Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af BassogogsVen » 20. aug 2017, 14:15

Freddie skrev:
Gamen skrev:Jeg tror roligt du kan regne med, at det er Gaardes sidste "store" vindue, hvis ikke fejlraten mindskes. Kikser han dette, bliver han sparket ud.
Det går bulletinerne i hvert fald på.

AaB har hverken råd til, eller tid til, at skulle rydde op på den her måde år efter år, fordi man har valgt at hente de forkerte spillere. Det splitter også trupharmonien ad.
Hele miseren stammer jo fra, at spillerbudgettet er blevet rettet til for at økonomien skulle være positiv. Gaarde har selvfølgelig sagt ja til at han kunne løse opgaven uden at det skulle komme til at koste på placeringen. Det er klart nu, at det kunne det ikke. Altså har man måttet åbne pengeskabet. Jeg kan ikke med min bedste vilje se, at det alene er Gaardes ansvar.
Selvfølgelig kunne han bare have sagt nej tak til jobbet fra starten, men det er de urealistiske mål bestyrelsen satte sig med et mindre spilletbudget, der må tilskrives det endelige ansvar.
Helt enig - hovedproblemet ligger i høj grad hos bestyrelsen. Men når man så dertil lægger, at Gaarde ikke virker til at kunne foretage særligt gode indkøb for de penge, han trods alt får bevilget, så er det en rigtig skidt cocktail.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 20. aug 2017, 14:21

BassogogsVen skrev:
Freddie skrev:
Gamen skrev:Jeg tror roligt du kan regne med, at det er Gaardes sidste "store" vindue, hvis ikke fejlraten mindskes. Kikser han dette, bliver han sparket ud.
Det går bulletinerne i hvert fald på.

AaB har hverken råd til, eller tid til, at skulle rydde op på den her måde år efter år, fordi man har valgt at hente de forkerte spillere. Det splitter også trupharmonien ad.
Hele miseren stammer jo fra, at spillerbudgettet er blevet rettet til for at økonomien skulle være positiv. Gaarde har selvfølgelig sagt ja til at han kunne løse opgaven uden at det skulle komme til at koste på placeringen. Det er klart nu, at det kunne det ikke. Altså har man måttet åbne pengeskabet. Jeg kan ikke med min bedste vilje se, at det alene er Gaardes ansvar.
Selvfølgelig kunne han bare have sagt nej tak til jobbet fra starten, men det er de urealistiske mål bestyrelsen satte sig med et mindre spilletbudget, der må tilskrives det endelige ansvar.
Helt enig - hovedproblemet ligger i høj grad hos bestyrelsen. Men når man så dertil lægger, at Gaarde ikke virker til at kunne foretage særligt gode indkøb for de penge, han trods alt får bevilget, så er det en rigtig skidt cocktail.
Præcis - det handler altså også om at bruge de penge man har godt. Lynge fik f.eks. meget ud af lidt i mange sæsoner. Det var vel nærmest kun fra 06 til 08 han havde et budget der var noget særligt.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Freddie » 20. aug 2017, 14:25

Jakobsen skrev:
Præcis - det handler altså også om at bruge de penge man har godt. Lynge fik f.eks. meget ud af lidt i mange sæsoner. Det var vel nærmest kun fra 06 til 08 han havde et budget der var noget særligt.
Det er jo Lynges budget Gaarde overtog, og det blev skåret dramatisk ned, for man ville have balance i økonomien. Det var et krav for at redde den sidste tur på børsen.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Pastorius » 20. aug 2017, 14:39

Freddie skrev:
Jakobsen skrev:
Præcis - det handler altså også om at bruge de penge man har godt. Lynge fik f.eks. meget ud af lidt i mange sæsoner. Det var vel nærmest kun fra 06 til 08 han havde et budget der var noget særligt.
Det er jo Lynges budget Gaarde overtog, og det blev skåret dramatisk ned, for man ville have balance i økonomien. Det var et krav for at redde den sidste tur på børsen.
Det første "problem" vi overhovedet skal beskylde bestyrelsen for er at der overhovedet spilles superligafodbold i Aalborg.

Selv hvis vi skulle misse top 6 denne her gang (jeg tror stadig på det), så står vi i en historisk god position mod fremtiden. Det giver ikke mening at snakke skyld i den her situation.
Med venlig Hilsen
--
Robert

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af BassogogsVen » 20. aug 2017, 14:42

Pastorius skrev:
Freddie skrev:
Jakobsen skrev:
Præcis - det handler altså også om at bruge de penge man har godt. Lynge fik f.eks. meget ud af lidt i mange sæsoner. Det var vel nærmest kun fra 06 til 08 han havde et budget der var noget særligt.
Det er jo Lynges budget Gaarde overtog, og det blev skåret dramatisk ned, for man ville have balance i økonomien. Det var et krav for at redde den sidste tur på børsen.
Det første "problem" vi overhovedet skal beskylde bestyrelsen for er at der overhovedet spilles superligafodbold i Aalborg.

