Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
BadMojo
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 13
Tilmeldt: 11. aug 2009, 19:56
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af BadMojo » 26. aug 2017, 09:29

Dejligt, så skal vi ikke bekymre os mere om ham.
Nordjyde i Esbjerg.
Én gang AaB - Altid AaB :aabfan:

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Pastorius » 26. aug 2017, 09:33

Legum Magister skrev:Kirkevold forhandler angiveligt om forlængelse med Hobro.

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/kirk ... med-hobro/
Bare smid et ordenligt løntilbud efter ham, uden at forhøje transferen.

De skal ikke have ham for billigt, og kunne han blive lidt sur også...
Med venlig Hilsen
--
Robert

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af birk » 26. aug 2017, 10:37

Pusic til FCK

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af BassogogsVen » 26. aug 2017, 17:14

- Vi har brug for ro og for, at transfervinduet lukker, siger Allan Gaarde.

Det betyder jo indirekte, at man stadig er åbne for spillere ind og ud, hvis de rette tilbud dukker op.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af andreasaab89 » 26. aug 2017, 17:19

FCK køber også ind i Slovakiet :)
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 26. aug 2017, 17:30

Man kan roligt sige at dagens opstilling indikerer meget godt, hvad holdet mangler. To midtbanespillere/10ere som kanter og et ultra tyndt midterforsvar.
Jeg tror stadig på der ryger et par folk ud (Meilinger og Sylvestr) og der kommer et par folk ind. En kant og en midterforsvar.
Men hold nu op det klæder vores opstilling med to angribere.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af BassogogsVen » 26. aug 2017, 17:33

Gaarde6 skrev:Man kan roligt sige at dagens opstilling indikerer meget godt, hvad holdet mangler. To midtbanespillere/10ere som kanter og et ultra tyndt midterforsvar.
Jeg tror stadig på der ryger et par folk ud (Meilinger og Sylvestr) og der kommer et par folk ind. En kant og en midterforsvar.
I så fald ville der i hvert fald ikke være nogen undskyldning længere. Dagens trup med tilføjelse af disse ville ikke være helt ringe.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 26. aug 2017, 17:39

BassogogsVen skrev:
Gaarde6 skrev:Man kan roligt sige at dagens opstilling indikerer meget godt, hvad holdet mangler. To midtbanespillere/10ere som kanter og et ultra tyndt midterforsvar.
Jeg tror stadig på der ryger et par folk ud (Meilinger og Sylvestr) og der kommer et par folk ind. En kant og en midterforsvar.
I så fald ville der i hvert fald ikke være nogen undskyldning længere. Dagens trup med tilføjelse af disse ville ikke være helt ringe.
Jeg er ikke et sekund i tvivl om vi ender i top 6 (også i denne sæson) hvis vi får en kvalitets spiller til kanten og en til midterforsvaret.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 26. aug 2017, 19:28

Hold op hvor er jeg glad for vi hentede Pallesen.
Han er ENESTE mand i truppen, som kan udfordre sin direkte modspiller og skabe chancer! Hvis ikke det kommer fra Pallesen. Så kommer der intet offensivt!
Hvis Gaarde ikke henter en spiller til kanten med fart og udfordrende spillestil. Så vil jeg vove den påstand at manden er blind! Vi skaber jo INTET!

Og så SKAL der hentes en midterforsvar mere! Kæft hvor er det sindssygt så mange fejl vi laver i midterforsvaret. Det er et mirakel at AGF ikke udnytter nogle af Blåbjergs utallige fejlafleveringer.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 26. aug 2017, 20:12

Gaarde6 skrev:Hold op hvor er jeg glad for vi hentede Pallesen.
Han er ENESTE mand i truppen, som kan udfordre sin direkte modspiller og skabe chancer! Hvis ikke det kommer fra Pallesen. Så kommer der intet offensivt!
Hvis Gaarde ikke henter en spiller til kanten med fart og udfordrende spillestil. Så vil jeg vove den påstand at manden er blind! Vi skaber jo INTET!

Og så SKAL der hentes en midterforsvar mere! Kæft hvor er det sindssygt så mange fejl vi laver i midterforsvaret. Det er et mirakel at AGF ikke udnytter nogle af Blåbjergs utallige fejlafleveringer.
Enig, det siger en del vi idagspillede med en central midt kanten i stedet for Børsting, Thellufsen og Meilinger. Medmindre Rolim er svaret mangler vi virkelig en kantspiller. Flores er ved at lære konceptet og så må vi se om det kan bære.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 26. aug 2017, 20:41

Dejligt med en lang landskampspause nu så vi kan få spillet Safranko mere ind og forhåbentligt få et par stamspillere tilbage fra skader...Og ikke mindst hente 1 offensivspiller mere..!

Brugeravatar
strangecap
1. div
1. div
Indlæg: 258
Tilmeldt: 22. maj 2011, 07:41
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Sulsted

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af strangecap » 26. aug 2017, 20:49

Flores og den nye angriber gjorde det sku godt i dag lad os få en ny venstre midt så skal.det sku nok blive godt

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kristian » 26. aug 2017, 20:51

Gaarde6 skrev:Hold op hvor er jeg glad for vi hentede Pallesen.
Han er ENESTE mand i truppen, som kan udfordre sin direkte modspiller og skabe chancer! Hvis ikke det kommer fra Pallesen. Så kommer der intet offensivt!
Hvis Gaarde ikke henter en spiller til kanten med fart og udfordrende spillestil. Så vil jeg vove den påstand at manden er blind! Vi skaber jo INTET!

