Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 6. maj 2017, 00:16

KJ skrev:Fatter ikke at folk ikke bare scroller videre hvis de ikke gider høre om rygter og hævdet insiderviden. Jeg sætter pris på, at folk gider dele deres viden herinde, og de få blålys, der åbenlyst bare nævner vilkårlige navne, spotter man hurtigt.

Præcis. Det er lidt det samme, som når folk brokker sig over prøvetræninger. But why altså. De fleste sender vi jo videre, og indimellem er det ren networking virker det til. Og apropos prøvetræning, mon så ikke vores camerounske ven er med i mandagens reserveholdskamp mod Vejle?
Jeg savner Winsnes

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 6. maj 2017, 13:21

Er der nogen som følger hollandsk fodbold, som kan vurdere om Yousef Namli kunne blive interessant for AaB? Kan se han har kontraktudløb i Heerenveen, men har startet flere gange for dem, så niveauet kan vel ikke være så dårligt. Men underligt ingen danske klubber meldte sig da han spillede i AB.
Jeg savner Winsnes

AalBoyeBK
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 29. jan 2009, 14:53

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AalBoyeBK » 6. maj 2017, 15:17

En oplagt målmand at hive ind ville være Carlgren i FCN. 3. målmand for Sverige til EM-slutrunden, stod en god U21-slutrunde da de vandt og transferfri til sommer.

FCN forlænger nok ikke når de har Runarsson, som har stået foran ham. (Måske mest fordi Carlgren kun skrev for et halvt år.)

Hvis ikke ham, så måske en af de andre målmænd FCN har. Groothuizen var også god før hans skade, og Runarsson er en dygtig keeper, som kan ende som 2. valg hvis en af de andre bliver foretrukket.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af frederikshavneren » 6. maj 2017, 15:57

abbifar skrev:
frederikshavneren skrev:
abbifar skrev:OK, nu har jeg og mine døtre været i gang med den store google søgning, og jeg kan nu bekræfte, at det er Marco Djuricin, vi så overvære træningen i dag.

Det har tilsyneladende ikke været hans agent vi så ham tale med. Derimod er den mørke herre, jeg tidligere har omtalt IKKE relateret til Emilie Eyock, det er derimod Cheikh Ba, der er Djuricins agent.

http://www.hagmayr-sport.com/en/company/team/detail/21

Som jeg forstår det en spiller med godt potebtiale, og som har erfaring fra Hertha Berlig, Sturm Graz og Red Bull Salzburg og derudover lejemål til Brentford og Ferencvaros.

http://www.hagmayr-sport.com/en/player/ ... o_djuricin

Det er 100 % sikkert ham vi så på Hornevej i dag
Endnu en østriger!
Mener du det er negativt? Vi trænger vel til noget andet end blot de lokale knægte, og det er vel ikke tosset at kigge mod en nationalitet vi allerede har repræsenteret i truppen?
Nej jeg mener absolut ikke at det er negativt. Jeg har gennem årene argumenteret for at vi burde hente flere udlændinge og spillere fra det øvrige Danmark til klubben da det trods alt er begrænset hvor mange spillere vi kan hente fra det nordjyske opland.

For nogle år siden havde vi stort set ingen udlændinge i truppen, det er ændret nu og jeg finder det bemærkelsesværdigt at en del af dem har østrigsk pas (såfremt Djuricin havner på Hornevej). Måske det også handler om netværk og kendskab til det østrigske marked, Meilinger var næppe havnet i AaB hvis ikke det var fordi Søndergaard og Augu var opmærksom på ham.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 6. maj 2017, 18:13

Endnu en angriber der ikke kan byde ind med noget størrelse i feltet? Jeg håber ikke det bliver der de smider en masse penge.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kristian » 6. maj 2017, 18:26

Forza skrev:Endnu en angriber der ikke kan byde ind med noget størrelse i feltet? Jeg håber ikke det bliver der de smider en masse penge.
Må man høre hvad du bygger din vurdering på ?

Hvis du sammenligner hans tal med Spalvis er han tungere og han er blot 3 cm lavere. Vi skal ikke have en Jan Koller type til vores angreb. Forstår ikke hvorfor man helst ser vi får en total stationær angriber.
------------------
mvh Kristian

Arendt
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 23. maj 2014, 00:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Arendt » 6. maj 2017, 18:35

Kristian skrev:
Forza skrev:Endnu en angriber der ikke kan byde ind med noget størrelse i feltet? Jeg håber ikke det bliver der de smider en masse penge.
Må man høre hvad du bygger din vurdering på ?