Selv hvis vi skulle misse top 6 denne her gang (jeg tror stadig på det), så står vi i en historisk god position mod fremtiden. Det giver ikke mening at snakke skyld i den her situation.
Tror ikke, at nogen begiver sig af med kristne dyder her. Vi taler nærmere om ansvaret for, hvorfor det går så ringe, som det gør.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Hanga » 20. aug 2017, 14:43

Freddie skrev:
Jakobsen skrev:
Præcis - det handler altså også om at bruge de penge man har godt. Lynge fik f.eks. meget ud af lidt i mange sæsoner. Det var vel nærmest kun fra 06 til 08 han havde et budget der var noget særligt.
Det er jo Lynges budget Gaarde overtog, og det blev skåret dramatisk ned, for man ville have balance i økonomien. Det var et krav for at redde den sidste tur på børsen.
Jeg er helt enig i at bestyrelsen har et væsentligt medansvar. Man har været alt for længe om at bevilge sportslige investeringer, og det har medført et sportsligt niveau i frit fald. Når folk stiller spørgsmål ved Gaarde, er det primært på baggrund af de handler han så har foretaget, efter at han fra sidste sommer af begyndte at få et større budget at arbejde med. Der er hentet rigtig mange spillere, og vi har endnu til gode at se en af disse for alvor gøre en forskel. Forhåbentlig kommer det med dette vindues handler.
Derudover har han naturligvis også et stort ansvar i forhold til valget af trænere.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Yankee » 20. aug 2017, 14:44

Freddie skrev:
Det er jo Lynges budget Gaarde overtog, og det blev skåret dramatisk ned, for man ville have balance i økonomien. Det var et krav for at redde den sidste tur på børsen.
Det har du givetvis ret i og det er sikkert en væsentlig del af forklaringen bag de mange vinduer, hvor vi forsømte truppen i alvorlig grad. Igen havde det så bare klædt AaB at være mere åbne og ærlige omkring det. Og endelig er det stadig kritisabelt at Gaarde ikke var bedre til at manøvrere med budgettet og få rekrutteret enkelte spillere, man kunne bygge på. Gaarde virker også til at have været forblændet af talentstrstegien og det koster os nu, hvor vi konstant er på bagkant og må hente 6-7 spillere på ét vindue.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Yankee » 20. aug 2017, 14:46

Pastorius skrev:
Det første "problem" vi overhovedet skal beskylde bestyrelsen for er at der overhovedet spilles superligafodbold i Aalborg.
De sidste 18 måneder har vi i snit lavet 1,0 point pr. kamp og det er rent held at det ikke har kostet en nedrykning.

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Freddie » 20. aug 2017, 14:51

Yankee skrev:
Pastorius skrev:
Det første "problem" vi overhovedet skal beskylde bestyrelsen for er at der overhovedet spilles superligafodbold i Aalborg.
De sidste 18 måneder har vi i snit lavet 1,0 point pr. kamp og det er rent held at det ikke har kostet en nedrykning.
Ja, men det er også rent uheld at AaB ikke kom i top 6. Sønderjyske overhalede til sidst blandt andet ved hjælp af de point de reddede sig i en forfærdelig kamp de to hold imellem, hvor dommeren nægtede at dømme et par straffespark til AaB. Til gengæld forærede han Sønderjyske et i overtiden, som de scorede på, og det udgjorde i den sidste ende forskellen. Men siden det skete, har det været svært at være fan.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Yankee » 20. aug 2017, 15:37

Freddie skrev: Ja, men det er også rent uheld at AaB ikke kom i top 6. Sønderjyske overhalede til sidst blandt andet ved hjælp af de point de reddede sig i en forfærdelig kamp de to hold imellem, hvor dommeren nægtede at dømme et par straffespark til AaB. Til gengæld forærede han Sønderjyske et i overtiden, som de scorede på, og det udgjorde i den sidste ende forskellen. Men siden det skete, har det været svært at være fan.
Jojo, vi kan jo også pege på kampe hvor vi var heldige. Det er rigtigt at vi var ved at ryge i top-6, men det var jo reelt kun den nye struktur, der reddede os i foråret. De to sidste sæsoner har vi overlevet på at have et forspring med fra efteråret - hvis vi ikke har det iår, hvordan kommer det så til at gå?

