Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Pastorius » 31. aug 2017, 12:42

Magster skrev:Forstår slet ikke at der ikke bliver kaster 2millioner til IFK 4mnd før kontrakt udløb og vi får os hentet Rieks, er det virkelig kun mig som ser ham som en klasse kant? https://www.youtube.com/watch?v=-Nfw0oDERM4
Jeg har aldrig set noget lys i ham. Det er da i hvert fald slet ikke Kusk-klasse.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Funky » 31. aug 2017, 13:03

Bare et gæt: Kusk vil lige se, om der dukker noget andet op i udlandet først. Ellers ringer telefonen måske ude på Hornevej her ud på aftenen...
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

FlemmingG
Superliga
Superliga
Indlæg: 652
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FlemmingG » 31. aug 2017, 13:10

Jeg føler mig ikke overbevist om at Kusk kommer til Aalborg i det her transfervindue. Men som Funky skrev vil Kusk måske lige afvente dagen. Var det ikke også historien med Okore tidligere på sommeren? Han havde først sagt nej til AaB i håbet om at noget større/bedre ville byde sig til. Det gjorde der ikke og pludselig var han AaB spiller.
Jeg håber i hvert fald spin fra Gaardes side når han siger vinduet er lukket for vores vedkommende, mon ikke han ringer til Kusk senere på aftenen??!!

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af troelsh » 31. aug 2017, 13:24

Tror ikke på kusk i denne omgang, det virker umiddelbart som om han har givet et klart nej tak, han får trods alt ok med spilletid i ligaen, og en lønnedgang på måske 100.000 i måneden, har han nok ikke tilbragt nok tid på bænken til at acceptere. Endnu

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af De Fem » 31. aug 2017, 13:27

KJ skrev:Gaarde har selvfølgelig nogle timer endnu, men udover Okore synes jeg ikke, der er hentet de bebudede klare forstærkninger, som han nævnte efter sæsonafslutningen.
Rinne på mål (+ random samling af reserver)

Pallesen og Okore i forsvaret

Lesniak og Romlin på midten

Safranko i angrebet

Kun Romlin virker lidt tilfældigt og måske mangler der en kant, men det er vel klare forstærkninger over det meste af banen?

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Buzz Killington » 31. aug 2017, 13:32

De Fem skrev:
KJ skrev:Gaarde har selvfølgelig nogle timer endnu, men udover Okore synes jeg ikke, der er hentet de bebudede klare forstærkninger, som han nævnte efter sæsonafslutningen.
Rinne på mål (+ random samling af reserver)

Pallesen og Okore i forsvaret

Lesniak og Romlin på midten

Safranko i angrebet

Kun Romlin virker lidt tilfældigt og måske mangler der en kant, men det er vel klare forstærkninger over det meste af banen?
Jeg vil mene Okore er en forstærkning for Holger. Pallesen er pt. stærkere end Mæhle var da han forsvandt. Lesniak er en stor forstærkning, og Safranko og Rolim ved vi ikke endnu. Men, jeg har en snigende fornemmelse af at folks manglende mistillid til Gaarde gør at man generelt har pil nedad mht. til for DK ubeskrevne spillere som Rolim og Safranko. Personligt har jeg nok lidt mere tillid til Gaarde, og vælger at konkludere noget mht. dem før jeg kaserer vinduet.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 31. aug 2017, 13:33

En lejeaftale med Van der Vaart for resten af efteråret ville også være god lir. Hvis han alligevel skal være udenfor truppen på Hernings tonserhold, så ville han måske faktisk passe ok til AaBs possesion fodbold. Så kan vi sende Kakeeto og Abildgaard ud på leje.

Og jeg har stor fidus til Rolin, han så altså god ud da jeg overværede en træning, før han blev skadet.
Jeg savner Winsnes

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af BassogogsVen » 31. aug 2017, 13:34

Betydningen af begrebet "klare forstærkninger" defineres jo af, hvilket lys disse ses i. Ses de i forhold til det daværende, som var miserabelt, så ja, så er der formodentlig tale om "klare forstærkninger" i alle sommerens signings. Men vælger man at se i lys af fx målsætning eller hvad man kunne forvente af en klub som AaB, så er det nok mere tvivlsomt, hvorvidt begrebet er opfyldt.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af KJ » 31. aug 2017, 13:38

Lige med Pallesen så jeg ham i forhold til Mæhle - hvor jeg vil kalde det status quo. Sammenlignet med Patrick og Bytyqi er Pallesen en åbenlys forstærkning.

