Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 30. jul 2017, 15:23

FIDEL skrev:Hvis Martinos udsagn om at de 2 prøvespillere er ca. 18-19 år, så er mit bud at det er dem her:
Preston Tabortetaka Obiarrah og Kalvin Ketu Jih. 2 hurtige offensive spillere. De spiller på Camerouns u-20 landshold.
Og ja...jeg keder mig. :cool:
Den ene så "typisk" afrikansk ud. Den anden med det store hår var sværere at vurdere, da han var noget lysere i huden. Vil stadig mene at de begge ikke var over 21. Skulle have spurgt Gaarde hvor de kom fra så.
Jeg savner Winsnes

LordMessi
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 94
Tilmeldt: 29. jan 2011, 17:17
Geografisk sted: Ørsø, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af LordMessi » 30. jul 2017, 15:25

Martino skrev:
FIDEL skrev:Hvis Martinos udsagn om at de 2 prøvespillere er ca. 18-19 år, så er mit bud at det er dem her:
Preston Tabortetaka Obiarrah og Kalvin Ketu Jih. 2 hurtige offensive spillere. De spiller på Camerouns u-20 landshold.
Og ja...jeg keder mig. :cool:
Den ene så "typisk" afrikansk ud. Den anden med det store hår var sværere at vurdere, da han var noget lysere i huden. Vil stadig mene at de begge ikke var over 21. Skulle have spurgt Gaarde hvor de kom fra så.
Eller have taget et par billeder.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Buzz Killington » 30. jul 2017, 15:31

Martino skrev:
FIDEL skrev:Hvis Martinos udsagn om at de 2 prøvespillere er ca. 18-19 år, så er mit bud at det er dem her:
Preston Tabortetaka Obiarrah og Kalvin Ketu Jih. 2 hurtige offensive spillere. De spiller på Camerouns u-20 landshold.
Og ja...jeg keder mig. :cool:
Den ene så "typisk" afrikansk ud. Den anden med det store hår var sværere at vurdere, da han var noget lysere i huden. Vil stadig mene at de begge ikke var over 21. Skulle have spurgt Gaarde hvor de kom fra så.
Dette spørgsmål er helt oprigtigt, og ikke dydssignalering (som de unge vist kalder det), men hvad mener du med han så "typisk afrikansk" ud? Lignede han en der kunne spille på et mellem-vest afrikansk hold?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 30. jul 2017, 15:58

Buzz Killington skrev:
Martino skrev:
FIDEL skrev:Hvis Martinos udsagn om at de 2 prøvespillere er ca. 18-19 år, så er mit bud at det er dem her:
Preston Tabortetaka Obiarrah og Kalvin Ketu Jih. 2 hurtige offensive spillere. De spiller på Camerouns u-20 landshold.
Og ja...jeg keder mig. :cool:
Den ene så "typisk" afrikansk ud. Den anden med det store hår var sværere at vurdere, da han var noget lysere i huden. Vil stadig mene at de begge ikke var over 21. Skulle have spurgt Gaarde hvor de kom fra så.
Dette spørgsmål er helt oprigtigt, og ikke dydssignalering (som de unge vist kalder det), men hvad mener du med han så "typisk afrikansk" ud? Lignede han en der kunne spille på et mellem-vest afrikansk hold?
Ja. Præcis. Dårligt formuleret af mig. Cameroun, Sierra Leone, Nigeria, Congo etc...
Jeg savner Winsnes

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 30. jul 2017, 17:12

Martino skrev:
Buzz Killington skrev:
Martino skrev:
FIDEL skrev:Hvis Martinos udsagn om at de 2 prøvespillere er ca. 18-19 år, så er mit bud at det er dem her:
Preston Tabortetaka Obiarrah og Kalvin Ketu Jih. 2 hurtige offensive spillere. De spiller på Camerouns u-20 landshold.
Og ja...jeg keder mig. :cool:
Den ene så "typisk" afrikansk ud. Den anden med det store hår var sværere at vurdere, da han var noget lysere i huden. Vil stadig mene at de begge ikke var over 21. Skulle have spurgt Gaarde hvor de kom fra så.
Dette spørgsmål er helt oprigtigt, og ikke dydssignalering (som de unge vist kalder det), men hvad mener du med han så "typisk afrikansk" ud? Lignede han en der kunne spille på et mellem-vest afrikansk hold?
Ja. Præcis. Dårligt formuleret af mig. Cameroun, Sierra Leone, Nigeria, Congo etc...
Det er bare fuldstændig nitten, hvis vi må nøjes med en afrikansk prøvespiller på 19 år. Der skal hentes kvalitet, som kan løfte holdet!!!