JAMK
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 23
Tilmeldt: 19. aug 2017, 08:28

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af JAMK » 20. aug 2017, 15:42

Hold nu op med at skyde Gaarde det ene og andet i skoene. Gaarde er underlagt Stephan Schoor og bestyrelsens instrukser i forhold til lønniveau og størrelse af transfersummer/sign-on fees. Det er ikke Gaarde, der har været "forblændet" af talentstrategien, men derimod klubbens ejere.

Det er muligt, at andre sportsdirektører ville kunne have fået mere kvalitet for pengene end Gaarde, men at sammenligne Gaardes transfers med Lynges, er det glade vanvid. I Lynges tid var budgetter et land i Afrika (overholdelsen heraf var i hvert fald). Idag har bestyrelsen givet Schoors en klar instruks om, at AaB ikke skal begive sig ud i noget, der bare minder om økonomisk uføre.

Jeg elsker Lynge og han er/var en super ambassadør for AaB. Men jeg vil, på Gaardes vegne :-) , tillade mig at prikke til myten om, at han var god til at finde "gratis" spillere. En spiller er ikke gratis, blot fordi hans kontrakt er udløbet. Som bekendt indgik AaB i 2014 forlig i feriepengesagen og betalte 17,5 mio. kr. til spillerforeningen. Beløbet vedrørte i det væsentligste feriepenge af sign-on fees. Og siden feriepenge er 12,5% svarer 17,5 mio. altså til sign-on fees for 140 mio. kr. Så lad nu være med at tro, at vi tidligere rendte rundt og hentede en masse gratis/billige spillere og at det var ejendomsinvesteringer, der var skyld i den økonomiske dårligdom. Massive investeringer i spillertruppen var den gennemgående årsag til, at AaBs økonomi konsekvent hang i laser i Lynges tid. Forstå mig ret - Lynge agerede blot, som bestyrelsen ønskede, men hans råderum var et helt andet end det, som Gaarde skal manøvrere i i dag.

Hvis man kigger på AaBs årsrapporter, har vi haft overskud de sidste tre år. Utænkeligt og urealistisk med overskud gennem flere år i træk i Lynge-tiden.

Så lad være med at sammenligne Lynge-tiden med Gaarde-tiden! (EDIT: Læs: Anerkend at der gjaldt to vidt forskellige økonomiske forudsætninger!)

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Yankee » 20. aug 2017, 16:21

JAMK skrev:Hold nu op med at skyde Gaarde det ene og andet i skoene. Gaarde er underlagt Stephan Schoor og bestyrelsens instrukser i forhold til lønniveau og størrelse af transfersummer/sign-on fees. Det er ikke Gaarde, der har været "forblændet" af talentstrategien, men derimod klubbens ejere.

Det er muligt, at andre sportsdirektører ville kunne have fået mere kvalitet for pengene end Gaarde, men at sammenligne Gaardes transfers med Lynges, er det glade vanvid. I Lynges tid var budgetter et land i Afrika (overholdelsen heraf var i hvert fald). Idag har bestyrelsen givet Schoors en klar instruks om, at AaB ikke skal begive sig ud i noget, der bare minder om økonomisk uføre.

Jeg elsker Lynge og han er/var en super ambassadør for AaB. Men jeg vil, på Gaardes vegne :-) , tillade mig at prikke til myten om, at han var god til at finde "gratis" spillere. En spiller er ikke gratis, blot fordi hans kontrakt er udløbet. Som bekendt indgik AaB i 2014 forlig i feriepengesagen og betalte 17,5 mio. kr. til spillerforeningen. Beløbet vedrørte i det væsentligste feriepenge af sign-on fees. Og siden feriepenge er 12,5% svarer 17,5 mio. altså til sign-on fees for 140 mio. kr. Så lad nu være med at tro, at vi tidligere rendte rundt og hentede en masse gratis/billige spillere og at det var ejendomsinvesteringer, der var skyld i den økonomiske dårligdom. Massive investeringer i spillertruppen var den gennemgående årsag til, at AaBs økonomi konsekvent hang i laser i Lynges tid. Forstå mig ret - Lynge agerede blot, som bestyrelsen ønskede, men hans råderum var et helt andet end det, som Gaarde skal manøvrere i i dag.

Hvis man kigger på AaBs årsrapporter, har vi haft overskud de sidste tre år. Utænkeligt og urealistisk med overskud gennem flere år i træk i Lynge-tiden.