Lesniak har gjort det fint, men spiller den plads, hvor vi vel er allerbedst besat. Jeg synes ikke forskellen på ham og Magnus er så stor, som nogle vil gøre den til. Spændende om Lesniak stadig er i startopstillingen når Würtz og Rolim bliver klar.

Rolim kan vise sig at være god, men er ikke den "sikre" forstærkning, som Kusk eller Masango ville have været.

Safranko er en upcoming man. Man kan ikke forvente, at han bomber løs (og med det mener jeg 8-10 mål på en sæson :-) ) allerede første sæson.

Holdet er noget kun bedre end for 3 måneder siden, men da var vi også det ringest spillende hold i ligaen.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af hje1980 » 31. aug 2017, 13:42

KJ skrev:Lige med Pallesen så jeg ham i forhold til Mæhle - hvor jeg vil kalde det status quo. Sammenlignet med Patrick og Bytyqi er Pallesen en åbenlys forstærkning.

Lesniak har gjort det fint, men spiller den plads, hvor vi vel er allerbedst besat. Jeg synes ikke forskellen på ham og Magnus er så stor, som nogle vil gøre den til. Spændende om Lesniak stadig er i startopstillingen når Würtz og Rolim bliver klar.

Rolim kan vise sig at være god, men er ikke den "sikre" forstærkning, som Kusk eller Masango ville have været.

Safranko er en upcoming man. Man kan ikke forvente, at han bomber løs (og med det mener jeg 8-10 mål på en sæson :-) ) allerede første sæson.

Holdet er noget kun bedre end for 3 måneder siden, men da var vi også det ringest spillende hold i ligaen.
Har en meget stor fidus til Safranko... han virker brølstærk og med landskamps pausen nu giver det mulighed for at komme til at kende resten af truppen endnu bedre.
Der var vel heller ikke mange der troede Spalvis vil smadre ligaen i foråret mod guldet...

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Buzz Killington » 31. aug 2017, 13:46

hje1980 skrev:
KJ skrev:Lige med Pallesen så jeg ham i forhold til Mæhle - hvor jeg vil kalde det status quo. Sammenlignet med Patrick og Bytyqi er Pallesen en åbenlys forstærkning.

Lesniak har gjort det fint, men spiller den plads, hvor vi vel er allerbedst besat. Jeg synes ikke forskellen på ham og Magnus er så stor, som nogle vil gøre den til. Spændende om Lesniak stadig er i startopstillingen når Würtz og Rolim bliver klar.

Rolim kan vise sig at være god, men er ikke den "sikre" forstærkning, som Kusk eller Masango ville have været.

Safranko er en upcoming man. Man kan ikke forvente, at han bomber løs (og med det mener jeg 8-10 mål på en sæson :-) ) allerede første sæson.

Holdet er noget kun bedre end for 3 måneder siden, men da var vi også det ringest spillende hold i ligaen.
Har en meget stor fidus til Safranko... han virker brølstærk og med landskamps pausen nu giver det mulighed for at komme til at kende resten af truppen endnu bedre.
Der var vel heller ikke mange der troede Spalvis vil smadre ligaen i foråret mod guldet...
Alle andre end Køllen ( ;) ) var sikkre på han var guds gave to fodbolden, efter han bombede u19 og reserverne i sænk! Men jo, da han blev signet i sin tid som ungdomsspiller kendte folk ham jo slet ikke. Men, Safranko er ikke købt som en udviklingsspiller, og på baggrund af hvad vi ved om ham nu, og med det begrænsede antal Slovakiske ligakampe og u21-kampe vi har set, er det er svært for at argumentere for at han er en sikker profil. Det er helt klart muligt at Gaarde et al har en indsigt vi mangler, ja, det håber jeg faktisk de har! Men vi almindelige dødelige må bare vente og se.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af De Fem » 31. aug 2017, 13:49

Synes det er et okay vindue, måske det største minus er, at når der bruges så mange penge er det lidt ærgerligt at kun Safranko, Lesniak og måske Rinne har alderen til at blive store salg. Derfor skal spillerne betale sig selv på anden vis.