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5175
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 30. jul 2017, 17:22

Vi skal have en ny sportsdirektør!
Derudover skal vi have en ny assistent der matcher Wieghorst fremfor Gaarde fantasiløse løsning med at forfremme tørvetriller Friis som erstatning for Kuhn.
Derudover skal vi have tre kvalitetsspillere så vi i det mindste ikke rykker ned og så skal man i gang med den store evaluering af dem vi har.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 30. jul 2017, 17:35

Jakobsen skrev:Vi skal have en ny sportsdirektør!
Derudover skal vi have en ny assistent der matcher Wieghorst fremfor Gaarde fantasiløse løsning med at forfremme tørvetriller Friis som erstatning for Kuhn.
Derudover skal vi have tre kvalitetsspillere så vi i det mindste ikke rykker ned og så skal man i gang med den store evaluering af dem vi har.
Det hele sejler i den klub pt. - undtagen økonomien, men det bruger man ikke som en styrke!!

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4424
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af doukas » 30. jul 2017, 17:58

Hvem er realistisk at bringe i spil som ny sportsdirektør? Orker ikke at se på Ole Nielsen. Gad vide om Rade Prica kunne være en mulighed i den rolle.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Dampbarn
Drenge
Drenge
Indlæg: 36
Tilmeldt: 28. feb 2017, 20:28

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Dampbarn » 30. jul 2017, 18:06

Gaarde har 1 måned, til at redde sin egen røv, ellers må han ryge.

Der SKAL komme:
1 angriber
1 kantspiller
1 midterforsvarer

Derudover BØR der komme:
1 offensiv midtbane
1 målmand
endnu en angriber

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4424
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af doukas » 30. jul 2017, 18:09

Dampbarn skrev:Gaarde har 1 måned, til at redde sin egen røv, ellers må han ryge.

Der SKAL komme:
1 angriber
1 kantspiller
1 midterforsvarer

Derudover BØR der komme:
1 offensiv midtbane
1 målmand
endnu en angriber
Har du tiltro til, at Gaarde kan finde noget af den rette kvalitet?
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 30. jul 2017, 18:12

doukas skrev:
Dampbarn skrev:Gaarde har 1 måned, til at redde sin egen røv, ellers må han ryge.

Der SKAL komme:
1 angriber
1 kantspiller
1 midterforsvarer

Derudover BØR der komme:
1 offensiv midtbane
1 målmand
endnu en angriber
Har du tiltro til, at Gaarde kan finde noget af den rette kvalitet?
Jeg mener satdig at Okore og Pallesen nok skal blive gode for os. Flores ligner endelig en, som er på vej.
Men i GUDER der mangler en del indkøb endnu! Vores hold SKRIGER på kvalitets indkøb i alle kæder!
Se bare på indskifterne i dag, som skal på banen og vende det for os. Behøver jeg sige mere?!

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 30. jul 2017, 18:22

Jeg synes slet ikke at spillet på banen er det mest skræmmende. Der har jeg accepteret at vi ikke har en bedre trup og derfor ikke kan forlange gode resultater.

Nej det skræmmende er at man på Hornevej, sidder med sine hvide røvballer solidt placeret ovenpå en af de tykkeste tegnebøger i dansk fodbold. Og her sidder man så og bilder sig selv ind at truppen er god nok og at det hele nok skal gå.
Og det er på trods af at vi siden 2014 har været på en solid og lang rutsjetur direkte mod bunden af ligaen! Det være sig både trup mæssigt og spille mæssigt! Jeg får direkte opkast fornemmelser, når hele fodbold Danmark kan se den manglende kvalitet i truppen. Samtidig kan man så høre Gaarde sige at der ikke kommer til at ske noget revolutionerende i den sidste del af transfervinduet!?! er i FUCKING seriøse ude på Hornevej???
I er ved at tabe hele fodbold nordjylland, fordi i hellere vil gemme pengene (Til hvad i øvrigt?) End i en gang for alle f¨år landet 3-4 spillere, som kan få os væk fra denne ELENDIGE tur mod afgrunden, som vi har været på ALT for længe!
På min arbejdsplads må vi også godt lave fejl. Men vender jeg det døve øre til gennem 2 år, som de har gjort det på Hornevej. Så røg jeg ud med et solidt spark i røven!!!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 30. jul 2017, 18:36

