Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
556
1. div
1. div
Indlæg: 372
Tilmeldt: 7. jul 2005, 10:54
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af 556 » 25. aug 2017, 11:36

Mathias Gehrt eller Morten Nielsen??
-Nej tak til plastikbaner i Superligaen

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6091
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 25. aug 2017, 11:50

556 skrev:Mathias Gehrt eller Morten Nielsen??
Så hellere satse på Pohl og Ramkilde...

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af gravballe » 25. aug 2017, 12:15

Martino skrev:
FIDEL skrev:
Kokkefar skrev:
Martino skrev:
AaB-Jones skrev:Min det er ham Wagner fra Nykøbing, vi har budt på?
Ikke mig bekendt. Men der er ikke så mange muligheder dernede, som er interessante for AaB. Jeg vil ikke nævne navn - da det er fra en anden kilde, blot konstatere at AaB stadig er på markedet.
Hmm. Vinicius er den mest oplagte forstærkning jeg kan komme på, men jeg tvivler stærkt på at Gaarde smider 10 af de lange på ham.
Præcis. Og det giver heller ikke mening at hente samme type spiller som Safranko.
Det kan også være Mikkel Agger fra 1. divison ... ;) Eller Mate Vatsadze :thumbsup:
Det er hverken Vatsadze eller Agger. Rolig nu.
Hvorfor vil du ikke skrive hvem det er, du har hørt AaB er ude efter? Bange for andre klubber læser med ?

Breezer
2. div
2. div
Indlæg: 199
Tilmeldt: 7. aug 2016, 23:37

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Breezer » 25. aug 2017, 12:53

gravballe skrev:
Martino skrev:
FIDEL skrev:
Kokkefar skrev:
Martino skrev:
AaB-Jones skrev:Min det er ham Wagner fra Nykøbing, vi har budt på?
Ikke mig bekendt. Men der er ikke så mange muligheder dernede, som er interessante for AaB. Jeg vil ikke nævne navn - da det er fra en anden kilde, blot konstatere at AaB stadig er på markedet.
Hmm. Vinicius er den mest oplagte forstærkning jeg kan komme på, men jeg tvivler stærkt på at Gaarde smider 10 af de lange på ham.
Præcis. Og det giver heller ikke mening at hente samme type spiller som Safranko.
Det kan også være Mikkel Agger fra 1. divison ... ;) Eller Mate Vatsadze :thumbsup:
Det er hverken Vatsadze eller Agger. Rolig nu.
Hvorfor vil du ikke skrive hvem det er, du har hørt AaB er ude efter? Bange for andre klubber læser med ?
Det kan være for ikke at bringe for meget information, man har modtaget i fortrolighed, ud i et fora. Vedkommende som Martino har fået oplysninger fra kan jo have forbindelser i fodboldverdenen på mange måder. At han deler dele af det han får afvide er prisværdigt, ligesom det er forståeligt han ikke kan dele alt.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af gravballe » 25. aug 2017, 12:59

Breezer skrev:
gravballe skrev:
Martino skrev:
FIDEL skrev:
Kokkefar skrev:
Martino skrev:
Ikke mig bekendt. Men der er ikke så mange muligheder dernede, som er interessante for AaB. Jeg vil ikke nævne navn - da det er fra en anden kilde, blot konstatere at AaB stadig er på markedet.
Hmm. Vinicius er den mest oplagte forstærkning jeg kan komme på, men jeg tvivler stærkt på at Gaarde smider 10 af de lange på ham.
Præcis. Og det giver heller ikke mening at hente samme type spiller som Safranko.
Det kan også være Mikkel Agger fra 1. divison ... ;) Eller Mate Vatsadze :thumbsup:
Det er hverken Vatsadze eller Agger. Rolig nu.
Hvorfor vil du ikke skrive hvem det er, du har hørt AaB er ude efter? Bange for andre klubber læser med ?
Det kan være for ikke at bringe for meget information, man har modtaget i fortrolighed, ud i et fora. Vedkommende som Martino har fået oplysninger fra kan jo have forbindelser i fodboldverdenen på mange måder. At han deler dele af det han får afvide er prisværdigt, ligesom det er forståeligt han ikke kan dele alt.
Helt fair, og selvfølgelig kunne det hænge sådan sammen :)

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jesper Schmidt » 25. aug 2017, 14:00

Er der nogen som har styr på hvor mange spillere vi har i vores trup i øjeblikket? Jeg må sige at jeg har mistet overblikket på det punkt.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 25. aug 2017, 14:02

Jesper Schmidt skrev:Er der nogen som har styr på hvor mange spillere vi har i vores trup i øjeblikket? Jeg må sige at jeg har mistet overblikket på det punkt.
27 inkl. sekundaspillere

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jesper Schmidt » 25. aug 2017, 14:08

Gamen skrev:
Jesper Schmidt skrev:Er der nogen som har styr på hvor mange spillere vi har i vores trup i øjeblikket? Jeg må sige at jeg har mistet overblikket på det punkt.
27 inkl. sekundaspillere
Takker. Det er vel faktisk meget fornuftigt antalsmæssigt, selv om vi skulle hente en eller to mere ind. Vi har med sikkerhed 4 spillere i Meilinger, Sylvestr, Larsen og Kakeeto som må være på vej væk, og der vil også være andre spillere der kommer til at tabe kampen på deres positioner i løbet af denne sæson.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 25. aug 2017, 14:10