Masango til 200.000 euro synes jeg stadig er et fund. Måske endda Randers kan presses til et års leje med den købsoption.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Pastorius » 31. aug 2017, 13:50

De Fem skrev:Synes det er et okay vindue, måske det største minus er, at når der bruges så mange penge er det lidt ærgerligt at kun Safranko, Lesniak og måske Rinne har alderen til at blive store salg. Derfor skal spillerne betale sig selv på anden vis.

Masango til 200.000 euro synes jeg stadig er et fund. Måske endda Randers kan presses til et års leje med den købsoption.
Masango har udtalt at han kun vil sælges til Sydafrika.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Hanga » 31. aug 2017, 13:56

Pastorius skrev:[
Masango har udtalt at han kun vil sælges til Sydafrika.
Han er godt nok en besværlig mand. Først skaber han sig helt vildt over ikke at få lov at skifte til os, og så et år senere, er det kun Sydafrika der duer. Priser mig yderst lykkelig for at Gravgaard sagde nej forrige sommer.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 31. aug 2017, 13:57

Buzz Killington skrev: Jeg vil mene Okore er en forstærkning for Holger. Pallesen er pt. stærkere end Mæhle var da han forsvandt. Lesniak er en stor forstærkning, og Safranko og Rolim ved vi ikke endnu. Men, jeg har en snigende fornemmelse af at folks manglende mistillid til Gaarde gør at man generelt har pil nedad mht. til for DK ubeskrevne spillere som Rolim og Safranko. Personligt har jeg nok lidt mere tillid til Gaarde, og vælger at konkludere noget mht. dem før jeg kaserer vinduet.
Pallesen stærkere end Mæhle? Han har spillet én god kamp, og ellers kostet et par mål. Taget i betragtning af hvor stort et offensivt lyspunkt Mæhle var, så er det vist at tage munden lidt for fuld.

Rolim har 35 kampe på højt niveau, og er en lottokupon - virker som lidt af en humørspiller hvis man læser udtalelserne fra fans i hans tidligere klubber. Det kan blive både skidt og kanel.
Safranko har lavet 11 kasser i 48 kampe i en liga der er ringere end den danske. Svært at vurdere - statsmæssigt minder han lidt om Tomas Malec, der var røv og nøgler i både Rosenborg og Lillestrøm (og i øvrigt også har to landskampe for Slovakiet, opnået i år).

Jeg har meget svært ved at se Safranko som den angrebsprofil som vi vel egentlig har søgt efter i halvandet år, og absolut ikke fandt i Jakub Sylvestr. Han virker klart som en spillertype vi har savnet, men han er hverken specielt hurtig eller målfarlig, at dømme ud fra hans stats. Altså ikke den goalgetter som det her hold desperat har brug for.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af De Fem » 31. aug 2017, 14:01

Pastorius skrev:
De Fem skrev:Synes det er et okay vindue, måske det største minus er, at når der bruges så mange penge er det lidt ærgerligt at kun Safranko, Lesniak og måske Rinne har alderen til at blive store salg. Derfor skal spillerne betale sig selv på anden vis.

Masango til 200.000 euro synes jeg stadig er et fund. Måske endda Randers kan presses til et års leje med den købsoption.
Masango har udtalt at han kun vil sælges til Sydafrika.
Jøsses for en primadonna. Hans indstilling får jo tidligere AaB til at ligne jernmænd.

