Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af DobbeltA » 14. jun 2017, 20:25

boldspiller skrev:Til de urolige fortæller vidner på stedet, at Gaarde er at finde med et glas hvidvin og raybans i Kunstens park her til aften. Ingen stress på den front = alle handler er på plads. :cool:
Det kan kun betyde at Bendtner er på vej, måske er de sammen til fest

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 14. jun 2017, 20:29

bongo1234 skrev:Jeg lod mig forleden fortælle, at AaB har kontakt til to defensive spillere i Wieghorsts netværk ( spillere der har spillet under Wieghorst )
Nu kan jeg vist godt skrive : har haft kontakt med...
Det skulle nemlig angiveligt være Okore, som vil forsætte i udlandet og Daniel Høegh som idag har skrevet med Heerenveen.
Hmm så må Gaarde længere ned på listen...

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1301
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kasper » 14. jun 2017, 20:49

bongo1234 skrev:Jeg lod mig forleden fortælle, at AaB har kontakt til to defensive spillere i Wieghorsts netværk ( spillere der har spillet under Wieghorst )
Nu kan jeg vist godt skrive : har haft kontakt med...
Det skulle nemlig angiveligt være Okore, som vil forsætte i udlandet og Daniel Høegh som idag har skrevet med Heerenveen.
Daniel Høegh :o Frygter hvem næste mand på listen er.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4424
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af doukas » 14. jun 2017, 21:05

bongo1234 skrev:Jeg lod mig forleden fortælle, at AaB har kontakt til to defensive spillere i Wieghorsts netværk ( spillere der har spillet under Wieghorst )
Nu kan jeg vist godt skrive : har haft kontakt med...
Det skulle nemlig angiveligt være Okore, som vil forsætte i udlandet og Daniel Høegh som idag har skrevet med Heerenveen.
Billede
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5175
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 14. jun 2017, 21:11

Kasper skrev:
bongo1234 skrev:Jeg lod mig forleden fortælle, at AaB har kontakt til to defensive spillere i Wieghorsts netværk ( spillere der har spillet under Wieghorst )
Nu kan jeg vist godt skrive : har haft kontakt med...
Det skulle nemlig angiveligt være Okore, som vil forsætte i udlandet og Daniel Høegh som idag har skrevet med Heerenveen.
Daniel Høegh :o Frygter hvem næste mand på listen er.
Daniel Høegh ville skræmmende nok stadig være væsentligt bedre end Blåbjerg, P og Holger. Kunne sådan set godt have set Høegh som anden stopper i vores nye forsvar.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Elscorpio » 14. jun 2017, 21:24

Okore lykkes det ikke med, han vil hellere til udlandet.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14707
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Hanga » 14. jun 2017, 21:28

Elscorpio skrev:Okore lykkes det ikke med, han vil hellere til udlandet.
No offense, men troede du at du var først med den information? Nyheden kom i går. :cheers:
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3571
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Hovedet » 14. jun 2017, 21:29

FIDEL skrev:
Hovedet skrev:
le Cid skrev:
Buzz Killington skrev:Sidste sæsonstart var truppen da mig bekendt klar. Derudover er det altid et sats, uanset hvad man gør. Det havde måske været en bedre idé at vente lidt sidste år på nogle bedre spillere, i lyset af dem man rent faktisk hentede, og hvor dårligt de har præsteret.
Til gengæld fik vi ret mange (ufortjente) point i starten af sæsonen. Det kunne måske hænge sammen med, at vi var længere fremme med holdet end mange af modstanderne?
Eller slet og ret held. Man skal ikke undervurdere, hvor halvtilfældig en sport fodbold kan være. Husker eksempelvis hjemmekampen mod AGF, hvor vi på mere end mystisk vis formåede at vinde 2-1 og faktisk på papiret var med helt fremme efter en 7-8 runder, skønt vores spil havde været elendigt og siden blev endnu værre.