Og så SKAL der hentes en midterforsvar mere! Kæft hvor er det sindssygt så mange fejl vi laver i midterforsvaret. Det er et mirakel at AGF ikke udnytter nogle af Blåbjergs utallige fejlafleveringer.
Men forsvaret forsvare godt og lukker af igen igen.

Fejlafleveringer eller ej.

Lesniak er virkelig god for det her hold. Vi mangler en kantspiller med fart.
------------------
mvh Kristian

Mascis
1. div
1. div
Indlæg: 256
Tilmeldt: 25. feb 2017, 17:30

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Mascis » 26. aug 2017, 21:02

Gaarde åbner transfervindueet på klem igen: http://www.bt.dk/superligaen/AaB-vetera ... -rette-vej

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Funky » 26. aug 2017, 21:31

Mascis skrev:Gaarde åbner transfervindueet på klem igen: http://www.bt.dk/superligaen/AaB-vetera ... -rette-vej
Og Wurtz siger mellem linierne, at han er ved at være tæt på at skulle sendes på aftægt. Derfor er det glædeligt at MC gjorde en god figur her til aften.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 26. aug 2017, 21:43

Kristian skrev:
Gaarde6 skrev:Hold op hvor er jeg glad for vi hentede Pallesen.
Han er ENESTE mand i truppen, som kan udfordre sin direkte modspiller og skabe chancer! Hvis ikke det kommer fra Pallesen. Så kommer der intet offensivt!
Hvis Gaarde ikke henter en spiller til kanten med fart og udfordrende spillestil. Så vil jeg vove den påstand at manden er blind! Vi skaber jo INTET!

Og så SKAL der hentes en midterforsvar mere! Kæft hvor er det sindssygt så mange fejl vi laver i midterforsvaret. Det er et mirakel at AGF ikke udnytter nogle af Blåbjergs utallige fejlafleveringer.
Men forsvaret forsvare godt og lukker af igen igen.

Fejlafleveringer eller ej.

Lesniak er virkelig god for det her hold. Vi mangler en kantspiller med fart.
Som en anden også skriver herinde.
Så havde et bedre hold straffet Blåbjergs mange opspils fejl. Meget glædeligt at det heldigvis ikke skete.
Lesniak er god og han er godt nok faldet hurtigt ind i spillet! MC spiller også virkelig godt!
Men med to spillere som er bedst defensivt i maskinrummet. Så er det endnu vigtigere vi får en stærk kantspiller ind

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af birk » 27. aug 2017, 07:52

Du burde være mere bekymret for at Pohl stadig er på holdet , end dit evindelige skriven om endnu en midterforsvars spiller .

Breezer
2. div
2. div
Indlæg: 199
Tilmeldt: 7. aug 2016, 23:37

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Breezer » 27. aug 2017, 09:33

Det er bare langt mere nødvendigt at få en kant med fart og udfordringer. Får vi det, kan vi strække vores modstandere så meget, at de ikke vil kunne gå i et højt pres på os, fordi de så efterlader for meget bagrum til hurtige spillere som en ny kant og Pohl.

Hvis det passer at vi har budt på en ny angriber, kunne en anderledes type være Andre Riel. Han skal selvfølgelig ikke være 1. angriber, men han virker god teknisk, kan sætte en mand og stærk i kontraspillet. Han kunne formentligt også lokkes med en fuldtidsstilling, ligesom Minor, Mistrati og Aaquist.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kristian » 27. aug 2017, 09:48

Breezer skrev:Det er bare langt mere nødvendigt at få en kant med fart og udfordringer. Får vi det, kan vi strække vores modstandere så meget, at de ikke vil kunne gå i et højt pres på os, fordi de så efterlader for meget bagrum til hurtige spillere som en ny kant og Pohl.

Hvis det passer at vi har budt på en ny angriber, kunne en anderledes type være Andre Riel. Han skal selvfølgelig ikke være 1. angriber, men han virker god teknisk, kan sætte en mand og stærk i kontraspillet. Han kunne formentligt også lokkes med en fuldtidsstilling, ligesom Minor, Mistrati og Aaquist.
Helt enig og vi ser med Pallesen, når han laver raids, at det splitter AGF op.

Vi skal død og pine have en venstre kant med en udfordrende spillestil. En der ikke er bange for at sætte fart på og risikere at miste bolden.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 27. aug 2017, 09:49

Breezer skrev:Det er bare langt mere nødvendigt at få en kant med fart og udfordringer. Får vi det, kan vi strække vores modstandere så meget, at de ikke vil kunne gå i et højt pres på os, fordi de så efterlader for meget bagrum til hurtige spillere som en ny kant og Pohl.

Hvis det passer at vi har budt på en ny angriber, kunne en anderledes type være Andre Riel. Han skal selvfølgelig ikke være 1. angriber, men han virker god teknisk, kan sætte en mand og stærk i kontraspillet. Han kunne formentligt også lokkes med en fuldtidsstilling, ligesom Minor, Mistrati og Aaquist.
Jeg håber bestemt ikke vi henter en angriber mere!
Hvis vi kun har et eller to skud i bøssen skal der som du selv skriver en kant spiller mere ind. Gårsdagens opstilling viser præcis, hvor store mangler vi har på kanterne. Vores store problem er at skabe chancerne. NÅR vi får en kant med fart og udfordrende spillestil, kan vi angribe fra begge sider af banen. Pallesen i den ene side og ny kant i den anden side.
Så vil Safranko og Pohl få mere at arbejde med inde i feltet. Henter vi en angriber står vi med samme problem som nu. Hvem skal servicere ham/dem?

Låst