Magster
Drenge
Drenge
Indlæg: 28
Tilmeldt: 6. jul 2017, 12:38

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Magster » 31. aug 2017, 14:25

Gamen skrev:
Buzz Killington skrev: Jeg vil mene Okore er en forstærkning for Holger. Pallesen er pt. stærkere end Mæhle var da han forsvandt. Lesniak er en stor forstærkning, og Safranko og Rolim ved vi ikke endnu. Men, jeg har en snigende fornemmelse af at folks manglende mistillid til Gaarde gør at man generelt har pil nedad mht. til for DK ubeskrevne spillere som Rolim og Safranko. Personligt har jeg nok lidt mere tillid til Gaarde, og vælger at konkludere noget mht. dem før jeg kaserer vinduet.
Pallesen stærkere end Mæhle? Han har spillet én god kamp, og ellers kostet et par mål. Taget i betragtning af hvor stort et offensivt lyspunkt Mæhle var, så er det vist at tage munden lidt for fuld.

Rolim har 35 kampe på højt niveau, og er en lottokupon - virker som lidt af en humørspiller hvis man læser udtalelserne fra fans i hans tidligere klubber. Det kan blive både skidt og kanel.
Safranko har lavet 11 kasser i 48 kampe i en liga der er ringere end den danske. Svært at vurdere - statsmæssigt minder han lidt om Tomas Malec, der var røv og nøgler i både Rosenborg og Lillestrøm (og i øvrigt også har to landskampe for Slovakiet, opnået i år).

Jeg har meget svært ved at se Safranko som den angrebsprofil som vi vel egentlig har søgt efter i halvandet år, og absolut ikke fandt i Jakub Sylvestr. Han virker klart som en spillertype vi har savnet, men han er hverken specielt hurtig eller målfarlig, at dømme ud fra hans stats. Altså ikke den goalgetter som det her hold desperat har brug for.
HOLD HOLD! - Du virker til at have en stor indsigt i den generalle fodbold verden Gamen, men skulle vi nu ikke bare have en lille smule tiltro til at dem der rent faktisk får penge for det bare har en lille smule styr på det (og ja, jeg ved godt du vil nævne Holger, Sloth, og Sylvestr) men i år er anderledes, og jeg fornemmer da bestemt " a sense off urgency" i det der bliver lavet - men vi kan ikke forklejne at vi ikke er i en position hvor vi kan købe fra den hylde der er blevet skrevet om, men mindre det er de store talenter som Lesniak, Safranko - eller spillere der skal have rebotted deres karriere som fx Jores (her kunne Kusk passende falde til patten) - Pallesen syntes jeg er en meget solid handel, og har det fra nært hold at VFF fans var meget triste over det salg - den eneste handel der lugter lidt af fyld er Rolim, men han er så heller ikke tegnet til en lang kontrakt - Jeg er sikker på at Palle,Jores, Lesniak,Rinne og Safranko, alle vil kunne være med til at danne rammen om et nyt UPSWING, sammen med de unge - og de rutinerede - men vi kan jo alle blive enig om at vi vil ønske at vi kunne få din winger vi så evigt har savnet de sidste to år - Men matriallet er der sgu, hvis det fejler skal der peges fingre af MW, og så vil fingeren pege tilbage på Gaarde - men lad dem nu lige lande - jeg er enig i den sang at det er til grin at vores sæson er 2 mnd gammel når transfervinduet lukker - man kan hurtigt blive hægtet af hvis man har haft et så udueligt vindue som vi havde sidste år!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Pastorius » 31. aug 2017, 14:26

De Fem skrev:
Pastorius skrev:
De Fem skrev:Synes det er et okay vindue, måske det største minus er, at når der bruges så mange penge er det lidt ærgerligt at kun Safranko, Lesniak og måske Rinne har alderen til at blive store salg. Derfor skal spillerne betale sig selv på anden vis.

Masango til 200.000 euro synes jeg stadig er et fund. Måske endda Randers kan presses til et års leje med den købsoption.
Masango har udtalt at han kun vil sælges til Sydafrika.
Jøsses for en primadonna. Hans indstilling får jo tidligere AaB til at ligne jernmænd.
Teoretisk set kunne han jo i mellemtiden have skiftet agent og være blevet en velreflekteret ung mand, der har indset at hans mentalitet ikke passer til den europæiske måde at gøre tingene på.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kokkefar » 31. aug 2017, 14:28

Pastorius skrev:
De Fem skrev:
Pastorius skrev:
De Fem skrev:Synes det er et okay vindue, måske det største minus er, at når der bruges så mange penge er det lidt ærgerligt at kun Safranko, Lesniak og måske Rinne har alderen til at blive store salg. Derfor skal spillerne betale sig selv på anden vis.