Hvis du sammenligner hans tal med Spalvis er han tungere og han er blot 3 cm lavere. Vi skal ikke have en Jan Koller type til vores angreb. Forstår ikke hvorfor man helst ser vi får en total stationær angriber.
Marco Djuricin er hurtig, kan afdrible en mand, afslutter godt, har blik for sine medspillere og kan score med låget.

Djuricin vil absolut kunne indgå i vores startopstilling fra første dag.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 6. maj 2017, 20:24

Arendt skrev:
Kristian skrev:
Forza skrev:Endnu en angriber der ikke kan byde ind med noget størrelse i feltet? Jeg håber ikke det bliver der de smider en masse penge.
Må man høre hvad du bygger din vurdering på ?

Hvis du sammenligner hans tal med Spalvis er han tungere og han er blot 3 cm lavere. Vi skal ikke have en Jan Koller type til vores angreb. Forstår ikke hvorfor man helst ser vi får en total stationær angriber.
Marco Djuricin er hurtig, kan afdrible en mand, afslutter godt, har blik for sine medspillere og kan score med låget.

Djuricin vil absolut kunne indgå i vores startopstilling fra første dag.
Mit indtryk var at han havde nogle af de samme kompetencer som Pohl og Sylvestr. Samtidig er 181 ikke noget signalerer den store hovedstyrke, som jeg mener er en kæmpe mangelvare for holdet. Både i angrebet men egentligt også på dødbolde imod os.

- tager jeg fejl så trækker jeg selvfølgelig gerne min besked tilbage.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
strangecap
1. div
1. div
Indlæg: 258
Tilmeldt: 22. maj 2011, 07:41
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Sulsted

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af strangecap » 7. maj 2017, 11:36

Jeg synes vi skal syne U21 holdene for Rusland, Hviderusland og Ukraine og så få os et skur af en center forward der kan ryge på banen så længe de andre pakker sig så kan vi skifte til det flotte spil når vi er foran

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 7. maj 2017, 11:55

Jeg synes vi skal få nogle hurtige og drible stærke kanter, så vi kan skabe chancerne som vores angribere skal score på. Vi skaber stort set ingenting i øjeblikket. Om vi har en mand på 2 meter fremme eller 1 mand på 1,50 betyder vel ikke en masse, når vi har så svært ved at skabe chancer?

Reyad
Allstar
Allstar
Indlæg: 1186
Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Reyad » 7. maj 2017, 12:03

AaB går virkelig mod et spændende transfervindue, og man må nok erkende, at en stor del af opbygningen i denne sæson er slået fejl, og derfor vil næste sæson formentlig blive endnu en mellemvare, hvor holdet ikke forventes at toppe.
Flere af sommerens indkøb står måske med et ben på vej ud af døren. Flores, Meillinger, Holgersson og især Sloth har ikke slået til. Og de har kun periodevis vist flot spil. På Hornevej må de finde ud af, hvem de vil satse på, og hvem der skal sendes videre. Personligt har jeg stadig tiltro til østrigeren og et håb om Flores. Holgersson og Sloth har jeg opgivet.

Derudover ryger Mæhle formentlig, og det er mange ubesvarede spørgsmål rundt omkring på banen. Derfor tror jeg, at vi kan forvente en del indkøb og afgange - også væsentlig flere end AaB har gjort de seneste mange år.
Der skal hentes til alle kæder, og der er en del spillere der skal ud(Holgersson, Larsen, Sloth, Kakeeto, Mæhle, PK? og måske nogle flere, hvis der kommer tilbud).
Vi skal have ny målmand, ny højre back, ny midterforsvar, kantspillere og angriber(ere). Alle til startopstillingen. For første gang i lang tid har vi likvide midler, men det er selvfølgelig uvist, hvor meget vi vil spendere på lønsiden.

Det bliver et spændende og svært transfervindue. Man må håbe, at Wieghorst får lov til at sætte sit præg på holdet, så uønskede spillere sendes videre og at der hentes kvalitet ind.
Det er mindre interessant om vi har skur oppe foran. Det handler om spillestilen, og jeg tror ikke, at vi går efter en Cornelius-type. Nok nærmere spillere der minder om dem vi har - bare bedre :-)

AaB må også købe ind efter, om vi vil forsætte samme spillestil. Det kræver bedre boldspillere i bagkæden og mere hurtighed og teknik på mange positioner. Ellers må man revurdere og måske gå om til en 3-5-2 eller en mere klassisk 4-4-2. Det kan også være, at det ender med en 4-2-3-1, hvor vi satser på en stærk kontrafase.
Man må frygte, at svarene først indfinder sig i slutningen af august, hvilket vil gøre transformationen markant sværere.