Ja, vi var faktisk i rigtig god tid i fjor, og det affødte jo ikke succes, med mindre man sådan efterrationaliserer sig frem til, at det var årsagen til en pointmæssig god start.
Eller måske havde vi held og dygtighed til at vinde kampene i starten fordi der ikke blev gået SÅ meget op possesion og spillestil end i resultater. Vi scorede bl.a. på flere dødbolde, hvor Holgersson viste sin farlighed. Men pludselig efter Brøndby-kampen, som vi tabte 0-1, mistede han niveau sammen med resten af holdet.
Taktikken var i flere kampe faktisk mere henholdende og det gav resultater imod bl.a. FCK, Randers, FCN. Dette fordi Søndergaard så, at vi ikke havde/har holdet til at spille possesion.

Jeg er virkelig bekymret for det nuværende AaB. Man vil spille possesion-fodbold, men jeg har svært ved at se spillertyperne til dette. Det kræver en del af spillernes teknik, taktiske forståelse samt hurtighed hos defensiven... Og vi har endnu ikke hentet nye spillere, der passer til spillestilen.
Ja, det kan der så være noget om. Vi spillede også et par rædderlige kampe mod slutningen af efteråret, hvor vi slog Lyngby og Randers og fik uafgjort i Sønderjyske efter en skrækkelig periode på 4 point i 10 kampe. Det er jo helt åbenlyst, at dette hold mangler kvaliteter på alle planer, og jeg er enig i, at det er absurd at fastholde en illusion om noget possesionbold - som alle mere eller mindre hævder, de spiller - når man tager i betragtning, at der ikke findes en spiller på dette hold, der kan lægge en aflevering over 10 meter eller afdrible en modstander.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3571
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Hovedet » 14. jun 2017, 21:30

FIDEL skrev:
Hovedet skrev:
le Cid skrev:
Buzz Killington skrev:Sidste sæsonstart var truppen da mig bekendt klar. Derudover er det altid et sats, uanset hvad man gør. Det havde måske været en bedre idé at vente lidt sidste år på nogle bedre spillere, i lyset af dem man rent faktisk hentede, og hvor dårligt de har præsteret.
Til gengæld fik vi ret mange (ufortjente) point i starten af sæsonen. Det kunne måske hænge sammen med, at vi var længere fremme med holdet end mange af modstanderne?
Eller slet og ret held. Man skal ikke undervurdere, hvor halvtilfældig en sport fodbold kan være. Husker eksempelvis hjemmekampen mod AGF, hvor vi på mere end mystisk vis formåede at vinde 2-1 og faktisk på papiret var med helt fremme efter en 7-8 runder, skønt vores spil havde været elendigt og siden blev endnu værre.

Ja, vi var faktisk i rigtig god tid i fjor, og det affødte jo ikke succes, med mindre man sådan efterrationaliserer sig frem til, at det var årsagen til en pointmæssig god start.
Eller måske havde vi held og dygtighed til at vinde kampene i starten fordi der ikke blev gået SÅ meget op possesion og spillestil end i resultater. Vi scorede bl.a. på flere dødbolde, hvor Holgersson viste sin farlighed. Men pludselig efter Brøndby-kampen, som vi tabte 0-1, mistede han niveau sammen med resten af holdet.
Taktikken var i flere kampe faktisk mere henholdende og det gav resultater imod bl.a. FCK, Randers, FCN. Dette fordi Søndergaard så, at vi ikke havde/har holdet til at spille possesion.