Gaarde og Wieghorst tror jo åbenbart på den nuværende trup siden de ikke henter kvalitet ind!!!
Kampen idag i Farum viste endnu en gang, at vi mangler kvalitet i defensiven samt offensiven. Og vi får vel også noget ind sidst i vinduet, MEN til den tid er vi med statsgaranti bundhold og skal kæmpe os op i tabellen igennem LANG tid.

LordMessi
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 94
Tilmeldt: 29. jan 2011, 17:17
Geografisk sted: Ørsø, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af LordMessi » 30. jul 2017, 18:39

Gaarde6 skrev:Jeg synes slet ikke at spillet på banen er det mest skræmmende. Der har jeg accepteret at vi ikke har en bedre trup og derfor ikke kan forlange gode resultater.

Nej det skræmmende er at man på Hornevej, sidder med sine hvide røvballer solidt placeret ovenpå en af de tykkeste tegnebøger i dansk fodbold. Og her sidder man så og bilder sig selv ind at truppen er god nok og at det hele nok skal gå.
Og det er på trods af at vi siden 2014 har været på en solid og lang rutsjetur direkte mod bunden af ligaen! Det være sig både trup mæssigt og spille mæssigt! Jeg får direkte opkast fornemmelser, når hele fodbold Danmark kan se den manglende kvalitet i truppen. Samtidig kan man så høre Gaarde sige at der ikke kommer til at ske noget revolutionerende i den sidste del af transfervinduet!?! er i FUCKING seriøse ude på Hornevej???
I er ved at tabe hele fodbold nordjylland, fordi i hellere vil gemme pengene (Til hvad i øvrigt?) End i en gang for alle f¨år landet 3-4 spillere, som kan få os væk fra denne ELENDIGE tur mod afgrunden, som vi har været på ALT for længe!
På min arbejdsplads må vi også godt lave fejl. Men vender jeg det døve øre til gennem 2 år, som de har gjort det på Hornevej. Så røg jeg ud med et solidt spark i røven!!!
Du har så ret så ret, og skide godt skrevet, Gaarde6!!

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5175
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 30. jul 2017, 18:43

LordMessi skrev:
Gaarde6 skrev:Jeg synes slet ikke at spillet på banen er det mest skræmmende. Der har jeg accepteret at vi ikke har en bedre trup og derfor ikke kan forlange gode resultater.

Nej det skræmmende er at man på Hornevej, sidder med sine hvide røvballer solidt placeret ovenpå en af de tykkeste tegnebøger i dansk fodbold. Og her sidder man så og bilder sig selv ind at truppen er god nok og at det hele nok skal gå.
Og det er på trods af at vi siden 2014 har været på en solid og lang rutsjetur direkte mod bunden af ligaen! Det være sig både trup mæssigt og spille mæssigt! Jeg får direkte opkast fornemmelser, når hele fodbold Danmark kan se den manglende kvalitet i truppen. Samtidig kan man så høre Gaarde sige at der ikke kommer til at ske noget revolutionerende i den sidste del af transfervinduet!?! er i FUCKING seriøse ude på Hornevej???
I er ved at tabe hele fodbold nordjylland, fordi i hellere vil gemme pengene (Til hvad i øvrigt?) End i en gang for alle f¨år landet 3-4 spillere, som kan få os væk fra denne ELENDIGE tur mod afgrunden, som vi har været på ALT for længe!
På min arbejdsplads må vi også godt lave fejl. Men vender jeg det døve øre til gennem 2 år, som de har gjort det på Hornevej. Så røg jeg ud med et solidt spark i røven!!!
Du har så ret så ret, og skide godt skrevet, Gaarde6!!
Ja Gaarde6 siger det sgu godt. De fleste af os herinde havde nok ikke vores job, hvis vi fejlede i en periode på tre år og alt udvikling går den forkerte vej.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af BassogogsVen » 30. jul 2017, 20:39

doukas skrev:Hvem er realistisk at bringe i spil som ny sportsdirektør? Orker ikke at se på Ole Nielsen. Gad vide om Rade Prica kunne være en mulighed i den rolle.
Hamrén sgu da!
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1959
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Tyskeren » 30. jul 2017, 20:56

Gaarde6 skrev:Jeg synes slet ikke at spillet på banen er det mest skræmmende. Der har jeg accepteret at vi ikke har en bedre trup og derfor ikke kan forlange gode resultater.