Brugeravatar
strangecap
1. div
1. div
Indlæg: 258
Tilmeldt: 22. maj 2011, 07:41
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Sulsted

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af strangecap » 7. maj 2017, 13:13

Det var også derfor jeg forslog en U21 det er ikke som første angriber men som joker

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 7. maj 2017, 13:24

Gaarde6 skrev:Jeg synes vi skal få nogle hurtige og drible stærke kanter, så vi kan skabe chancerne som vores angribere skal score på. Vi skaber stort set ingenting i øjeblikket. Om vi har en mand på 2 meter fremme eller 1 mand på 1,50 betyder vel ikke en masse, når vi har så svært ved at skabe chancer?
Vi er enige mht. kanterne - læg dertil en offensiv højreback såfremt Mæhle smutter. Pointen med en boksangriber er, at de angriber type vi har også har brug for der bliver skabt noget plads derinde og ingen af dem løser for alvor den opgave selv. Bare se hvor god Enevoldsen blev af en Spalvis der skabte plads derinde og det samme kan siges lidt med duoen Prica og Curth, hvor Pricas tilstedeværelse var med til at skabe plads. Pohl kan måske godt blive den angriber, men han lever også af at blive spillet i dybden. Jeg tror såmænd også en Sylvestr ville være god som anden violin, men jeg ser ham ikke være den forreste angriber. Og nej selvfølgelig behøves det ikke at være en to-meter mand, men vi mangler seriøst en boksangriber. De to angribere vi råder over er begge bedst når de spilles i dybden og det dur bare ikke mod lortehold der pakker sig.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
duncan88
2. div
2. div
Indlæg: 239
Tilmeldt: 24. apr 2008, 12:26
Geografisk sted: 9340!

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af duncan88 » 7. maj 2017, 15:48

AalBoyeBK skrev:En oplagt målmand at hive ind ville være Carlgren i FCN. 3. målmand for Sverige til EM-slutrunden, stod en god U21-slutrunde da de vandt og transferfri til sommer.

FCN forlænger nok ikke når de har Runarsson, som har stået foran ham. (Måske mest fordi Carlgren kun skrev for et halvt år.)

Hvis ikke ham, så måske en af de andre målmænd FCN har. Groothuizen var også god før hans skade, og Runarsson er en dygtig keeper, som kan ende som 2. valg hvis en af de andre bliver foretrukket.
Sjovt du skriver fcn, jeg sidder i lufthavnen i Aalborg nu og der sidder tilfældigvis en som skal med flyveren til cph, som har en jakke med fcn logo på. Jeg ved dog ikke hvem han er
En stolt herre som blev interviewet under kampen mellem AaB - BIF af TV2 Nord!

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 7. maj 2017, 18:16

HOLD KÆFT, HVOR ER JEG GLAD FOR VI ER REDDET! :aabfan: For vi er ikke bare dårlige! Vi er ELENDIGE!
Vi har et helt igennem ELENDIGT hold! Jeg har før skrevet herinde at vi er gået fra at være det bedste hold i 2014, til at være det 8 bedste på bare 3 sæsoner. Den holder simpelthen bare ikke! Vil sgu nærmere sige at vi er det 10 bedste!
Jeg er så jublende lykkelig over at vi er reddet! For det her kunne ha gået HELT GALT!

Der er simpelthen ikke det, der ligner profiler på vores hold. For helvede, hvor er alle indkøbene PISSE RINGE!
De byder jo ikke ind med noget som helst. INTET som helst viser de. De skal ud hele bundet. Der skal løsnes nogle løn kroner på nogle store profiler.
Men magter Gaarde at finde dem? Jeg frygter virkelig næste sæson, hvis ikke der sker en helt masse hen over sommerens vindue.
Det SKRIGER til himlen, hvor pisse elendige vi er i øjeblikket (Og egentlig har været i LANG tid nu)

I dagens kamp mod Silkeborg kommer vi frem til ET ENESTE fucking skud på mål (I det 93 minut) Vi taber 1-0 og er chanceløse mod et bovlamt Silkeborg hold.

I Viborg spiller vi 1-1 og har 3 skud på mål.