Jeg er virkelig bekymret for det nuværende AaB. Man vil spille possesion-fodbold, men jeg har svært ved at se spillertyperne til dette. Det kræver en del af spillernes teknik, taktiske forståelse samt hurtighed hos defensiven... Og vi har endnu ikke hentet nye spillere, der passer til spillestilen.
Ja, det kan der så være noget om. Vi spillede også et par rædderlige kampe mod slutningen af efteråret, hvor vi slog Lyngby og Randers og fik uafgjort i Sønderjyske efter en skrækkelig periode på 4 point i 10 kampe. Det er jo helt åbenlyst, at dette hold mangler kvaliteter på alle planer, og jeg er enig i, at det er absurd at fastholde en illusion om noget possesionbold - som alle mere eller mindre hævder, de spiller - når man tager i betragtning, at der ikke findes en spiller på dette hold, der kan lægge en aflevering over 10 meter eller afdrible en modstander.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4424
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af doukas » 14. jun 2017, 21:35

Mine fortrolige kilder tæt på direktionen har ladet mig vide, at man i næste sæson kan få en 325 gr. grillmedister på stadion. Den får navnet Lange Lynge.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af DobbeltA » 14. jun 2017, 21:46

doukas skrev:Mine fortrolige kilder tæt på direktionen har ladet mig vide, at man i næste sæson kan få en 325 gr. grillmedister på stadion. Den får navnet Lange Lynge.
Der var argumentet tak, sæsonkort bestilt :-)

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af De Fem » 14. jun 2017, 21:46

Billede

OmkringAarhus
2. div
2. div
Indlæg: 205
Tilmeldt: 11. nov 2014, 09:50
Favoritspiller: Larsen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af OmkringAarhus » 14. jun 2017, 21:49

doukas skrev:Mine fortrolige kilder tæt på direktionen har ladet mig vide, at man i næste sæson kan få en 325 gr. grillmedister på stadion. Den får navnet Lange Lynge.
Det lyder lidt indspist..

Og a, der skal jo gøres noget ekstraordinært for at tiltrække tilskuere i næste sæson...

Det lyder også som en investering, der relativt vil give et endnu højere afkast end erhvervsobligationer, så det ligger fint i tråd med ledelsens fokus på indtægter og egne talenter...

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1301
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kasper » 14. jun 2017, 21:57

Jakobsen skrev:
Kasper skrev:
bongo1234 skrev:Jeg lod mig forleden fortælle, at AaB har kontakt til to defensive spillere i Wieghorsts netværk ( spillere der har spillet under Wieghorst )
Nu kan jeg vist godt skrive : har haft kontakt med...
Det skulle nemlig angiveligt være Okore, som vil forsætte i udlandet og Daniel Høegh som idag har skrevet med Heerenveen.
Daniel Høegh :o Frygter hvem næste mand på listen er.
Daniel Høegh ville skræmmende nok stadig være væsentligt bedre end Blåbjerg, P og Holger. Kunne sådan set godt have set Høegh som anden stopper i vores nye forsvar.
Ikke væsentligt bedre end P, håber godt nok at der er noget bedre kandidater på den liste.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Elscorpio » 14. jun 2017, 22:05

Hanga skrev:
Elscorpio skrev:Okore lykkes det ikke med, han vil hellere til udlandet.
No offense, men troede du at du var først med den information? Nyheden kom i går. :cheers:
Så må vi håbe vi lander noget endnu bedre

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Martino » 14. jun 2017, 22:06

Hej Gaarde. Hvis Daniel Høegh har været et emne, så melder jeg mig gerne som scout i stedet for dem i bruger nu. Jeg skal kun have flybillet+kost og logi i forbindelse med rejserne. For fanden altså...Daniel Høegh var ikke engang god nok til OB. Først Holgersson og nu dette. Jeg magter det ikke.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 14. jun 2017, 23:28

Kasper skrev:
bongo1234 skrev:Jeg lod mig forleden fortælle, at AaB har kontakt til to defensive spillere i Wieghorsts netværk ( spillere der har spillet under Wieghorst )
Nu kan jeg vist godt skrive : har haft kontakt med...
Det skulle nemlig angiveligt være Okore, som vil forsætte i udlandet og Daniel Høegh som idag har skrevet med Heerenveen.
Daniel Høegh :o Frygter hvem næste mand på listen er.
Uanset hvad fremstår AaB godt i det store transfer-cirkus som en hund i et spil kegler for tiden.