Jesper Schmidt skrev:
Takker. Det er vel faktisk meget fornuftigt antalsmæssigt, selv om vi skulle hente en eller to mere ind. Vi har med sikkerhed 4 spillere i Meilinger, Sylvestr, Larsen og Kakeeto som må være på vej væk, og der vil også være andre spillere der kommer til at tabe kampen på deres positioner i løbet af denne sæson.
Og så er det jo altså inkl. spillere som Lyngø og Mathias Andersen, som vi ikke aner om overhovedet kommer i nærheden af førsteholdsfodbold.

swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 914
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af swfc » 25. aug 2017, 20:23

Fordoble buddet på Kirkevold :aabfan:
AaB i hjertet

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 25. aug 2017, 20:38

swfc skrev:Fordoble buddet på Kirkevold :aabfan:
Ja det er næsten ligefør. Han gør det sgu godt faktisk. Venstrebenet er virkelig godt, og han er ikke så meget en one-trick pony som jeg troede tidligere.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Pastorius » 25. aug 2017, 20:42

swfc skrev:Fordoble buddet på Kirkevold :aabfan:
Det passer sgu nok meget godt på det har er steget i pris i dag.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2088
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kokkefar » 25. aug 2017, 20:51

Martino skrev:
swfc skrev:Fordoble buddet på Kirkevold :aabfan:
Ja det er næsten ligefør. Han gør det sgu godt faktisk. Venstrebenet er virkelig godt, og han er ikke så meget en one-trick pony som jeg troede tidligere.
Han står i hvert fald de rigtige steder. Det har vi manglet én der kan. Vi får ingen 'lette' mål.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 25. aug 2017, 20:58

Gamen skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Takker. Det er vel faktisk meget fornuftigt antalsmæssigt, selv om vi skulle hente en eller to mere ind. Vi har med sikkerhed 4 spillere i Meilinger, Sylvestr, Larsen og Kakeeto som må være på vej væk, og der vil også være andre spillere der kommer til at tabe kampen på deres positioner i løbet af denne sæson.
Og så er det jo altså inkl. spillere som Lyngø og Mathias Andersen, som vi ikke aner om overhovedet kommer i nærheden af førsteholdsfodbold.
Jeg kan ikke rigtig se Mathias Andersen komme i nærheden af 1.holdet i AaB, og med en Lukas Klitten på vej til samme position, tror jeg han bliver sendt videre. Han skal dog nok kunne blive en god divisionsspiller. Lyngø har jeg et meget bedre øje til.
Jeg savner Winsnes

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Brent » 25. aug 2017, 21:22

Kirkevold vil være et genialt køb, manden er brandvarm og bringer noget tyngde i det lille felt. Derudover han han et virkelig godt spark.
AaB - the Nordic gateway to Europe

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af frederikshavneren » 25. aug 2017, 21:23

swfc skrev:Fordoble buddet på Kirkevold :aabfan:
Kirkevold med endnu et mål i Silkeborg

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jesper Schmidt » 25. aug 2017, 22:45

Gamen skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Takker. Det er vel faktisk meget fornuftigt antalsmæssigt, selv om vi skulle hente en eller to mere ind. Vi har med sikkerhed 4 spillere i Meilinger, Sylvestr, Larsen og Kakeeto som må være på vej væk, og der vil også være andre spillere der kommer til at tabe kampen på deres positioner i løbet af denne sæson.
Og så er det jo altså inkl. spillere som Lyngø og Mathias Andersen, som vi ikke aner om overhovedet kommer i nærheden af førsteholdsfodbold.
Ja det tør jeg ikke gisne om, dog lyder det jo til at Lyngø kunne være et godt bud på en der kan klare skridtet. Generelt er der jo da en del ubekendte i truppen, da det er endnu ikke er helt klart hvem Wieghorst vil satse på, f.eks. er 3 højrebacks vel i overkanten.

Generelt synes jeg truppen på papiret ser meget mere afbalanceret ud end i foråret, og vi kan egentlig skibe samtlige 4 nævnte spillere af uden det giver ubalance. Så må vi jo bare vente og se om vi har fået den kvalitet ind som vi har brug for.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jesper Schmidt » 25. aug 2017, 22:52

Hvis det er rigtigt at vi har snøren ude efter Kirkevold, så kunne det måske give en åbning at Hobro har skrevet med en ny angriber i dag.

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/hobr ... vespiller/

Vi kunne vel iøvrigt uden problemer forære dem Sylvestr resten af hans kontraktperiode i bytte...

Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Legum Magister » 26. aug 2017, 00:35

Kirkevold forhandler angiveligt om forlængelse med Hobro.

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/kirk ... med-hobro/

Soren
1. div
1. div
Indlæg: 293
Tilmeldt: 19. jan 2006, 00:11

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Soren » 26. aug 2017, 09:17


Låst