I AGF taber vi 4-0 og har 0 skud på mål. 0 blev der sagt!

Vi vinder over AGF hjemme (1-0) og præsterer hele 4 skud på mål.

Hjemme mod Viborg i kampen, der endte 1-1, er den kamp jeg husker tilbage på, som den vi skabte mest i. 8 skud på mål og klart godkendt på den område. Men 1-1 endte kampen altså.

Første kamp (0-0) i Silkeborg i nedrykningsspillet havde vi 4 skud på mål.

Vi henter altså 6 skide point ud af 18 mulige. Vi skaber 20 skud på mål i 6 kampe! Ikke engang 4 skud på mål i snit!

Jesus kristus det er skidt! Frygter VIRKELIG næste sæson, hvis ikke der sker noget drastisk!
Der skal altså virkelig handles profiler ind til dette her hold. For det er IKKE kun de sidste 6 kampe vi har været elendige. Det har stået på on anf off i 2-3 sæsoner nu.
Jeg vil faktisk kalde vores hold for total blottet for profiler! Hvem kan folk herinde pege på af spillere i vores trup være en, som gør en forskel?
Jeg kan få øje på EN (Würtz) og han kommer aldrig til at blive en spiller, ser kommer til at tegene vores offensive spil.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 7. maj 2017, 18:17

Gaarde6 skrev:HOLD KÆFT, HVOR ER JEG GLAD FOR VI ER REDDET! :aabfan: For vi er ikke bare dårlige! Vi er ELENDIGE!
Vi har et helt igennem ELENDIGT hold! Jeg har før skrevet herinde at vi er gået fra at være det bedste hold i 2014, til at være det 8 bedste på bare 3 sæsoner. Den holder simpelthen bare ikke! Vil sgu nærmere sige at vi er det 10 bedste!
Jeg er så jublende lykkelig over at vi er reddet! For det her kunne ha gået HELT GALT!

Der er simpelthen ikke det, der ligner profiler på vores hold. For helvede, hvor er alle indkøbene PISSE RINGE!
De byder jo ikke ind med noget som helst. INTET som helst viser de. De skal ud hele bundet. Der skal løsnes nogle løn kroner, som skal bruges på nogle store profiler.
Men magter Gaarde at finde dem? Jeg frygter virkelig næste sæson, hvis ikke der sker en helt masse hen over sommerens vindue.
Det SKRIGER til himlen, hvor pisse elendige vi er i øjeblikket (Og egentlig har været i LANG tid nu)

I dagens kamp mod Silkeborg kommer vi frem til ET ENESTE fucking skud på mål (I det 93 minut) Vi taber 1-0 og er chanceløse mod et bovlamt Silkeborg hold.

I Viborg spiller vi 1-1 og har 3 skud på mål.

I AGF taber vi 4-0 og har 0 skud på mål. 0 blev der sagt!

Vi vinder over AGF hjemme (1-0) og præsterer hele 4 skud på mål.

Hjemme mod Viborg i kampen, der endte 1-1, er den kamp jeg husker tilbage på, som den vi skabte mest i. 8 skud på mål og klart godkendt på den område. Men 1-1 endte kampen altså.

Første kamp (0-0) i Silkeborg i nedrykningsspillet havde vi 4 skud på mål.

Vi henter altså 6 skide point ud af 18 mulige. Vi skaber 20 skud på mål i 6 kampe! Ikke engang 4 skud på mål i snit!

Jesus kristus det er skidt! Frygter VIRKELIG næste sæson, hvis ikke der sker noget drastisk!
Der skal altså virkelig handles profiler ind til dette her hold. For det er IKKE kun de sidste 6 kampe vi har været elendige. Det har stået på on anf off i 2-3 sæsoner nu.
Jeg vil faktisk kalde vores hold for total blottet for profiler! Hvem kan folk herinde pege på af spillere i vores trup være en, som gør en forskel?
Jeg kan få øje på EN (Würtz) og han kommer aldrig til at blive en spiller, ser kommer til at tegene vores offensive spil.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gentleman Finn » 7. maj 2017, 19:12

Gaarde6 skrev:HOLD KÆFT, HVOR ER JEG GLAD FOR VI ER REDDET! :aabfan: For vi er ikke bare dårlige! Vi er ELENDIGE!
Vi har et helt igennem ELENDIGT hold! Jeg har før skrevet herinde at vi er gået fra at være det bedste hold i 2014, til at være det 8 bedste på bare 3 sæsoner. Den holder simpelthen bare ikke! Vil sgu nærmere sige at vi er det 10 bedste!
Jeg er så jublende lykkelig over at vi er reddet! For det her kunne ha gået HELT GALT!