I øvrigt forrygende arbejde af agenten bag Okore. Gaarde er kørt rundt i manegen og hans udtalelser gør det lige en anelse lettere at presse Okores løn op, når de taler med den klub, han virkelig ønsker at skrive med. Agenten må have ledt efter det svageste får i flokken, slikket sig om munden og kastet sig over Gaarde. Godt set.
Fodbold skal ses med hjertet!

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2085
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kokkefar » 14. jun 2017, 23:38

AaB 85 95 99 08 skrev:
Kasper skrev:
bongo1234 skrev:Jeg lod mig forleden fortælle, at AaB har kontakt til to defensive spillere i Wieghorsts netværk ( spillere der har spillet under Wieghorst )
Nu kan jeg vist godt skrive : har haft kontakt med...
Det skulle nemlig angiveligt være Okore, som vil forsætte i udlandet og Daniel Høegh som idag har skrevet med Heerenveen.
Daniel Høegh :o Frygter hvem næste mand på listen er.
Uanset hvad fremstår AaB godt i det store transfer-cirkus som en hund i et spil kegler for tiden.

I øvrigt forrygende arbejde af agenten bag Okore. Gaarde er kørt rundt i manegen og hans udtalelser gør det lige en anelse lettere at presse Okores løn op, når de taler med den klub, han virkelig ønsker at skrive med. Agenten må have ledt efter det svageste får i flokken, slikket sig om munden og kastet sig over Gaarde. Godt set.
Du er for åbenlys, det ved du godt, ikke?

AK48hamas
1. div
1. div
Indlæg: 490
Tilmeldt: 30. okt 2012, 12:13

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AK48hamas » 14. jun 2017, 23:44

doukas skrev:Mine fortrolige kilder tæt på direktionen har ladet mig vide, at man i næste sæson kan få en 325 gr. grillmedister på stadion. Den får navnet Lange Lynge.
Billede

Breezer
2. div
2. div
Indlæg: 199
Tilmeldt: 7. aug 2016, 23:37

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Breezer » 14. jun 2017, 23:44

AaB 85 95 99 08 skrev:
Kasper skrev:
bongo1234 skrev:Jeg lod mig forleden fortælle, at AaB har kontakt til to defensive spillere i Wieghorsts netværk ( spillere der har spillet under Wieghorst )
Nu kan jeg vist godt skrive : har haft kontakt med...
Det skulle nemlig angiveligt være Okore, som vil forsætte i udlandet og Daniel Høegh som idag har skrevet med Heerenveen.
Daniel Høegh :o Frygter hvem næste mand på listen er.
Uanset hvad fremstår AaB godt i det store transfer-cirkus som en hund i et spil kegler for tiden.

I øvrigt forrygende arbejde af agenten bag Okore. Gaarde er kørt rundt i manegen og hans udtalelser gør det lige en anelse lettere at presse Okores løn op, når de taler med den klub, han virkelig ønsker at skrive med. Agenten må have ledt efter det svageste får i flokken, slikket sig om munden og kastet sig over Gaarde. Godt set.
Hold nu op, du har jo absolut intet at have dine påstande i. Du og jeg og stortset alle herinde ved ikke hvilke krav Okore har haft til os, eller om han på noget tidspunkt har været interesseret. Jeg er sikker på Gaarde og Wieghorst er 100 % klar over hvilke positioner vi skal forstærkes på. Gaarde har så følere ude på forskellige spillere, hvor noget bliver mere konkret (Okore), og noget bare bliver ved en forespørgsel (Jeppe Andersen). Måske var Okore øverste mand på listen over midterforsvarer, og når han ikke lykkes må vi se på næste mand på listen, som måske endda betyder vi har lidt flere midler til de øvrige pladser der skal hentes spillere til.

I hvert fald har jeg utroligt svært ved at se hvordan det her får AaB og Gaarde til at se skidt ud, medmindre du selvfølgelig har siddet til samtalerne der er foregået. Det vælger jeg at tro du ikke har.

Låst