Så lad være med at sammenligne Lynge-tiden med Gaarde-tiden!
Ehm... er dit indlæg ikke netop en sammenligning af Lynge-tiden og Gaarde-tiden?

JAMK
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 23
Tilmeldt: 19. aug 2017, 08:28

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af JAMK » 20. aug 2017, 16:26

Yankee skrev:
JAMK skrev:Hold nu op med at skyde Gaarde det ene og andet i skoene. Gaarde er underlagt Stephan Schoor og bestyrelsens instrukser i forhold til lønniveau og størrelse af transfersummer/sign-on fees. Det er ikke Gaarde, der har været "forblændet" af talentstrategien, men derimod klubbens ejere.

Det er muligt, at andre sportsdirektører ville kunne have fået mere kvalitet for pengene end Gaarde, men at sammenligne Gaardes transfers med Lynges, er det glade vanvid. I Lynges tid var budgetter et land i Afrika (overholdelsen heraf var i hvert fald). Idag har bestyrelsen givet Schoors en klar instruks om, at AaB ikke skal begive sig ud i noget, der bare minder om økonomisk uføre.

Jeg elsker Lynge og han er/var en super ambassadør for AaB. Men jeg vil, på Gaardes vegne :-) , tillade mig at prikke til myten om, at han var god til at finde "gratis" spillere. En spiller er ikke gratis, blot fordi hans kontrakt er udløbet. Som bekendt indgik AaB i 2014 forlig i feriepengesagen og betalte 17,5 mio. kr. til spillerforeningen. Beløbet vedrørte i det væsentligste feriepenge af sign-on fees. Og siden feriepenge er 12,5% svarer 17,5 mio. altså til sign-on fees for 140 mio. kr. Så lad nu være med at tro, at vi tidligere rendte rundt og hentede en masse gratis/billige spillere og at det var ejendomsinvesteringer, der var skyld i den økonomiske dårligdom. Massive investeringer i spillertruppen var den gennemgående årsag til, at AaBs økonomi konsekvent hang i laser i Lynges tid. Forstå mig ret - Lynge agerede blot, som bestyrelsen ønskede, men hans råderum var et helt andet end det, som Gaarde skal manøvrere i i dag.

Hvis man kigger på AaBs årsrapporter, har vi haft overskud de sidste tre år. Utænkeligt og urealistisk med overskud gennem flere år i træk i Lynge-tiden.

Så lad være med at sammenligne Lynge-tiden med Gaarde-tiden!
Ehm... er dit indlæg ikke netop en sammenligning af Lynge-tiden og Gaarde-tiden?
Jo, og min pointe er ikke trængt igennem til dig.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Hovedet » 20. aug 2017, 16:39

Hanga skrev:
Gamen skrev:
Jesper Schmidt skrev:Det skal blive spændende... hvis han da ellers består lægetjekket. Jeg synes det lyder som en interessant spiller må jeg sige.

Og så rundede vi vel 10 mio. godt og vel i transferudgifter alene, det må være første gang det er sket.
Enig, fin spiller med potentiale.

Vi har så heller aldrig været i nærheden af at sælge for ligeså meget, som vi gjorde sidste sæson, så det siger ikke så meget.
Og det manglede da også bare.
Gaarde er under stærkt pres fra alle sider, så han har skullet levere dette vindue.
Enig. Nu kan vi også endegyldigt lukke diskussionen om hvorvidt AaB kan tillade sig at bruge en del penge på transfers bag os - for det kan vi, når vi vil.

Personligt er jeg overrasket over at vi ender med at stå med 6-7 nye mand, jeg havde forventet ét indkøb til hver kæde. Man kan så diskutere om spillerne passer på de profiler som AaB selv efterlyste - erfarne profiler som de unge kan læne sig opad.
Vi køber jo ind med arme og ben og bruger masser af penge - det må man sige - men om det rigtig batter er så et andet spørgsmål. Okore er et hundedyrt genoptræningsprojekt, der nu er skadet, og vi kan starte forfra engang medio/ultimo september. En lejet brasilianer, der er ude på ubestemt tid. En slovak, vi intet kender til. Et sikkert kort er Pallesen, der dog ikke ligefrem har taget ligaen med storm. Rinne giver så mening, hvis Nikolaj forsvinder, men det er jo ikke, det halter allermest. Det hele ser noget rodet og broget ud, synes jeg, og jeg er ikke sikker på, at vi er på helt rette kurs.

san
2. div
2. div
Indlæg: 247
Tilmeldt: 1. dec 2008, 16:42
Favoritspiller: Matovac

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af san » 20. aug 2017, 16:59

