var det Dobblet_A, der også skrev man skulle holde øje med reservekampen på mandag?
Hvis en angriber først skal testes hos reserverne, er det næppe en hylde-A spiller.
Enig, men det samme skulle gælde ham her slovakken. De skulle eftersigende begge spille med mandag.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 19. aug 2017, 11:47

Erasmus Montanus skrev: Hvorfor må man formode det? Herinde har jeg da kunnet læse mig til, at en slovakisk topklub var ude efter ham, men nu ender han altså i en dansk bundklub. Man må formode, det ikke lyder særligt tiltalende at komme til en dansk bundklub.

Han er årets talent i ligaen, han er ung, han har samme højde som Prica, han er omkring Slovakiets landshold i en alder af 22.
En slovakisk topklub som f.eks. Slovan Bratislava, der var langt ringere end Lyngby? Jeg tror godt du kan regne med at en spiller i hans alder hellere vil hjemmefra end fortsætte i en liga som den slovakiske. Også selvom det er Danmark. Lad mig lige minde om, at Lesniak fravalgte Championship-klubber, samt topklubber fra Slovakiet og et par russiske klubber for AaB. Så er vi altså heller ikke mere uattraktive!

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 19. aug 2017, 11:51

Brodernumsi skrev:
Kokkefar skrev: Det her lyder spændende. Var det Dobblet_A, der også skrev man skulle holde øje med reservekampen på mandag?
Hvis en angriber først skal testes hos reserverne, er det næppe en hylde-A spiller.
Hvorherrebevares - man kan da ikke udtale man er kredsen og så diske op med to spillere der først skal teste på reserveholdet. Tror næppe spillere der aktuelle for Bundesligaen lige tænker de skal et smut forbi Hornevej og testes på reserveholdet. Det ligner Gaarde er gået i panik.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kokkefar » 19. aug 2017, 11:56

Jakobsen skrev:
Brodernumsi skrev:
Kokkefar skrev: Det her lyder spændende. Var det Dobblet_A, der også skrev man skulle holde øje med reservekampen på mandag?
Hvis en angriber først skal testes hos reserverne, er det næppe en hylde-A spiller.
Hvorherrebevares - man kan da ikke udtale man er kredsen og så diske op med to spillere der først skal teste på reserveholdet. Tror næppe spillere der aktuelle for Bundesligaen lige tænker de skal et smut forbi Hornevej og testes på reserveholdet. Det ligner Gaarde er gået i panik.
Jeg tænker det samme. Min tillid til Gaarde er i hvert fald dalende på baggrund af de sidste par uger. Dette vindue startede ellers så fint.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 19. aug 2017, 12:17

Kokkefar skrev: Det her lyder spændende. Var det Dobblet_A, der også skrev man skulle holde øje med reservekampen på mandag?
Super. Jeg har sågar tid til at se kampen på mandag tror jeg. Stoler på Gaarde ved hvad han laver.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Erasmus Montanus » 19. aug 2017, 12:18

Gamen skrev:
Erasmus Montanus skrev: Hvorfor må man formode det? Herinde har jeg da kunnet læse mig til, at en slovakisk topklub var ude efter ham, men nu ender han altså i en dansk bundklub. Man må formode, det ikke lyder særligt tiltalende at komme til en dansk bundklub.

Han er årets talent i ligaen, han er ung, han har samme højde som Prica, han er omkring Slovakiets landshold i en alder af 22.
En slovakisk topklub som f.eks. Slovan Bratislava, der var langt ringere end Lyngby? Jeg tror godt du kan regne med at en spiller i hans alder hellere vil hjemmefra end fortsætte i en liga som den slovakiske. Også selvom det er Danmark. Lad mig lige minde om, at Lesniak fravalgte Championship-klubber, samt topklubber fra Slovakiet og et par russiske klubber for AaB. Så er vi altså heller ikke mere uattraktive!
Man kan bare ikke "formode", at vi kunne have hentet ham for uger tilbage. Det er det, jeg anfægter. Der er selvfølgelig meget andet end den aktuelle placering i ligaen, der spiller ind, når en spiller søger videre.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Erasmus Montanus » 19. aug 2017, 12:19

Jakobsen skrev:
Erasmus Montanus skrev:
Gamen skrev:Hvis det nu kun bliver Safranko vi henter, kan vi så ikke begrave den der teori om at klassespillere vælter ned i hatten i de sidste dage af vinduet? Safranko er i princippet en spiller vi ligeså godt kunne have hentet for 3 uger siden, må man formode. Det er jo ikke ligefrem fordi Barcelona og andre storklubber har vendt tomlen ned for ham i disse dage...

Jeg tror dog stadig vi henter endnu en (erfaren) angriber.
Hvorfor må man formode det? Herinde har jeg da kunnet læse mig til, at en slovakisk topklub var ude efter ham, men nu ender han altså i en dansk bundklub. Man må formode, det ikke lyder særligt tiltalende at komme til en dansk bundklub.

Han er årets talent i ligaen, han er ung, han har samme højde som Prica, han er omkring Slovakiets landshold i en alder af 22.
Problemet er jo bare, at det ikke er en spiller der kan styrke holdets rygrad. Vi har brug for spillere der både er gode selv men også kan være med til at løfte holdet som helhed. Det får vi ikke i en ung udenlandsk spiller fra en helt anden kultur. Fået her hold skriger efter spillere der er sikre kort - det får vi ikke i en ung slovak. Det er GF 2.0 det her.
Det kan du måske have ret i. Det får vi forhåbentligt ved den næste tilgang.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Erasmus Montanus » 19. aug 2017, 12:21

Martino skrev:
Kokkefar skrev: Det her lyder spændende. Var det Dobblet_A, der også skrev man skulle holde øje med reservekampen på mandag?
Super. Jeg har sågar tid til at se kampen på mandag tror jeg. Stoler på Gaarde ved hvad han laver.
Fantastisk!
Så forventer jeg et fyldestgørende referat.

Det kan godt være, det ikke er spillere fra øverste hylde, når de skal testes for reserverne, men jeg glæder mig nu alligevel. Jeg er nok også større fan af tilgangen af den unge slovak, end så mange andre er.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Låst