Masango til 200.000 euro synes jeg stadig er et fund. Måske endda Randers kan presses til et års leje med den købsoption.
Masango har udtalt at han kun vil sælges til Sydafrika.
Jøsses for en primadonna. Hans indstilling får jo tidligere AaB til at ligne jernmænd.
Teoretisk set kunne han jo i mellemtiden have skiftet agent og være blevet en velreflekteret ung mand, der har indset at hans mentalitet ikke passer til den europæiske måde at gøre tingene på.
Haha, good one! :thumbsup:

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Buzz Killington » 31. aug 2017, 14:35

Magster skrev:
Gamen skrev:
Buzz Killington skrev: Jeg vil mene Okore er en forstærkning for Holger. Pallesen er pt. stærkere end Mæhle var da han forsvandt. Lesniak er en stor forstærkning, og Safranko og Rolim ved vi ikke endnu. Men, jeg har en snigende fornemmelse af at folks manglende mistillid til Gaarde gør at man generelt har pil nedad mht. til for DK ubeskrevne spillere som Rolim og Safranko. Personligt har jeg nok lidt mere tillid til Gaarde, og vælger at konkludere noget mht. dem før jeg kaserer vinduet.
Pallesen stærkere end Mæhle? Han har spillet én god kamp, og ellers kostet et par mål. Taget i betragtning af hvor stort et offensivt lyspunkt Mæhle var, så er det vist at tage munden lidt for fuld.

Rolim har 35 kampe på højt niveau, og er en lottokupon - virker som lidt af en humørspiller hvis man læser udtalelserne fra fans i hans tidligere klubber. Det kan blive både skidt og kanel.
Safranko har lavet 11 kasser i 48 kampe i en liga der er ringere end den danske. Svært at vurdere - statsmæssigt minder han lidt om Tomas Malec, der var røv og nøgler i både Rosenborg og Lillestrøm (og i øvrigt også har to landskampe for Slovakiet, opnået i år).

Jeg har meget svært ved at se Safranko som den angrebsprofil som vi vel egentlig har søgt efter i halvandet år, og absolut ikke fandt i Jakub Sylvestr. Han virker klart som en spillertype vi har savnet, men han er hverken specielt hurtig eller målfarlig, at dømme ud fra hans stats. Altså ikke den goalgetter som det her hold desperat har brug for.
HOLD HOLD! - Du virker til at have en stor indsigt i den generalle fodbold verden Gamen, men skulle vi nu ikke bare have en lille smule tiltro til at dem der rent faktisk får penge for det bare har en lille smule styr på det (og ja, jeg ved godt du vil nævne Holger, Sloth, og Sylvestr) men i år er anderledes, og jeg fornemmer da bestemt " a sense off urgency" i det der bliver lavet - men vi kan ikke forklejne at vi ikke er i en position hvor vi kan købe fra den hylde der er blevet skrevet om, men mindre det er de store talenter som Lesniak, Safranko - eller spillere der skal have rebotted deres karriere som fx Jores (her kunne Kusk passende falde til patten) - Pallesen syntes jeg er en meget solid handel, og har det fra nært hold at VFF fans var meget triste over det salg - den eneste handel der lugter lidt af fyld er Rolim, men han er så heller ikke tegnet til en lang kontrakt - Jeg er sikker på at Palle,Jores, Lesniak,Rinne og Safranko, alle vil kunne være med til at danne rammen om et nyt UPSWING, sammen med de unge - og de rutinerede - men vi kan jo alle blive enig om at vi vil ønske at vi kunne få din winger vi så evigt har savnet de sidste to år - Men matriallet er der sgu, hvis det fejler skal der peges fingre af MW, og så vil fingeren pege tilbage på Gaarde - men lad dem nu lige lande - jeg er enig i den sang at det er til grin at vores sæson er 2 mnd gammel når transfervinduet lukker - man kan hurtigt blive hægtet af hvis man har haft et så udueligt vindue som vi havde sidste år!
For the love of god man, sæt et punktum!
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Låst