Der er simpelthen ikke det, der ligner profiler på vores hold. For helvede, hvor er alle indkøbene PISSE RINGE!
De byder jo ikke ind med noget som helst. INTET som helst viser de. De skal ud hele bundet. Der skal løsnes nogle løn kroner på nogle store profiler.
Men magter Gaarde at finde dem? Jeg frygter virkelig næste sæson, hvis ikke der sker en helt masse hen over sommerens vindue.
Det SKRIGER til himlen, hvor pisse elendige vi er i øjeblikket (Og egentlig har været i LANG tid nu)

I dagens kamp mod Silkeborg kommer vi frem til ET ENESTE fucking skud på mål (I det 93 minut) Vi taber 1-0 og er chanceløse mod et bovlamt Silkeborg hold.

I Viborg spiller vi 1-1 og har 3 skud på mål.

I AGF taber vi 4-0 og har 0 skud på mål. 0 blev der sagt!

Vi vinder over AGF hjemme (1-0) og præsterer hele 4 skud på mål.

Hjemme mod Viborg i kampen, der endte 1-1, er den kamp jeg husker tilbage på, som den vi skabte mest i. 8 skud på mål og klart godkendt på den område. Men 1-1 endte kampen altså.

Første kamp (0-0) i Silkeborg i nedrykningsspillet havde vi 4 skud på mål.

Vi henter altså 6 skide point ud af 18 mulige. Vi skaber 20 skud på mål i 6 kampe! Ikke engang 4 skud på mål i snit!

Jesus kristus det er skidt! Frygter VIRKELIG næste sæson, hvis ikke der sker noget drastisk!
Der skal altså virkelig handles profiler ind til dette her hold. For det er IKKE kun de sidste 6 kampe vi har været elendige. Det har stået på on anf off i 2-3 sæsoner nu.
Jeg vil faktisk kalde vores hold for total blottet for profiler! Hvem kan folk herinde pege på af spillere i vores trup være en, som gør en forskel?
Jeg kan få øje på EN (Würtz) og han kommer aldrig til at blive en spiller, ser kommer til at tegene vores offensive spil.
Ja, vi mangler ret åbenlyst nogle profiler på det her hold. Og vores mange talenter kan naturligvis ikke gøre det. Jeg bliver rasende hvis ikke alle de penge vi har solgt for bliver reinvesteret i truppen til sommer, når vi reelt lige har reddet røven fra nedrykning, der er brug for hver en krone. Talenter er altid et stort spørgsmålstegn, og ingen aner om de tager det næste skridt frem, men det har sikkert givet dem noget hår på brystet. Men der har været alt for mange fejlindkøb denne sæson og det sammenholdt med de mange talenter var nok til at sende os 1 point fra nedrykningsplayoff.

Nu får holdet så nogle positive kampe at slutte af med, jeg savner også at se at de her spillere vil holde deres plads til næste sæson, det kan i passende vise i de her playoff kampe, for jeres plads er ikke garanteret

OmkringAarhus
2. div
2. div
Indlæg: 205
Tilmeldt: 11. nov 2014, 09:50
Favoritspiller: Larsen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af OmkringAarhus » 7. maj 2017, 21:39

Efter kampen dag, og set over hele sæsonen, håber jeg vi har økonomien til at hente Robert Skov. Han har nogle vilde stats for en på knap 21. Og sikke et hug, han lavede i dag. Men han ender sikkert i Brøndby eller Ikast...

Robert Skov, Djuricin, Kanstrup og så evt. en 8'er også. Så er jeg tilfreds, lever fint med PK som højre back en enkelt sæson. Vi har brug for i hvert fald fire nye til start 11'eren, selv om det vil gå ud over spilletiden for nogle af vores egne lovende spillere .

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 7. maj 2017, 21:41

Synes at det er skræmmende at en spiller som Dennis Flinta ville gå direkte ind i vores start 11, som en profil.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gaarde6 » 7. maj 2017, 22:01

Martino skrev:Synes at det er skræmmende at en spiller som Dennis Flinta ville gå direkte ind i vores start 11, som en profil.
Prøv at sammenlign de to hold i dag.
Der er da flere vi kunne bruge fra Silkeborg end de kunne bruge fra vores hold.

Låst