Nej det skræmmende er at man på Hornevej, sidder med sine hvide røvballer solidt placeret ovenpå en af de tykkeste tegnebøger i dansk fodbold. Og her sidder man så og bilder sig selv ind at truppen er god nok og at det hele nok skal gå.
Og det er på trods af at vi siden 2014 har været på en solid og lang rutsjetur direkte mod bunden af ligaen! Det være sig både trup mæssigt og spille mæssigt! Jeg får direkte opkast fornemmelser, når hele fodbold Danmark kan se den manglende kvalitet i truppen. Samtidig kan man så høre Gaarde sige at der ikke kommer til at ske noget revolutionerende i den sidste del af transfervinduet!?! er i FUCKING seriøse ude på Hornevej???
I er ved at tabe hele fodbold nordjylland, fordi i hellere vil gemme pengene (Til hvad i øvrigt?) End i en gang for alle f¨år landet 3-4 spillere, som kan få os væk fra denne ELENDIGE tur mod afgrunden, som vi har været på ALT for længe!
På min arbejdsplads må vi også godt lave fejl. Men vender jeg det døve øre til gennem 2 år, som de har gjort det på Hornevej. Så røg jeg ud med et solidt spark i røven!!!
Enig knappen er HELT i bund!!!!!!

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1626
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Halil » 30. jul 2017, 21:25

Jeg ville ønske der kom styr på defensivens organisering. Det koster idag.

Men jeg ville også ønske, at der kom lidt styr på, hvad Risis rolle er. Og det gerne ender med en forstærkning til offensiven. Evt. Skal Thellufsen prøves centralt, hvis youngster setuppet skal køres helt ud.

Idag er Børsting, Risi og Pølsen ikke særlig gode. Det er en skam, men naturligt med to af dem.

Til gengæld synes jeg Lesniak virkede rigtig boldsikker og pasningsstærk. Han havde også nogle fine offensive bolde.

Det samme med Edison, som også fik sendt nogle fornuftige dødbolde afsted.
Uden Synd Ingen Frelse

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4734
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Maglau » 30. jul 2017, 22:32

Halil skrev:Jeg ville ønske der kom styr på defensivens organisering. Det koster idag.

Men jeg ville også ønske, at der kom lidt styr på, hvad Risis rolle er. Og det gerne ender med en forstærkning til offensiven. Evt. Skal Thellufsen prøves centralt, hvis youngster setuppet skal køres helt ud.

Idag er Børsting, Risi og Pølsen ikke særlig gode. Det er en skam, men naturligt med to af dem.

Til gengæld synes jeg Lesniak virkede rigtig boldsikker og pasningsstærk. Han havde også nogle fine offensive bolde.

Det samme med Edison, som også fik sendt nogle fornuftige dødbolde afsted.
Ja man kan nærmest spekulere i at det er det der funker for FCN. De kører ungdomslinjen konsekvent og har ikke 3-4 ældre alternativer de skal have til at passe ind på holdet. Her er holdet sat op efter hvordan de unge spiller og ikke på at få de unge til at spille efter holdet.

Jeg kunne godt tænke mig at man prøvede med Lesniak og MC på midtbanen sammen Thellufsen som den offensive, jeg tror det vil give mere fart og farlighed i pasningspillet.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 30. jul 2017, 23:20

David Skutka som tidligere var i Slavia Prag er uden kontrakt. Hvilken forfatning han er i aner jeg ikke, men han er 1,88 og sparker ganske fint til en bold. Han ville give nogle muligheder i boksspillet. Alternativt kunne vi hente Dominicius fra Vejle.
Jeg savner Winsnes

Låst