Er der et navn/nationalitet på den anden angriber som skulle spille i morgen for reserverne ? iht Peter Søndergaards tweet :)
Er man gammel hvis ens far, så sin første AaB kamp i 1933 som 14 årig :cool:

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1958
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Tyskeren » 20. aug 2017, 17:17

Virkelig store forstærkninger på vej! Skal de spille en reservekamp for at bevise sig? Ja det er da virkelig en hylde vi ikke har været på før.. Hold kæft det er pinligt! Hent nu for fanden en spiller direkte til startformationen og ikke en som måske blir god om 1-2 år.. Håber Gaarde snart ryger ud! Kunne godt se Ole Nielsen på den plads med hans netværk... Vibe, Okotie, Antipas, Bechmann - ja man kan blive ved! Safranko? Amen stop nu...

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af De Fem » 20. aug 2017, 17:21

Yankee skrev:
Pastorius skrev:
Det første "problem" vi overhovedet skal beskylde bestyrelsen for er at der overhovedet spilles superligafodbold i Aalborg.
De sidste 18 måneder har vi i snit lavet 1,0 point pr. kamp og det er rent held at det ikke har kostet en nedrykning.
Det er da en sejer for den nye struktur. Godt Shoors pressede den igennem.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 20. aug 2017, 17:32

Tyskeren skrev:Virkelig store forstærkninger på vej! Skal de spille en reservekamp for at bevise sig? Ja det er da virkelig en hylde vi ikke har været på før.. Hold kæft det er pinligt! Hent nu for fanden en spiller direkte til startformationen og ikke en som måske blir god om 1-2 år.. Håber Gaarde snart ryger ud! Kunne godt se Ole Nielsen på den plads med hans netværk... Vibe, Okotie, Antipas, Bechmann - ja man kan blive ved! Safranko? Amen stop nu...
Der er ihvertfald nogle ting som ikke hænger sammen.
Rygterne herinde gik på: At vi har jagtet Kusk. At vi leder på en hylde vi ikke har handlet på før
Gaarde har selv udtalt at man er parat med de rigtige beløb til de rigtige spillere. Og at spillerne kunne være nogen som gerne vil til bundesliga eller serie A.
For mig at se er slovakken ikke nogle af delene.
Men det må jo være fordi der kommer flere spillere?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Pastorius » 20. aug 2017, 17:34

Gaarde6 skrev:
Tyskeren skrev:Virkelig store forstærkninger på vej! Skal de spille en reservekamp for at bevise sig? Ja det er da virkelig en hylde vi ikke har været på før.. Hold kæft det er pinligt! Hent nu for fanden en spiller direkte til startformationen og ikke en som måske blir god om 1-2 år.. Håber Gaarde snart ryger ud! Kunne godt se Ole Nielsen på den plads med hans netværk... Vibe, Okotie, Antipas, Bechmann - ja man kan blive ved! Safranko? Amen stop nu...
Der er ihvertfald nogle ting som ikke hænger sammen.
Rygterne herinde gik på: At vi har jagtet Kusk. At vi leder på en hylde vi ikke har handlet på før
Gaarde har selv udtalt at man er parat med de rigtige beløb til de rigtige spillere. Og at spillerne kunne være nogen som gerne vil til bundesliga eller serie A.
For mig at se er slovakken ikke nogle af delene.
Men det må jo være fordi der kommer flere spillere?
Ja, min fortolkning er også at der er én mere på bedding.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1958
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Tyskeren » 20. aug 2017, 17:35

Gaarde6 skrev:
Tyskeren skrev:Virkelig store forstærkninger på vej! Skal de spille en reservekamp for at bevise sig? Ja det er da virkelig en hylde vi ikke har været på før.. Hold kæft det er pinligt! Hent nu for fanden en spiller direkte til startformationen og ikke en som måske blir god om 1-2 år.. Håber Gaarde snart ryger ud! Kunne godt se Ole Nielsen på den plads med hans netværk... Vibe, Okotie, Antipas, Bechmann - ja man kan blive ved! Safranko? Amen stop nu...
Der er ihvertfald nogle ting som ikke hænger sammen.
Rygterne herinde gik på: At vi har jagtet Kusk. At vi leder på en hylde vi ikke har handlet på før
Gaarde har selv udtalt at man er parat med de rigtige beløb til de rigtige spillere. Og at spillerne kunne være nogen som gerne vil til bundesliga eller serie A.
For mig at se er slovakken ikke nogle af delene.
Men det må jo være fordi der kommer flere spillere?
Enig Gaarde6... Der må være noget andet på vej! Vi mangler jo stadig én i hver kæde.

Låst